Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2021 în toate secţiunile
-
12 points
-
… Si uite ca nu sunt deocamdata probleme cu X… speriati rau baietii de “X” :))) La Partea de service Mazda nu sta prea bine in Europa, asta se stie… Mazda vinde mult in state unde sunt si organizati mult mai bine… oricum faza cu culoarea Machine Gray este cam de cascadorii rasului… ma abtin de la comentarii Baietii nu vazusera Sky X inca, normal ca nu stiau sa il repare … evident ca personalul se instruieste si nu mai este nicio problema dupa … si avioanele se repara, iar Skyactive X nu cred ca e mai complex :)))2 points
-
e aia e, ca daca citesti pe net sunt unii care au probleme cu motorul ala de pe ceed, respectiv li se opreste motorul termic in mers, ca la multe alte mild hybrid. dar problema e ca uneori nu mai porneste. in mers. trebuie oprita masina pe dreapta si repornit totul. SUPERB!!! ce sa zic, prefer probleme cu uleiul decat sa mor in timp ce ma pregatesc sa fac o depasire ca nu mi-a mai pornit motorul. si culmea e ca sunt unii cu aceesi problema pe i30 la motorul ala. cautati pe youtube, sunt unii care scriu chiar asa la reviewul de la xceed cu motorul ala pe atelierul de detailing.1 point
-
Imi pare rau ca iti stric bucuria, dar, ansolut nicio problema,doar mici imbunatatiri De ce intrebi, esti cumva obisnuit cu problemele de la VAG? Ah, da, la vag orice update=problema, te inteleg … Performante nici ca are:0-100 8s, consum 5 l/100, mild hybrid, “nimicuri d’astea’ 😊 … aaa, consumul asta este fara dezactivare cilindrii! Japonezii au considerar ca nu se mai justifica la cat de “neoerformant” e…😎 1.5 TSI are intr-adevar consum asemanator dar cu dezactivare cilindrii…cred ca ar trebui sa ii dezactiveeze pe toti ca sa consume cum zice la carte 😂 eu il am pe cel de 180CP, nicio problema “rupe” 😎😀 Se poate verifica si pe forum mazda ce spun … Da, dar renault stie sa faca motoare, scz Alpine F1 iti spune ceva? Este mult pentru un 1.3, dar asta e, duce! Turbo la greu…1 point
-
Ai uitat sa specifici consumul vechiturilor de la VW. Cred ca nu exista 2.0 mpi 131 cp… poate vb de 1.9 tdi 131 cp iti zic eu una: 1.6MPI 100CP adica motorizare de pe Octavia mea, consuma cu peste 1 L mai mult decat Mazda 2.0 180cp 😃 … deci 1.6 fii atent… VW s-a remarcar cu 1.9 TDi, in rest a conceput numsi motoare cu probleme: 1.2 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI samd. In afara de vechile mpi si tdi, cu tehnologia anilor ‘90, in rest aproape numai probleme din pacate.,., Mi se pare aiurea sa lauzi ceva ce nu e, dar in fine, euforie tipic romaneasca1 point
-
Mazda cu motor de 180, Mild Hybrid, la aceleasi optiuni ea fost mai ieftina decat Octavia cu 150CP fara MH 😃😊…. Trust me.. In mod logic am ales motorul mai puternic, mai mare mai fiabil si mai modern dpdv tehnologic1 point
-
Skoda Octavia din 2007 cu motor 1.6 MPI, cu vreo 10 ani + in urma la data achizitie, dar care este fiabil. Japonezii sunt 10ani inainte da… ti-am dat si un argument: vezi Honda in F1 ce ii face lui Mercedes: Mercedes a schimbat motorul conplet acum cateva etale sa incerce sa isi salveze titlul .. atentie, vorbim de Mercedes… daca nicj in F1 nu se vede care este mai avansat tehnologic, atunci chiar ca nu avem ce sa mai comparam etc… Daca vrei, iti zic 2 puncte forte la nemti: 1.sunt mult mai practice, mai organizate, ex Octavia, este o masina f practica, de familie. 2. Fac, sau mai bine zis faceau caroseriile mai solide si mai bine protejate impotriva ruginii. minusuri am punctar deja destule mai sus 😃 PS: stai linistit, ca nu imi strici duminica… stiu sa ignor ce si cand trebuie1 point
-
Nu stiu ce vorbesti dar generatiile noi de tsi nu MAI consuma ulei dar chiar si daca trebuia sa completez 2-300g la schimbul de ulei nu ma deranja Bun .. erau de [cenzurat] motoarele vw , consumau ulei .. le-au rezolvat. Acum sa vedem cum rezolva mazda lipsa de [cenzurat] a motoarelor lor. Eu zic ca tot prin aplicarea unui sistem turbo o sa "rezolve" Esti tipicul posesorului de japoneza cu ochelari de cal care nu poate sa vada decat beneficiile dar nu si ne-ajunsurile motorului atasat de agregatul lui. Esti ca martorul lui Iehova care iti pune piciorul in prag si iti aduce salvarea cu forta. Intelegem ca e un motor smecher pentru ce e, foarte performant din multe puncte de vedere si inovativ, dar ca orice lucru nu poate sa le faca pe toate bine (la pretul ala) iar tu nu vrei sa accepti asta. Eu nu contest ca motoarele vw nu au fost cele mai fiabile dar tu accepti ca motorul ala de 2.0 este un ponei schiop imbracat in armasar care este PERFECT pentru mers de zi cu zi muuulti ani daca nu ai nici o alta pretentie de la el decat cea mentionata anterior ?1 point
-
Japonezii au inventat motoarele mici cu turbo si au mers mult si bine in perioada in care europa avea 2.0 si 110 cai aspirat. Mazda a venit cu niste inovatii si fineturi la motoarele skyactiv-x care le fac foarte performante dar intr-o foarte mica plaja. Dar asta in detrimentul unei flexibilitati scazute si a unei complexitati foarte ridicate. Sunt convins ca in Ro, daca vei avea o problema la sistem nu o sa fie amuzant Poti sa fluturi cat vrei steagul japonez cum multi o fac, dar in realitate fie ca iti place sau ca vrei sa crezi sau nu, un 1.5 tsi flutura pe langa 2.0 de la mazda. La fel cum 2.0 tfsi flutura pe langa 2.5 turbo de la mazda. Nici nu aduc in discutie despre ce face motorul de 2.5 turbo pe care il are vag Cred ca acest topic trebuie curatat pentru ca discutia a deviat si a inceput sa devina o masurare in lungimea motorului in loc de performanta lui1 point
-
Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km fara evenimente! Despre ablue nu trebuie sa-ti faci nicio grija. Nu m-a deranjat cu nimic niciodata, intotdeauna am alimentat cu adblue doar de la omv sau rompetrol, nicio problema pana acum.1 point
-
Eu am o Octavia 1.6 aspirat 102 si crede-ma ca nu pot sa fac comparatie din niciun punct de vedere cu cu 1.0, turbo… prefer un aspirat cu capacitate mai mare care sa il turez decat o motoreta pe 4 roti! Motoarele mici si turbo dupa 100k km sunt “pa pa”… In primul rand 2.0 de 122 cp de la Mazda este mild hibrid cu tehnologie de dezactivare cilindrii, motor care NU ste gandit sa alergi cu el. Discutia despre “probleme” la depasiri cu unn2.0 aspirat are sens doar in cazul incepatorilor, scuze…. Am vazut cum se misca si cat de fiabil a fost 1.2 TSI 105CP… am un amic cu un Polo luat de nou, are 120k km, i-a schimbat lantul de distributie de 2 ori si acum bate din nou… scuze, eu nu as cumpara astfel de motoare… Peste 1 an, cei care au cumparat astfel de motorizari o sa regrete amarnic dar, din pacate este prea tarziu … nici banuti prea multi nu mai obtin pe ele, dar raman cu satifactia ca a vazut vecinul ca isi permite si el macar un VW1 point
-
Nu stiu de ce v-ar trebui mai mult de 150 CP pe o Octavia. Poate sunteti piloti de raliu... Cine are chef de adrenalina isi cumpara o motocicleta SH pe la 5k euro si se da cu aia daca are sange in instalatie. Pe circuit, preferabil. Am norocul sa conduc o Octavia 4 cu cutie automata de 150 cai. Pe modul sport se misca foaaarte bine. Stati atat sa disecati fiecare 5 cai in plus, fiecare milisecunda de lag. Fac pariu ca sunteti soferi obisnuiti. No offense dar cam asta e adevarul in 99.9% din cazuri. Reiterez ideea cu motocicleta pentru cine vrea adrenalina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Golf TDI La ceasurile AID Audiosources se pastreaza difuzorul OEM deci toate sunetele generate de ceasuri sunt cele OEM. Alti producatori fac intradevar o preluare a semnelului de pe PCB si o trimit in propriile "difuzoare". Ceasurile au deja 1 an de cand sunt pe piata, nu am avut nicio problema pana acum. Prima versiune (cea cu UI clasic) a implinit deja 2 ani! Dar na, o sa zici ca eu sunt gradinarul si imi laud castravetii.😄1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00