Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2021 în toate secţiunile

  1. Cum ramasesem dator cu o sesiune foto "corespunzatoare" dupa finalizarea exteriorului, am zis sa incheiem anul 2021 cu niste cadre tomnatice potrivite . Iesirea a avut loc in Noiembrie, dar editarea si timpul necesar acesteia a durat ceva mai mult decat ma asteptam... Cu ocazia asta, am avut si oportunitatea de a testa "cat de practica" a ramas masina, in urma tutoror modificarilor si, pot spune cu un anumit grad de certitudine, ca inca isi pastreaza caracterul polivalent, atat pe asflat (unde ii place cel mai mult ), cat si in Soft Off-Road unde, cu ceva mai multa grija si atentie, te poate duce unde iti doresti. Totusi, ea ramane "My Go-To choice" pentru asfalt, acolo unde isi poate intinde picioarele si unde poate surprinde multi "armasari pur-sange" sportivi, sacrificand, bineinteles, consumul pentru acel zambet de copil pe care mi-l lasa pe fata de fiecare data cand o trecem in modul S . Tot in Noiembrie, am apucat sa facem si o spontana cu colegul @Catta83 si cu a sa surioara mai mare a Tiguan-ului. S-a lasat si cu o mini-sesiune de fotografii, la lasarea serii . Si, cu aceste randuri, putem incheia Anul 2021 "with a Pop&Bang" . Din pacate, ultima modificare pe care voiam sa o fac, va trebui amanata pentru anul viitor, fiindca flansele distantiere se cam lasa asteptate (de 3 luni ), dar sa speram ca vom incepe anul viitor in forta . Astfel, Sarbatori Fericite tuturor, un An Nou 2022 mult mai bun ca cel ce tocmai se termina si, mai ales, #staytuned !
    12 points
  2. Nimic, doar face km ( si nici pe aia nu prea ). Am apelat la garantie si a fost schimbat motorasul geamului electric de la usa soferului pentru ca scotea un zgomot. Eu am crezut ca este ceva mizerie intrata la rama dar ... se pare ca era un defect. Operatiunea a decurs fara probleme si fara repercursiuni (greieri) Am mai comandat puddle lights cu OOOO si inca un carlig pentru sacose pentru portbagaj. Cam atat
    6 points
  3. @dercosE ft ok, te inteleg perfect. Pt tine nu se potriveste o electrica. Greseala pe care ambele tabere o fac, e sa judece din prisma propriei situatie si sa considere ca toata lumea e in situatia lor. Ceea ce e gresit. Nu toti facem 700 km dintr-un foc frecvent, dar la fel de bine, nu toti ne-am descurca cu un range mai mic. Adevarul e undeva la mijloc. Pt cine se potriveste, merita o electrica. In momentul de fata mie mi se potriveste si e greu sa ma convingi ca nu merita. Am facut aproape 10.000 km si am cheltuit sub 200 de lei pe 'combustibil'. Daca nu as mai putea incarca acasa/la birou, sau ar trebui sa parcurg des distante mari, m-as trezi in situatia in care sa nu mi se mai potriveasca o electrica. Pe de alta parte la fel de greu mi-ar fi si mie sa te conving pe tine ca merita, tinand cont de ce drumuri faci. Dar nici nu trebuie. Fiecare e liber sa aleaga ce i se potriveste mai bine.
    2 points
  4. Pentru a avea tabloul complet, poti sa intrebi 1.000.000 de romani, daca e mai convenabil sa ingheti si sa pierzi doua ore pe camp (sau sa iti faci de lucru undeva, nu conteaza unde) asteptand sa se incarce electrica sau doua minute pentru un plin. Ar trebui sa recitesti ce am scris, pentru ca nu ai inteles. Eu nu fac asta, chiar daca masina e parcata la 5 metri de casa. Pot sa ii pun un sistem de pornire de la distanta, dar e doar un moft, masina are apa la 90 de grade dupa 5 minute in mers, la -10 grade.. In aceasta luna am pierdut 5 minute cu masina (a trebuit sa ii fac plinul), am mers 691km (majoritar extraurban, dar si cateva zile in trafic urban) si mai am 370km autonomie. Adica mai multa autonomie ramasa decat are un ID3 incarcat la maximum. Asta inseamna ca stiu ca ma pot baza oricand pe ea, nu conteaza ca e cald, frig, o alimentez oriunde pe drum, nu ma incurca in planuri. Este exact ceea ce trebuie, nu imi bat deloc capul cu ea, nu am nevoie de aplicatii, programari, estimari, si nu trebuie sa exagerez importanta unor fleacuri, pentru a gasi avantaje, acolo unde nu sunt. As putea sa o inlocuiesc cu o electrica? Evident! Vreau sa o inlocuiesc cu o electrica? Nici vorba! Peste X ani se pot schimba datele problemei.
    2 points
  5. Am intalnit acest zgomot ,cauza a fost ulei castrol cu schimburi rare. Se rezolva cu schimb de ulei/culbutori. Probleme necesita o constatare amanuntita
    2 points
  6. Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine
    1 point
  7. Si de astazi are o "casa" noua - in forma unei parcari supraterane acoperite. Protejata, si loc in care sa mai pot interveni si pe vreme mai nasoala
    1 point
  8. Tocmai ce am schimbat după 4 ani tot cu Bosch. Mai duceau un sezon, dar dădea rateuri cel de pe spate, și râdeau fetele de mine ca face tata partzzz... acum e liniște 😁
    1 point
  9. @VZL inca nu Multumesc @Zamoldac, @blordc
    1 point
  10. Na, ca tot laudam fiablilitatea setupului, astazi m-a parasit un injector. Am fost la un prieten la garaj sa ii fac revizia, si cand am pornit-o sa o bag in hala, un nor de fum alb in spate + mers trepidat al motorului. Am banuit din prima injectorul, fapt confirmat pe injectorul 2, cand am pus diagnoza (2.99+) Era un injector care avea o valoare mai maricica la ultima verificare a valorilor (in urma cu aprox un an +1.2, 1.4). Asta e, urmeaza sa duc injectorul la reconditionat. Sper sa putem remedia problema. Daca nu, inseamna ca e vremea de schimbare a setupului.
    1 point
  11. @cj.Paul Cred ca tu ai descris mai sus perfect esenta acestui topic. Suntem atat de diferiti intre noi si asta aduce multa culoare vietii. Daca am vedea toti lucrurile la fel, nu ar mai exista astfel de dileme si nu s-ar mai contrazice lumea pe forum. Personal am evoluat de cand am gasit topicurile astea si am citit, incercand sa imi justific mie insumi anumite alegeri si puncte de vedere, pe care nu are rost sa le public aici, fiind inutile. Totodata din titlul topicului " Masini electrice " apar asteptari si pretentii diferite. Deocamdata o " masina electrica " vine cu o serie de limitari la pachet... insa aduce si un avantaj financiar al deplasarii, lucru cautat uneori obsesiv de unii...incercand sa il reduca la sub zero ( pe forum aici povestind cum merg ei iarna doar cu incalzirea in scaune ca sa nu consume bateria eUP sau mergand vara cu 80km/h si AC oprit ). Fiind diferiti, e normal sa alegem solutii de economisire diferite si nu ii putem condamna. Un alt avantaj adus este acela al poluarii zero ( zero noxe de fapt scoase din masina ) si al imaginii de om modern, tricou cu Greta si superioritate intelectuala. Sunt si astea niste valori importante pentru unii si de fapt cel mai important este ca ii satisfac, ii fac fericiti. Probabil contradictia este generata ceea ce ne asteptam noi sa ofere acea masinarie.
    1 point
  12. Comparatie ICE vs Electric, azi: Mazda 6 2017, 2.0 benzina, AT. Consum 19.6 l/100km versus Id.3 consum 23.5 kwh/100km. Eu am pornit cu bateria calda, altfel sarea de 35-40 kwh/100 km consumul meu. Trafic de Cluj, bara la bara luni seara inainte de sarbatori, acelasi traseu, aceleasi conditii, aceeasi ora. La fel cum nici cu Mazda nu te impacientezi ca vezi consum de ~20l/100 km (pentru ca la drum lung masina e chiar surprinzator de economica, la mers lejer consuma sub 6l/100km) nici cei cu electrice nu ar trebui sa se sperie cand vad consumuri de 35-45 kwh/100 km. Cu atat mai mult, nu ar trebui sa insemne ca ‘electricele is de rahat’.
    1 point
  13. Am găsit asta pe un grup de ID3 din Europa, iar omul zicea că nu l-au ajutat deloc apărătorile.
    1 point
  14. Da, e disponibil, insa nu oriunde, si nu oricand. Alte surse sunt disponibile non-stop. Una e sa incurajezi producerea de energie ecologica (de laudat), si cu totul alta e sa taxezi aiurea si sa creezi tensiuni si haos in piata. Am vazut rezultatele in ultimele luni. Politruci rupti de lume, cu idei fixe si putine.
    1 point
  15. O sa sar peste filtru, eventual il schimb cand voi umbla la cutie (volant). Meanwhile, am primit ceva preturi "pe hartie" ... culmea Aceleasi piese, coduri de piese, manopere... la dealerul Adria in Suceava mi au cerut aprox 4700 ron, serviceul autorizat Open Auto Center din Iasi mi-au cerut 6700 ron. Exemplu kit-ul de distributie la Adria e ~763 ron, pe cand la Open Auto e ~1300 ron (acelasi cod OEM - 04L198119F). Nu inteleg de ce sunt diferente asa mari, intre reprezentante. Momentan astept oferta de la Cybernet, fiind din orasul meu... si ma voi hotara unde merg pentru revizie (distributie, transmisie, motor si cutie)
    1 point
  16. La mine merge si fara sa fie conectata. Am testat functia de preincalzire programata de doua ori si a mers. Nu am combinat-o cu nimic altceva, gen incarcare. Am setat ziua si ora la care plec si masina era incalzita.
    1 point
  17. Spira ta, suporta. Deci nu necesita inlocuire. Volan complet cu airbag si cablaj + calculator coloana
    1 point
  18. Fără să dăm în polemici inutile, fiecare producător face la fel acuma, toți au întârzieri, probleme, etc., înțeleg că ești supărat acuma că și aș fi, dar nu era diferență (mare) nici dacă îți luai S-Klass sincer.
    1 point
  19. @rudiRUD @mad_kat Thx! Greu tare de găsit fusta de V6 pentru senzori! Am cochetat destul de mult cu ideea de a pune așa ceva + tipsuri, dar mi-am dat seama ca e diesel totuși...🥲 Instalația provine de pe un golf hatch, iar apoi a apărut fusta (ceva mai greu de găsit pentru sedan). Superbă cu evacuarea la vedere...
    1 point
  20. ~158000KM in prezent In noiembrie au fost schimbate farurile la ~154k KM si vopsita usa dr fata. In Octombrie la final la 152.700 am schimbat bateria (am pus tot exide specificatii identice) In August am schimbat ulei + toate filtrele + bujii + bobine. ~145k km Prin Martie ~ 135k KM am schimbat al treilea stop de frana Candva in prima jumatate a lui 2021 am schimbat si lichidul de frana. In Ianuarie la 131.600km am schimbat uleiul In toamna lui 2020 am luat anvelope de iarna BFGoodrich g-force winter 2.
    1 point
  21. Am mers pe bujii originale si surpriza au venit Bosch. Am schimbat si scutul cu unul intreg(pentru cei care nu stiu scutul original e jumate din cel actual), schimb ulei cutie pe oem si schimbul de filtre si ulei motor Motul specific.
    1 point
  22. S-au mai adunat ceva km intre timp la utilaj, mici probleme specifice diesel intre timp cu o eroare de egr dar spre norocul meu sa zicem am varianta de egr cu racitor separat si l-am curatat momentan iar daca mai face figuri il voi schimba pentru ca nu este scump oricum. De cand a venit frigul bine se simte dimineata la pornire zgomotul de diesel cu care nu cred ca ma voi obisnui sincer, cand pornesc cealalta masina pe benzina din familie am senzatia ca este electrica fata de asta. In rest masina se comporta ok, consuma super decent iar cand este motorul cald este chiar placut acel zgomot de diesel gutural. Am mai schimbat termostatul luna trecuta pentru ca nu statea mereu la 90 de grade temperatura, s-a verificat regulatorul de presiune de span si totul este ok, am desfacut chiar si pompa si la fel fara urme mari de uzura(pompa am desfacut-o deoarece s-a dezamorsat si nu a vrut sa porneasca sub nici o forma). Pentru vara va primi o reconditionare la jantele de vara, distantieri spate si o pereche de arcuri eibach cele negre.
    1 point
  23. S-a rezolvat si cu pompa de apa. Am realizat ca de ceva vreme se auzea diferit motorul, insa nu imi dadeam seama de unde vine, pana nu a inceput sa se auda calumea. Mai este termostatul - poate in vacanta dintre sarbatori - pe ala il fac singurel. Si daca tot am comandat piesele pentru sistemul de racire, dintr-un impuls, generat de faptul ca ambele semnale de pe aripi se abureau si aveau clemele varza - dreptul din cand in cand, sarea in mers - le-am schimbat. Le-am luat pe cele mai fumurii posibil, niciodata nu mi-au placut astea stock cromate transparente. Efectul este multumitor.
    1 point
  24. Foarte foarte frumos. Este exact operatiunea pe care vreau si eu sa o fac curand. Nu stiu de ce... dar intotdeauna am considerat ca farurile (tot ce inseamna ele - aspect, functionalitate, curatenia din interior etc.) au un impact mare asupra look-ului masinii si cat arata ea de ingrijita. Cred ca se si vede nebunia mea cu farurile de-a lungul timpului Bravo!👏🏾 PS. Imi place ca nu te zgarcesti cu pozele, sa fii asa mereu ca ai ce arata🤜🏾🤛🏾
    1 point
  25. Din pacate il fac de nevoie. Am topit un piston, asa ca acum il pregatim de big turbo Avem asa: - pistoane forjate (aliaj 4032) Supertech de 83mm, raport compresie 9:1 - biele forjate FCP H-Beam - cuzineti ACL Race palier si biele - prezoane ARP palier si chiulasa - arcuri + talere Supertech - supape evacuare Supertech (Inconel) - supape admisie Supertech (Black Nitrided) - ghiduri si simeringuri Supertech - oil pump balance shaft delete cu pinion freewheel de la VIS + 2 pagini de piese OE luate pe principiul "daca tot am desfacut...". Stay tuned
    1 point
  26. Mie personal imi plac mai mult jantele actuale. Referitor la cocotat, wheel gap, cred ca incepe sa fie un standard. Si a mea e la fel pe roti de 18
    1 point
  27. Cam ciudat sa fi scazut pana atat de jos, ai un consumator parazit, altfel nu prea se explica. Chiar ar fi interesant de vazut care a fost cauza.
    1 point
  28. Si cum azi a fost weekend, am sacrificat mai toata ziua pentru proba setup-ului de vara. Din fericire cauciucurile, jantele, distantierele si noile prezoane se potrivesc de minune pe masina si nu sunt probleme de niciun fel. Am facut cateva zeci de kilometri astazi (accelerari mai puternice, franari, bracari ale rotilor, etc.) cu suspensia atat in setare confort cat si in sport si nu am observat un comportament schimbat al masinii. Din punct de vedere al aspectului, mi se pare mult imbunatatit datorita design-ului mai dinamic al jantelor si cumva mai aproape de cum ar fi trebuit sa arate masina din fabrica (in opinia mea). Rotile ies mai in afara datorita distantierelor de 12mm, dar nu atat de agresiv, in partea de sus inca se incadreaza sub aripa. In partea de jos a spoilerului oricum ies si cu jantele OEM destul de mult, asa ca nu vad sa fie o problema. Mai multe impresii si poze la primavara, cand le voi monta pe masina definitiv. Pentru moment m-am linistit ca totul e in regula si ca nu trebuie sa ma agit cu vandut jante, returnat distantiere, etc. Per ansamblu, sunt foarte incantat de rezultat, mai ales ca a costat toata distractia o treime fata de cat ar fi fost la reprezentanta.
    1 point
  29. Fast forward 😎 Am mai marcat inca un schimb de ulei si filtre ( tot pe Ravenol si filtre Mann) si inca 12,000 km alaturi de jucarie ! Ieri am implinit si frumoasa cifra de 175,000 km, asadar 40,000 km fara mari probleme in cei aproape 2 ani de la achizitie. Daca stau sa ma uit la rulaj clar parca ar fi trebuit sa inclin spre diesel, dar si-a facut cu brio si acest benzinar in familia noastra si speram inca pe atat Am mai macar 1,400 km Roman - Sveti Vlas - Roman cu un consum de 7,4 litri / 100 km decent, 4 persoane. Recent a poposit alt youngtimer in garaj si speram ca rulajul golfului sa scada 😄 Drumuri faine tuturor !
    1 point
  30. Pe principiul - tot raul spre bine. Acum aproximativ o luna de zile, un nene cu o dubita a dat cu spatele fara sa se asigure in partea dreapta spate a mea, astfel a rezultat aripa dreapta lovita, stop dreapta spart, bara zgaraiata. Numai bine ca nu remediasem lovitura cu care achizitionasem initial masina si nici retrofitul la bara cu senzori nu-l mai dusesem la bun sfarsit. Una peste alta, reparatia am facut-o in regie proprie, am gasit o bara la culoare, o portiera la culoare ( era ceva zgaraieturi pe ea cum o achizitionasem initial ) aripa dreapta revopsita impreuna cu pragul si stopul schimbat. Am ajuns si la frumoasa cifra de 165,000 km, astfel avem 32,000 km pe meleagurile patriei. Placutele si discurile spate si-au manifestat iesirea din joc, si le-am schimbat si pe acestea; am mers pe Jurid discuri si placute.
    1 point
  31. Citroen E-Berlingo. Ma rog e aceeasi masina cu alte sigle.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!