Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.12.2021 în toate secţiunile

  1. "Pe de alta parte, omul de rand a devenit mult prea nepasator fata de planeta, taie tot ce prinde, arunca gunoaie, nu mai traieste deloc cu respect pentru natura si mediul inconjurator. Este comod si lenes." Cand a fost omul de rand pasator de planeta?Te trezesti, mergi la servici, stai in trafic, mananci/faci un dus si somn si o iei iar de la capat, omul de rand isi face timp pt el, familie si poate un zugravit odata la 2 ani si concedii. Daca maine toate masiniile ar fi electrice: - ar fi ciudat, hai sa fim seriosi, probabil tot aglomerat bara la bara in orasele mari dar mai curat dpdv al calitatii aerului - ar fi cel putin (zilnic) 1-2 persoane care a uitat sa incarce bateria si blocheaza o banda intreaga in timp ce alti participanti o imping - un batranel in peco cu eletrica si poza cu el pe 9gag sau instagram cat de amuzant e - am trece la urmatorul subiect gen "multi nu stiu sa conduca electrica" Momentan problema noastra cea mai mare nu e sa te convingi sa treci pe electrica, ci faptul ca nu avem infrastructura, drumurile sunt varza, Romania nu e o tara pregatita pt o crestere in electrice, DA nu o sa mai furam titei o sa furam curent, ne adaptam dar la cate blocaje sunt in fiecare zi cand e rush-hour iti vei strica tot "curentul" Statul da de la el asa firmituri, se asteapta altii pe care ii taxeaza sa faca restul "verde", eu personal nu inteleg cine le da autorizatie sa construiasca atatea blocuri la distanta de 6m intre ele, trotuare nu se mai fac dar oricum nu mai conteaza ca tot cu masina mergem si pe acolo si evident zero copaci plantati/zero spatii verzi, sufocati de ciment dar intre ele exista un parc sinistru pt. copii facut asa pe fuga sa nu zica lumea. Chiar vreau o tara mai eco, mai curata si mai verde si masini de care doriti, dar cine o face? Cum pot sa il conving pe Nelutu care nu isi permite electrica sa isi vanda Dacia? Ne imprumutam intre noi sau facem credite? Sa mai astepte sa mai castige inca odata la loto ca de data asta o sa fie electrica nu benzina.etc? Personal am vazut suficiente articole, grafice.etc, hai totusi sa facem ceva. De unde incepem? Cu ce? Care sunt prioritatile? Eu ce pot sa fac? Cati vor mai face? Toate comentariile sunt blocate in timp, vs-vs , dezvoltati mai departe va rog ca intram in loop si depasim DEX-ul in nr de pagini. iPhone13 vine fara incarcator, solutia schimbarilor climatice sau marketing?
    6 points
  2. Eu cred ca fiecare parte a discutiei este mult partinitoare in directia proprie. Discutia asta o sa continue la nesfarsit, deoarece niciunul nu asculta argumentele celuilalt... Cei care sustin ideea incalzirii globale sunt mult prea increzatori in date stiintifice, in masuri guvernamentale, in "eforturile" producatorilor de a crea tehnologii "verzi", samd. Totodata, cealalta parte este prea delasatoare, nu accepta absolut niciun argument, asteapta mereu sa faca altcineva ceva (ba ca-s padurile, ba ca e vecinul care parleste porcul, ba ca e altcineva, el sa nu faca nimic) si ca orice evidenta este pacaleala de fapt. Cred ca, asa cum am mai zis acum o luna doua, ca adevarul este la mijloc. Exista incalzire globala. Cat de grava este, nu putem sti sigur. Autoritatile fac mai mult eforturi de a umfla buzunarele lor si ale gigantilor din industrie pe motiv ca "salvam planeta". Pe de alta parte, omul de rand a devenit mult prea nepasator fata de planeta, taie tot ce prinde, arunca gunoaie, nu mai traieste deloc cu respect pentru natura si mediul inconjurator. Este comod si lenes.
    4 points
  3. Voi va dati seama ce au zis oamenii preistorici cand din vara s-a facut iarna si ei habar nu aveau? Au zis ca vine apocalisa
    3 points
  4. Amuzant. Confuzia pe care o faci este intre vreme si clima. Meteorologia si climatologia sunt strans interconectate. Climatologia se bazeaza pe parametri meteorologici dintr-o anumita zona si ii transfera in valori mediii, ce definesc anumite trasaturi climatice ale regiunii respective. Momentan, noi nu intelegem cum evolueaza acesti parametri pe termen foarte scurt, dar tu ai pretentia ca omenirea cunoaste deja finalitatea procesului.
    3 points
  5. Pacat ca suntem atat de vehementi in directia reducerii poluarii, insa ignoram defrisarile uriase din tara noastra si " importul " de deseuri din tarile vestice, pe care le depozitam sau ardem la noi in tara. Si totodata peste cativa ani cei cu masini electrice vor arata cu degetul proprietarii de masini cu motor termic si ii vor acuza ca ii imbolnavesc. La fel ca si cu cei vaccinati vs nevaccinati.
    3 points
  6. Pfoaii de cand nu am mai postat. La un moment dat am si uitat sa mai pun update-uri aici. Ce sa zic?! De atunci si pana acum masina a primit un set de Continental Premium Contact 6, 225/45/17 XL 94Y. Pana acum s-au comportat exemplar, N-am ce sa zic... Apoi Iesiri la munte cu masina, pe drumuri de munte si cu rulota in spate: Apoi numa timp de masina nu am avut. Apa, paie si bataie (ulei, motorina si da-i sa mearga). Inainte de concediu (anu' asta am reusit sa mergem in Grecia) M-am apucat si am schimbat o gramada de bucse si altele pe suspensia fata. Inclusiv amortizoare care cam aveau vreo 100K km. Si cam asa arat eu cand ma apuc de lucrat pe la masina. Exact, nu-mi plac manusile pentru ca le rup instant si mai mult ma incurca Grecia, frumoasa ca deobicei. Un pic senzatia ca a fost diferit dar am gasit aceeasi oameni primitori, mancare buna si plaje faine. Si o poza de pe drum Apoi am descoperit asta, ca evident nu puteam sta cu ele intregi pana la finalul vietii lor: Daca il scot, iese aer. Daca il pui la loc, nu iese asa ca toata vara am circulat cu el asa (pana l-am descoperit) Dupa ce l-am descoperit, la scurt timp am trecut la rotile de iarna . Asa ca sta bine acolo pana la primavara cand ...va primi un petec... sau snur - care-o fi mai bun. Dupaia in Septembrie, dupa Concediu, am zis ca e cazul sa schimb parbrizul, si daca tot il schimb sa fac upgrade la ala cu senzor de ploaie. Evident ca nu aveam, deci, facem retrofit. Numa bine ca traiesc in Romania ca la 3 ore dupa montaj, primesc urmatorul cadou de la CNAIR: Urmatoarea zi, fuga la dedeman si luat un kit de la Visbella pt reparat parbriz. Facut si momentan tine. Ce e mai important: nu au mai plecat fisurile. Dupaia, am schimbat si bujiile ca vine frigul si am zis sa fie in stare buna: Ei...atunci descoperi ce nu vrei! Ulei pe bujii la pistonul 1 si 2. Ce-o fi? ce nu o fi? Vedem cand dam chiulasa jos, dar nu acum ca nu am timp de stat cu masina desfacuta. La anu' urmeaza si Distributia. Daca tot fac distributia, trebuie si axa cu came, culbutori, simeringuri supape (poate de la alea) sau poate e fisurata chiulasa si se scurge ulei pe acolo? Apropos de frig. Asa merg eu in masina, si asa altii. Frigurosi rau unii... Edit, ca am dat ca idiotu' pe "Trimite". Asa mai parchez eu uneori cand am chef... Imi place cand pot sa o "lipesc de zid" Apoi am facut asta la Golful fratelui meu, si urmeaza si golful meu, dar la primavara ca nu mai am chef sa desfac plastice pe frig: Las si o poza cu el spalat... Si cu "noile" ceasuri de Passat. Gata... Si drumuri bune pana la Craciun, pana la Anu' nou si dupaia
    3 points
  7. Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor
    1 point
  8. cum sa se lase ???? nu regleaza garda la sol, doar intareste suspensia. e lasata din fabrica cu 15mm parca, dar asta e altceva. probabil simti tu ceva, dar nu e ce crezi.
    1 point
  9. Poate sa ia si calc de coloana cu CH in coada, il codeaza fara G85. NU e nevoie de schimbat spira. Poate fi pus oricare volan, in functie de airbag.
    1 point
  10. S-a facut luna si am ajuns la folie pt faruri si stalpii B. Ma gandesc daca sa infoliez si toata partea frontala a masinii (capota, bara, stalpi A, aripi si primii 20cm din plafon). Review si la o luna de cand o am: Partile negative -lipsa spatii de depozitare, deloc clever. Fara suport ochelari, fara spatii de depozitare sub scaune (nici nu am vazut optiune). Are un sertar mic in stanga volanului, dar la cat este de mic nu incape nici portofelul. La Golf incapea. - lipsa capitonaj spatii de depozitare din usi - consola centrala, in zona de cupholdere este foarte ieftin realizata. - manerul interior al usii se simte ca un plastic gol, din nou senzatia de reduceri de costuri. -garda la sol exagerat de mare pt un model S Tot ce am descris sunt lucruri pe care le-am observat dinainte de a lua decizia de a lua masina. E drept nu am facut testul cu portofelul in cadrul testdrive-ului. Practic senzatia de ieftin se accentueaza pe masura ce cobori privirea. Daca nu era discountul semnificativ care a dus pretul intr-o alta liga..masina asta daca are pret care incepe cu 5..nu isi face banii. Ce imi place: Absolut tot ce nu intra la parti negative. Motorul si cu transmisia au ajuns la un rafinament ce permite adaptarea la orice situatie, de la mers pe eco pt ca nu ai unde sa mergi cu mai mult de 10kmh, la accelerat la nevoie si ti se schimba imediat starea de spirit. Usurinta cu care se conduce si se adapteaza imi place. Am criticat interiorul, dar felul cum se imbina elementele, display-urile, scaunule, plansa de bord, arata a 2021. Exteriorul..culoarea si cu ornamentele de crom mat se imbina placut si subliniaza liniile masinii. Negru mat + culoarea inchisa imi da senzatia de anonimat. Cand ma voi plictisi de crom, pot sa le infoliez. Imi place intr-o oarecare masura si sunetul din difuzoare care contribuie la senzatie de viteza, de putere. E vorba de cum te faci masina sa te simti, plus ca e win-win..nu atrage atentia politiei, rar etc.
    1 point
  11. Te rog sa imi aduci aminte maine in jurul orei 09...10...sa iti verific. Nr de telefon este in semnatura, profil, etc...ma suni ca sa iti verific. Numai bine !
    1 point
  12. N-avea cum sa se lase ca nu are suspensie pneumatica pe perne de aer
    1 point
  13. Practic DCC-ul are acleasi componente ca si o suspensie normala doar ca se poate alterna dinamic "fermitatea" amortizoarelor. Gara la sol coborata se refera fata de suspenisa normala, are alte arcuri care o coboara cu 1 cm "pe vecie".
    1 point
  14. Ce face mintea omului cand crede cu tarie ceva. DCC-ul are arcuri elicoidale si nu are cum sa se lase, mai mult ca sigur optinuea aia nu face nimic pe partea de tren de rulare daca nu ai DCC, maxim ce ar putea face e sa altereze feeling-ul directiei.
    1 point
  15. Suspensia cu reglare adaptiva (dcc) reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Daca vei intra in meniul “moduri de conducere”, la individual vei putea selecta diverse optiuni pt: acceleratie, directie si chassis. Chassis se refera la cum reactioneaza masina dpdv al balansului, adica sport sau confort. Daca aveam DCC, in loc de chassis era optiunea DCC unde puteam selecta intre 15 selectii ale suspensiei.
    1 point
  16. @dercos: ti-am mai spus. Faci o amestecatura si o confuzie amatoriceasca intre CLIMATOLOGIE si METEOROLOGIE. Este surprinzator si dezamagitor ca tot faci aceasta confuzie desi cu cateva pagini in urma te laudai ca ai studii in domeniu. Este o gresala atat de elementara incat suspectez ca de fapt este vorba de rea vointa (trolling) din partea ta sa tot vii cu acest argument. Pune o oala cu apa la fiert pe aragaz. NU poti prezice traiectoria unei molecule cand apa ajunge la fierbere (METEOROLOGIA) POTI prezice ce viteza medie vor avea moleculele si ce temperatura medie va avea apa din oala cand ajunge la fierbere (CLIMATOLOGIE) Exact asa e si cu clima. Avem suficiente informatii (bilantul energetic) sa ne dam seama ca se va incalzi clima, chiar daca nu putem prezice la nivelul asteptarilor tale cum va fi repartizata energia in atmosfera.
    1 point
  17. Stiinta, in cazul acesta, nu ofera nimic concret pentru viitor, ci se bazeaza doar pe date din trecut si extrapolari. Insist cu prognoza de Craciun, care s-a schimbat de ieri pana astazi. Aici suntem cu prognozele. Iar Craciunul e peste o saptamana. Climatologia este o stiinta complicata, care nu e accesibila publicului larg, decat intr-o foarte mica masura. E usor sa citesti un grafic care iti arata cresterea mediilor termice pe ultimele doua decenii, dar e mai greu sa explici de ce al treilea deceniu a inceput cu un an mult mai rece si care nu a fost anticipat de NIMENI. E o exceptie fantastica in sirul anilor calzi. Ramane o exceptie? A face o prognoza pe mai mult de 2-3 zile deja e o loterie, nici cele mai performante modele de prognoza rulate pe supercomputere nu au precizie suficienta. Daca urmaresc rularile GFS, ECMWF, EuroSwiss e un haos. Ma uit la GFS06z si imi arata un viscol istoric, cu zapezi de peste 1m, iar la rularea imediat urmatoare totul dispare.
    1 point
  18. Este un forum auto, unde discutam despre masini electrice, si, pentru ca sunt colegi care nu cred in stiinta, am facut un topic despre poluare in contextul auto. De curiozitate, daca nu vezi nevoia reducerii poluarii, de ce te deranjeaza defrisarile si arderea deseurilor? Elitism, clar. Cei care arunca gunoiul selectiv se vor uita urat la cei care il arunca pe fereastra sau ii dau foc in curte. Padurarii se vor uita urat la cei care fura lemne. Posesorii de plamani se vor uita urat la cei care cred in dreptul fumatului in interior. Nu comentez comentariul despre vaccin.
    1 point
  19. Asa e, instalatia senzorilor de parcare! 🥰 Am reusit aseara in aprox. 3 ore de munca sa le pun pe masina si mai ramane partea de cablare... Pregatim si intoarcerea la iluminat OE💡
    1 point
  20. Nu are legatura mesajul de pe telefon. Si la mine am aceelasi mesaj pe telefon, nu are legatura cu hardware ul unitatii.....care nu suporta
    1 point
  21. Si cum ar trebui sa arate? Hai sa taiem toata industrializarea si sa trecem la caruta si cal si o sa "scada"?!
    1 point
  22. 1 point
  23. Eee...si avioanele au fost inventate de cineva 🤣 no limit 🤣
    1 point
  24. Wow, cineva chiar s-a gândit la ce presupune un upgrade 😀 Eu votez cu Cayman ca e redundant sa ai doua mașini "de familie" în familie 😀 sau o electrică dar deja suntem prea off-topic,
    1 point
  25. S-au facut mai bine de 3 saptamani de cand am luat masina si s-a rezolvat cu ornamentul si cu inmatricularea. Pe masura ce se aduna km, ma acomodez cu masina din ce in ce mai mult. Saptamana viitoare infoliez farurile si ornamentele de pe stalpii B.
    1 point
  26. @AndreiSergiu1991 au rezumat colegii fix ceea ce urma sa raspund. Nu tine de rusine (si eu am pastrat tija veche, nu sughite motorul cu ea), pur si simplu cu el este ce trebuie (manevra cu o singura mana, usurinta la inchis/deschis). Credeam ca numai skoda e considerata sora mai fraiera si bagata la taieri de costuri inutile. Se pare ca si vara-sa
    1 point
  27. @Adria_n Plasticele de la gurile de ventilatie au intrat la fix fara probleme @AndreiSergiu1991 Nu am montat telescopul la capota de rusine, am montat pentru usurinta in deschiderea capotei . Nu mai ai nevoie de 2 maini sa faci treaba asta . Deschid capota destul de des verific antigelul , uleiul ,complectez lichidul de parbiz etc dar asta chiar nu conteaza . Ideia este ca atunci cand umblu la compartimentul motor sa am un confort suplimentar care a costat doar 160 de lei . Nu am facut treaba asta pentru ce zic altii am facut deoarece este mai practic si mai util . Am postat doar pentru a arata altora care sunt interesati ca se poate monta un astfel de telescop si de unde am achizitionat produsul . Este o reducere de cost penibila practicata de grupul WV mai ales la masini a caror pret trece lejer de 30 de mii de euro, Nu mai pun in discutie ca suportul de telescop din compartimentul motor exista instalat pe masina trebuie montata doar bila pe capota si telescopul . Masina fiind asamblata pe aceias linie de productie cu WV Tiguan la Wolsburg aveau costuri mai mari sa modifice subansamblul in asa fel incat pe Tarraco sa nu mai existe acel suport asa ca l-au lasat acolo chiar daca nu au pus telescop. Tiganie mare din pacate in ultimii ani in industria auto disperati tot mai mult dupa profituri uriase . +
    1 point
  28. Am avut masina ieftina, fara amortizor la capota. Desigur, se poate fara el, insa e un semn de reducere penibila de costuri la o masina de talia unui Tarraco. Simplu fapt ca nu te murdaresti, ca o inchizi si o deschizi lejer, merita. In ultimii ani vedem tot mai multe astfel de lucruri penibile la tot mai multe modele. E ca atunci cand cumperi un produs de calitate si descoperi mici lucruri care iti fac viata mai placuta si care te fac sa intelegi de ce acel produs e mai scump decat altele.
    1 point
  29. Asa este la prima vedere. Teoretic te poti lipsi cam de orice fara sa te ia plansul (pot trai fara scaune incalzite, oglinzi electrice, xenon, portbagaj electric, senzori fata, ACC, lane assist, cutie automata, parbriz incalzit, etc etc etc). Numai ca la o asa masina nu ar trebui sa existe asemenea economii, iar asta este doar parerea mea. Pana si la masina de serviciu am amortizor si nu am toate dotarile de mai sus (logan din 2019). Si la skoda mi-am pus amortizoare din acelasi motiv. Si daca de maine ar pune un singur bec la nr de inmatriculare ( cum e la astra K ), tot as cauta solutii pt asemenea economii. P.S : la skoda deschid capota saptamanal, sa ma uit la antigel, sa scot frunzele care se aduna in grile in perioada asta, ocazional verific uleiul sau daca se vad scurgeri. P.S 2 : sa nu fie cu suparare ca avem pareri diferite 🖐️.
    1 point
  30. Da un reset la telefon Sterge si refa conexiunile
    1 point
  31. Salut, revin (ca de obicei dupa weekend ) cu o noua chestie: mergeam linistit.... (asa incep toate) Deci eram in coloana de la Comarnic cu travel assist activat si doar cu mainile pe volan. Masina se ocupa de frana si acceleratie, ea era cu treaba ei, eu cu treaba mea (adica nimic). Acum coloana era oprita, nu misca nimic. Eu cu mainile pe volan (sau macar una) ca sa mearga mai departe Travel Assistul. Faza este urmatoarea: omul din masina din fata s-a dat jos si s-a dus la portbagaj. Cum a aparut omul in spatele masinii lui (respectiv in fata golfului), a pornit motorul. Am zis oups, asta nu e bine. A cautat omul in portbagaj ce a cautat, a inchis si a plecat. Fix in secunda in care a iesit din dreptul portbajului, golful a pornit . Ok, a pornit incet, nu a dat blana.... A piuit din bord si a aparut mesajul pe cockpit mare si cu rosu: Apasati frana ! . Ceea ce am si facut. Deci hm. A pornit pt ca obstacolul (omul) nu mai era acolo, deci distanta s-a marit. Dar masina era tot acolo, deci distanta dintre masini era ca si inainte, cum s-a oprit ea automat prin Travel Assist. Oricum, nu cred ca mai frana masina, odata ce a pornit... (nici nu aveam loc de teste, erau 2 sau 3 metri, foloseam reglajul cu distanta minima). A fost surprinzator. (si in toata perioada am stat cu mainile pe volan ca sa nu se deconecteze TA-ul si ca sa pot sa vad ce face cu faza asta...) Deci cam asta a fost... Poate stie cineva cum merge sistemul si poate sa explice In rest...e de stiut ca exista situatii in care porneste...
    1 point
  32. Am fost pe traseul Bucuresti - Brasov - Sibiu - Sighisoara - Targu Mures si retur (pe DN1a) Travel Assist: - In curbe nu va bazati pe el indiferent cat de bine sunt trasate marcajele pe asfalt, tineti mainile ferme pe volan, eu era sa intru in parapet pe DN1 testand sistemul. - In curbe stranse tinde sa piarda din vizor masina din fata, si incepe sa accelereze galopant (in functie de viteza setata pe ACC), atentie mare. - Daca iti taie cineva fata, ii ia 1-2 secunde sa reactioneze. - De exemplu, daca veniti din spate cu 120 km/h si masina din fata are 30-40km/h (adica e o diferenta mare intre viteza voastra si a celui din fata)... si aveti si distanta fata de masina din fata setata pe minimum, ar fi bine sa fiti atenti si sa franati proactiv, nu sa lasati sistemul, e posibil sa va duceti direct in colegul de drum din fata. Daca distanta e setata ca fiind la maximu, e ok, are timp sistemul sa reactioneze. In rest, ce sa zic... in 80% din cazuri e de mare ajutor. Poti sa conduci linistit fara sa mai umbli la pedale, doar din butoane. Daca mergi cu 130 km/h si stii ca in fata urmeaza o curba, dai proactiv pe 100 km/h, masina incetineste, iei curba, apoi accelerezi iar din butoane, setezi pe 130km/h de ex. Totul e sa fii proactiv Oricat de destept e sistemul, si este, nu va bazati exclusiv pe el, nu luati mainile de pe volan, nu incercati sa va credeti in 2050 cand poate vor fi masini mai destepte.
    1 point
  33. Vad ca sunt primul care scrie aici... Am ridicat masina acum cateva zile, deci nu am condus-o inca suficient cat sa spun ce probleme are... Momentan vreo 300 km. Sunt curios peste ceva timp, dupa ce trece acest an minunat, 2021, daca timpul de asteptare pentru un Golf 8 o sa mai fie atat de lung. Am asteptat 6 luni si 3 saptamani. Astept sa imi bata cineva acest record :))) Revenind la masina: as putea sa iau fiecare lucru in parte si sa spun ca merge bine, cred ca asta este identic la toata lumea, indiferent de model. Deci sunt foarte multumit de alegerea facuta. Recomand si rabatarea oglinzilor sa fie electrica (eu nu am selectat acest optional). Probabil ca urmatoarele optionale vor fi alese mai rar si pentru care, subiectiv vorbind prin prisma celui care le-a ales, am cuvinte de lauda: Farurile matrix si sistemul de sunet HK. Dar ca orice alt optional, depinde de fiecare si poate sa il lase fix rece pe altul sistemul de sunet HK sau luminile mai nu stiu cum Eu le laud, sunt asa cum au promis in reclama. Contra: subiectul nostru preferat -> extrem de sensibil interiorul la zgarieturi. Daca esti o persoana care nu are grija, vei fi foarte dezamagit sa iti recunosti urmele inregistrate permanent pe panoul piano black, pe consola centrala unde e schimbatorul (un plastic negru mat, elegant, mereu receptiv sa inregistreze cand treci cu cheile de la casa peste el, ca sa le arunci in una din gaurile din consola). O sa fie cam teroare aici - dar stiu ca toate masinile noi au aceasta problema cu aceste materiale elegante si sensibile. Pielea aceea alcantara.... foarte frumoasa... incat iti vine sa bati orice membru al familiei care doar are o tentativa de a scoate ceva sa manance. Daca e lichid sau ciocolata, garantat incepe sa-ti bata inima mult mai tare... Motor - pe modul eco si confort cand bagi piciorul in pedala sta un pic pana o tureaza unde trebuie, si abia de-apoi te lanseaza... Poate fi deranjant dupa ce vii de pe cutie manuala si erai ocupat cu ambreiajul si schimbatorul, nu iti dadeai seama de acest timp de asteptare... Pe modul sport, evident, aceasta problema nu exista, ca sta deja turata. (deci nu este neaparat un contra, e doar o clarificare...) Infotainment: parca se putea un pic mai bine pe ici colo sau poate am avut eu asteptari prea mari. E o senzatie initiala de extraordinar. Apoi se mai activeaza touch-ul de sunet sau clima (adica bara touch iesita in afara, de sub ecran) exact cand voiai sa apesi un buton din partea de jos a ecranului (mi-am asumat asta, nu ma plang neaparat, dar confirm ca touch-ul e sensibil si raspunde "prea bine"). Si parca uneori te cam incurci printre optiuni pe acolo. Deci daca vrei "repede" sa dezactivezi sau sa faci ceva...nu e chiaaaar asa. Mai butonezi pe acolo prin meniuri. Nu stiu ce altceva sa mai adaug momentan. Overall impresia este extraordinar de placuta daca faci un upgrade major de la o masina clasa mai mica si mai putin evoluata.
    1 point
  34. Dacă e programabil, îl treci pe ventilație, sau treci climatronicul pe ECO... Ca și cum ai dezactiva ACul... Sau din vcds ii micșorezi temp de pornire la -15 20 grd... Atunci te doare la basca ca scoate fum Mai bine vezi ce are... Vezi mai sus... Racord flexibil... La mine mergea la fix după schimbare... Avea o gaurica pe care am descoperit-o când am schimbat xenoanele...
    1 point
  35. Nu au vrut sa curete sita aceea, degeaba am insistat, chiar platind extra Suma am stiut-o dinainte, nu am fost obligat de nimeni sa o platesc, asa am decis sa am grija de masina si de istoricul ei si mi-am asumat “ consecintele” financiare
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!