Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2021 în toate secţiunile

  1. Au trecut cateva saptamani de la ultimul post. Masina a stat pe dreapta 2 saptamani pentru ca am fost plecat cu serviciul. Am avut ceva emotii din cauza acumulatorului, dar a pornit astazi la prima cheie. Inca rezista. Frozen A venit si Mos Craciun din China, cu un dongle pentru app-connect wireless. S-a imperecheat foarte repede atat cu masina cat si cu telefonul. Am facut si o proba, static deocamdata, ca nu am avut niciun drum de facut, si waze porneste ok. Ruta se incarca la fel de repede, ramane de vezut si in mers cum se comporta. Singurul lag l-am observat la spotify, gandeste cateva secunde mai mult pana reda melodia, dar nu ma deranjeaza. Mai ramane de vazut cat tine bateria telefonului la un drum mai lung. Sarbatori fericite!
    3 points
  2. M-am procopsit cu astea.., sa le pun dupa Sarbatori? Cred ca imi vor trebui niste prelungiri, deci va trebui sa merg la service, nu pot face eu acasa operatiunea. Eu speram sa vina cu un fel de gri, dar au venit negre ..( matt carbon). 🙄
    2 points
  3. Intre timp, am terminat cu inmatricularea masinii si am zis s o "rasfat" putin, drept urmare a primit un schimb de distributie, pompa apa, transmisie, revizie motor (ulei, filtre), revizie DSG si un simering care "plangea" Bineinteles, toate acestea in reprezentanta VW. Am activat si DRL si pe spate, ca sa fie putin mai frumoasa
    2 points
  4. Si de astazi are o "casa" noua - in forma unei parcari supraterane acoperite. Protejata, si loc in care sa mai pot interveni si pe vreme mai nasoala
    2 points
  5. Incepe sa mai faca cativa km.
    1 point
  6. Eu cam asa le-am reglat dupa ce le-am ridicat cam 10cm. Nu luati in seama marcajele din stanga, nu sunt de la mine. Farurile bat cam cu 5cm mai jos fata de inaltimea farului in sine, la distanta de aproximativ 7.5m de perete .
    1 point
  7. In aceeasi situatie am fost si eu. Dupa ce nu mi.au raspuns la email doua saptamani, am mers peste ei in sediu, am dat peste o doamna de treaba care m.a ajutat sa rezolv problema. E adevarat ca raspund greu, nu s.au asteptat la atat de multi clienti, ei sunt mici copii. Electrica Furnizare m.a sunat deja sa.mi dea contra oferta, dar e departe de ce am primit de la Hidroelectrica. Suntem deja 5 familii care am semnat contractele si asteptam cele 21 de zile pentru a ajunge dincolo. Ce ma bucura e faptul ca cel putin deocamdata este concurenta serioasa pe electric. In schimb la gaz n.am gasit pret asa de bun. Adevarul e ca cei care produc curent, il produc aproape la acelasi pret ca inainte, restul care sunt bijnitari si cumpara scump, n.au cum sa dea ieftin.
    1 point
  8. Si asta e cam un sfert de adevar. Citeste conditiile de la Hidroelectrica, pentru ca la ei faci referire si vezi cam pana cand se aplica acest tarif. Mai exact, pana cand se termina plafonarea promisa de stat Tip oferta:Oferta concurentiala Tip produs:Pret fix Tip client caruia i se adreseaza oferta:Casnic Tip pret oferta:Nediferentiat Valabilitatate oferta:01.07.2021 - 31.03.2022 Perioada de aplicare:06.12.2021 - 31.03.2022
    1 point
  9. Cum consideri. Problema este ca chip-uri perfomante, nu prea se mai folosesc in industria auto, majoritatea fiind rezervate si achizitionate de alte industrii: electronice, telco, Home applliance cu IoT etc. La BMW, vazusem un reportaj, ca vor folosi chip-urile vechi, incercand sa obtina maxim din ele si reducand numarul acestora, iar cunoscand grupul VAG (care de obicei achizitioneaza de la Tier 1 si Tier 2 cele mai ieftine produse) nu ma astept sa fie altfel. Referitor la ultima parte, sunt dispus sa fac acest pariu, dar dupa scandalul Diesel gate, tot in gard au dat-o : vezi 1.5 TSI, varianta manuala, cu kagaroo effect si update-urile necesare, vezi probleme de infotainment pe toata gama: VW, Skoda etc. Asta pentru ei, ca ar mai da o gherla, ar fi minora
    1 point
  10. "Ba da, dar nu il prea las sa intre oricum, numai daca stiu ca am drum mai lung si e cald motorul" - raspuns de la posesorul Mazdei. @Emy DIn legatura cu statiile, fata de acum 2-3 luni intr-adevar sunt mult mai aglomerate. Cele gratis, pentru ca ft multi din cei ce nu au posibilitatea sa incarce acasa, asa incarca, la statii publice gratuite. Multe frustrari ale celor ce si-au luat electrice, apar din cauza asta. Mai urmaresc de curiozitate si un grup Dacia Spring de pe fb. Multi (ca sa nu zic toti) cand si-au facut calculele, au cumparat-o cu gandul ca vor incarca gratis. Iar in momentul in care sunt cateva zeci/sute de oameni care ghici ce, toti au plecat de la aceeasi idee de a incarca gratis, se creaza aglomeratie la statii, nervi, timpi de asteptare si se ajunge la concluzia ca...masina nu e buna. Cand de fapt, abordarea nu e cea corecta. Iti iei electrica daca: 1. ai posibilitatea sa o incarci acasa/la birou 2. daca prinzi statie gratuita vezi asta ca pe un bonus, nu ca pe o regula 3. esti dispus sa incarci contracost Altfel vei fi dezamagit.
    1 point
  11. Las la latitudinea moderatorilor inchiderea topicului. Bora a ramas la fosta sotie - nu ma mai ocup de ea, nu o mai conduc. Doar ce imi mai povesteste fii-mea despre masina albastra. Sper sa fie ok, m-am atasat mult de ea...
    1 point
  12. @VZL inca nu Multumesc @Zamoldac, @blordc
    1 point
  13. Na, ca tot laudam fiablilitatea setupului, astazi m-a parasit un injector. Am fost la un prieten la garaj sa ii fac revizia, si cand am pornit-o sa o bag in hala, un nor de fum alb in spate + mers trepidat al motorului. Am banuit din prima injectorul, fapt confirmat pe injectorul 2, cand am pus diagnoza (2.99+) Era un injector care avea o valoare mai maricica la ultima verificare a valorilor (in urma cu aprox un an +1.2, 1.4). Asta e, urmeaza sa duc injectorul la reconditionat. Sper sa putem remedia problema. Daca nu, inseamna ca e vremea de schimbare a setupului.
    1 point
  14. @cj.Paul Cred ca tu ai descris mai sus perfect esenta acestui topic. Suntem atat de diferiti intre noi si asta aduce multa culoare vietii. Daca am vedea toti lucrurile la fel, nu ar mai exista astfel de dileme si nu s-ar mai contrazice lumea pe forum. Personal am evoluat de cand am gasit topicurile astea si am citit, incercand sa imi justific mie insumi anumite alegeri si puncte de vedere, pe care nu are rost sa le public aici, fiind inutile. Totodata din titlul topicului " Masini electrice " apar asteptari si pretentii diferite. Deocamdata o " masina electrica " vine cu o serie de limitari la pachet... insa aduce si un avantaj financiar al deplasarii, lucru cautat uneori obsesiv de unii...incercand sa il reduca la sub zero ( pe forum aici povestind cum merg ei iarna doar cu incalzirea in scaune ca sa nu consume bateria eUP sau mergand vara cu 80km/h si AC oprit ). Fiind diferiti, e normal sa alegem solutii de economisire diferite si nu ii putem condamna. Un alt avantaj adus este acela al poluarii zero ( zero noxe de fapt scoase din masina ) si al imaginii de om modern, tricou cu Greta si superioritate intelectuala. Sunt si astea niste valori importante pentru unii si de fapt cel mai important este ca ii satisfac, ii fac fericiti. Probabil contradictia este generata ceea ce ne asteptam noi sa ofere acea masinarie.
    1 point
  15. Buna seara am facut si eu upgrade la mib2 de la mib1 aveam harman mib main-unit si am si dynaudio insa in setari nu imi apar setari, desi el zice ca mi-a activat si dynaudio nu mai apare dynaaudio sound character si sound focus, asa apare acum cu este in poze si asa aparea pe navigatia veche
    1 point
  16. Cum ramasesem dator cu o sesiune foto "corespunzatoare" dupa finalizarea exteriorului, am zis sa incheiem anul 2021 cu niste cadre tomnatice potrivite . Iesirea a avut loc in Noiembrie, dar editarea si timpul necesar acesteia a durat ceva mai mult decat ma asteptam... Cu ocazia asta, am avut si oportunitatea de a testa "cat de practica" a ramas masina, in urma tutoror modificarilor si, pot spune cu un anumit grad de certitudine, ca inca isi pastreaza caracterul polivalent, atat pe asflat (unde ii place cel mai mult ), cat si in Soft Off-Road unde, cu ceva mai multa grija si atentie, te poate duce unde iti doresti. Totusi, ea ramane "My Go-To choice" pentru asfalt, acolo unde isi poate intinde picioarele si unde poate surprinde multi "armasari pur-sange" sportivi, sacrificand, bineinteles, consumul pentru acel zambet de copil pe care mi-l lasa pe fata de fiecare data cand o trecem in modul S . Tot in Noiembrie, am apucat sa facem si o spontana cu colegul @Catta83 si cu a sa surioara mai mare a Tiguan-ului. S-a lasat si cu o mini-sesiune de fotografii, la lasarea serii . Si, cu aceste randuri, putem incheia Anul 2021 "with a Pop&Bang" . Din pacate, ultima modificare pe care voiam sa o fac, va trebui amanata pentru anul viitor, fiindca flansele distantiere se cam lasa asteptate (de 3 luni ), dar sa speram ca vom incepe anul viitor in forta . Astfel, Sarbatori Fericite tuturor, un An Nou 2022 mult mai bun ca cel ce tocmai se termina si, mai ales, #staytuned !
    1 point
  17. Nimic, doar face km ( si nici pe aia nu prea ). Am apelat la garantie si a fost schimbat motorasul geamului electric de la usa soferului pentru ca scotea un zgomot. Eu am crezut ca este ceva mizerie intrata la rama dar ... se pare ca era un defect. Operatiunea a decurs fara probleme si fara repercursiuni (greieri) Am mai comandat puddle lights cu OOOO si inca un carlig pentru sacose pentru portbagaj. Cam atat
    1 point
  18. Pacat ca suntem atat de vehementi in directia reducerii poluarii, insa ignoram defrisarile uriase din tara noastra si " importul " de deseuri din tarile vestice, pe care le depozitam sau ardem la noi in tara. Si totodata peste cativa ani cei cu masini electrice vor arata cu degetul proprietarii de masini cu motor termic si ii vor acuza ca ii imbolnavesc. La fel ca si cu cei vaccinati vs nevaccinati.
    1 point
  19. ODO: 165960km Am trecut la echiparea de iarna (jante +anvelope R17). Arata ciudat masina 😵. Sa vina zapada si soselele pline de sare 😂
    1 point
  20. Salut E vorba de colegul @John ! Eu am doar o masinuta electrica cu baterii de cand eram mic
    1 point
  21. Iti spun exact cat se face ptr ca fac drumurile astea tot timpul ca un om normal : Valcea Pitesti - 55-65 minute , poti merge cum vrei ca tot atat faci indiferent ca ai nr de B sau esti taran din provincie Daca e aglomerat atunci nu mai conteaza , creste timpul in functie de cat stai bara la bara la iesire din Valcea , la intrare in Pitesti si la mici la Dedulesti Intr-o zi de vara duminica poti face si 120 minute pe putin Valcea - Sibiu - 80-90 minute Nu intra in aceste estimari cei cu nr de B care depasesc pe linie continua , depasesc toate coloanele de masini , se lipesc de masina din fata cu 2 roti pe contrasens si dau flash-uri celor din fata sa se dea la o parte si celor de pe contrasens sa stie sa se bage in sant Intr-o zi in care prinzi accident din cauza astora de mai sus poti face si 3-4 ore Media de viteza de 60 km/h e media normala ptr un om normal pe aceste doua drumuri Restul sunt bravuri ieftine
    1 point
  22. @Manuel N. ai dreptate, scuze. M-am lamurit la partea cu incarcarea pentru masinile cu start/stop in topicul asta. Valoarea de incarcare difera de mai multi factori, deci e normal ca valoarea de incarcare sa fie diferita. Asadar ca si concluzie: Cei care vor sa incarce bateriile AGM, va trebuie redresor care suporta incarcarea pentru astfel de baterii (eu mi-am luat de la ctek), si neaparat pentru cei cu start-stop, sa conecteze clestele de minus de la redresor pe borna de impantare a sasiului (e lanaga baterie in cele mai multe din cazuri). Explicatie vine de la producator, in manualul de reparatie: Recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system: When recharging or jump starting vehicles with Start/Stop system, note the following: using charging cable, first connect positive terminals, then body earth. This ensures that the battery monitor control unit - J367- (battery sensor) is not bridged. The direct charging of the battery on the negative terminal clamp means that the battery sensor is shunted. The battery data are not registered by the sensor while charging. The values concerning the battery state saved in the data bus diagnostic interface do not then correspond to the values of the charged battery.
    1 point
  23. Mai rar. Motorasul verifici cum lucreaza, in blocurile de masura. Daca face cursa, calorifer infundat. Se inlocuieste
    0 points
  24. Unii si-au facut calculele ca le vor incarca gratis si au avut abordarea gresita, statii putine si pomanagii tot mai multi. Cei care si-au facut calculele ca le vor incarca acasa, la un pret decent pe kwh, acum trebuie sa isi reconsidere abordarea dupa ce pretul kwh-lui tinde sa se dubleze.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!