Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2021 în toate secţiunile

  1. 6 points
  2. S-a rezolvat si cu pompa de apa. Am realizat ca de ceva vreme se auzea diferit motorul, insa nu imi dadeam seama de unde vine, pana nu a inceput sa se auda calumea. Mai este termostatul - poate in vacanta dintre sarbatori - pe ala il fac singurel. Si daca tot am comandat piesele pentru sistemul de racire, dintr-un impuls, generat de faptul ca ambele semnale de pe aripi se abureau si aveau clemele varza - dreptul din cand in cand, sarea in mers - le-am schimbat. Le-am luat pe cele mai fumurii posibil, niciodata nu mi-au placut astea stock cromate transparente. Efectul este multumitor.
    5 points
  3. Întreaga instalație și fusta sunt OEM, elimin astfel de probleme! Am finalizat retrofitul, funcționează perfect! Am împușcat doi iepuri dintr-o lovitură (funcționalitate și aspect)🥰 Am ales să mă întorc la xenon deoarece unul din becurile D2S a cedat destul de repede! Chiar dacă cu led era eye popping, mă încântă mai mult aspectul OEM, clean, în ton cu vârsta mașinii... Am păstrat momentan becurile LED doar pentru faza lungă. Cu această ocazie am curățat lupele și desfăcut farul stâng pentru a fi curățat.
    5 points
  4. ~158000KM in prezent In noiembrie au fost schimbate farurile la ~154k KM si vopsita usa dr fata. In Octombrie la final la 152.700 am schimbat bateria (am pus tot exide specificatii identice) In August am schimbat ulei + toate filtrele + bujii + bobine. ~145k km Prin Martie ~ 135k KM am schimbat al treilea stop de frana Candva in prima jumatate a lui 2021 am schimbat si lichidul de frana. In Ianuarie la 131.600km am schimbat uleiul In toamna lui 2020 am luat anvelope de iarna BFGoodrich g-force winter 2.
    2 points
  5. Conducand 2 masini identice, 1.6 TDI CAYC, una cu soft dieselgate, cealalta fara soft dieselgate pot sa spun urmatoarele: 1. cea cu soft dieselgate: ( ~200.000 km ) - motorul pare mai silentios si mai rafinat - trage liniar - consum mai redus de combustibil - regenarari in oras la ~25g SOT sau ~200km 2. cea fara soft dieselgate: (~180.000 km ) - motorul pare mai zgomotos mai ales pe vreme rece - trage mai agresiv - consuma parca o idee mai mult - regenerari in oras la ~22g SOT sau ~250km EGR-ul a fost schimbat la ambele. Injectoarele originale pe ambele, motorina doar premium de la OMV sau Rompetrol. Ulei + filtre schimbate intre 10.000 - 15.000 km ( in ultimii ani doar ulei Ravenol + Filtre Mahle ) Pe cea cu soft dieselgate am observat ca in timpul mersului am o valoare pe Post Injection 1: ~250μg ( daca sta la relanti, valoarea este 0 ). Pe cealalta nu mai am cum sa ma mai uit, dar din cate imi aduc aminte era 0 mai putin in timpul unei regenerari. Sincer sunt in dubii daca se mai merita sa ii fac sau nu downgrade la cea cu soft dieselgate, avand in vedere ca motorul merge foarte bine.
    2 points
  6. Salutare, Pentru ca am schimbat masina de ceva timp si am ales sa merg cu o masina noua, ii dedic acest topic/jurnal de bord Pe scurt, am ajuns sa aleg acest model, plecand de la cautarea unui hatchback mai nou si mai up to date. Am plecat de la Audi A3 8V (sau Q2), second hand, si am ajuns la masini noi - Golf 8 / Leon MK4 si finally Cupra Formentor. Ce cautam la noua masina, era: 1. cutie automata (si travel assist) pentru traficul tot mai aglomerat, inclusiv in afara orasului 2. minim 150 CP. Practic, 1.5 TSI era un compromis aici.. as fi preferat 2.0 190CP, daca ma incadram in buget 3. un consum decent, avand in vedere ca o buna parte din timp masina ar fi folosita in oras (Bucuresti), deci in trafic aglomerat cu medie de viteza mica 4. o masina mai sigura si mai 'reliable' pentru drumurile lungi ocazionale 5. o masina actuala ca tehnologie/dotari si cat de cat future-proof macar pentru cat as tine eu masina (5-8 ani) 6. o garda la sol mai mare, eventual.. 7. o masina care sa imi placa interior si exterior Formentor mi-a bifat cam toate casutele, in special cu motorizarea aleasa, avand in vedere ca, in prealabil, ma uitam oricum si la Golf GTE sau A3 e-tron. Am ales hibrid plugin pentru cateva avantaje principale dpmdv: - autonomie decenta, in mod electric, pentru drumuri scurte prin oras, gen mers la cumparaturi (chiar daca autonomia va scadea iarna pt un drum f. scurt prefer sa nu pornesc deloc motorul termic, daca e posibil) - posibilitatea de a preconditiona masina (pe canicula prinde f. bine si pe frig chiar daca mananca destul din baterie, cred ca va merita) - un consum mediu mai scazut, actual cu vremurile - plus de putere (fata de 1.5 TSI) + eventualitatea obtinerii unei puteri sporite in viitor doar din motorul electric (din ce am inteles platforma e identica cu versiunea de 245 CP) - confort sporit la manevrele de parcare, la viteze mici si la demaraje - + acel feeling de EV.. care imi place (am testat si ID.3 si am avut intentia de a trece pe electric dar m-a dezamagit partea de retele de incarcare, neavand, cel putin deocamdata, posibilitatea de a incarca acasa) - posibilitatea ca pe viitor sa pot incarca zilnic acasa In rodaj, nu am vazut consum mai mare de 9.5l, in conditiile in care am si incarcat bateria in mers. Comparat cu Golful 1.4 TSI, anterior, pe care aveam consum de 10l lejer prin Bucuresti in aglomeratie, mi se pare ok. Cu bateriile incarcate consumul scade simtitor Dupa rodaj consumul median general a scazut (de la 7 in primii 3k km) undeva sub 6l/100km. Asta si datorita incarcarilor la priza mai dese.. Ca optionale, am bifat: - pachet safe & driving XL + navi - pachet iarna - park assist (pentru senzorii pe fata) - pregatire carlig de remorcare - connectivity box - top view camera 360 - suspensie DCC - pre-crash system - culoare Graphene grey - jante 18" machined black Ce nu imi place la masina: 1. nu merge wireless Carplay sau Android Auto desi in unele tari functioneaza.. la noi se pare ca nu 'e voie'.. nu inteleg care e ideea dar este extreeem de aiurea. Inteleg ca totusi s-ar putea activa usor, partea de hardware fiind capabila si limitarea fiind doar la nivel de soft. Totusi prin cablu merge ok si este integrat f. bine pe displayul mare, se vede superb waze etc. Din pacate mai sunt buguri si probleme cu aplicatiile, pentru ca uneori pe AA nu merge quick switch de pe bara catre aplicatia anterioara, iar pe carplay de multe ori comenzile au lag de cateva secunde bune 😐 2. din cand in cand mai apar erori din senin care si dispar de la sine sau dupa un restart. Problema cu 2 pacanituri random in boxe si cea cu martorul SOS in timp ce unitatea centrala sta in loading f. mult timp.. sunt erori raportate si de alti posesori de prin afara, deci se pare ca intra la categoria "asa face toate" 😕 Sper ca se vor rezolva cu update de soft 3. atrage muuuulte priviri… mult prea multe, dar inteleg ca multa lume nu cunoaste sigla.. totusi, in ultimul timp, parca incepe sa se obisnuiasca lumea 4. uneori, la manevre de parcare la limita, cum e cam peste tot zilele astea, sistemul anti-colision intervine cand nu te astepti cu o frana sanatoasa, desi nu esti neaparat pe traiectorie de coliziune.. in fine, se intampla destul de rar si prefer sa fie activ oricum, deci nu e atat de deranjant 5. la accelerari mai in forta retrogradeaza 2 sau chiar 3 trepte urcand f. rapid motorul chiar si la 6k rpm si e putin deranjant, mai ales cand stiu ca motorul e inca rece si eu nu l-as tura in halul ala.. asta stiu ca e un pitic de-al meu si oricum s-a intamplat de cateva ori mai la inceput pana am inteles cum moduleaza pedala de acceleratie.. dar pentru cineva care nu stie masina, poate fi ciudat si usor de reprodus 6. scaunele (normale, nu cele sport de pe VZ) sunt ok dar putin cam tari dpmdv.. am rezolvat cu o perna de suport cu spuma cu memorie, in special pt drumuri mai lungi, dar nu e ideal Ce imi place, in afara de ce stiam despre masina din reviews etc.: - sistemele de asistenta la condus nu interfereaza prea mult cu placerea de a conduce si controlul masinii.. de exemplu, pe ID.3 mi s-a parut mult mai artificial controlul directiei si interventia Travel Assist / LKA - tinuta de drum si manevrabilitatea, includ aici si EV drive train care ofera un plus de confort dpmdv si suspensia optionala DCC - motorul nu sta turat (in trepte inferioare) doar ca sa fie gata de 'atac'.. cum se intampla pe variantele ICE cu DSG.. - sistemul media si softwareul in general sunt mai ok decat pe VW (am comparat tot cu ID.3 pe care l-am testat anul trecut.. nu stiu pe Golf 8 cum e).. din experienta cu ID.3, eu eram pregatit pentru mai rau, dar probabil ca intre timp s-au rezolvat si pe ID.3 multe din probleme - farurile si proiectoarele fac o treaba f. buna chiar daca nu sunt matrix led. Sistemul de asistenta faza lunga pare destul de ok din ce am testat pana acum Overall, sunt multumit de masina. A venit cu versiunea 1803 de fw din fabrica si a si primit vreo 2 updates intre timp pentru harti navi. Am facut un test de consum cand inca era cald (30 grade), intr-o duminica nu foarte libera prin Bucuresti, am reusit sa merg 58km cu un plin de baterie, pana a intrat motorul termic. Iarna ma astept la un range de ~20km, la 3-5 grade. La temperaturi mai mici chiar mai putin Multa lume considera un dezavantaj portbagajul mic (345l) in aceasta versiune. Pentru mine nu a fost o problema in alegerea facuta si nu l-am trecut la minusuri, avand in vedere ca este practic comparabil cu ce aveam inainte si oricum spre asta tinteam.. tot hatchback compact. Rar am avut nevoie sa umplu tot portbagajul la Golf avand, in acelasi timp, 4 persoane in masina, iar cu mai putine persoane am rabatat bancheta etc. In plus, pe Formentor daca chiar va fi nevoie, voi lua portbagaj pentru plafon. Mai deranjant mi se pare ca nu e prea bine organizat spatiul de depozitare in portbagaj, neavand podea falsa. Cam atat deocamdata. Poze::: AE9ADDB8-04C5-471F-B7AF-2A340F995CA5_1_201_a.heic
    1 point
  7. Ei , acum nu ne lăsa in suspans , nu cred ca e o problemă dacă ne spui aici către ce Marcă emigrezi :)))
    1 point
  8. SALUT, subscriu si eu , sigur ai pus ceva in plus pe masina , care iti suge curent fara sa stii . A mea are 5 ani cat de curand , keyless open , nimic adaugat dupa fabrica, nici un semn de slabiciune , nu cred ca va ceda curand ....dar MASINA nu e luata din ROMANIA , fara sa ma laud , clar sunt diferente mari in procesul de fabricare si la componente , cand vine vorba de export pentru EUROPA de EST ... Cauta sa vezi parazitul , o baterie la o masina nou rezista macar 4 ani fara probleme ! Succes .
    1 point
  9. Astazi in timp ce mergeam cu masina s-au auzit 2 pacanituri in difuzorul central din bord si nu stiam ce se intampla. Fiimiu a observat ca a disparut iconita de semnal si aveam doar globul. Nestiind ce se intampla am dat reset la sistem. Si-a revenit si dupa cateva minute s-a intamplat din nou si s-a resetat singur sistemul HU. Dupa ce si-a revenit m-am uitat in setari si am vazut ca downloadeaza updare-ul. L-a terminat si acum , cand ajung acasa o sa-i dau instalare.
    1 point
  10. Foarte foarte frumos. Este exact operatiunea pe care vreau si eu sa o fac curand. Nu stiu de ce... dar intotdeauna am considerat ca farurile (tot ce inseamna ele - aspect, functionalitate, curatenia din interior etc.) au un impact mare asupra look-ului masinii si cat arata ea de ingrijita. Cred ca se si vede nebunia mea cu farurile de-a lungul timpului Bravo!👏🏾 PS. Imi place ca nu te zgarcesti cu pozele, sa fii asa mereu ca ai ce arata🤜🏾🤛🏾
    1 point
  11. Inca o tura de Cluj-Buscat-Cluj. Din ce vad la @VickEnd pe topicul de consum id.4, id.3 consuma pe acelasi traseu 1-2 kwh mai putin, in conditii asemanatoare.
    1 point
  12. Cred ca masina fara dieselgate are ceva probleme, uzuri, condusa necorespunzator. Am avut si eu asa ceva. Dupa ce am scapat de dieselgate: Consum mai mic, putere crescuta din ture joase, motor mai zgomotos, sa dublat nr km intre regenerari, a disparut total fumul in regenerare , evacuare perfect curata. Egr are o viata mai usoara, lucreaza mai usor.
    1 point
  13. Revin cu feedback: -gel-ul ptr curatat jantele isi face treaba, dar comparativ cu sonax-ul e mai slab calitativ (a mai ramas rezid in special unde fusese lipit un scotch cu o eticheta de evidenta-spatiu depozitare. Nu am avut insa nici timp sa-l agit pe toate suprafata ca ma si grabeam, dar mai incercam. Ca plus, miroase discret, nu asa pronuntat ca sonax-ul; - anti fog-ul este o gluma, efect spre mediu-inferior as aprecia. Si..daca tot au inceput pregatirile de Craciun, o poza
    1 point
  14. unii mai avem webasto sau un parbriz incalzit si o autonomie de 600 km urban iarna
    1 point
  15. Din pacate il fac de nevoie. Am topit un piston, asa ca acum il pregatim de big turbo Avem asa: - pistoane forjate (aliaj 4032) Supertech de 83mm, raport compresie 9:1 - biele forjate FCP H-Beam - cuzineti ACL Race palier si biele - prezoane ARP palier si chiulasa - arcuri + talere Supertech - supape evacuare Supertech (Inconel) - supape admisie Supertech (Black Nitrided) - ghiduri si simeringuri Supertech - oil pump balance shaft delete cu pinion freewheel de la VIS + 2 pagini de piese OE luate pe principiul "daca tot am desfacut...". Stay tuned
    1 point
  16. Pfoaii de cand nu am mai postat. La un moment dat am si uitat sa mai pun update-uri aici. Ce sa zic?! De atunci si pana acum masina a primit un set de Continental Premium Contact 6, 225/45/17 XL 94Y. Pana acum s-au comportat exemplar, N-am ce sa zic... Apoi Iesiri la munte cu masina, pe drumuri de munte si cu rulota in spate: Apoi numa timp de masina nu am avut. Apa, paie si bataie (ulei, motorina si da-i sa mearga). Inainte de concediu (anu' asta am reusit sa mergem in Grecia) M-am apucat si am schimbat o gramada de bucse si altele pe suspensia fata. Inclusiv amortizoare care cam aveau vreo 100K km. Si cam asa arat eu cand ma apuc de lucrat pe la masina. Exact, nu-mi plac manusile pentru ca le rup instant si mai mult ma incurca Grecia, frumoasa ca deobicei. Un pic senzatia ca a fost diferit dar am gasit aceeasi oameni primitori, mancare buna si plaje faine. Si o poza de pe drum Apoi am descoperit asta, ca evident nu puteam sta cu ele intregi pana la finalul vietii lor: Daca il scot, iese aer. Daca il pui la loc, nu iese asa ca toata vara am circulat cu el asa (pana l-am descoperit) Dupa ce l-am descoperit, la scurt timp am trecut la rotile de iarna . Asa ca sta bine acolo pana la primavara cand ...va primi un petec... sau snur - care-o fi mai bun. Dupaia in Septembrie, dupa Concediu, am zis ca e cazul sa schimb parbrizul, si daca tot il schimb sa fac upgrade la ala cu senzor de ploaie. Evident ca nu aveam, deci, facem retrofit. Numa bine ca traiesc in Romania ca la 3 ore dupa montaj, primesc urmatorul cadou de la CNAIR: Urmatoarea zi, fuga la dedeman si luat un kit de la Visbella pt reparat parbriz. Facut si momentan tine. Ce e mai important: nu au mai plecat fisurile. Dupaia, am schimbat si bujiile ca vine frigul si am zis sa fie in stare buna: Ei...atunci descoperi ce nu vrei! Ulei pe bujii la pistonul 1 si 2. Ce-o fi? ce nu o fi? Vedem cand dam chiulasa jos, dar nu acum ca nu am timp de stat cu masina desfacuta. La anu' urmeaza si Distributia. Daca tot fac distributia, trebuie si axa cu came, culbutori, simeringuri supape (poate de la alea) sau poate e fisurata chiulasa si se scurge ulei pe acolo? Apropos de frig. Asa merg eu in masina, si asa altii. Frigurosi rau unii... Edit, ca am dat ca idiotu' pe "Trimite". Asa mai parchez eu uneori cand am chef... Imi place cand pot sa o "lipesc de zid" Apoi am facut asta la Golful fratelui meu, si urmeaza si golful meu, dar la primavara ca nu mai am chef sa desfac plastice pe frig: Las si o poza cu el spalat... Si cu "noile" ceasuri de Passat. Gata... Si drumuri bune pana la Craciun, pana la Anu' nou si dupaia
    1 point
  17. Am spus ca nu inteleg de ce se fac din bani publici (de la stat), si nu din fonduri private, la fel ca benzinariile, de pilda. Nu am nicio problema sa se realizeze de firme private si nu am nicio problema cu motorizarea masinilor. Dar sunt lucruri mult mai importante care nu au finantare (scoli, gradinite, spitale, mediu natural samd), de aceea nu inteleg de ce se cheltuie bani publici in aceasta directie. Subventiile pentru incarcari le gasesti la toate statiile gratuite sau cu pret redus si sunt platite de restul populatiei. Asta inseamna, cu adevarat, sa fii contra 😁
    1 point
  18. Nu inteleg de se se fac din bani publici, si nu din fondurile proprii ale firmelor, la fel ca benzinariile, de pilda. Trebuie sa iubesti asta: subventionare pret achizitie masina, subventionare incarcari, acum subventionare statii de incarcare. Se arunca bani in toate directiile, bani ce putea fi folositi in alte proiecte: impaduriri, renaturari de cursuri de apa, eliminarea gunoaielor din natura, rentabilizarea marilor poluatori, construire de crese, scoli samd. Ce au asa special masinile astea electrice, incat trebuie sa plateasca toata lumea pentru a fi folosite de 1% din populatie?
    1 point
  19. Adio autonomie. Masina a stat toata ziua in frig la incarcat, doar ce o scosesem la 80%. Mod normal, incalzire scaune fata, AC la 22 si parbriz incalzit pornite. Presimt o iarna lunga, mai ales ca id4-le comandat inca nu a intrat in productie
    1 point
  20. Daca te incui in masina nu ar trebui sa poti deschide usile din interior.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!