Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2021 în toate secţiunile
-
Prietene, no offence, dar esti o cauza pierduta. Esti ca o placa veche care la orice afirmatie/argument, repeta intr-una de motoarele TSI cu probleme de PANA (!) in 2014-2015 Breaking news for you: inca nitel si suntem in 2022 !9 points
-
Lumea e dezamagita pentru ca multi nu stiu sa conduca. Toti vor sa 'traga masina', dar sa traga la 1000-2000 rpm, sa nu cumva sa apasam pedala sau sa turam motorul, sa nu cumva sa il stricam. Daca stii sa conduci si sa exploatezi un motor aspirat, n-o sa ai probleme ca masina nu trage. Ca e mai comod cu turbo, clar. Ca e si mai comod sa ai cuplu instant, absolut. Eu apreciez Mazda pentru ca in loc sa tranteasca o turbina si sa reduca capacitatea cilindrica, au ales sa perfectioneze motorul aspirat si sa obtina consumuri 'de diesel' cu acestea si emisii cat mai reduse. Legat de interior, degeaba ne place noua vag, toti reviewerii recunosc ca pe noua Mazda 3 calitatea materialelor tinde spre premium si o compara cu A Class. Pe scurt, cine vrea design/calitate peste medie/fiabilitate - Mazda. cine vrea spatiu/calitate medie/usurinta in utilizare - Octavia. La ~30-32k Octavia RS 2.0 tsi manuala din punctul meu de vedere n-are rival, e best buy.5 points
-
Neata, Am primit astazi vestea cea mare, cum ca miercuri mi s-ar livra golfuletul. Comandat pe 10 februarie 2021 si cum spuneam, nimic special, un "style" chel ca atat s-a putut.4 points
-
3 points
-
@yeeeemana zis bine ce a zis, dar tu Batman Batman ! Din "prezentul" ultimelor ani la VAG: 1.8/2.0 TSI Gen 3 - fiabil 1.0/1.5 TSI - fiabil [ apropos, nasul meu are un 1.4 TSI de 140CP pe O3, luat de nou in 2014 parca, (distributia e pe curea!), mai are si DSG7 uscat, inca e foarte bine, il freaca nasa peste tot prin oras mai ales, nu are f multi Km (cred ca vreo 50-60k Km sau ceva de genul) ] 2.0 TDI - fiabil 1.6 TDI - au mai fost ceva mici probleme, mie unul insa mi se pare un motor bun, nu m-as feri sa iau unul SH daca ar fi cazul 3.0 TDI/TFSI - fiabile E Mazda (3) o masina buna/corecta? Probabil ca este. Eu mi-as lua una ? NU ! De ce: pentru ca motorizarea nu este pentru mine iar daca ar fi sa iau aspirat de max 2.0L cu putere aproximativa, probabil ca as prefera un Hybrid de la Toyota. In plus, nu mi-ar satisface necesitatile de spatiu. E O4 o masina buna? Hmm...probabil ca INCA este, din prisma a "cata masina primesti", dar cu preturile crescute rau si cu sistemul multimedia meahh... - sigur nu mai este ce a fost. Mi-as lua una? NU!, pentru mine ar fi Superb-ul o optiune.3 points
-
Cred ca au scris vreo 10 utilizatori pe topicul asta ca generatia a2a de TSI au fost dezastr si ca lucrurile s-au schimbat la generatia a3a, dar tu tot o tii cu 1.2 TSI si lantul rupt. Da, stim ca la 1.2 TSI gen 2 au fost probleme cu lantul. Da, stim ca 1.8 TSI gen 2 a avut probleme cu consumul de ulei. Totodata stim ca Mazda a avut probleme cu dieselurile sale, fiecare producator mai da chix din cand in cand. Hai totusi sa vorbim de prezent. Niciun motor pe benzina de la VW din ultima generatie nu mai are probleme. TSI-urile mici au distributie pe curea si au un consum MULT mai bun decat gen1 si gen 2. TSI-urile mari au pistoanele, segmentii, distributia revizuite si nu mai consuma ulei, nu se mai alungeste lantul si au tehnologii noi adaugate care le aduce intr-o zona de consum decenta. Despre dieseluri, nici nu are rost sa discutam, VW este peste Mazda, la orice ora din zi si din noapte. Cat despre downsizing, eu cred ca VW momentan face "right sizing", adica 100 de cai per litru este o valoare decenta si nici pe departe fortata. Sunt in SUA pe forumuri o multime de proprietari de Jetta cu 1.8 TSI generatia a3a cu 200-300-400k km fara probleme de distributie, fara consumuri de ulei, fara turbo picate, asa ca hai sa ne mai si informam si in primul rand sa nu mai generalizam. Tu pornesti de la unul din cele mai proaste motoare facute de VW, la care a fost facut si recall si generalizezi ca toate sunt asa. Nici vorba. La fel si cu Mazda. Daca Skyactiv G e o generatie buna de motoare, nu inseamna ca mazda nu a avut probleme cu motoarele lor (vezi seria Wankel, vezi dieselurile lor) si nici nu garanteaza ca Skyactiv X o sa fie fiabil/bun pe termen lung. Totodata, sa nu uitam faptul ca VW are sub "umbrela" o serie de producatori auto consacrati si ei in motorsport, Porsche, Audi, care stiu cate "ceva" despre motoare. Cred ca e nevoie de aceasta postare pentru ca o dai putin in fanboyism, in loc sa discuti argumentat si sa privesti lucrurile in ansamblu. Acum, concret si pur obiectiv. Este Mazda peste VW la fiabilitate? Da Este VW un dezastru pe partea de fiabilitate? Sub nicio forma nu mai este momentan. Este Mazda mai calitativa la interior comparativ cu Octavia? Da, dar este subiectiv Merita mai mult Mazda fata de Octavia? Depinde ce iti doresti de la masina. Eu sincer mi-as lua o Mazda in loc de Octavia avand in vedere preturile la ora actuala. Daca ar fi sa fiu subiectiv, mi-as lua-o doar pentru culoare Lista poate continua...3 points
-
Am stat cam mult la încărcat și in teorie, chiar cu ce stații exista astăzi, cu o planificare mai buna probabil scurtam timpul cu vreo 45min. Adică ~11h in loc de 9h40m cat estima Waze la plecare. Cum astfel de drumuri fac de maxim 2-3 ori pe an… nu ma deranjează absolut deloc electrica. As vrea sa dedic câteva rânduri experienței de condus pe zăpada cu propulsie ( tracțiune spate). Am tot căutat informația și nu am găsit nimic despre Enyaq sau ID4 pana sa încerc pe pielea mea. Am avut înainte, ~4 ani, un kodiaq 4x4. Și trecând direct la Enyaq 4x2 - spate + poveștile prietenilor cu BMW, simteam o oarecare anxietate. Mașina însă m-a impresionat placut. A tras fără nicio problema pe zăpada si polei, in rampa, in niște condiții de drum foarte rele. Unde TIR-urile nu mai puteau urca si opreau sa pună lanțurile. Chiar de pe loc, in rampa, nu am avut absolut nicio problema. Am simțit ESP o secunda si apoi am urcat fără sa patineze sau sa fuga spatele. Cu anvelope Continental. La vale, pe aceeași zăpada cu polei dedesubt, s-a descurcat iar foarte bine. Frânarea regenerativă e o frâna de motor excelenta in astfel de condiții.3 points
-
@CristiALF Eu am zis bine, dar tu esti “Batman Batman” Fii atent, am zis eu ca in ultimii ani vw a produs numai motoate proaste? Nu cred! Tu cred ca citesti pe laturi, daca citeai pe diagonala tot mai intelegeai ceva. Eu am zis de motoare ceva mai vechi cu probleme 2007-2015 astfel: 1.6 FSI, 1.8 TFSI, 1.2TSI, 1.4TSI adica cam tot ce era pe lant. La 1.8 a fost un fel de “dezastru”, adica motor nou sa consuma si 1L la 1000 de km este chiar jenant! cunosc 2 cazuri concrete masini luate de noi, la 50K /80K s-au schimbat seturile motor pe banii proprietarilor! Iti dau nr de tel ale proprietarilor??? Skoda nu a facut nimic pe garantie, i-a vrajit doar… Dupa ce au trecut pe curea, au incetat problemele alea care le stii si tu, dar te faci ca uiti! Vrei sa repet in fiecare post? 😃 Eu daca ar fi sa mai iau acu Octavia? Poate, dar asta numai datorita partii practice, dar in niciun caz cu 1.0 care practic nu este motor si care cel mai probabil daca nu va avea probleme va crapa repejor… De unde jet ? Ca sa faci jet tre sa ai cu ce !! :)))) Tu te auzi? :)))) nici macar lui 1.6 mpi al meu nu are ce sa ii faca! Poate Il gadila putin pe la toba pe 1.6 Sunt dispus la test cu 1.6! Octavia mea de 1.6 e ready! Pe de alta parte, 2.0 ala de 122 se face instant 150 daca vrei 😉… ia-ti mai bine scuter decat ditamai Octavia cu 1.0 consuma si mai putin si nici nu te faci de ras :))))2 points
-
Ok dar Nici despre benzina nu are rost sa mai discutam, clar Mazda este peste VW la orice ora din noapte si din zi sau din zi si din noapte ! Rateuri mai dau si altii, dar sunt cam prea multe de partea VW. Ai dreptate, de cand s-a trecut la curea, nu mai sunt probleme cu "lanturile". Atentie, Mazda are numai transmisie pe lant fara probleme notabile pana acum! La Mazda sunt "d'alea" care nu se schimba practic niciodata... nush cum or fi reusit ...2 points
-
2 points
-
Salutare, Pentru ca am schimbat masina de ceva timp si am ales sa merg cu o masina noua, ii dedic acest topic/jurnal de bord Pe scurt, am ajuns sa aleg acest model, plecand de la cautarea unui hatchback mai nou si mai up to date. Am plecat de la Audi A3 8V (sau Q2), second hand, si am ajuns la masini noi - Golf 8 / Leon MK4 si finally Cupra Formentor. Ce cautam la noua masina, era: 1. cutie automata (si travel assist) pentru traficul tot mai aglomerat, inclusiv in afara orasului 2. minim 150 CP. Practic, 1.5 TSI era un compromis aici.. as fi preferat 2.0 190CP, daca ma incadram in buget 3. un consum decent, avand in vedere ca o buna parte din timp masina ar fi folosita in oras (Bucuresti), deci in trafic aglomerat cu medie de viteza mica 4. o masina mai sigura si mai 'reliable' pentru drumurile lungi ocazionale 5. o masina actuala ca tehnologie/dotari si cat de cat future-proof macar pentru cat as tine eu masina (5-8 ani) 6. o garda la sol mai mare, eventual.. 7. o masina care sa imi placa interior si exterior Formentor mi-a bifat cam toate casutele, in special cu motorizarea aleasa, avand in vedere ca, in prealabil, ma uitam oricum si la Golf GTE sau A3 e-tron. Am ales hibrid plugin pentru cateva avantaje principale dpmdv: - autonomie decenta, in mod electric, pentru drumuri scurte prin oras, gen mers la cumparaturi (chiar daca autonomia va scadea iarna pt un drum f. scurt prefer sa nu pornesc deloc motorul termic, daca e posibil) - posibilitatea de a preconditiona masina (pe canicula prinde f. bine si pe frig chiar daca mananca destul din baterie, cred ca va merita) - un consum mediu mai scazut, actual cu vremurile - plus de putere (fata de 1.5 TSI) + eventualitatea obtinerii unei puteri sporite in viitor doar din motorul electric (din ce am inteles platforma e identica cu versiunea de 245 CP) - confort sporit la manevrele de parcare, la viteze mici si la demaraje - + acel feeling de EV.. care imi place (am testat si ID.3 si am avut intentia de a trece pe electric dar m-a dezamagit partea de retele de incarcare, neavand, cel putin deocamdata, posibilitatea de a incarca acasa) - posibilitatea ca pe viitor sa pot incarca zilnic acasa In rodaj, nu am vazut consum mai mare de 9.5l, in conditiile in care am si incarcat bateria in mers. Comparat cu Golful 1.4 TSI, anterior, pe care aveam consum de 10l lejer prin Bucuresti in aglomeratie, mi se pare ok. Cu bateriile incarcate consumul scade simtitor Dupa rodaj consumul median general a scazut (de la 7 in primii 3k km) undeva sub 6l/100km. Asta si datorita incarcarilor la priza mai dese.. Ca optionale, am bifat: - pachet safe & driving XL + navi - pachet iarna - park assist (pentru senzorii pe fata) - pregatire carlig de remorcare - connectivity box - top view camera 360 - suspensie DCC - pre-crash system - culoare Graphene grey - jante 18" machined black Ce nu imi place la masina: 1. nu merge wireless Carplay sau Android Auto desi in unele tari functioneaza.. la noi se pare ca nu 'e voie'.. nu inteleg care e ideea dar este extreeem de aiurea. Inteleg ca totusi s-ar putea activa usor, partea de hardware fiind capabila si limitarea fiind doar la nivel de soft. Totusi prin cablu merge ok si este integrat f. bine pe displayul mare, se vede superb waze etc. Din pacate mai sunt buguri si probleme cu aplicatiile, pentru ca uneori pe AA nu merge quick switch de pe bara catre aplicatia anterioara, iar pe carplay de multe ori comenzile au lag de cateva secunde bune 😐 2. din cand in cand mai apar erori din senin care si dispar de la sine sau dupa un restart. Problema cu 2 pacanituri random in boxe si cea cu martorul SOS in timp ce unitatea centrala sta in loading f. mult timp.. sunt erori raportate si de alti posesori de prin afara, deci se pare ca intra la categoria "asa face toate" 😕 Sper ca se vor rezolva cu update de soft 3. atrage muuuulte priviri… mult prea multe, dar inteleg ca multa lume nu cunoaste sigla.. totusi, in ultimul timp, parca incepe sa se obisnuiasca lumea 4. uneori, la manevre de parcare la limita, cum e cam peste tot zilele astea, sistemul anti-colision intervine cand nu te astepti cu o frana sanatoasa, desi nu esti neaparat pe traiectorie de coliziune.. in fine, se intampla destul de rar si prefer sa fie activ oricum, deci nu e atat de deranjant 5. la accelerari mai in forta retrogradeaza 2 sau chiar 3 trepte urcand f. rapid motorul chiar si la 6k rpm si e putin deranjant, mai ales cand stiu ca motorul e inca rece si eu nu l-as tura in halul ala.. asta stiu ca e un pitic de-al meu si oricum s-a intamplat de cateva ori mai la inceput pana am inteles cum moduleaza pedala de acceleratie.. dar pentru cineva care nu stie masina, poate fi ciudat si usor de reprodus 6. scaunele (normale, nu cele sport de pe VZ) sunt ok dar putin cam tari dpmdv.. am rezolvat cu o perna de suport cu spuma cu memorie, in special pt drumuri mai lungi, dar nu e ideal Ce imi place, in afara de ce stiam despre masina din reviews etc.: - sistemele de asistenta la condus nu interfereaza prea mult cu placerea de a conduce si controlul masinii.. de exemplu, pe ID.3 mi s-a parut mult mai artificial controlul directiei si interventia Travel Assist / LKA - tinuta de drum si manevrabilitatea, includ aici si EV drive train care ofera un plus de confort dpmdv si suspensia optionala DCC - motorul nu sta turat (in trepte inferioare) doar ca sa fie gata de 'atac'.. cum se intampla pe variantele ICE cu DSG.. - sistemul media si softwareul in general sunt mai ok decat pe VW (am comparat tot cu ID.3 pe care l-am testat anul trecut.. nu stiu pe Golf 8 cum e).. din experienta cu ID.3, eu eram pregatit pentru mai rau, dar probabil ca intre timp s-au rezolvat si pe ID.3 multe din probleme - farurile si proiectoarele fac o treaba f. buna chiar daca nu sunt matrix led. Sistemul de asistenta faza lunga pare destul de ok din ce am testat pana acum Overall, sunt multumit de masina. A venit cu versiunea 1803 de fw din fabrica si a si primit vreo 2 updates intre timp pentru harti navi. Am facut un test de consum cand inca era cald (30 grade), intr-o duminica nu foarte libera prin Bucuresti, am reusit sa merg 58km cu un plin de baterie, pana a intrat motorul termic. Iarna ma astept la un range de ~20km, la 3-5 grade. La temperaturi mai mici chiar mai putin Multa lume considera un dezavantaj portbagajul mic (345l) in aceasta versiune. Pentru mine nu a fost o problema in alegerea facuta si nu l-am trecut la minusuri, avand in vedere ca este practic comparabil cu ce aveam inainte si oricum spre asta tinteam.. tot hatchback compact. Rar am avut nevoie sa umplu tot portbagajul la Golf avand, in acelasi timp, 4 persoane in masina, iar cu mai putine persoane am rabatat bancheta etc. In plus, pe Formentor daca chiar va fi nevoie, voi lua portbagaj pentru plafon. Mai deranjant mi se pare ca nu e prea bine organizat spatiul de depozitare in portbagaj, neavand podea falsa. Cam atat deocamdata. Poze::: AE9ADDB8-04C5-471F-B7AF-2A340F995CA5_1_201_a.heic1 point
-
1 point
-
Oops, cred ca intri si tu in colimator! Pai aici fanii VW m-au innebunit ca Sky X este un motor aspirat, demodat, ca numai Mazda mai face motoare d'astea mari si aspirate in 2021, ca de fapt nu are nici cei 180CP declarati, ca 150 si lui 1.5TSI = 180 Sky X , chestii de astea "filozifice" bazate pe .... Mai mult, 1.5TSI flutura pe langa Sky X 180CP, ca e turbo nah... Ar fi bine sa nu mai zici nimic nici de turbo lag... Turbo lag au toate motoare turbo, mai putin astea mai noi de la VAG ! PS: Astept aplauzele acum1 point
-
Ca fapt divers ... skyX-ul are compresor (nu e un simplu aspirat ca SkyG - vedeti review-ul lui Vlad de la atelier despre skyX-uri). Motorul e ok, se duce la drum intins ... dar va dati seama ca nu o sa aiba explozia unui turbo. Iar cu interiorul .. acolo nu e vorba de subiectivism. Pur si simplu Mazda e in alta clasa (materiale folosite/ imbinari / design) fata de ce ofera Octavia /Golf/ Leon. Un alt avantaj la Mazda .... pretul :). Pai pui 5 6k sa iei aceleasi dotari pe Octavia ...1 point
-
Asa mai prieteni, Mazda e prosta rau, -aveti dreptate! Ce skyx 2.0, nasol rau… 1.5 TSI, transmisie pe curea, fiabil, are 200 CP in realitate, 150 sunt asa pe hartie numa’ 😃 … cum zicea mai devreme un coleg care “calcula rapoarte” … probabil le facea cu raportorul Vw is the best! Din 2015 incoa’ face numai masini perfecte, sa nu va opriti din laude, e pacat, scade profitul firmei! PS: Si daca imi iau BMW si revin aici, tot Vw -ul vostru tsi e cel mai tare! Eu zic asa: BMW face motoare 2.0 slabute, capacitate prea mare, mai ales astea mild hibrid nici nu se compara cu TSI! 😎 E bine acum@CristiALF? Sunt in 2021 a? @CristiALF scuze, dar micul rau neuron poate doar sa jigneasca atunci cand nu intelege ceva? Nu te forta, iti pot explica si pe hartie… cred ca am dat in penibil…1 point
-
Mai baieti, nu ati obosit? Orice ati zice si ati face, pentru colegul @ovidius e clar ca Mazda 3 bate cam orice. Si poate asa este, din multe puncte de vedere, dar nu pentru toata lumea. Eu cred ca subiectul a fost destul de dezbatut si e destul de clar cum sta VW cu fiabilitatea cu motoarele de generatie noua si cum sta Mazda.1 point
-
1268 lei pe 12 luni la Generali - facuta acum cu incepere din 11 ianuarie In octombrie pe simularea pusa aici in topic tariful la ei era de 1775 lei In septembrie oferta la ei era de 1613 lei Polita care expira a fost cumparata acum 1 an cu 937 lei Poate daca ma uitam in fiecare zi pana anul viitor prindeam si ceva cu ceva zeci de lei mai ieftin dar am si altele de facut Fata de simularea cu aceeasi masina facuta de Bogdan la mine tariful e mai mare semnificativ : De ce , habar nu am Am peste 50 de ani , nu am facut accident niciodata si am B6 fata de B8 deci nu ar trebui sa fie diferenta atat de mare Probabil si orasul , avem foarte multi soferi profesionisti pe aici care merg din mandrie pe contrasens1 point
-
Eu am Skoda Octavia 2, de noua si am trecut la MAzda dupa ce am facut drive test ambele, Octavia4, Mazda 3. Daca stii sa mergi,SKyX este un motor excelent, ofera suficienta sportivitate cat si un consum decent. Ai practic 180 CP la dispozitie, putere care poti sa beneficiezi de ea... daca stii Mazda 3 este o masina joasa sportiva, Octavia este o masina de familie foarte buna, dar, clasica, cu garda inalta, acelasi motor clasic 15TSI fost 1.4TSI (varianta 140CP cu probleme iarasi) pe pe O3, etc... Design-ul in partea din fata este ok, s-a renuntat la cele 4 faruri care erau groaznice, insa noile lampi spate la O4 au forma comuna cu alte marci gen Opel,Ford Focus etc... practic nu m-a impresionat. Design-ul la M3 este chiar fain, sportiv, are personalitate... FInisajele de pe M 3 sunt net superioare Octaviei 4. Numai daca te uiti la capitonajele usilor la cele 2, Octavia ofera plasic 100% iar MAzda are o combinatie de material textil, imitatie piele si plastic... imi pare rau, dar Octavia 4 mi s-a parut prea scumpa fata de ce ofera! Carateristicile tehnice la Sky X sunt chiar deosebite, pentru cine stie sa le citeasca, dau exemplul numai raportul compresie 16.5:1, raport care nu exista in industrie si care ofera posibilitatea unei puteri crescute aa motorului concomitent cu o reducere a consumului...ca sa "controlezi" acest raport la un motor pe benzina, este nevoie de multa inginerie. Eu am apreciat asa ceva, in pofida unor motoare turbo downsize cu deazctivare cilindrii, gen 1.0 , 1.5 TSI etc, tehnologie care se regasesti la toata lumea in dotare ... De asemenea acest motor nu are dezactivare cilindrii, practic consumul redus este legat de modul in care functioneaza motorul... La VW< 2.0 TSI este un motor f puternic, sportiv, dar foarte scump, tehnologie veche poluatoare, fara viitor - impozite in crestere pentru astfel de motoare.. De ex, daca te uiti la CO2, 2.0TSI de pe O3 are aproape acelasi CO2 ca si O4 2.TSI (aprox 150 g CO2!)... Oricum gusturile nu se discuta, fiecare alege ce vrea1 point
-
1 point
-
Nu am schimbat distribuția inca. Motorul a fost schimbat la ~75.000km pe garanție și motorul nou are doar ~68.000km acum (143.000km total). In alta ordine de idei luna trecuta am facut revizia de 7 ani la ~142.000km. Masina nu a consumat nici un pic de ulei în ultimii 27.000km de la revizia precedenta de acum un an. Am mai înlocuit eu separat filtrul de polen cu MANN cu cărbune activ cu polifenol. Tot eu am înlocuit și amortizoarele de la hayon, care nu mai țineau așa bine după 7 ani, cu unele Bilstein. Am mai revenit odată în service la o săptămână după revizie, pentru a remedia unele probleme constatate cu ocazia acesteia, și anume înlocuire separator ulei, curea multipla trapezoidala și amortizor intindere curea. De curând am revenit la anvelopele de iarna Continental TS850 pe jantele de 15". In continuare foarte mulțumit de mașină; va mai sta la mine încă un an - probabil ultimul.1 point
-
ciudat, eu m-am uitat la mazda 3 cand am ales golful (iara). nicio sansa sa fie mazda mai buna la interior. plus ca au o filosofie de a face masini cu care eu nu ma impac. si cu motor aspirat....in 2021??? sorry, no go! toate cunostintele care au facut drive-test cu maza cu aspirat au plecat dezamagiti de acolo, chit ca alte lucruri le-au placut. evident, unora asa le plac motoarele. argumentul fiabilitatii cand le iei de noi e cam inexistent. cand ajungi cu ele la 200k incepe sa conteze, dar personal nu am cum sa ajung acolo.1 point
-
Mazda se adreseaza clar celor care pun un accent mai mare pe calitate, materiale, finisaje... care vor ceva smooth, relaxant, Skoda e doar o masina mai ieftina din grupul vag, ce ofera mult spatiu la bani decenti ( oferea, ca acuma si preturile sunt nesimtite ) si avand in oferta posibilitati de 4x4 si/sau motorizari mai performante ( 2.0TDI 200cp, 2.0 TSI de 190 parca ) se adreseaza celor care vor si performanta de la masina. Avem in firma 3 skode octavii 4, si da, calitatea si finisajele nu sunt chiar de top, dar la momentul respectiv am primit foarte multa masina pentru banii dati, daca nu esti foarte pretentios. Deci, repet cine isi cumpara Skoda nu isi va lua niciodata Mazda, si invers.1 point
-
In martie aprilie am achizitionat o Mazda CX30 GT PLUS skyactive X 186CP . (ca masina de familie .. si pentru sotie) Am citit putin in diagonala tot threadul dar ... .ca si interior/ exterior nu se compara (Mazda este mult peste Skoda / Leon / Golf din noua generatie). Dar motorul cu exceptia consumului foarte bun .. nu are nicio treaba cu performanta (trebuie sa tragi tare de el sa scoti ceva). Pai 1.8 TSI-ul de pe Leon (ok.. si masina e mai usoara). .... zboara pe langa skyX (totusi as prefera X-ul fata de 1.5 TSI - pe-asta il am de la firma- ). Un alt plus pentru Mazda .. cutia cu convertizor e mai ok in traficul aglomerat fata de DSG (am DQ200 pe Leon ... dar totusi). Iar manuala de pe Mazda este de departe best in clasa Dintre Octavia 4 si Mazda 3... as alege Octavia dar nu cu 1.5 tsi. @Rave sunt cateva chestii si la CX30 deranjante .. pe care le vezi doar dupa ce-ai facut prima mie de km. Putem discuta in privat mai multe ...1 point
-
1 point
-
Mazda cu motor de 180, Mild Hybrid, la aceleasi optiuni ea fost mai ieftina decat Octavia cu 150CP fara MH 😃😊…. Trust me.. In mod logic am ales motorul mai puternic, mai mare mai fiabil si mai modern dpdv tehnologic1 point
-
@ovidius imi pare putin rau de postul acid dar sa stii ca nu este tocmai nefondat. Nu este nevoie sa te retragi, daca luam un pas in spate sunt sigur ca putem continua conversatia. Nu vorbesc din ce citesc online, vorbesc din experienta, am facut test drive cu masinile mentionate de tine ( mazda ) si mai mult de atat am fost posesor foarte mult timp de masini japoneze cu motoare consacrate de care am fost satisfacut si ale caror puncte forte nu le-am gasit inca in vw pe care mi le permit. Desi cum ai spus chiar tu, ai o experienta hands on cu o masina vag si o masina japoneza nu este tocmai corect pentru ca este o diferenta tehnologica de 10 ani intre ele. PS : imi pare rau daca te-am jignit, chiar nu vreau sa iti stric ziua de Duminica, mai ales pe o tema atat de .... banala.1 point
-
1 point
-
Conduse sportiv nu sunt diferente intre un 2.0 aspirat si un 2.0 turbo de aceeasi putere. Dar asta inseamna catre limita de sus de turatie, unde conteaza doar puterea, pentru ca cuplul motor e neimportant. Motoarelor turbo mici nu le plac turatiile mari, ca atare acolo sus as lua oricand un aspirat, pentru raspuns mai bun, eventual inertie mai mica samd. Altfel, in zona joasa si medie cel turbo e mai vioi, de aceea ajunge mai repede la anumite viteze si castiga la reprize (la turatii mici/joase). Daaar, Mazda 3 e mult mai vioaie decat o Octavia 4 care e o compacta foarte lunga, iar directia, sasiul, stabilitatea sunt superioare Octaviei, ca atare cine vrea sport ar trebui sa se uite in alta parte.1 point
-
1 point
-
Imi pare rau dar singurul mod in care poti compara 2.0 aspirat de la mazda cu 2.0 tsi actual de la vag este doar la cilindree.1 point
-
@akon Faptul ca Octavia are reprize mai bune se datoareaza faptului ca are turbo, adica cuplu mare la turatii mai mici… pe de alta parte tu compari mere cu pere: ca sa aiba logica, ar trebui sa pui motorul de Mazda pe Octavia sau invers si apoi sa faci teste si “rapoarte”… dar, nu te mai chinui ca tot nu scoti 180Cp din 1.5 TSI decat pe hartie. Mazda 2.0 Sky X este un motor aspirat performant si eficient, insa poate fi comparat eventual cu 2.0 TSI de la VW,mai puternic intr-adevar dar rupe la consum de combustibil si ulei Si Octavia are si bune si rele ca si alte masini, dar ideea e sa fim cat de cat obiectivi… Am un prieten cu Mazda 3 2008, tinuta numai la bloc… nu are rugina deloc1 point
-
1 point
-
Am mers cu mazda cx-5 si am 2 nemultumiti la ea. Prima ar fi suspensia dura (dar asta ar putea fi datorita caroseriei, posibil ca o mazda 3/6 sa fie mai confortabila) si a doua ar fi motorizarea de 2.0 ~180 de cai pe care sunt convins ca o fugaresc de la spate cu 1.4 tdi de pe rapid-ul meu. Rezumand, la aceeasi bani gasesc mazda superioara dar nu as putea cumpara una din cauza lipsei de motorizari potente. Pe hartie poate ca au caii dar efectiv sunt magari si nici macar nu cred ca sunt toti la numaratoare, spune "butt dyno-ul" meu. Apropo daca turezi un motor de 2.0 aspirat de mazda efectiv il auzi cum se chinuie, nu este facut sa fie turat, este facut sa fie condus batraneste in plaja medie de turatii in cel mai bun caz.1 point
-
3 ore pierdute doar pentru incarcare, mi se pare foarte dramatic sincer Genul asta de feedback de la colegi, imi intareste concluzia ca momentan electrica e doar pentru oras, sau pentru drumuri pana in max 200-300km.1 point
-
Si ce faci cu acel amortizor de iti lipseste asa mult? Deschizi capota de 15 ori pe zi? Ti-e rusine cu tija aia, chiar nu inteleg de ce va tot legati de acel amortizor, ca aoleou ce saracie, ce economie. Asa si? Amortizorul ala conteaza? Repet, deschizi de 500 de ori capota pe zi, admiri motorul, care e faza? Ti-e rusine cu tija aia? Intelegeam daca iti puneau la portbagaj tija in loc de amortizor, ca pe ala il deschizi mai des, dar asa la capota? Ce atat planset?1 point
-
Update dupa o excursie in Grecia, prima mea iesire cu barca (catamaran), o saptamana in insulele saronice, masina asteptand cuminte in marina Alimos din Atena ODO: 108mii km, masina a mers cei 2500km+ nu numai ca fara probleme, dar ca noua, si cu benzina de 100 si cu 95, doar ulei a vrut o data cca 400ml i-am pus Consum, nu ca prea mai conteaza, dar 6.0/100 pe autostrazile lor (120-130kmph) e f bine, si cu 6.5/100 pe medie sunt f multumit Peisaje, poze si impresii despre excursia cu barca .. prea multe de spus prea frumos .. cine stie cunoaste .. las doar doua poze1 point
-
1. La mine masina electrica e prima si nu a doua asa cum se crede. Scriam intr.un post anterior ca cel mai mult timp il petrec in oras, la care mai adaug iesiri in limita autonomiei (care sunt multe). 2. SUV.ul e mai scurt decat un break ceea ce conteaza mult la parcarile in oras. Un break e jos fata de un SUV, ai de te aplecat tare sa pui/iei copiii din masina sau bagajele din portbagaj. La unele persoane asta ar putea fi o problema. Intr.un SUV stai ca intr.un fotoliu, pe cand intr.o masina joasa ai alta pozitie. Si garda la sol e ceva mai inalta. Astea ar fi avantajele pe langa dezavantaje. Iar break electric nu am gasit la momentul cand am luat masina. P.S. si eu am urat SUV.urile de cand ma stiu pana acum un an. Ca noroc ca putem sa ne instalam panouri solare ca sa producem singuri electricitatea...1 point
-
1 point
-
Am rezolvat-o pana la urma. Daca mai exista persoane in situatia mea( nu va apare temperatura uleiului in computerul de bord) atunci urmati pasii: 17. Instruments si apasati pe Adaptaion Dupa care cautati "Coding of Service Interval Extension (ESI)-TOG)" si o sa apara " Oil level thermal sensor not connected to instrument cluster" la Stored Value. Apasand New value selectati "Oil level thermal sensor connected to instrument cluster". & DO IT! Acum ar trebui sa apara!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00