Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2021 în toate secţiunile

  1. Cu un pret de lista de 19000 de euro, e mai ieftina cu 1000 euro decat o Skoda Octavia 4 1.0 TSI 110CP, cheala. Fara acea pomana, nimeni nu ar fi cumparat aceasta...sa-i spunem masina. Dar pentru ca e electrica i se iarta inclusiv siguranta inexistenta si gasim motive sa o acceptam, desi daca Octavia ar fi avut o stea, era un dezastru de masina, afumatoare stiti voi.
    8 points
  2. Salutare! Dupa un Passat B5.5 care m-a facut sa ma indragostesc de Passaturi, si un Passat CC de care tocmai m-am despartit, dupa ce m-a "servit" credincios vreo 5 ani, desi nu eram mare fan break-uri, am achizitionat zilele trecute un Passat B8 Variant, motivul pentru care am ales totusi variant fiind culoarea (pe langa optiunile ce-am dorit sa le aiba). Este un rosu metalic (denumirea "oficiala" fiind Crimson Red Metallic). Iesit pe portile fabricii VW din Emdem in septembrie 2015, acesta este dotat cu urmatoarele: * 2.0 bi-tdi 240cp (cod motor CUAA) * Pachet sport R-Line cu DCC (Adaptive Chassis Control) si Profiluri Soferi * DSG * 4motion * Dynaudio 700W * Faruri LED High / stopuri LED High * Navi Discover PRO (cu CarNet) * Interior piele alcantara * Haion portbagaj actionat electric * Padele volan * Scaun sofer cu masaj * Panorama * Jante pe 19" Verona (pe vara). Am cumparat si un set pe 17" (Stavanger) pentru cele de iarna. * Front assist * Lane change assistant "Side Assist" and Rear Traffic Alert * Side assist * Adaptive Cruise Control (ACC) ... si altele.. Din ce-am verificat, masina are istoricul OK, revizii la timp, km reali 133.000 si garantie 1 an in toata Europa. Din moment ce masina inca este pe platforma spre Romania, am doar o poza... din pacate nu mi-a trecut prin cap sa salvez mai multe de pe pagina dealerului Insa promit sa revin cu altele de indata ce ajunge masina!
    6 points
  3. Multi au luat-o din cauza pretului si atat.
    2 points
  4. prefer oricand multe spring prin oras, decat alte fumegatoare in bugetul ala.
    2 points
  5. incercati sa intelegeti de unde vin acele stele inainte de a arunca cu noroi: rezultatul NCAP explicat un pic de Mircea Mester. "Au venit rezultatele lui Dacia Spring la testele de siguranță Euro NCAP. O stea din cinci. ★☆☆☆☆ De fapt, în sesiunea asta de testare au mai fost aruncate de pereți vreo 11 mașini, iar rezultatul dureros nici măcar nu e al lui Spring, ci al lui ZOE. Modelul electric a fost retestat după 7 ani și a primit zero stele. Zero. BUN. Înainte de titlurile apocaliptice (Doamne, ce va fi azi în presă!), merge explicat puțin modul în care Euro NCAP ajunge la rating-ul ăsta general. Euro NCAP testează mașinile la mai multe categorii. Cele mai importante sunt: - Siguranța structurală, care e notată în funcție de cum sunt afectate manechinele de rezistența mașinii la tot felul de teste de impact frontal și lateral - Siguranța activă, care notează cât de eficiente sunt sistemele avansate electronice de tipul frânării automate, monitorizarea unghiului mort, etc. - Siguranța participanților la trafic (pietoni, bicicliști, motocicliști). Euro NCAP nu face o medie între toate astea. Oferă scoruri separate detaliate pentru fiecare test de la fiecare categorie, dar rating-ul final, în stele, este dat de - asta e extrem de important de reținut - cel mai slab rezultat la oricare dintre categoriile de mai sus. Adică, prin absurd, dacă o mașină are 5 stele structural și 5 stele la protecția pietonilor, dar nu are frânare automată, menținere pe bandă, blind spot assist și alte sisteme moderne, ea va lua zero stele Euro NCAP. E ca și cum la școală nu ți s-ar fi făcut media între 10, 9 și doiul ăla luat într-o zi proastă, ci te-ar fi chemat direct vara la reevaluare, pentru că tu ești de doi. De asta e important de înțeles cum funcționează Euro NCAP și de asta trebuie analizate rezultatele în detaliu. Pentru că în cazul ăsta nu înseamnă neapărat că mașina e un sicriu pe roți, ci mai ales că-i lipsesc niște sisteme de asistență. Din punctul meu de vedere, ca să evite haosul ăsta, Euro NCAP ar trebui să ofere rating-uri diferite: la structură are X stele, la sisteme are X stele, la pietoni are X stele. E o imagine completă și corectă. Mult mai corectă. ÎNSĂ Bineînțeles, Spring nu are 5 stele nici structural. După calculele mele, rezultatele și procentajele obținute la categoria testelor de impact înseamnă 3 stele la această categorie. Aici este fișa completă cu rezultatele lui Spring: https://www.euroncap...ia/spring/44197 DAAAAAR Cumva paradoxal, deși impactul de imagine e mare, oamenii de la Dacia își asumă (și așteptau, după cele două stele ale lui Sandero) aceste rezultate. Am întrebat implicit în ultima discuție cu șefii mărcii de ce nu oferă un pachet de sisteme de siguranță măcar opțional pe modelele lor. Am înțeles, Dacia consideră că o protecție structurală decentă e destul pentru că marca e definiția basic needs, iar în rest se agită strict pe detaliile obligatorii prin lege (cum e frânarea automată de urgență). Dar de ce nu îi oferi omului care vrea asta contracost, pe câți bani costă, un pachet complet de siguranță? Din punctul meu de vedere, e o eroare care are efecte adverse puncutale, vezi ce reacții vor veni azi din toată lumea. ACUM Cât despre Zoe, lucrurile sunt și mai complexe și confirmă faptul că Euro NCAP ar trebui să modifice modul în care comunică rezultatele. Pentru că nu poți să-i dai 5 stele acum șapte ani și zero stele azi și să zici că diferența e făcută de lipsa sistemelor de siguranță, care pe atunci nu erau luate în considerare. Bine, nici Renault n-a mutat chiar inteligent odată cu facelift-ul din 2020. Zice Euro NCAP așa „The “new” ZOE, a facelift introduced in 2020, received several battery improvements but no added safety. On the contrary, the seat-mounted side airbag which previously protected head and thorax has been replaced by a less effective thorax-only airbag, representing a degradation in occupant protection. The new ZOE offers poor protection in crashes overall, poor vulnerable road user protection and lacks meaningful crash avoidance technology, disqualifying it for any stars.” Adică au înlocuit un airbag lateral bun cu unul mai prost. Iar asta a afectat și rezultatul structural, pentru că manechinele alea s-au resimțit fizic. Aici e fișa cu rezultatele lui Zoe: https://www.euroncap...nault/zoe/44206 ANYWAY Ce vreau să zic e că România are în continuare cele mai multe decese în accidente rutiere la milionul de locuitori la nivel european. Așa că faceți bine și conduceți prudent. Nu știi niciodată câte stele are mașina ta testată cu 5 stele acum 10 ani. A scris Cornel în detaliu pe site despre cum se acordă rating-urile Euro NCAP, dacă vreți să intrați în detalii obscure (dar mereu utile, iată): https://www.autocrit...oiul-stelelor/"
    2 points
  6. Fie ca sunt mici si enervante sau grave, va invit sa listati in acest topic problemele intampinate de-a lungul timpului la masinile voastre. Incep eu: Kodiaq 1.4 TSI @150hp 4x2 Km actuali: 7000 Probleme aparute pana acum, manifestate la putin timp dupa ce am trecut de 6000 km: - zgomot la viraje sub scaunul soferului: se aude ca o lovitura metalica slaba, posibil ceva nefixat sau care se deplaseaza la viraje. Se manifesta doar la primul viraj. - zgomot geam sofer: pare ca atinge ceva de plastic la coborarea geamului, la inchidere nu se aude nimic. - zgomot usa pasager la denivelari: se aude ca un carait de plastic/geam nefixat; pt. cei cu urechi fine ca mine, e destul de enervant - uzura prematura piele volan: o bucata de aproximativ 5cm, din partea de sus a volanului, a inceput sa se toceasca (vezi poza). Mi se pare inadmisibil ca dupa 6 luni de la achizitie sa se toceasca pielea de pe volan. Pana acum pentru intretinere s-au folosit solutii Skoda OEM pt. curatarea si hidratare, cu exceptia acestei suprafete restul volanului aratand ca in prima zi, adica mat. Masina sta in garaj atat acasa cat si la locul de munca, deci protejata de soare. Sper sa rezolv problemele de mai sus pe garantie, candva luna asta.
    1 point
  7. Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine
    1 point
  8. Stiu,nu e bai. Poate inteleg colegii ca si timpul nostru e limitat...si daca am avea toate informatiile, ne-ar fi mult mai usor sa-i ajutam. Asta e scopul....no?
    1 point
  9. La fel le-am zis si eu in mail dar nu cred ca asta schimba cu ceva data de livrare. Tare mi-e ca de fapt nu aia e problema, ci deja eterna problema a lipsei componentelor de tot soiul
    1 point
  10. Aparent poti sa iti iei o Dacia Spring. Deci oamenii au ales ce era mai bun pentru ei.
    1 point
  11. se da capacul jos de la distribuție și se uita mecanicul la starea curelei de distribuție dacă are fisuri sau crăpături. Si daca dintii de pe curea nu sunt rupti. Se mai uita si la pompa de apa dacă are urme de saruri (scurgeri vechi de antigel) si se mai uita la rulmentul întinzător de la kitul de distribuție și accesorii, dacă nu are vaselina sarita. Inspectează starea curelei de accesorii, dacă e crapata, fisurata La sfârșit se uita mecanicul dacă este la semne cureaua de distribuție pusa
    1 point
  12. Vezi ca in planul de service VW, la reprezentanta, curatarea sitei pompei haldex nu este o operatiune de mentenanta, ei doar inlocuiesc uleiul. La km asta n-ar strica sa o cureti + ulei nou. Este topic dedicat pe forum, vezi cu arata unele site infundate si cata mizerie se poate adune cu timpul Asa am zis si eu ca 240 sunt ok, si sunt, dar nu suficienti. Niciodata nu s suficienti
    1 point
  13. 1100 RON cu TVA modul TPMS, la dealer. Acum totul este up and running.
    1 point
  14. Niciun sistem de siguranță nu poate schimba aceste rezultate: The passenger compartment of the Spring remained stable in the frontal offset test. Readings of several parameters in the dummies’ legs were high, indicating poor protection, and structures in the dashboard presented a risk of injury to occupants of different sizes and to those sitting in different positions. Protection of the driver dummy’s chest was also rated as poor, based on readings of chest compression during the test. The pelvis of the driver was also poorly protected with dummy readings exceeding recommended values. Analysis of the deceleration of the impact trolley during the test, and of the deformation of the barrier afterwards, revealed that the Spring would be a benign crash partner to other vehicles. In the full width rigid barrier test, the head of the rear passenger was penalised for the extent to which it moved forward, and protection was rated as poor. Chest protection of both occupants was rated as marginal, based on measurements of compression. In both the side barrier test and the more severe side pole impact, rib compression indicated marginal levels of chest protection, but that of other critical body areas was good. The Spring is not equipped with a centre airbag to protect against occupant to occupant injuries in side impacts. Tests on the front seats and head restraints demonstrated good protection against whiplash injures in the event of a rear-end collision. However, a geometric assessment of the rear seats indicated poor whiplash protection.
    1 point
  15. mai bine in una ICE, sa respiri gazele a 100 de masini din fata, asa e. eventual toate TDI DPF off. pai si pretul la benzina/motorina scade?
    1 point
  16. nu se poate, nu se va putea face nimic...si e abia 2021-2022 https://stirileprotv.ro/divers/benzinariile-din-romania-vor-instala-sute-de-statii-de-incarcare-pentru-masinile-electrice.html
    1 point
  17. "Its charge" este corect. Dar si benzina se termina, nu? La benzina motorul consuma cam 0.6l de combustibil per 1l capacitate cilindrica, deci sa zicem cam 1l pentru un motor mediu => cam 50 de ore de autonomie. La o Tesla Model 3 cu pompa de caldura (pentru Tesla am gasit datele) consumul este cam 735W pe ora => 80-100 de ore de autonomie. Am stat blocat intr-un tunel pe autostrada blocata de ninsoare in Bulgaria si nu e deloc OK cand toata lumea sta cu motorul pornit intr-un spatiu prost ventilat.
    1 point
  18. Salut @Inf3rnoo iti recomand cu incredere Hankook Winter I*cept-rs2 sunt bestiale, pe ploaie/zapada (cat de mare) si sunt ok si pe noroi
    1 point
  19. Mereu o sa mai fie ceva de adăugat 🤣
    1 point
  20. Mda..sa arda sa arda ca e nevoie Acum, sa va spun o MARE poveste (urmeaza un post lung..): Cochetam de mult timp cu gandul la o evacuare (ma rog, nu numai ) mai incitanta si din diferite motive mereu tot amanam decizia. Initial am dorit un catback de la Milltek, facut special pentru Alltrack (ma rog, mai putin racordul de conectare cu DP-ul, pentru ca Milltek au in sistem ca pe Alltrack este motorizarea/DP-ul de 2.0, care este o idee mai mare ca si diametru decat ce avem noi pe 1.8). Aveam un pret de prin primavara de la Nick Racing parca, dar intre timp UK si Europa nu mai dorm chiar in acelasi pat, taxele au crescut, inflatie, nebunie, deci pretul actual ar fi fost clar mai mare. Am gasit pe "unu'" care se ocupa cu adus chestii: am luat legatura cu el, mi-a dat un pret (bun ce-i drept), dar omul e melc..iar mie nu imi place sa trag de lume sa le bag bani in buzunare. Constient ca ramanand pe acest drum, vine 2022 si eu voi fi tot cu evacuarea stock, l-am lasat in plata D-lui si am zis ca imi aduc singur ce am nevoie. Intre timp, am aflat ca as avea si posibilitatea sa montez o evacuare Remus, care oficial vine pentru Seat Leon Cupra ST 300 4drive, care Cupra ST este pe dedesubt identica cu al meu Alltrack, cu Golf R Variant, etc (practic orice G7 Variant/Leon 5F ST / Octavia 3 break cu 1.8/2.0 TSI 4m). Am aflat de asemenea cu aparent, calitatea Remus este peste cea Milltek, dar pentru Milltek aveam referinta de sunet de la cineva (si imi placea), pentru Remus nu aveam decat variante pe Net de Leon 2.0, care iarasi imi placeau (evident insa cu DP-ul de 2.0 si softul aferent). O alta diferenta era ca Milltek venea pe 76mm, Remus vine cu 70mm - dar acest aspect nu m-a influentat, e doar o informatie pe care o iau ca atare, nu stiu daca/care ar fi avantajele/dezavantajele acestei diferente. Multi spun ca Milltek (in general) aduce un spor de performanta mai mare fata de altii, iarasi..pentru mine nu a fost cel mai important criteriu si in final am ales sa merg cu Remus din 2 motive principale: - am ales sa aleg calitatea superioara (a evacuarii in sine, cum este lucrata, etc) - experienta proasta cu cel pe care il alesesem - de aici rezulta si un aspect financiar: evident puteam schimba "furnizorul", dar pretul pentru Milltek era mai ridicat (obtinusem si un pret bun la Remus de la un furnizor din DE) si nu ma incanta ideea de a da 15-20% in plus fata de Remus.. Undeva pe 21-22 Octombrie am efectuat plata pentru intreg sistemul Remus (dupa ce initial gasisem un alt shop unde doream sa comand dar la care dupa 4-5 zile m-am trezit ca pretul a sarit cu 130 EUR aproximativ, primind raspuns ca Remus a marit preturile - ei avand produsele pe stock totusi.. ). Asa ca am gasit pe altcineva (alt tuning shop), tot din DE, cu un pret si mai mic decat cel initial. Si cum credeam eu ca o sa primesc produsele in maxim 2 saptamani, s-au facut "dacat" vreo 6. La un moment dat credeam ca mi-am luat teapa si deja ma pregateam sa investesc niste bani intr-un bilet de avion si sa-i caut pe flacai la ei acasa.. Nu a fost nevoie, dar Universul era clar impotriva mea: prima comanda "expediata" (pe care am asteptat chipurile sa o faca, normal, un singur pachet) a fost un ..nici nu stiu ce sa-i zic - aveam AWB-ul dar track ID-ul nu arata comanda ridicata (decat inregistrata) si am pierdut 1 saptamana pana am facut scandal si am primit raspuns ca gen ceva s-a intamplat la DPD .. . Dupa care, probleme in continuu: i-a lovit rau Covidu' (si i-a tot lovit pana in prezent, ca mai toti angajatii sunt faultati - cretini nevaccinati (deci!) peste tot..), a mai durat iar 10 zile pana sa imi puna iar comanda (care venea direct din Austria, desi eu lucram cu magazin din DE). Vesel nevoie mare, primesc (iar!) AWB, totul bine de aceasta data, Joi pusa comanda, Sambata in RO, Luni la mine la usa un pachetel singurel... (cel mic din poza) - doar silencerul. Va dati seama ce criza am facut, nu?! Iar telefoane, mailuri, raspunsuri intarziate (Covid!) , stai ca rezolvam dar suntem handicapati, nervi, stres, injuraturi in barba...dupa inca 10z, in alta Joi, hai ca mi-au pus restul de produse (imi lipsea exact axelback-ul..."doar" cel mai important ). Imi dau iar AWB, il urmaresc 2 zile, era tot "in transit": mail la DPD-AT ("nu mai este in Austria!, luati legatura cu DPD-RO!"), sunat la DPD-RO ("se poate sa fie la Sibiu, dar noi nu avem AWB partener in sistem si nu avem informatiile necesare, drept urmare, daca nu le primim, dupa 7z returnam produsele!, ca nu putem sa facem livrarea") - va dati seama, imi venea efectiv sa omor pe toti idiotii: vanzator, Remus, DPD AT, DPD RO, pe toti! Priblema era la DPD-AT (care sunt efectiv niste cretini incompetenti - feriti-va de ei cat puteti - un sfat amical), ei nu trimisesera nici o informatie catre DPD-RO - a trebuit sa le dau eu mail si sa le zic ce sa faca (! - ati mai pomenit asa ceva?!), a.i. sa imi primesc naibii produsele. Ca prim minune, dupa 3h de la email, in sistemul de track ID apareau toate informatiile necesare..go figure! Evident, nu putea sa se termine aici: la noi a venit si Sf Andrei + 1 Dec, evacuarea mea a mai stat prin tara pana pe 2 Dec cand intr-un final () a ajuns... Vineri mi-am facut programare la service si am fost sa montez sistemul. Nu a fost chiar 100% fara emotii, toba finala dreapta a trebuit "mesterita" putin pentru ca teava de out nu se centra bine si erau probleme cu montarea tipsului - pana la urma s-a rezolvat cumva. Btw, in pachetul de tobe finale au venit si niste tampoane noi de plastic pe care nu le-am folosit pentru ca cele originale sunt din cauciuc si sunt mai late decat cele din pachet (ar fi jucat putin evacuarea adica). Cu tipsurile recunosc ca n-am fost inspirat. Nu stiu ce a fost cu mine, dar nu ma multumesc (ma rog, nu pe deplin cel putin): am vrut sa trec la 100mm , sa fie un look mai "rautz" asa si am zis sa incerc unele drept (nu unghiulare ca cele pe care le aveam). M-am cam inselat, nu arata mai bine. Fix din spate arata ok sa zicem, dar din lateral, desi le-am scos in afara difuzorului doar un deget (2cm), arata exacerbat. Si partea si mai naspa este ca desi sunt puse pe colier (cu adaptare bla bla bla), nu mai pot sa le dau mai in spate ca nu am unde.. Am niste tipsuri comandate din China (am presimtit eu ceva si am zis sa am backup option) care sunt prin Vama acum..se vedem cand vor ajunge, daca imi plac si in realitate - o sa merg sa le schimb. In plus, cele actuale sunt prea "polish" - alt aspect care nu imi place (iarasi, nu stiu ce a fost cu mine cand le-am ales 🙈). Poate totusi cele actuale se mai murdaresc/matuiesc si le mai dispare din stralucire, cine stie.. Si cateva coduri pentru piese: Catback-ul Milltek resonated era SSXVW443 (optiunea initiala) Remus catback (resonated): - Remus Silencer - 7965170300 - Remus Axelback - 7965170500LR Baietii din State mi-au zis ca recomandarea de Remus pe DP-ul stock ar fi doar cu Axelback, fara Silencer (care merge foarte bine in combinatia cu DP schimbat), dar mi-a fost frica de prea mult zgomot ( @ct_act vis-a-vis de ce ai mentionat). Testele initiale imi arata ca evacuarea este destul de linistita (ceea ce este oarecum ce mi-am dorit ca de aia am luat si silencerul, dar as vrea sa fie totusi ceva mai vesela - sa speram ca se "mai lasa"). Nu imi fac griji de zgomot, momentan la mers normal este super silent, doar cand o calci putin are un ton mai grav si la fel pe decelerare vine cu un "drone". Inca nu am facut video de drive-by, nu am cu cine (sotia nu prea e dornica sa ma ajute, ea iubea linistea ). Speram la ceva (nu multe!) pops and bangs pe upshift sus in ture sau ceva burble pe downshift, dar pare ca nu e cazul ...cel putin deocamdata...nu stiu cat influenteaza aici si faptul ca am soft stock TCU. In plus ma enerveaza si ca am Rev Limiter la ralanti si nu o pot tura mai mult de aprox 4k ture, adica exact unde face un pic interesant, as fi fost foarte curios sa vad cum facea la 5-5.5k...Pff.. Las si ceva poze cu evacuarea, montaj si produsul final actual vizual - care as spune ca este inca work in progress. Finalele vechi a trebuit sa le tai de la T pentru ca nu incapeau in masina ca si tot unitar
    1 point
  21. Cum cineva spunea si altul nu intelegea, confirm ca trapa panoramica este un minus pt o masina second hand, dar si pt cea noua... unde in garantie fiind doar revizia la trapa costa 3-400 lei. Am avut un X3 de UK, trapa panoramica cu care m-am dat o vara intreaga. E cool cu trapa functionala si in concedeiu, bucuria copiilor care se bateau care sa o actioneze mai repede si care sa scoata capul prin ea cand masina era oprita. Cand l-am dezmembrat si am pus anunt au sunat foarte multi, iar cumparatorul a venit de la 600 km. Pe langa praf, problemele sunt date si de frunze si alte resturi care blocheaza mecanismele sau scurgerile de apa. Iarna daca masina a fost uda si a inghetat ulterior, iar ocupantii actioneaza comenzile pot rupe pargiile sau arde motoroasul sau modulele. Indodeauna cand cumparmasina pt a o tine, noua sau sh, o iau fara trapa din motive de siguranta si costuri ulterioare.
    1 point
  22. Cel putin materialul de training de la Audi pare ca a fost scris de un inginer ... nu de vrun contabil sau vreo "fufa" de la marketing. Like every technical object, an automobile is also subject to a certain wear and tear. To minimise wear and tear, and to keep the vehicle as safe, reliable and as value-retentive as possible, it is vital that the vehicle be serviced on a regular basis and that specific components, fluids and lubricants be changed. On account of this fact, Audi vehicle owners are reminded when service work is due. It is important to find a compromise between technical and commercial considerations. On the one hand, every effort must be made to ensure that the vehicle runs properly throughout its life cycle. On the other hand, it is necessary to keep maintenance costs down to a competitive, low level. Citat din Audi SSP 438.
    1 point
  23. Salutare. Am schimbat senzorul de presiune pentru evacuare gaze (G450). Senzorii schimbati anterior erau de fapt folositi din dezmembrari si nu noi. O alta problema a fost pompa apa auxiliara care a fost de asemenea inlocuita. Martorul motor parea sa fie aprins din cauza acestei pompe. Codul pentru pompa apa este: 5n0 965 561 a. Mentionez ca problema a fost rezolvata. Multumesc tuturor pentru ajutorul acordat!
    1 point
  24. Sa o stapanesti sanatos ! Garantia aceea e pe bune si te poti folosi de ea si in Romania fara probleme.
    0 points
  25. Fara probleme. Dartford-ul care il folosesc de iarna are 7J cu ET40. La ET38 janta va fi cu 2mm mai in exterior.
    0 points
  26. Salutare, In cautarea (esuata) a unui manual pt Passat B8 am dat de unul pt Golf 7 GTI/GTD/R US Edition. Am vazut ca fiecare model are topic separat de manuale, asa ca am creat unul si pt Golf 7. Owners_Manual-Golf-GTI-Golf-R-US-Edition_Model-Year-2016_Edition-07_2015.pdf
    0 points
  27. Salut. In caz ca aveti nevoie : Am gasit pe http://forums.vwvortex.com/showthread.php?8682017-MK7-Repair-Manuals-and-more link la dropbox cu manuale de service pt Golf 4,5,6,7. Link direct : https://www.dropbox.com/sh/rghs0qq7w4819y9/AAC6Sg0da1gNGIhnDNpYSEn7a/VW/Golf?dl=0 Atentie ca la pdf-urile cu repair manuals trebuie dat scroll la primele 3 pagini si acceptat un "disclaimer" pt a putea vedea continutul. Nu stiu cat va mai fi activ link-ul sau daca se pot downloada si adauga si aici pe forum. P.S. am vazut ca a postat si Latty pe topicul "Revizii periodice Golf 7" acelasi link. Daca e in plus , se poate sterge topicul acesta.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!