Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2021 în toate secţiunile

  1. "Mai taie din ele dă-le drecu'" Nu ajungi ușor la 20 nici dacă te chinui cu orice ICE comparabil cu ID3/4 (ex golf 8, Octavia) și nici nu o sa vezi că merge înecat In alta ordine de idei, aveti o tendință în a diminua dezavantajele cat de mult cu putință. Nu poți spune că e ok sa ajungi cu ID4 la 50% autonomie fata de primăvară/vară, e aberant. Când va referiți la capacități o luați în calcul cea teoretică, ori majoritatea deja pe la 20k 30k km au intre 90-93% SOH. Unde mai adaugi că celulele LG Chem ce sunt in baterii au în unele cazuri diferențe de tensiuni de până la 80-100mV. Sunt multe de povestit pe subiect, ideea e că pentru ID4, diferențele între vara/iarna sunt mult mai mari decât la ID3, și asta e cam trist, pentru că "teoretic" au același HW.
    3 points
  2. @AndreyPH si @Sohutz, ce mai probabil la amandoi regulatorul de presiune din rampa comuna este obosit.
    2 points
  3. Decizia finala era intre S3 si Seria 3 G20. Poate la prima vedere nu se pot compara fiind clase diferite, dar pe mine m-a interesat forma de sedan, intr-un anumit interval de pret si cu veleitati mai sportive, fara a conta spatiul interior. Interiorul cu siguranta mai calitativ era la BMW, ceasurile de bord destul de limitate insa. Pozitia la volan tipica BMW fiind iar un plus. Numai ca 320i era in acea gama de pret cu dotari similare (cu 2k euro mai mult pt ca obliga la navigatie pentru live cockpit professional). Desi se simte surprinzator de sprinten pentru 184cp, comparatia la dinamica era dezechilibrata. Am observat oricum ca deja s-a umplut de G20 pe strada albastru portimao M sport, evident insa 320d :)). Daca nu tineam cont de buget as fi ales 330ix. Audi A4 si A5 actuale sunt niste FL obosite, cu tablete lipite in bord, cu preturi mari si cu gaselnita de mild hybrid. Mercedes are cel mai futurist interior, dar parca acel design nu e pentru mine. Desi e clasa compacta, masina are 1625kg ca masa reala.
    2 points
  4. Da, 1000-1200euro pe acolo. Problema ocazionala cu pisicile o am si eu. Inca nu sunt foarte convins de imbracat masina in plastic. Am ochit ceva jante pentru vara, tot cu specificatii ca cele actuale, dar care nu ma conving pana la capat tocmai ca vor veni la fel de intrate sub caroserie.
    2 points
  5. S-a facut luna si am ajuns la folie pt faruri si stalpii B. Ma gandesc daca sa infoliez si toata partea frontala a masinii (capota, bara, stalpi A, aripi si primii 20cm din plafon). Review si la o luna de cand o am: Partile negative -lipsa spatii de depozitare, deloc clever. Fara suport ochelari, fara spatii de depozitare sub scaune (nici nu am vazut optiune). Are un sertar mic in stanga volanului, dar la cat este de mic nu incape nici portofelul. La Golf incapea. - lipsa capitonaj spatii de depozitare din usi - consola centrala, in zona de cupholdere este foarte ieftin realizata. - manerul interior al usii se simte ca un plastic gol, din nou senzatia de reduceri de costuri. -garda la sol exagerat de mare pt un model S Tot ce am descris sunt lucruri pe care le-am observat dinainte de a lua decizia de a lua masina. E drept nu am facut testul cu portofelul in cadrul testdrive-ului. Practic senzatia de ieftin se accentueaza pe masura ce cobori privirea. Daca nu era discountul semnificativ care a dus pretul intr-o alta liga..masina asta daca are pret care incepe cu 5..nu isi face banii. Ce imi place: Absolut tot ce nu intra la parti negative. Motorul si cu transmisia au ajuns la un rafinament ce permite adaptarea la orice situatie, de la mers pe eco pt ca nu ai unde sa mergi cu mai mult de 10kmh, la accelerat la nevoie si ti se schimba imediat starea de spirit. Usurinta cu care se conduce si se adapteaza imi place. Am criticat interiorul, dar felul cum se imbina elementele, display-urile, scaunule, plansa de bord, arata a 2021. Exteriorul..culoarea si cu ornamentele de crom mat se imbina placut si subliniaza liniile masinii. Negru mat + culoarea inchisa imi da senzatia de anonimat. Cand ma voi plictisi de crom, pot sa le infoliez. Imi place intr-o oarecare masura si sunetul din difuzoare care contribuie la senzatie de viteza, de putere. E vorba de cum te faci masina sa te simti, plus ca e win-win..nu atrage atentia politiei, rar etc.
    2 points
  6. Asa e, instalatia senzorilor de parcare! 🥰 Am reusit aseara in aprox. 3 ore de munca sa le pun pe masina si mai ramane partea de cablare... Pregatim si intoarcerea la iluminat OE💡
    2 points
  7. Pfoaii de cand nu am mai postat. La un moment dat am si uitat sa mai pun update-uri aici. Ce sa zic?! De atunci si pana acum masina a primit un set de Continental Premium Contact 6, 225/45/17 XL 94Y. Pana acum s-au comportat exemplar, N-am ce sa zic... Apoi Iesiri la munte cu masina, pe drumuri de munte si cu rulota in spate: Apoi numa timp de masina nu am avut. Apa, paie si bataie (ulei, motorina si da-i sa mearga). Inainte de concediu (anu' asta am reusit sa mergem in Grecia) M-am apucat si am schimbat o gramada de bucse si altele pe suspensia fata. Inclusiv amortizoare care cam aveau vreo 100K km. Si cam asa arat eu cand ma apuc de lucrat pe la masina. Exact, nu-mi plac manusile pentru ca le rup instant si mai mult ma incurca Grecia, frumoasa ca deobicei. Un pic senzatia ca a fost diferit dar am gasit aceeasi oameni primitori, mancare buna si plaje faine. Si o poza de pe drum Apoi am descoperit asta, ca evident nu puteam sta cu ele intregi pana la finalul vietii lor: Daca il scot, iese aer. Daca il pui la loc, nu iese asa ca toata vara am circulat cu el asa (pana l-am descoperit) Dupa ce l-am descoperit, la scurt timp am trecut la rotile de iarna . Asa ca sta bine acolo pana la primavara cand ...va primi un petec... sau snur - care-o fi mai bun. Dupaia in Septembrie, dupa Concediu, am zis ca e cazul sa schimb parbrizul, si daca tot il schimb sa fac upgrade la ala cu senzor de ploaie. Evident ca nu aveam, deci, facem retrofit. Numa bine ca traiesc in Romania ca la 3 ore dupa montaj, primesc urmatorul cadou de la CNAIR: Urmatoarea zi, fuga la dedeman si luat un kit de la Visbella pt reparat parbriz. Facut si momentan tine. Ce e mai important: nu au mai plecat fisurile. Dupaia, am schimbat si bujiile ca vine frigul si am zis sa fie in stare buna: Ei...atunci descoperi ce nu vrei! Ulei pe bujii la pistonul 1 si 2. Ce-o fi? ce nu o fi? Vedem cand dam chiulasa jos, dar nu acum ca nu am timp de stat cu masina desfacuta. La anu' urmeaza si Distributia. Daca tot fac distributia, trebuie si axa cu came, culbutori, simeringuri supape (poate de la alea) sau poate e fisurata chiulasa si se scurge ulei pe acolo? Apropos de frig. Asa merg eu in masina, si asa altii. Frigurosi rau unii... Edit, ca am dat ca idiotu' pe "Trimite". Asa mai parchez eu uneori cand am chef... Imi place cand pot sa o "lipesc de zid" Apoi am facut asta la Golful fratelui meu, si urmeaza si golful meu, dar la primavara ca nu mai am chef sa desfac plastice pe frig: Las si o poza cu el spalat... Si cu "noile" ceasuri de Passat. Gata... Si drumuri bune pana la Craciun, pana la Anu' nou si dupaia
    2 points
  8. Bune 1. Autonomie mare vara in oras si pe drumuri europene 2. Pret per km (pretul pentru consumul mixt e undeva la 30% din pretul combustibilului) 3. Fara trepidatii 4. Fara sunete de motor 5. Frana de motor tot timpul 6. Nu pute nici afara si nici in garaj, implicit fara poluare in oras 7. Nu e furnal pe perioada iernii asa cum sunt masinile ICE macar pana se incalzesc 8. Fara probleme de incalzire a motorului pentru utilizare in parametri normali 9. Caldura instant 10. Preincalzire habitaclu chiar si in garaj Rele 1. Disponibilitate doar 60% din baterie in perioada calda la utilizare uzuala a bateriei 20-80% 2. Scaderea autonomiei iarna datorate frigului, incalzirii habitaclului, incalzirii baterie 3. Disponibilitate doar 30% din baterie in perioada rece la utilizare uzuala a bateriei 40-70%, asa ca trebuie incarcata de cel putin dublu ori fara de vara Conteaza foarte mult conditiile pe care le ai: 1. Garaj - pornesc cu bateria deja incalzita, asa ca in oras am iarna crestere de consum de aprox 30%, iar in afara undeva la 20% 2. Incarcat acasa - nu conteaza ca e cald sau frig afara, o bag in oriza oricand e nevoie. Bineinteles, iarna nu.i ca vara 3. Autonomie - chiar la frig puternic si viteze de autostrada eu ma voi incadra cu autonomia in 85%-90% din drumurile pe care le am de facut 4. Pret la curent - mi s.a terminat contractul de 65 bani/kWh si m.am stresat tare sa prind un pret bun. Am reusit ca prin minune. Pe site la ANRE inca se mai gaseste curent cu 66 bani/kWh in loc de 1.45 bani/kWh cat mi.a propus furnizorul curent. Din cele de mai sus as putea renunta doar la garaj, in rest mi.ar fi foarte greu sa utilizez o masina electrica. Eu pe colegii care nu pot incarca regulat acasa sau la serviciu ii consider cutezatori si first movers. In conditiile mele si drumurile pe care le fac (sau le.am facut in ultimii ani) a circula cu masina electrica imi ofera doar avantaje. Analog ii consider pe colegii care au autonomie mica si se incumeta (des) la drumuri peste puterea lor, asa ca fac mari eforturi sa ajunga la urmatorul charger. Rave are dreptate enorma. Eu am luat ID.4 pentru oras la sotie, avand un diesel destul de puternic pentru drumuri in afara orasului. Avand doar optiunea 1st de 204cp am luat.o pe asta, asa ca am inceput sa conducem electrica si in oras si in afara la toate drumurile din ultimele 7 luni, timp in care am facut peste 18'000km. Dieselul este de vanzare...
    1 point
  9. Ma intereseaza pentru o posibila electrica pentru sotie... care va intalni conditii similare de trafic... ok, nu ca n bucuresti, dar totusi... Are si optiune de ventilare/racire. Ce i drept, nu am folosit o vara niciodata pentru ca nu a fost cazul. Iarna e mai problematica treaba si acolo isi face treaba cu brio. Nu cred ca as mai lua masina fara webasto.
    1 point
  10. Azi… adica tocmai ce am aterizat, am dat o fuga pana la tara… Sat “in the middle of the fucking nowhere” (aka unde si a intarcat dracul copii) si normal toate luminile aprinse… Opresc motorul - am coborat sa deschid portile - cand pornesc… incepe masina sa ma scuipe: “alo, nea maimuta, vezi ca ai lampa de ceata pornita” ;)))
    1 point
  11. Unii din noi avem webasto/incalzire-racire stationara, si functioneaza perfect. Deci ce pare un wow pt electrice exista de zeci de ani pe ICE. Dar nu asta e problema mea. Problema mea e cum masina (ID4) declarata cu 300-400km range, in aglomeratie la 0-10grade are range REAL de 100-110km... intrebarea mea ramane... ce se va intampla la -15/-10 grade? Range ul va fi de 50-70km? Pt o masina noua din 2021 de 40k eur?
    1 point
  12. Din seria ‘am intrebat 100 de romani’ , is curios cine ar fi de acord cu spusele lui Dercos care zice ca e mai convenabil iarna sa mergi la masina sa o pornesti si sa revii la ea dupa 5 minute, decat sa apesi pe un buton pe telefon si ea sa fie incalzita pe cand ajungi la ea. Da-o… @AndreiSergiu1991 ‘Majoritatea oamenilor NU VOR sa faca extra stuff’ -> extra stuff inseamna sa dai la racleta iarna langa masina in timp ce ea fiind pornita te si afuma putin cate putin, nu sa apesi pe telefon un buton. Crede-ma ca s-ar obisnui cu ‘extra stuff’-ul asta.
    1 point
  13. Ce te opreste sa mergi la masina termica, sa o pornesti si sa vii dupa 5 minute in ea cand e totul cald, sau sa pui un sistem de pornire de la distanta, care face fix ce fac electricele astea? E exact acelasi lucru. Nu exista niciun avantaj aici. Asta e valabil pentru cei sensibili, eu nu vad o problema in a pleca imediat si a fi masina calda in cateva minute, ca pana la urma si pana la masina e frig iarna.
    1 point
  14. Nu intelegi Majoritatea oamenilor NU VOR sa faca extra stuff! Nu confunda entuziasmul tau de a te juca cu o aplicatie cu majoritatea populatiei planetei. Se cheama satisfice = decide on and pursue a course of action that will satisfy the minimum requirements necessary to achieve a particular goal. Oamenii vor sa se urce in masina, sa o porneasca, sa se duca din A in B fara sa fie nevoiti sa incarce, sa porneasca o aplicatie sau sa faca altceva. Simplu.
    1 point
  15. @Sparkyson ia ce am scris, sub forma de gluma, apreciez, ca in general, esti destul de echilibrat in postari. Orice problema dureaza pana este rezolvata. "Dar, din alte puncte de vedere, este deja superioara: confort la climatizare, zgomort rulare, acceleratie (cuplu), incarcare acasa in loc de benzinarie (care salveaza timp 99% din timp, daca ai statie acasa), mers in oras (tot multumita cuplului), lipsa poluarii (daca parchezi in garaj, o dezgheti cu climatizarea pornita, etc.), fiabilitate in timp, revizii ieftine, deplasare lina (o aduc pe nevasta-mea martor). " Zgomot rulare, au si electricele, ca doar sunt roti in contact cu asfaltul. Daca discutam de zgomot motor, unii dintre noi, chiar si aici pe forum, dau bani multi pe evacuari custom, pentru a fi mai gurutale si zgomotoase. Incarcare acasa ( daca ai casa si statie) daca nu, incarci la Lidl, Kaufland etc, Fiabilitatea in timp, ramane de vazut. Cel putin pe VW tehnologia este prea noua, pentru a afirma asa ceva
    1 point
  16. Nu te obliga nimeni sa folosesti aplicatia de telefon, ci doar daca vrei confort. Chiar si fara aplicatie, tot se incalzeste mai repede decat un motor termic. Problema cu autonomia o sa mai dureze pana va fi rezolvata, iar, cel mai probabil, se va rezolva cu incarcarea ultra-rapida, care, as argumenta, este tinta mai importanta: rareori mergi 1000 de km non-stop, iar mult mai des vrei sa incarci in 10-15 minute si sa mergi mai departe. Si, da, este pentru entuziasti, prin prisma limitarilor si pretului. Dar, din alte puncte de vedere, este deja superioara: confort la climatizare, zgomort rulare, acceleratie (cuplu), incarcare acasa in loc de benzinarie (care salveaza timp 99% din timp, daca ai statie acasa), mers in oras (tot multumita cuplului), lipsa poluarii (daca parchezi in garaj, o dezgheti cu climatizarea pornita, etc.), fiabilitate in timp, revizii ieftine, deplasare lina (o aduc pe nevasta-mea martor).
    1 point
  17. Fix la fel si la mine. Intre timp a avut 2 update-uri de soft, si le-a facut. Astazi vad ca a fost cuminte si a mers exemplar. Daca nu ar porni incalzirea in scaunul pasagerului cand acolo nu este nimeni as putea sune ca sunt 100% incantat
    1 point
  18. Pentru mass adoption, toate chestiile astea cu preincalzirea si toate nebuniile, nu prea vor avea viata lunga. Omul vrea sa intre in masina, sa o porneasca, si sa ajunga la destinatie, atat. Toate nebuniile astea sunt pt entuziasti, eu unul nu am chef de asa ceva.
    1 point
  19. Inecat nu merge sigur, nu mai e 1900 toamna, merge chiar foarte rotund la rece un motor modern ICE in stare buna. Dar da, sunt anumite dezavantaje fata de o electrica ... practic doar range-ul e punctul forte in fata electricelor si chiar si cu consumul ala tot are "bateria" mai mare (raportat la consum) decat electricele din prezent.
    1 point
  20. Eu stau cu covorasele "de vara" cu care a venit masina. Nu au probleme. Nici la masina anterioara nu le mai schimbam iarna.... Foarte rar probleme cu namolul, dar toate mizeriile se curata fara probleme si de pe astea de vara... Deci le recomand...
    1 point
  21. Eu am reusit performanta de a face doar 80Km de la 79% la ~10%. Mers la ore de varf in Bucuresti, 3-8 grade afara, 24 grade pe clima, compresor pornit, sa dezabureasca geamurile.
    1 point
  22. 1 point
  23. Mie personal imi plac mai mult jantele actuale. Referitor la cocotat, wheel gap, cred ca incepe sa fie un standard. Si a mea e la fel pe roti de 18
    1 point
  24. Ti-am atasat codul acestuia cf seriei tale de sasiu, precum si cateva preturi
    1 point
  25. Pai clasic.. am cautat probleme TSI pe google
    1 point
  26. @cxr2test marea majoritate a oamenilor traiesc fix in bucla de care zici tu, de parca nu ar mai exista si alt stil de viata, alte variante. Spre surprinderea unora, inca mai sunt oameni cu familii, cu copii, cu job in oras si casa in afara, care folosesc transportul public. Inca mai exista oameni care participa la o actiune de impadurire, la o curatare de gunoaie, care se mai uita si in jurul lor in drumul spre casa, la altii, mai putin fericiti, samd. O agenda incarcata e pur si simplu alegerea personala. Iti poti face timp pentru ceva, fie si ecologie, daca vrei. Ce spui tu este fix comoditatea (ca sa nu fiu rau sa zic lenea) de care vorbeam eu. Si asta se vede in tot. Inclusiv in natura, care este subiectul discutiei noastre. Plaiurile romanesti sunt pline de gunoaie. Strazile de chistoace de tigara. Samd. Pot sa dau exemple pana maine. Ca idee, nu te invinuiesc pe tine sau pe cineva anume, caci toti facem chestiile astea zi de zi. O spun doar ca stare de fapt, poate constientizam si schimbam cate ceva in rutina noastra de zi cu zi
    1 point
  27. Ce face mintea omului cand crede cu tarie ceva. DCC-ul are arcuri elicoidale si nu are cum sa se lase, mai mult ca sigur optinuea aia nu face nimic pe partea de tren de rulare daca nu ai DCC, maxim ce ar putea face e sa altereze feeling-ul directiei.
    1 point
  28. Voi va dati seama ce au zis oamenii preistorici cand din vara s-a facut iarna si ei habar nu aveau? Au zis ca vine apocalisa
    1 point
  29. "Pe de alta parte, omul de rand a devenit mult prea nepasator fata de planeta, taie tot ce prinde, arunca gunoaie, nu mai traieste deloc cu respect pentru natura si mediul inconjurator. Este comod si lenes." Cand a fost omul de rand pasator de planeta?Te trezesti, mergi la servici, stai in trafic, mananci/faci un dus si somn si o iei iar de la capat, omul de rand isi face timp pt el, familie si poate un zugravit odata la 2 ani si concedii. Daca maine toate masiniile ar fi electrice: - ar fi ciudat, hai sa fim seriosi, probabil tot aglomerat bara la bara in orasele mari dar mai curat dpdv al calitatii aerului - ar fi cel putin (zilnic) 1-2 persoane care a uitat sa incarce bateria si blocheaza o banda intreaga in timp ce alti participanti o imping - un batranel in peco cu eletrica si poza cu el pe 9gag sau instagram cat de amuzant e - am trece la urmatorul subiect gen "multi nu stiu sa conduca electrica" Momentan problema noastra cea mai mare nu e sa te convingi sa treci pe electrica, ci faptul ca nu avem infrastructura, drumurile sunt varza, Romania nu e o tara pregatita pt o crestere in electrice, DA nu o sa mai furam titei o sa furam curent, ne adaptam dar la cate blocaje sunt in fiecare zi cand e rush-hour iti vei strica tot "curentul" Statul da de la el asa firmituri, se asteapta altii pe care ii taxeaza sa faca restul "verde", eu personal nu inteleg cine le da autorizatie sa construiasca atatea blocuri la distanta de 6m intre ele, trotuare nu se mai fac dar oricum nu mai conteaza ca tot cu masina mergem si pe acolo si evident zero copaci plantati/zero spatii verzi, sufocati de ciment dar intre ele exista un parc sinistru pt. copii facut asa pe fuga sa nu zica lumea. Chiar vreau o tara mai eco, mai curata si mai verde si masini de care doriti, dar cine o face? Cum pot sa il conving pe Nelutu care nu isi permite electrica sa isi vanda Dacia? Ne imprumutam intre noi sau facem credite? Sa mai astepte sa mai castige inca odata la loto ca de data asta o sa fie electrica nu benzina.etc? Personal am vazut suficiente articole, grafice.etc, hai totusi sa facem ceva. De unde incepem? Cu ce? Care sunt prioritatile? Eu ce pot sa fac? Cati vor mai face? Toate comentariile sunt blocate in timp, vs-vs , dezvoltati mai departe va rog ca intram in loop si depasim DEX-ul in nr de pagini. iPhone13 vine fara incarcator, solutia schimbarilor climatice sau marketing?
    1 point
  30. Eu cred ca fiecare parte a discutiei este mult partinitoare in directia proprie. Discutia asta o sa continue la nesfarsit, deoarece niciunul nu asculta argumentele celuilalt... Cei care sustin ideea incalzirii globale sunt mult prea increzatori in date stiintifice, in masuri guvernamentale, in "eforturile" producatorilor de a crea tehnologii "verzi", samd. Totodata, cealalta parte este prea delasatoare, nu accepta absolut niciun argument, asteapta mereu sa faca altcineva ceva (ba ca-s padurile, ba ca e vecinul care parleste porcul, ba ca e altcineva, el sa nu faca nimic) si ca orice evidenta este pacaleala de fapt. Cred ca, asa cum am mai zis acum o luna doua, ca adevarul este la mijloc. Exista incalzire globala. Cat de grava este, nu putem sti sigur. Autoritatile fac mai mult eforturi de a umfla buzunarele lor si ale gigantilor din industrie pe motiv ca "salvam planeta". Pe de alta parte, omul de rand a devenit mult prea nepasator fata de planeta, taie tot ce prinde, arunca gunoaie, nu mai traieste deloc cu respect pentru natura si mediul inconjurator. Este comod si lenes.
    1 point
  31. Aici la noutăți ar trebui scrise prețurile tot mai mari și calitatea dezamăgitoare, vorbesc de mașini noi, cu garanție. Un Vw Multivan de 1.4 litri benzina hybrid... peste 80k euro, iar doua scaune ventilate față la 4000eur? Vad multe articole în care lumea se plânge de calitatea VAG în scădere, fie ca vorbim de Vw fie de Audi, dar văd singur evoluția din ultimii 20 de ani de când sunt client.
    1 point
  32. Rotile cu jante Gavia de la VW, de 16". Asa si asa spre OK...
    1 point
  33. Consider ca masina electrica merita atunci cand o familie are doua masini, astfel ca cea de oras si imprejurimi sa fie electrica. Mai merita pentru cei care au o singura masina si putine drumuri lungi peste autonomia masinii. Autonomia masinii e important sa fie mare in cazul acesta. Un alt criteriu ar fi sa se poata incarca fara restrictii acasa sau la serviciu.
    1 point
  34. @tudy_cnu nu are sens sa continuam acest offtopic, daca avem pareri diferite despre propozita asta. pt mine este f simplu. nu a adus nimic util acestui versus comentariul asta, ci este un sfat financiar. am si explicat de ce am ajuns la suma asta de la 50k la 90k.. dar cred ca e mai bine sa inchidem topicul, daca e mai important sa sustinem comentariile paralele decat dorinta/ele initiatorului. daca nu s-a putut respecta o simpla cerinta, am ajuns sa facem OT si din treaba asta. eu am incheiat si...decizia o voi lua separat. multumesc
    1 point
  35. Titlul topicului e GTX vs M3. Bugete de 50k. Brusc sarim la 100k pt Taycan... pe banii tai iei ce vrei, bineinteles. Nu era nicio intrebare in postul meu, era doar o sugestie de calcule privind dublarea bugetului. Nu inteleg "supararea"...
    1 point
  36. Tocmai ce m-am intors de la un TD cu un M135. Are motor de 2 litri, deci taxe mici, e hot hatch si are 306 cai si dotari de secol 21, gen wireless CarPlay sau AA etc. Mie mi se pare wow, probabil o sa dau F30-ul si iau asta. Sau un A35 dar nu prea gasesc la TD. Am si ceva poza, daca va intereseaza LE: Ultimele doua sunt cu 235. Nu se compara cu M340, ala e motor de 6 in linie, mai brutal, spatiu mai mare, cost cu vreo 20k peste Eu pentru carat bagajele, am Superb-ul dric
    1 point
  37. Verifica iar in blocurile de masura valori senzori si servomotoare. Verifica daca ai conductele calde la intrare in calorifer, atunci s-a infundat iar...daca nu s-a spălat instalatia, la montajul noului calorifer
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!