Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare! Dupa un Passat B5.5 care m-a facut sa ma indragostesc de Passaturi, si un Passat CC de care tocmai m-am despartit, dupa ce m-a "servit" credincios vreo 5 ani, desi nu eram mare fan break-uri, am achizitionat zilele trecute un Passat B8 Variant, motivul pentru care am ales totusi variant fiind culoarea (pe langa optiunile ce-am dorit sa le aiba). Este un rosu metalic (denumirea "oficiala" fiind Crimson Red Metallic). Iesit pe portile fabricii VW din Emdem in septembrie 2015, acesta este dotat cu urmatoarele: * 2.0 bi-tdi 240cp (cod motor CUAA) * Pachet sport R-Line cu DCC (Adaptive Chassis Control) si Profiluri Soferi * DSG * 4motion * Dynaudio 700W * Faruri LED High / stopuri LED High * Navi Discover PRO (cu CarNet) * Interior piele alcantara * Haion portbagaj actionat electric * Padele volan * Scaun sofer cu masaj * Panorama * Jante pe 19" Verona (pe vara). Am cumparat si un set pe 17" (Stavanger) pentru cele de iarna. * Front assist * Lane change assistant "Side Assist" and Rear Traffic Alert * Side assist * Adaptive Cruise Control (ACC) ... si altele.. Din ce-am verificat, masina are istoricul OK, revizii la timp, km reali 133.000 si garantie 1 an in toata Europa. Din moment ce masina inca este pe platforma spre Romania, am doar o poza... din pacate nu mi-a trecut prin cap sa salvez mai multe de pe pagina dealerului Insa promit sa revin cu altele de indata ce ajunge masina!
    2 points
  2. In primul rand, stim ca vor fi gratuite? Poate fi o sursa de venit pentru stat, la fel ca reclamele stradale. Win-win, cum ar veni: si statul aduce bani la buget, si soferii au unde-si incarca masina elecrica cand trec prin Cuca Macaii. In al doilea rand, exista niste taxe de mediu si fonduri europene pe care le platim cu totii, așa ca sunt folosite pentru reducerea poluarii. Nu mi se pare nimic controversat. Ce ma deranjeaza, la fel ca si pe tine, este ca nu se face destul (impaduriri, compaterea despaduririlor, combaterea arderii de deseuri, etc.) si, chiar si ce se face, sigur se va face de mantuiala, cu firme de partid, pentru profitul unora, nu pentru oameni. Vor merge un an sau doi si apoi vor fi abandonate.
    2 points
  3. Mic info update: pe 10 noiembrie am trecut la anvelopele de iarna, chiar in jurul cifrei de 10k km. Si pentru ca aveam trecuta dimensiunea anvelopelor si pe 17" in cartea masinii, am ales: Goodyear UltraGrip Performance XL 98V 215/55 R17 cu jante Anzio Split Matt Black 7.5x17 ET35 CB 70.1 rezultatul: Pentru confort, pot spune ca a meritat trecerea la 17" (de la 18" pentru vara). Looks-wise, se putea si mai bine, dar e ok si asa Altfel, pe 11 noiembrie 2021, am fost la GTT pentru o actiune de recall legata de posibile probleme cu prinderile centurilor de siguranta fata. Masina a fost doar verificata, nefiind necesara alta interventie.. am plecat relativ rapid din service.
    2 points
  4. Salutare ! Dupa trei ani in care am mers cu alta marca nemteasca(respectiv, un BMW seria 5, 2014 cu destule dotari) am decis sa ma intorc la vechea "iubire" si anume Passat. Decizia a fost una cat se poate de simpla, o masina cat mai noua, iar cum toate s-au scumpit, atat second cat si noi, am ajuns la asa zisa, "masina poporului". Si acum, sa o prezentam : an fabricatie 2021, Motor 2.0, 150 cp (cu adblue din pacate), cutie automata, cam putine dotari din pacate :))) dar cu cele esentiale pentru mine si anume ACC, lane assist si senzori parcare cu camera. Planuri pe viitor avem cu ea si o sa primeasca, sper destule retrofituri si le si enumar: - ceasuri AID - lumini ambientale (singura dotare de care imi pare rau) - stopurile dinamice poate si farurile IQ (sunt in negocieri deja) - un interior mai aratos candva - bara spate r-line(sau difuzorul de jos) inca nu am inteles prea bine cum vin - posibil side assist - ?keyless entry? - portbagaj electric - jante de vara 18 sau 19 ( inclin spre 18)
    1 point
  5. "...era mai bine sa se cheltuie banii pe altceva..."...FALS... asta nu-i un motiv sa te plangi, pentru ca TOT TIMPUL poti sa gasesti un altceva "mai bun". "de ce se face din bani publici" - reducerea poluarii ajuta pe toata lumea.
    1 point
  6. si eu sunt curios care sunt conditiile. Eu am discutat la porsche bucuresti nord, vest, midocar vitan si toate m-au respins. Daca masina nu are garantia oferita de producator, atunci cea de dealer nu e valabila pentru ei.
    1 point
  7. Nu inteleg de se se fac din bani publici, si nu din fondurile proprii ale firmelor, la fel ca benzinariile, de pilda. Trebuie sa iubesti asta: subventionare pret achizitie masina, subventionare incarcari, acum subventionare statii de incarcare. Se arunca bani in toate directiile, bani ce putea fi folositi in alte proiecte: impaduriri, renaturari de cursuri de apa, eliminarea gunoaielor din natura, rentabilizarea marilor poluatori, construire de crese, scoli samd. Ce au asa special masinile astea electrice, incat trebuie sa plateasca toata lumea pentru a fi folosite de 1% din populatie?
    1 point
  8. @Adria_ncu TVA. @moroeniussambata am facut un contract de vanzare/cumparare (in care se stipuleaza ca in 7 zile sa virez banii). Tot sambata am virat banii. Luni mi au refacut TUV ul (desi nu aveam nevoie de el) si tot luni le au intrat si banii. Apoi cu o imputernicire (model dat de catre ei) a fost marti soferul cu platforma si a ridicat masina (tot lui i au dat si actele + factura de vanzare)
    1 point
  9. La fel le-am zis si eu in mail dar nu cred ca asta schimba cu ceva data de livrare. Tare mi-e ca de fapt nu aia e problema, ci deja eterna problema a lipsei componentelor de tot soiul
    1 point
  10. Vezi ca in planul de service VW, la reprezentanta, curatarea sitei pompei haldex nu este o operatiune de mentenanta, ei doar inlocuiesc uleiul. La km asta n-ar strica sa o cureti + ulei nou. Este topic dedicat pe forum, vezi cu arata unele site infundate si cata mizerie se poate adune cu timpul Asa am zis si eu ca 240 sunt ok, si sunt, dar nu suficienti. Niciodata nu s suficienti
    1 point
  11. Merci. Nu este de la un dealer VW, ci de la un autohaus care vinde aproape exclusiv masini din grupul VAG. Din ce-am inteles de la ei, iau masini direct de la VW si le revand. Pentru cei interesati: https://autowerft.de/ Bine v-am gasit! Bineinteles, primul lucru dupa ce termin cu inmatricularea e o vizita in reprezentanta pentru a o verifica mai amanuntit. Si Passat-ul CC l-am tinut exclusiv in reprezentanta... si cu asta planuiesc sa fac la fel. Cat despre chiptuning... cred ca 240cp sunt arhi-suficienti
    1 point
  12. Salutare... cum fiecare saptamana avem ceva nou: lampi portbagaj audi a4 B9 montate pe octavia 3
    1 point
  13. O4 nu este un model complet nou. Este tot pe platforma MQB, trebuia sa fie doar un facelift mai amanuntit. Niciun motor nu este cu adevarat nou. Acelasi lucru si in privinta sistemului de infotainment, MIB 3 impartit de toate VAG. Plus ca nu sunt in primul an de productie si in continuare sistemul multimedia este cu probleme. Probleme care in 2016 cand s-a lansat MIB2 nu erau.
    1 point
  14. Nu va mai certati. Octavia 4 este superioara la spatiul interior, si configuratii (motor-cutii-tractiune-echipamente). Mazda 3 este mai agila, cu o directie mai buna, sasiu mai sportiv, design mai placut si un interior de vis in clasa compacta. Eu as fi fost pus in reala dificultate daca Mazda 3 era in versiunea noua atunci cand am luat Golf-ul (2019). Singurul lucru negativ ar fi fost spatiul prea mic din spate la hatch, nu inteleg de ce s-au zgarcit acolo. Altfel, motorul aspirat de 2 litri si aproape 200CP si cutia manuala sunt perfecte pe 3. Revenind la topic, cu banii de RS4 as lua un Yaris GR cu ochii inchisi, masina e senzationala si as fi fost dispus sa fac orice compromis legat de spatiu pentru bomba aia mica 🙂
    1 point
  15. Garantat! Chiar tu dai dovada prin faptul ca, consideri o nimica toata faptul ca Skoda are probleme cu o piesa din cutie (sau mai multe), dar o schimba cu totul Normal ca o schimba! Tu ai accepta la o masina noua dec20+ K Euro sa i se repare cutia in service in Ro ? Esti simpatic… Clienti ca tine sa tot aiba VW Eu am luat Octavia 2 noua… alta calitate… De fapt, Dieselgate spune cam tot despre ce face VAG O schimba ca sa nu se faca se ras ! Cred ca ai vazut ca asteapta o luna cu masina in service cei care au patit-o… dar ce conteaza “se vinde cel mai bine” …
    1 point
  16. Nu e cazul asa e… Mazda e putin mai sus … scuze PS: sigur te-ai urcat in Mzd 3/2021 ? Tare asta… deci O4 pleaca si cu frana de mana pusa! La Mazda mai da rateuri autohold la activare, dar niciodata nu pleaca cu frana de mana
    1 point
  17. volant ca volant, desi daca o sa cauti me mazda forum nu gasesti cazuri, in schimb sunt cam multe cazuri de cutii schimbate cu totul la O4… pe langa multe altele… dar nu-i problema, romanii oricum le cumpara ca sunt “nemtesti”
    1 point
  18. Tu cred esti funny… 9 din 10 ar constata ce am spus legat de finisajele interioare… la Mazda chiar tind bine spre premium Caz izolat cu ambreiaj, nu am auzit /vazut nici pe mazda forum.. probabil vina sofer… ai constatat tu ca nu ar fi asa? O3 aia cu frana de mana manuala?:) Cand am urcat in O3 FL am avut impresia ca sunt in O2 a mea cu un face lift mai “marisor” asa … Nu as fi luat O3 FL ca m-as fi speriat mereu de ea cu design ala la faruri copiat de la mercedes de acu 20 ani …
    1 point
  19. De la 3000 rpm... Daca merg la 66 km/h medie, nu trece de 5-5.5 Nu ai fost atent...eu am avut consumul de 6 la 100km/h vit medie... daca merg in coloana sau ca "moshu" , nu trec de 5 ... Motoarele japoneze sunt printre cele mai fiabile din lume... ... garantia este 5 ani, slabe sanse sa aiba probleme, doar nu e TSI SKY X, e chiar inginerie la care nemtii au visat doar la un moment dat ... in schimb, au pus-o de un Diesel gate" ca la ala nu trebuie prea multa inginerie.
    1 point
  20. Cam toate motoarele din gama VAG papa ulei. Pana acu vreo doi ani era trecut in carte 1l/1000 km, acu vad ca au mai scazut la 0,5l/1000 km Priveste din alt punct de vedere. Inafara de diesel si benzinele mai potente, motorizarile normale si la VAG vin cu DQ200. Doar zic, nu dau cu paru'
    1 point
  21. Eu o am de 1 an jumate , 15K km, nicio problema in afara de update-urile normale de software....am totusi un greiere in bord care a aparut la vreo 3000 km... Consum foarte bun: 2.0 benzina aspirat cu tehnologie Sky X MH, fara dezactivare cilindrii 186CP, 5.5-6.0 mers putin sportiv! Consumul este comparabil cu 1.5TSI de la VW, in niciun caz cu vechiul 2.0 TSI care rupe la consum... Un exemplu mai clar, asta vara, Severin-Constanta ( 600km), medie aprox 100Km/h, 3 pers +bagaje, consum 6.3 (autostrada 150+km/h) La achizitie am luat in considerare si Octavia, dar mi s-a parut prea "chinezeasca" la interior, plastic mult ... de ex capitonajul usilor este numai plastic, infotainment care arata a china la greu, tot motoare TSI fara MH la inceput, samd. Toate problemele semnalate la Mzd 3, sunt in general destul de mici, in niciun caz probleme gen cutie semenlate de colegii de pe forum la Octavia 4, care s-a rezolvat doar prin inlocuire intr-un timp foarte mare ...
    1 point
  22. Nu mai multa loterie ca la Octavia 4... Partea electronica oricum e mult peste Skoda, ceea ce este oarecum normal, doar sunt japonezi. La Octavia 4, se stie cate probleme/rechemari sunt pe parte de electronica, infotainment (se restarteaza singura, se blocheaza etc) ... la Mazda, nu prea am auzit, dar, partea de infotainment este Panasonic, Japan... De fiabilitatea motoarelor pe benzina japonee se stie ca este foarte buna, iarasi peste VAG TSI, FSI etc Ce mi se pare mie mai slab la Mazda in comparatie cu VAG, este caroseria, (tabla pare mai subtire), lipsa unor optiuni..... Nu mai sunt nici nemtii ce erau odata, s-au " dat" si ei dupa "estici"
    1 point
  23. Adaptorul OBDEleven functioneaza DOAR cu aplicatia OBDEleven. VGate 2 sigur functioneaza cu EVNotify si Car Scanner.
    1 point
  24. @Xeo Plierea din cheie cu funcția confort. Când închizi nu se pliază, pt pliere ții mai mult apăsat pe buton ( închidere confort).
    1 point
  25. Vezi ca este topic dedicat acestui retrofit
    1 point
  26. Dragi colegi cu motor AXR cu probleme la pornire, m-am lovit de problema asemanatoare cu a voastra la masina unui prieten (golf 4 AXR). Problema era ca masina pornea greu(dupa multe secunde pe demaror). Cam asa stau lucrurile: 1. verificati siguranta nr 34 (se afla in stanga bordului si se poate identifica de pe panoul care acopera sigurantele). Daca asta e arsa(are 10 A) o inlocuiti si apoi vedeti ce se intampla. prin siguranta asta se alimenteaza 3 chestii in motor: debitmetrul, senzorul pe pozitie ax cu came(sau senzor de turatie), clapeta de reglaj admisie. In cazul motoarelor AXR clapeta de admisie are dublu rol - acela de a inchide aerul la oprirea motorului si de a regla debitul de aer. Stiu ca asta e in general solutia adoptata la benzinare, dar credeti-ma ca asa e. Acea clapeta de admisie este separata de EGR. Veti observa 2 piese pe traseul de admisie, EGR si clapeta in cauza. De obicei problemele vin de la aceasta clapeta care este capsulata si contine si parte de actionare electrica. In momentul in care uleiul din gazele de ardere introduse de EGR se condenseaza acolo, scurtcircuiteaza automatizarea clapetei si asta se distruge. Cateodata ramane scurtcircuitata si astfel siguranta 34 se arde, anuland astfel alimentarea si functionarea debitmetrului si senzorului de turatie care are si rolul de a initia injectia in cilindrul cu compresie maxima - de aici pornire grea a motorului. Daca vreti mai multe detalii PM.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!