Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2021 în toate secţiunile
-
Prietene, no offence, dar esti o cauza pierduta. Esti ca o placa veche care la orice afirmatie/argument, repeta intr-una de motoarele TSI cu probleme de PANA (!) in 2014-2015 Breaking news for you: inca nitel si suntem in 2022 !5 points
-
Wow, cineva chiar s-a gândit la ce presupune un upgrade 😀 Eu votez cu Cayman ca e redundant sa ai doua mașini "de familie" în familie 😀 sau o electrică dar deja suntem prea off-topic,4 points
-
3 points
-
@acidone77 Codul motor e DKZA. E EA888 rev3 B. Adica are ciclu Budak - o versiune de ciclu Miller. Foloseste Audi ValveLift (are o cama scurta si una mai lunga - in grade nu in mm pe admisie) pentru a inchide mai devreme supapa de admisie cand intra (se pare ca o face mereu cand e in sarcina partiala) in modul eco. Cum crezi ca scot consumurile astea? Deci cam am nevoie de o chiulasa noua. Sau cel putin sa o modific pe asta. Turbina e OK (IHI IS20), nu e mostrul de IS38... dar am GPF... Apoi raportul de compresie e prea mare (11.6:1 fata de 9.6:1 in cazul motorului de 245/255CP)... ne complicam. Deci concluzia e ca o pasez pe asta sotiei (chiar zicea zilele astea) si fie imi iau un Superb 280 fie un 718 Cayman T.2 points
-
A trecut un an jumatate de cand am A3-ul 2.0 TDI CFFB din 2012 (am aproape 30k km facuti). Cand l-am cumparat facea regenerari in exterior la 300-350 km maxim, zilele trecute am reusit sa ajung la 420 km (are soft dieselgate). Partea buna este ca eu merg 90% exterior. De cand am luat-o am monitorizat-o mereu si am incercat sa nu intrerup regenerarile. Nu am avut niciodata aprins martorul de la DPF. Masina are peste 300k km si filtrul isi face treaba in continuare deci pentru cei carora le e frica ca se infunda sau mai stiu eu ce, recomand drumuri exterioare, motorina buna si schimburi de ulei la maxim 10k km plus monitorizarea cu vag dpf cand este posibil (asa o sa ii prelungiti viata cat mai mult). Atasez mai jos poza din VAG DPF cu inainte si dupa regenerare (la prima poza valorile nu sunt la relanti de aia si presiunea diferentiala atat de mare, de obicei inainte de regenerare arata in jur de 8), in cea de-a doua valorile sunt la relanti dupa finalizarea regenerarii.2 points
-
Cluj - Buscat (Baisoara) - Cluj Temperatura 0-4 grade Diferenta altitudine ~1100 m. La dus am avut un consum de 29,4 kwh, la intors a recuperat cam 4% din baterie si am ajuns cu 17,5 kwh per total. Anvelopele Bridgestone s-au descurcat ft bine pe zapada, nu am avut nici o emotie cu tractiunea spate.2 points
-
Scapa de dieselgate si ai sa ajungi la 700 km intre reg, egr are viata mai buna, acceleratie mai vioaie din ture joase, consum mai mic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si am trecut de 50.000 2 ani si 9 luni… A cam stat pe dreapta in pandemie. Ce pot sa zic, motorul si cutia pe caroseria asta e ceea ce trebuie, desi ma gandeam la un stage 1 cred ca nu-l va vedea prea curand. Haters gonna hate ;))1 point
-
Masina a consumat 72 kWh/100 km => ~1.5 kWh in cei 2 km. Asta in 42 de minute pentru incalzirea masinii si deplasarea de 2 km. Extrapoland, rezulta 2 kWh/h, dar ar fi scazut, in timp, dupa ce se incalzea masina si bateria.1 point
-
ce studii? astia nu stiu ca pe vwf exista adevarul? sa intre aici unde unii stiu mai bine. https://apnews.com/article/science-health-business-environment-public-health-012330c14ee7deb83907bf1e42768560 Researchers say that thousands of lives and hundreds of billions of dollars have been saved in the United States by recent reductions in emissions from vehicles. Harvard University researchers who study the environment and public health examined the impact of declines in emissions from vehicles over a decade. They found deaths dropped from 27,700 in 2008 to 19,800 in 2017 and that the economic benefits of the reduction in emissions totaled $270 billion.1 point
-
@rudiRUD, corect. Sper, in 2022, sa ma bucur mai mult de ea. Ultimii 2 ani mai mult a stat. @ichimcornel, asa e mai am eu niste idei in cap, doar ca alea deja sunt avioane1 point
-
Oops, cred ca intri si tu in colimator! Pai aici fanii VW m-au innebunit ca Sky X este un motor aspirat, demodat, ca numai Mazda mai face motoare d'astea mari si aspirate in 2021, ca de fapt nu are nici cei 180CP declarati, ca 150 si lui 1.5TSI = 180 Sky X , chestii de astea "filozifice" bazate pe .... Mai mult, 1.5TSI flutura pe langa Sky X 180CP, ca e turbo nah... Ar fi bine sa nu mai zici nimic nici de turbo lag... Turbo lag au toate motoare turbo, mai putin astea mai noi de la VAG ! PS: Astept aplauzele acum1 point
-
@CristiALF Eu am zis bine, dar tu esti “Batman Batman” Fii atent, am zis eu ca in ultimii ani vw a produs numai motoate proaste? Nu cred! Tu cred ca citesti pe laturi, daca citeai pe diagonala tot mai intelegeai ceva. Eu am zis de motoare ceva mai vechi cu probleme 2007-2015 astfel: 1.6 FSI, 1.8 TFSI, 1.2TSI, 1.4TSI adica cam tot ce era pe lant. La 1.8 a fost un fel de “dezastru”, adica motor nou sa consuma si 1L la 1000 de km este chiar jenant! cunosc 2 cazuri concrete masini luate de noi, la 50K /80K s-au schimbat seturile motor pe banii proprietarilor! Iti dau nr de tel ale proprietarilor??? Skoda nu a facut nimic pe garantie, i-a vrajit doar… Dupa ce au trecut pe curea, au incetat problemele alea care le stii si tu, dar te faci ca uiti! Vrei sa repet in fiecare post? 😃 Eu daca ar fi sa mai iau acu Octavia? Poate, dar asta numai datorita partii practice, dar in niciun caz cu 1.0 care practic nu este motor si care cel mai probabil daca nu va avea probleme va crapa repejor… De unde jet ? Ca sa faci jet tre sa ai cu ce !! :)))) Tu te auzi? :)))) nici macar lui 1.6 mpi al meu nu are ce sa ii faca! Poate Il gadila putin pe la toba pe 1.6 Sunt dispus la test cu 1.6! Octavia mea de 1.6 e ready! Pe de alta parte, 2.0 ala de 122 se face instant 150 daca vrei 😉… ia-ti mai bine scuter decat ditamai Octavia cu 1.0 consuma si mai putin si nici nu te faci de ras :))))1 point
-
Neata, Am primit astazi vestea cea mare, cum ca miercuri mi s-ar livra golfuletul. Comandat pe 10 februarie 2021 si cum spuneam, nimic special, un "style" chel ca atat s-a putut.1 point
-
Revenind la topic , nu poti compara nici o mazda cu octavia 4 pentru ca mazda nu produce un competitor direct al octaviei. Asa ca cine are nevoie de spatiul oferit de octavia in dimensiunile ei , nu o sa o caute la mazda. LE : Ar fi si culmea ca mazda sa aiba motoare proaste pe benzina ... cand defapt are doar unul care este vandut in diferite variatii de putere. Daca ar avea un singur motor prost, ar insemna ca toate sunt proaste :)))1 point
-
De unde stii tu ca motorul skyactiv x e fiabil? Abia se vinde de 1-2 ani, prea putin timp sa poti vorbi de fiabilitate, in conditiile in care e motor complet nou. Dupa ce vor trece mai multi ani si vor fi multe motoare trecute de 200.000 km abia atunci se va putea vorbi de fiabilitate. Iar legat de "fiabilitatea motoarelor japoneze", asta era valabil inainte, acum raman doar cu speranta cei care cumpara o japoneza noua. Honda cu al sau 1.5 turbo si probleme cu diluatia de ulei inainte de 20-30.000 km spune cam totul. In legatura cu aspirat vs turbo, fratii japonezi au cam trecut toti pe turbo, honda cu 1.0 (na ca si japonezi au motoare mici) si 1.5 turbo iar toyota cu 1.2, doar mazda o arde in continuare cu motoare aspirate. Iar sa scoti 150 de cai (skyactiv x nu se pune pt ca are si un mic compresor) dintr-un 2.0 benzina aspirat in 2021 si sa spui wow ce tehnologie inovativa e putin deplasat in conditiile in care grupul vag avea de acum 20 de ani un 2.0 mpi cu 131 de cai si de acum vreo 15 ani un 2.0 cu injectie directa si 150 de cai.1 point
-
Nu stiu ce vorbesti dar generatiile noi de tsi nu MAI consuma ulei dar chiar si daca trebuia sa completez 2-300g la schimbul de ulei nu ma deranja Bun .. erau de [cenzurat] motoarele vw , consumau ulei .. le-au rezolvat. Acum sa vedem cum rezolva mazda lipsa de [cenzurat] a motoarelor lor. Eu zic ca tot prin aplicarea unui sistem turbo o sa "rezolve" Esti tipicul posesorului de japoneza cu ochelari de cal care nu poate sa vada decat beneficiile dar nu si ne-ajunsurile motorului atasat de agregatul lui. Esti ca martorul lui Iehova care iti pune piciorul in prag si iti aduce salvarea cu forta. Intelegem ca e un motor smecher pentru ce e, foarte performant din multe puncte de vedere si inovativ, dar ca orice lucru nu poate sa le faca pe toate bine (la pretul ala) iar tu nu vrei sa accepti asta. Eu nu contest ca motoarele vw nu au fost cele mai fiabile dar tu accepti ca motorul ala de 2.0 este un ponei schiop imbracat in armasar care este PERFECT pentru mers de zi cu zi muuulti ani daca nu ai nici o alta pretentie de la el decat cea mentionata anterior ?1 point
-
Eu am o Octavia 1.6 aspirat 102 si crede-ma ca nu pot sa fac comparatie din niciun punct de vedere cu cu 1.0, turbo… prefer un aspirat cu capacitate mai mare care sa il turez decat o motoreta pe 4 roti! Motoarele mici si turbo dupa 100k km sunt “pa pa”… In primul rand 2.0 de 122 cp de la Mazda este mild hibrid cu tehnologie de dezactivare cilindrii, motor care NU ste gandit sa alergi cu el. Discutia despre “probleme” la depasiri cu unn2.0 aspirat are sens doar in cazul incepatorilor, scuze…. Am vazut cum se misca si cat de fiabil a fost 1.2 TSI 105CP… am un amic cu un Polo luat de nou, are 120k km, i-a schimbat lantul de distributie de 2 ori si acum bate din nou… scuze, eu nu as cumpara astfel de motoare… Peste 1 an, cei care au cumparat astfel de motorizari o sa regrete amarnic dar, din pacate este prea tarziu … nici banuti prea multi nu mai obtin pe ele, dar raman cu satifactia ca a vazut vecinul ca isi permite si el macar un VW1 point
-
Pentru ca au trecut 2 ani de cand nj s-a mai discutat pe acest topic putem sa ne dam seama ca GPF-ul nu este la fel de problematic ca DPF-ul asa cum se preciniza inca de la inceperea topicului in 2018. Daca erau probleme se tot discutau aici. Totusi, revin eu cu un update: ● Octavia 1.5TSI 150CP, GPF si o scanare cu OBD pe filtru la 30000km. Ce parere aveti de valori?1 point
-
In primul rand, stim ca vor fi gratuite? Poate fi o sursa de venit pentru stat, la fel ca reclamele stradale. Win-win, cum ar veni: si statul aduce bani la buget, si soferii au unde-si incarca masina elecrica cand trec prin Cuca Macaii. In al doilea rand, exista niste taxe de mediu si fonduri europene pe care le platim cu totii, așa ca sunt folosite pentru reducerea poluarii. Nu mi se pare nimic controversat. Ce ma deranjeaza, la fel ca si pe tine, este ca nu se face destul (impaduriri, compaterea despaduririlor, combaterea arderii de deseuri, etc.) si, chiar si ce se face, sigur se va face de mantuiala, cu firme de partid, pentru profitul unora, nu pentru oameni. Vor merge un an sau doi si apoi vor fi abandonate.1 point
-
Ce naiv am fost ca mi-am luat electrica si nu m-am gandit ca e posibil sa raman inzapezit 48 de ore.. Pentru ca asta se intampla des, nu? Tuturor. E o problema reala, se intampla saptamanal, mai ales in Romania. De-aia cred ca nici la stiri nu se transmite, pentru ca e la ordinea zilei, nu mai poate fi considerat o stire. Hai sa revenim la realitate, electricele au multe dezavantaje, dar nu asta e principalul lor dezavantaj si nici principalul argument pentru care sa nu iti cumperi asa ceva. Sunt curios cati isi vor cumpara electrice tinand cont ca de anul viitor costul per kw se va dubla, deja multi furnizori trimit notificari - de la 0.7 la 1.4 lei. Si daca pretul curentului creste, creste si pretul combustibilului, care ghici ce..tot cu curent se extrage si se prelucreaza. Traim vremuri interesante Revenind la subiect, schimbarea ne va fi impusa incet incet si oricat ne-am impotrivi, trecerea la electrice va avea loc. Prin reglementari, restrictii, cresterea combustibililor, marirea taxelor. Sa ai o masina termica va fi prea costisitor de intretinut incat sa mai aiba sens. Si e greu de acceptat. Dar se va intampla oricum. Fie ca vrem, fie ca nu. Daca va ajuta asta la schimbarile climatice sau nu, la reducerea poluarii...'om trai si 'om vedea.1 point
-
N-as vrea sa fiu in nici o masina in situatia de mai sus, mai ales intr-un 'electic' car. Later edit: ca sa nu fiu offtopic, revin la titlul topicului - parerea mea e ca masinile electrice reprezinta solutia pentru un aer mai curat in orase. Si cam atat, momentan. In rest, nu ma pot pronunta.1 point
-
@acidone77 vezi ce a zis @cj.Paul, asta ziceam și eu: daca incarci în timp ce mananci/vizitezi sau un opreai oricum pentru pauza (deci nu pierzi orele) nu mi se pare atat de dramatic la un drum atat de lung în România. Și eu sunt reticent din același motiv ca tine când vine vorba de electrică dar postările asta mă fac sa văd partea plină a bateriei 😀1 point
-
@vladinsky Mersi! Pretul nu este secret dar prefer sa nu-l postez aici... asa ca voi raspunde intr-un PM!☺️ @Cosmin ZKGThx! Ne straduim, in limita timpului si bugetului bineinteles! @Nenciu Victor Da, acel burete are un locas in care intra fixat! Acel opritor din cauciuc si acel burete provin din dezmembrari (Golf) Haionul vechi nu merita sa fie reparat deoarece era foarte afectat de rugina si am considerat ca fiind o varianta mai buna unul lipsit de rugina si cu vopsea originala😎 Lampile de iluminare asa raman (becuri) prefer sa o tin intr-o linie cat mai OEM, singurele LED-uri raman cele din faruri deoarece mi-am dorit aceeasi temperatura de nuanta intre pozitie si faza scurta/ lunga. Nu e nevoie de silicon, am aplicat o solutie dedicata impotriva ruginii in acele gauri si suruburile de prindere. (acolo consider buba, in acele suruburi de prindere si faptul ca intra direct in tabla, nu intr-un clips/ ceva de plastic) Si una de asta-vara ☀️1 point
-
Bun, dupa 2 saptamani care s-au facut defapt o luna, am reusit sa punem in sfarsit etrierele sus. Procesul a fost urmatoru: Am luat o fuzeta de la un parc de dezmembrari pe care sa facem adaptorii. Am facut la imprimanta 3d un adaptor pe care l-am tot modificat pana am ajuns la forma finala. Si dupa, am facut la CNC adaptorii ce au venit pe masina. Am gasit si niste adaptori de cumparat dar personal nu mi-au placut. Am inlocuit furtunele de frana si lichidul de frana. And.. voilà: Da stiu, puteam sa merg pe fuzete de aluminiu de a4 b6, dar am preferat sa raman la fuzetele masinii. Bun, acum ca si avantaje: Franarea este altceva comparativ cu 312. Consider ca franele sunt "overrated" pentru puterea actuala a masinii dar nu conteaza. Poate pe viitor mai urcam in putere . Aspectul este un alt avantaj. Am umplut acel gol ce imi statea pe creier cu etrierele stock. Dezavantaje: discurile fiind mai grele ca cele de 312mm, puterea la roata e afectata putin (personal nu am simtit diferenta). Si probabil ca uzura la directie e mai accentuata, tot ansamblu fiind mai greu ca cel stock (discuri, etrieri). Dar avand in vedere ca masina nu o conduc de zi cu zi, nu pot sa zic ca ma afecteaza. Va urma in viitor upgrade si pe spate. Probabil etrieri tot brembo si discuri de 310mm, ventilate. (245mm sunt cele stock) Cu ocazia asta, dupa cum ziceam in postarea de mai sus, am dat si cu pasta de la ctk pe contraaripi. Pasta are 2 roluri: protejeaza de rugina si insonorizeaza. Se simte diferenta. Zgomotul de rulaj al anvelopelor si al directiei (la denivelari) se aude si mai putin acum. Este aproape insesizabil.1 point
-
1 point
-
Parca ți-am scris, nu este. Ai băgat tubulatura odată... O bagi și a doua oara. Jos cu ea, da gaura și o bagi unde trebuie, la B6.1 point
-
1 point
-
planul cutiei de sigurante fabia - reatasat fuse_box_fabia_2005.doc1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00