Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2021 în toate secţiunile

  1. Pentru a avea tabloul complet, poti sa intrebi 1.000.000 de romani, daca e mai convenabil sa ingheti si sa pierzi doua ore pe camp (sau sa iti faci de lucru undeva, nu conteaza unde) asteptand sa se incarce electrica sau doua minute pentru un plin. Ar trebui sa recitesti ce am scris, pentru ca nu ai inteles. Eu nu fac asta, chiar daca masina e parcata la 5 metri de casa. Pot sa ii pun un sistem de pornire de la distanta, dar e doar un moft, masina are apa la 90 de grade dupa 5 minute in mers, la -10 grade.. In aceasta luna am pierdut 5 minute cu masina (a trebuit sa ii fac plinul), am mers 691km (majoritar extraurban, dar si cateva zile in trafic urban) si mai am 370km autonomie. Adica mai multa autonomie ramasa decat are un ID3 incarcat la maximum. Asta inseamna ca stiu ca ma pot baza oricand pe ea, nu conteaza ca e cald, frig, o alimentez oriunde pe drum, nu ma incurca in planuri. Este exact ceea ce trebuie, nu imi bat deloc capul cu ea, nu am nevoie de aplicatii, programari, estimari, si nu trebuie sa exagerez importanta unor fleacuri, pentru a gasi avantaje, acolo unde nu sunt. As putea sa o inlocuiesc cu o electrica? Evident! Vreau sa o inlocuiesc cu o electrica? Nici vorba! Peste X ani se pot schimba datele problemei.
    3 points
  2. Întreaga instalație și fusta sunt OEM, elimin astfel de probleme! Am finalizat retrofitul, funcționează perfect! Am împușcat doi iepuri dintr-o lovitură (funcționalitate și aspect)🥰 Am ales să mă întorc la xenon deoarece unul din becurile D2S a cedat destul de repede! Chiar dacă cu led era eye popping, mă încântă mai mult aspectul OEM, clean, în ton cu vârsta mașinii... Am păstrat momentan becurile LED doar pentru faza lungă. Cu această ocazie am curățat lupele și desfăcut farul stâng pentru a fi curățat.
    3 points
  3. @dercosE ft ok, te inteleg perfect. Pt tine nu se potriveste o electrica. Greseala pe care ambele tabere o fac, e sa judece din prisma propriei situatie si sa considere ca toata lumea e in situatia lor. Ceea ce e gresit. Nu toti facem 700 km dintr-un foc frecvent, dar la fel de bine, nu toti ne-am descurca cu un range mai mic. Adevarul e undeva la mijloc. Pt cine se potriveste, merita o electrica. In momentul de fata mie mi se potriveste si e greu sa ma convingi ca nu merita. Am facut aproape 10.000 km si am cheltuit sub 200 de lei pe 'combustibil'. Daca nu as mai putea incarca acasa/la birou, sau ar trebui sa parcurg des distante mari, m-as trezi in situatia in care sa nu mi se mai potriveasca o electrica. Pe de alta parte la fel de greu mi-ar fi si mie sa te conving pe tine ca merita, tinand cont de ce drumuri faci. Dar nici nu trebuie. Fiecare e liber sa aleaga ce i se potriveste mai bine.
    2 points
  4. Dupa cum intuiam acum cateva luni bune, gazele naturale tocmai au devenit ''verzi'', la fel si indispensabila energie nucleara, fara de care nu va exista proges. https://www.g4media.ro/ue-va-include-probabil-gazele-naturale-si-energia-nucleara-pe-lista-investitiilor-verzi-afirma-thierry-breton.html Se trezesc cam greu politrucii europeni, dar realitatea nu poate fi ignorata (ma rog, unii o ignora in continuare). Energia verde e o himera pentru creduli.
    2 points
  5. ~158000KM in prezent In noiembrie au fost schimbate farurile la ~154k KM si vopsita usa dr fata. In Octombrie la final la 152.700 am schimbat bateria (am pus tot exide specificatii identice) In August am schimbat ulei + toate filtrele + bujii + bobine. ~145k km Prin Martie ~ 135k KM am schimbat al treilea stop de frana Candva in prima jumatate a lui 2021 am schimbat si lichidul de frana. In Ianuarie la 131.600km am schimbat uleiul In toamna lui 2020 am luat anvelope de iarna BFGoodrich g-force winter 2.
    2 points
  6. Din pacate il fac de nevoie. Am topit un piston, asa ca acum il pregatim de big turbo Avem asa: - pistoane forjate (aliaj 4032) Supertech de 83mm, raport compresie 9:1 - biele forjate FCP H-Beam - cuzineti ACL Race palier si biele - prezoane ARP palier si chiulasa - arcuri + talere Supertech - supape evacuare Supertech (Inconel) - supape admisie Supertech (Black Nitrided) - ghiduri si simeringuri Supertech - oil pump balance shaft delete cu pinion freewheel de la VIS + 2 pagini de piese OE luate pe principiul "daca tot am desfacut...". Stay tuned
    2 points
  7. Asta e un mit cu alt proces de fabricație. Eventual ceva lipsuri (capitonaje, antifonari). Și a mea e luata din nemtia, după 2 săptămâni scârțâia ștergătul spate. După o luna pe fata ...
    1 point
  8. Tin minte ca cei de la Mythbusters au facut un test de genul asta iar difefenta era mica, irelevanta. Cam asa ceva zice si duduia in link:
    1 point
  9. Haha. Funny. Not. Nu asa functioneaza Masina a fost pre-setata pe 20 grade cand am ajuns la ea, nu am simtit nevoia de mai mult. Si daca as fi pus-o la 22 de grade nu ar fi influentat consumul cu mult, mai greu e sa ajunga de la cateva grade la 20, decat de la 20 la 22. Ce sa zic, cum unii nu pot sta in casa daca nu sunt minim 26 de grade, altii stau foarte bine si la mai putin.
    1 point
  10. Nu cred ca este foarte relevant. Masinile MEB, in acest moment au consumul mare cand este frig pentru ca consuma mult pt a incalzi bateria. Din ce am vazut incalzirea/racirea interiorului au consumul aproximativ la fel.
    1 point
  11. @mandelu vizavi de intrebarea ta legata de faza lunga si tirurile de pe autostrada, mi-au mai zis si mie colegii de aici de pe forum ca din pacate e o problema care nu are rezolvare. E o situatie pe care fiecare o gestioneaza singur: orbeste tiristii (fenomen real, si eu am primit flash-uri si nu intelegeam de ce...., dar uite ca sistemul matrix nu functioneaza ok pe autostrada din cauza separatoarelor de sens probabil) sau alegi sa le opresti daca nu ai cu adevarat nevoie de faza lunga. -> mai poti regla faza de drum sa bata normal, pentru ca e clar ca din fabrica bat prea jos pentru cum vrem noi in Romania. PS: am intalnit un Golf8, alb, faruri led matrix, din contrasens, unde efectiv imi bateau in ochi direct (era drum plan, intersectie si botul masinii era orientat spre mine). Cred ca omul le-a reglat el "la ochi", si ii sparge pe toti acuma de pe contrasens. Nu recomand ! Trebuie modificat extrem de putin. Mai bine mergeti la un centru (reprezentanta / service Brady autorizat) unde sa fie mai "calculata" treaba....
    1 point
  12. @rudiRUD @mad_kat Thx! Greu tare de găsit fusta de V6 pentru senzori! Am cochetat destul de mult cu ideea de a pune așa ceva + tipsuri, dar mi-am dat seama ca e diesel totuși...🥲 Instalația provine de pe un golf hatch, iar apoi a apărut fusta (ceva mai greu de găsit pentru sedan). Superbă cu evacuarea la vedere...
    1 point
  13. La Golf 7 au fost puse doua tipuri de vase de expansiune. Unul la care este vizibil și se scoate destul de ușor punguta cu silicat și altul cu pereți dubli. La acesta din urma nu se poate scoate punguta respectiva decât prin distrugerea vasului. Eu am schimbat vasul din alte motive și anume, mufa sondei de nivel se oxidase iar în bord îmi afișa Check coolant, martorul fiind rosu, dar temperatura din bord era Ok la fel și nivelul. Am schimbat vasul cu unul nou care nu mai are punguta respectiva 5G0121407M. Acesta nu mai are inscripția Mit Silikat. De curiozitate am tăiat cu o freză vechiul vas (acesta fiind cu pereți dubli) ca să vad în ce stare era punguta cu silicat. Era Ok, mașină fiind din 2015 Februarie. A fratelui meu din Iunie sau Iulie 2015 a fost echipata cu vas de expansiune la care punguta se scoate ușor.
    1 point
  14. SALUT, subscriu si eu , sigur ai pus ceva in plus pe masina , care iti suge curent fara sa stii . A mea are 5 ani cat de curand , keyless open , nimic adaugat dupa fabrica, nici un semn de slabiciune , nu cred ca va ceda curand ....dar MASINA nu e luata din ROMANIA , fara sa ma laud , clar sunt diferente mari in procesul de fabricare si la componente , cand vine vorba de export pentru EUROPA de EST ... Cauta sa vezi parazitul , o baterie la o masina nou rezista macar 4 ani fara probleme ! Succes .
    1 point
  15. Spor la treaba.... asteptam rezultatul.
    1 point
  16. Spor la treaba!
    1 point
  17. Foarte foarte frumos. Este exact operatiunea pe care vreau si eu sa o fac curand. Nu stiu de ce... dar intotdeauna am considerat ca farurile (tot ce inseamna ele - aspect, functionalitate, curatenia din interior etc.) au un impact mare asupra look-ului masinii si cat arata ea de ingrijita. Cred ca se si vede nebunia mea cu farurile de-a lungul timpului Bravo!👏🏾 PS. Imi place ca nu te zgarcesti cu pozele, sa fii asa mereu ca ai ce arata🤜🏾🤛🏾
    1 point
  18. Cred ca masina fara dieselgate are ceva probleme, uzuri, condusa necorespunzator. Am avut si eu asa ceva. Dupa ce am scapat de dieselgate: Consum mai mic, putere crescuta din ture joase, motor mai zgomotos, sa dublat nr km intre regenerari, a disparut total fumul in regenerare , evacuare perfect curata. Egr are o viata mai usoara, lucreaza mai usor.
    1 point
  19. Cateva pareri despre Golf VIII dupa cateva drumuri cu el: Travel Assist / ACC: Este excelent pe autostrada si cand ai o alta masina in fata Functiile de reducere a vitezei in functie de profilul drumului si de reducere a vitezei in functie de limitarile de viteza sunt inutile in Romania. Se ia dupa datele din navigatie, care nu corespund mereu cu realitatea. M-am trezit cu o frana brusca pe autostrada pentru ca a recunoscut un 30 km/h de pe un drum comunal de sub/langa autostrada. M-am trezit si cu o frana inaintea unei intersectii imaginare. Franarile ACC sunt destul de bruste chiar si in modul confort. Mi se pare periculos sa reduci viteza din ACC (de exemplu de la 100 km/h la 50 km/h, la intrarea intr-o localitate). Ii surprinzi pe cei din spate. Trebuie sa fii proactiv, sa reduci viteza treptat din ACC (in mai multe etape, cu cate 10-20 km/h in fiecare etapa), sau sa dezactivezi ACC inainte de curbe, limitari de viteza, localitati, etc. Mai da erori la mentinerea benzii. Trebuie sa ai mereu mana pe volan pentru a nu te arunca pe contrasens sau in afara drumului. E fain ca in traficul bara la bara porneste masina singura daca tii mana e volan in timpul stationarii. Farurile LED Matrix: Sunt excelente noaptea, inclusiv cand ploaua. Ofera o vizibilitate foarte buna. Pentru cine face multe drumuri noaptea merita cei 800-900 EUR suplimentari fata de Top LED. Sunt partial inutile pe autostrada, pentru ca ii orbeste pe soferii de TIR. Cand vine TIR pe contrasens trebuie sa dezactivezi manual faza lunga. Partea negativa este lipsa unei instalatii de spalare a lor. Si mi se pare ca faza scurta bate cam jos. Alte aspecte: Apar tot felul de erori care dispar la repornire. De exemplu mi s-a aprins in timpul mersului un martor cum ca ar fi o defectiune la sistemul de iluminare. Am verificat vizual toate luminile si nu parea nimic defect. Am repornit masina, apoi a disparut martorul. Un alt lucru negativ este inexistenta unui buton fizic pentru start-stop. Aproape tot timpul uit sa dezactivez start-stop din infotainment. Butoanele de volum si cele pentru reglat temperatura nu sunt iluminate noaptea. Noaptea e imposibil sa reglezi temperatura de acolo. E greu de activat/dezactivat incalzirea in scaune direct din acea bara tactila de sub ecranul central. Ori imi "vede" doar degetul stang, ori imi "vede" doar degetul drept. Greu le observa pe amandoua in aceasi timp. Iar noaptea nu vad unde trebuie sa apas. Trebuie sa intru in meniul de climatizare si sa opresc incalzirea in scaune de acolo. Echiparea Style e confortabila la drum lung. Scaunul soferului e confortabil. Masajul din scaun nu e ceva impresionant. Suspensia normala (nu cea DCC) e potrivita pentru o utilizare obisnuita. Setarea ei mi se pare buna pentru drum lung. Ma asteptam ca Discover Media sa vina macar cu comenzi vocale standard in limba engleza. Parca prin februarie-martie VW prezenta Discover Media cu comenzi vocale standard gratuite. Masina livrata in decembrie nu are. Se pare ca trebuie cumparate din Shop-ul online. Probabil comenzile vocale te-ar scuti de cele cateva secunde de luat ochii de la drum doar pentru a-ti opri incalzirea in scaune.
    1 point
  20. Inlocuieste masinile personale cu Uber si taxi. = tot aia. Dar da, in utopia ta, rezultatele vor fi imediat, aceleasi. si de cand e mai ieftin sa mergi cu 3ron pe Km fata de 1.x cat e masina personala? Sau 0.8 ron/km daca omu' are o masina Sh? Ce va mai place socialismul si comunismul... ("greater good")
    1 point
  21. Din seria ‘am intrebat 100 de romani’ , is curios cine ar fi de acord cu spusele lui Dercos care zice ca e mai convenabil iarna sa mergi la masina sa o pornesti si sa revii la ea dupa 5 minute, decat sa apesi pe un buton pe telefon si ea sa fie incalzita pe cand ajungi la ea. Da-o… @AndreiSergiu1991 ‘Majoritatea oamenilor NU VOR sa faca extra stuff’ -> extra stuff inseamna sa dai la racleta iarna langa masina in timp ce ea fiind pornita te si afuma putin cate putin, nu sa apesi pe telefon un buton. Crede-ma ca s-ar obisnui cu ‘extra stuff’-ul asta.
    1 point
  22. Nu te obliga nimeni sa folosesti aplicatia de telefon, ci doar daca vrei confort. Chiar si fara aplicatie, tot se incalzeste mai repede decat un motor termic. Problema cu autonomia o sa mai dureze pana va fi rezolvata, iar, cel mai probabil, se va rezolva cu incarcarea ultra-rapida, care, as argumenta, este tinta mai importanta: rareori mergi 1000 de km non-stop, iar mult mai des vrei sa incarci in 10-15 minute si sa mergi mai departe. Si, da, este pentru entuziasti, prin prisma limitarilor si pretului. Dar, din alte puncte de vedere, este deja superioara: confort la climatizare, zgomort rulare, acceleratie (cuplu), incarcare acasa in loc de benzinarie (care salveaza timp 99% din timp, daca ai statie acasa), mers in oras (tot multumita cuplului), lipsa poluarii (daca parchezi in garaj, o dezgheti cu climatizarea pornita, etc.), fiabilitate in timp, revizii ieftine, deplasare lina (o aduc pe nevasta-mea martor).
    1 point
  23. Eu am reusit performanta de a face doar 80Km de la 79% la ~10%. Mers la ore de varf in Bucuresti, 3-8 grade afara, 24 grade pe clima, compresor pornit, sa dezabureasca geamurile.
    1 point
  24. Pfoaii de cand nu am mai postat. La un moment dat am si uitat sa mai pun update-uri aici. Ce sa zic?! De atunci si pana acum masina a primit un set de Continental Premium Contact 6, 225/45/17 XL 94Y. Pana acum s-au comportat exemplar, N-am ce sa zic... Apoi Iesiri la munte cu masina, pe drumuri de munte si cu rulota in spate: Apoi numa timp de masina nu am avut. Apa, paie si bataie (ulei, motorina si da-i sa mearga). Inainte de concediu (anu' asta am reusit sa mergem in Grecia) M-am apucat si am schimbat o gramada de bucse si altele pe suspensia fata. Inclusiv amortizoare care cam aveau vreo 100K km. Si cam asa arat eu cand ma apuc de lucrat pe la masina. Exact, nu-mi plac manusile pentru ca le rup instant si mai mult ma incurca Grecia, frumoasa ca deobicei. Un pic senzatia ca a fost diferit dar am gasit aceeasi oameni primitori, mancare buna si plaje faine. Si o poza de pe drum Apoi am descoperit asta, ca evident nu puteam sta cu ele intregi pana la finalul vietii lor: Daca il scot, iese aer. Daca il pui la loc, nu iese asa ca toata vara am circulat cu el asa (pana l-am descoperit) Dupa ce l-am descoperit, la scurt timp am trecut la rotile de iarna . Asa ca sta bine acolo pana la primavara cand ...va primi un petec... sau snur - care-o fi mai bun. Dupaia in Septembrie, dupa Concediu, am zis ca e cazul sa schimb parbrizul, si daca tot il schimb sa fac upgrade la ala cu senzor de ploaie. Evident ca nu aveam, deci, facem retrofit. Numa bine ca traiesc in Romania ca la 3 ore dupa montaj, primesc urmatorul cadou de la CNAIR: Urmatoarea zi, fuga la dedeman si luat un kit de la Visbella pt reparat parbriz. Facut si momentan tine. Ce e mai important: nu au mai plecat fisurile. Dupaia, am schimbat si bujiile ca vine frigul si am zis sa fie in stare buna: Ei...atunci descoperi ce nu vrei! Ulei pe bujii la pistonul 1 si 2. Ce-o fi? ce nu o fi? Vedem cand dam chiulasa jos, dar nu acum ca nu am timp de stat cu masina desfacuta. La anu' urmeaza si Distributia. Daca tot fac distributia, trebuie si axa cu came, culbutori, simeringuri supape (poate de la alea) sau poate e fisurata chiulasa si se scurge ulei pe acolo? Apropos de frig. Asa merg eu in masina, si asa altii. Frigurosi rau unii... Edit, ca am dat ca idiotu' pe "Trimite". Asa mai parchez eu uneori cand am chef... Imi place cand pot sa o "lipesc de zid" Apoi am facut asta la Golful fratelui meu, si urmeaza si golful meu, dar la primavara ca nu mai am chef sa desfac plastice pe frig: Las si o poza cu el spalat... Si cu "noile" ceasuri de Passat. Gata... Si drumuri bune pana la Craciun, pana la Anu' nou si dupaia
    1 point
  25. Passat Variant 2016 2.0BITDI CUAA - 140.000km - Revizie + inlocuit discuri/placute frana fata + inlocuit amortizoare DCC fata + accesorii Filtru Ulei - 32 lei Filtru Combustibil - 95 lei Filtru Polen - 58 lei Filtru Aer - 55 lei ( Filtre Mann/Mahle ) Ulei Motul Specific 5W30 - 5L - 268 lei Set placute frana fata - VW OE - 1058 lei Set discuri frana fata - VW OE ( 2 buc ) - 1718 lei ( cele de pe masina au tinut aproape 90k km, tot originale VW OE. Au mai fost inlocuite in germania la 50k km) Amortizoare fata ( suspensie DCC ) ( 2 buc ) - VW OE - 3510 lei ( 1755lei/buc ) Rulment sarcina amortizor ( 2 buc ) - 146 lei Flansa amortizor ( 2 buc ) - 182 lei Kit protectie praf amortizoare fata - 70 lei Manopera pentru toate de mai sus - 892 lei Pretul amoritozoarelor il stiam, puteam lua din alta parte cu aprox 1400lei/buc dar am preferat sa nu ma complic in caz de probleme. Dar, la discuri si placute, oricat de VW OE ar fi, pretul mi se pare foarte mare (exagerat), sau?! LE Am verificat acum si la furnizor direct si preturile ar fi: Set placute frana fata VW OE - 892 lei Set discuri frana fata VW OE - 1472 lei Deci se pare ca preturile nu sunt chiar departe de "realitate", avand in vedere ca service-ul trebuie sa-si puna si el adaosul lor ( aprox 15% )
    1 point
  26. Cu un pic de intarziere, multumesc pt aprecieri @mad_kat @quze @kadettro @andrei.toledo ODO ~129.000km Am revenit dupa o scurta perioada de inactivitate cu ceva modificari N-am fost niciodata mare fan al farurilor bi-xenon cu DRL; am avut o tentativa sa le vopsesc pe cele originale dar meseriasii cu care am vorbit nu mi-au inspirat prea multa incredere asa ca am preferat sa pun noi de R si nu ma doare capul. Rezultatul se poate vedea mai jos. Bonus grilele de la proiectoare *Are si prietenul meu un Golf ca al tau: Drumuri bune!
    1 point
  27. Masina merge bine . Trebuie doar anvelope de iarna pe 17. Patru poze noi atasate.
    1 point
  28. https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-anunta-imbunatatiri-hardware-si-software-pentru-sistemul-106829.html hopa!!! poate il prind pe asta nou, ca tot nu e masina inca facuta si mai dureaza luni bune. chiar m-as bucura.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!