Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2021 în toate secţiunile

  1. Uite si pachetul de revizie. am schimbat totul pe partea de racire motor, furtune siliconice si flanse de aluminiu , termostat , senzori , radiator , vas expansiune Despre sistemul de franare si suspensie am scris mai sus Mai ramane de spus ca am schimbat distributia + curea si intinzator accesorii , perii alternator , lant si intinzator de la pompa de ulei ( sorbul a fost schimbat mai inainte) , patinele de la vvt si lantul de la ax. Bielele au fost insotite de cuzineti , segmenti , ghiduri supape , semeringuri supape ,aranjat chiulasa ..... Deci a fost o revizie mai mare Am montat si turbina ( BBT K280 - am mai vorbit de ea. Deci nu o sa trec de 300 cp dar o sa fiu pe aproape. nu am vrut sa mai umblu la ambreiaj si cutie ) + tip custom + maf S3 . Ramane sa pun injectoarele si fpr nou inainte de soft . am mai schimbat si sonda lambda asa ca ar trebui sa fie totul ok acum Ca parti neplacute : - prima data am comandat biele maxpeedingrods ( am citit multe recenzii favorabile pe forumuri in afara ) - dar din pacate eu am avut ghinion. Bielele erau prea inguste. am pierdut cam 3 luni ca sa imi recuperez banii. la garantie s-au comportat mai rau ca cei de la noi , tot incercau sa ma ameteasca. Asa ca am comandat biele Scat si am rezolvat - EGR ul a fost demontat de pe masina dar mecanizul a omis sa imi spuna si mie. a fost demontat pur si simplu fara sa fie anulat din soft sau sa anuleze tot ce trebuie pe acolo. motivul .... nu avea loc tipul siliconic. ramane sa ma decid daca il anulez definitiv sau ma chinui sa il montez la loc. Cam ata deocamdata. Planuri de viitor: retusurile la vopsea , sa repar micile chestii inestetice la exterior si sa fac curat in compartimentul motor. Vreau sa pastrez un look oem asa ca si jantele vor ramane cele de acum Santa Monica de vara si Long Beach de iarna desi imi plac foarte mult si BBS RS769 La interior e alta poveste si o sa incep in vara treaba acolo ( plafonul da semne ca cedeaza , trebuie sa leg firele de la dsp , senzori de parcare si .... sa dau jos bordul pentru a face retrofit la climatronic) deci mai am de povestit pe aici. Intre timp ma bucur de masina . nu ma grabesc deloc pentru ca masina va ramane la mine .
    5 points
  2. Stiati ca pe planeta, acum mult timp, cand omul nici nu era pe aici, au fost prea multe plante care produceau prea mult O2 si consumau tot CO2-ul din atmosfera? Schimbarile se intampla indiferent de voia noastra Masinile electrice sunt fix pix. Nu produc poluare in oras, dar o produc altundeva inzecit. Totul e cauza si efect. Nimic nu este lipsit de efecte.
    2 points
  3. Am gasit un topic asemanator ce se referea la motoarele pe benzina! Daca mai exista informatii, va rog sa ma indrumati, am dat search si nimic. Acum, am inteles ca se afla sub capacul motor, deasupra carter-ului ... Nu cunosc detalii, as vrea sa stiu la cati km se schimba, ce rol are, preturi, a schimbat careva asa ceva?
    1 point
  4. Daca… dar momentan nu prea avem. Plus ca e un cerc vicios interesant. Producem mai mult pt ca stim ca putem recicla.
    1 point
  5. Am activat cu VCDS, se activeaza pe A5, pe camera. STG A5 TA mit VZE 00 08 30 2A 15 01 10 E4 16 24 20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Code is accepted Travel assist button on the steering wheel is now highligted and you can click on it byte Codes Bits ex works Bits TA without VZE Bits TA with VZE 6th HC point of intervention 3 (Hex 08) 4 (Hex 10) 4 ( Hex 10) 7th Emergency Assist variant 5,6,7 (Hex E0) 2,5,6,7 (Hex E4) 2,5,6,7 (Hex E4) 8th HC variant 1.2 (Hex 06) 1,2,4 (Hex 16 ) 1,2,4 (Hex 16) 9 HC or VZE 2.5 (Hex 24) 2.5.7 (A4) 2.5 (Hex 24) linkuri: https://forum.obdeleven.com/thread/13462/travel-assist-activation?page=1 https://www-meinid-com.translate.goog/thread/2233-stellen-sie-travel-assist-auf-eine-id-3-oder-id-4-ein-wenn-sie-noch-keine-haben/?postID=66998&_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=fr&_x_tr_pto=nui,sc#post66998 Tu ai MAX, nu ?
    1 point
  6. @Emy D - la mine plafonul e crem/bej , la fel si stalpii , fetele de usi si scaunele . nu prea are rost sa il fac negru @Rave - modelul generic de jante e BBS RS II . RS769 este varianta pentru golf 4 adica 5x100 et35 si 17" . exista si varianta pe 18" dar nu as vrea sa alerg dupa hartii ca sa le trec pe talon. de asemenea gasest si cu prinderea 5x112. cauta dupa BBS RS II. eu am ratat la "mustata" vreo 2-3 seturi.
    1 point
  7. Ramane de vazut cine va dezinforma Peste 30 de ani, sa vedem ce facem cu toate bateriile. Noi abia suntem capabili sa reciclam un plastic banal... Sa nu mai vorbesc de poluarea produsa de niste banale masti din textil.
    1 point
  8. Inca nu a venit partea 2-a, dar am un buton in plus pe volan.
    1 point
  9. Logica ta zice ca daca azi e soare si maine ploua, e schimbare climatica pe fondul poluarii, nu? Cine stabileste ca clima trebuie sa fie liniara si constanta an de an? Daca iarna trecuta am avut -15 si iarna asta avem -14 e incalzire globala. Daca e -16 e schimbare climatica. Trebuia sa fie identic...ce ti-e si cu vremea asta. ps: personal consider ca masinile electrice nu aduc absolut nici un beneficiu climei, atata timp cat consumam ca idiotii in toate domeniile. Adica, NU esti "green" daca la 2-3 ani iti schimbi masina electrica cu model mai nou (da, stiu, masina ta veche si verde "poate" o dai la altul care "poate" renunta la masina ICE), pentru ca generezi productie, transport, etc. Nu esti "green" daca anual iti schimbi iPhone-ul, iti iei alt TV, alta mobila, haine cat sa fii ingropat in ele si sa nu te mai gaseasca nimeni, etc. Ok, 30 nave cargo polueaza la fel ca 1.4 mld de masini (inclusiv camioane). Cate nave cargo avem in lume? Adica, pt a fi poluarea in egala masura(nave cargo / masini) ar trebui sa fie 5300 nave cargo si 247 miliarde de masini. Avem doar 1.4 mld la 7mld populatie. ah, daugam si cate avioane avem? aproximativ 25000 Uitati-va la toate astea si ziceti-mi cata poluare am reduce daca am produce mai mult local si daca am "electrifica" vapoarele. Dar asa-i ca e mai usor dpdv politic sa bagi taxe pe omul de rand si sa-i impui masina electrica? Ca nu poti strange de gat ditamai compania "EverGreen" sa isi cumpere nave cargo Euro 7. Adica, dpdv politic, e usor sa il strangi de gat pe ala care produce 1% (estimat, poa' sa fie 5%) poluare cu masina lui si cu focul cu lemne (ca nu are gaz tras la tara - apropos de PNRR). Deci, pentru cine poate si vrea sa faca "putinul ala" pt a fi mai curat, go for it. Dar NU imi ziceti ca masinile electrice sunt solutia la "schimbarile climatice" cum presupune titlul topicului. Cel mult, marketing. ps: da, e parerea mea si nu am bani de studii ample sa dovedesc numerele de mai sus. Sunt doar deduse de mine dupa niste cautari pe google cu privire la numarul masinilor, avioanelor si navelor cargo. Care e factorul ala? Vad in graficele postate de tine ca daca am scapa de carbune si combustibili fosili ar fi super. Dar tot in graficele date de tine, vad ca Europa sta bine de tot, fata de altele: China e cu poluare in crestere... Le zicem sa isi reduca poluarea sau ne e frica si mai bine bagam niste taxe si legi aspre la noi?
    1 point
  10. Citit: Cam cand a inceput industrializarea? Zic si ei ca nu exista suficiente date, așa ca, vorba poetului, "more research is needed". Inteleg așa: se ia seria 1, se inmulteste cu seria 2 si da seria 3: Seria 1 — emisiile medii per capita: Seria 2 — populatia: Seria 3 — rezultatul: Deci trebuie sa reducem unul dintre factori si rezolvam problema.
    1 point
  11. Cedeaza pompa de apa in majoritatea cazurilor pana sa ajungi la 180/200k km...
    1 point
  12. Am verificat presiunea la ralanti, e undeva la 12-14 hpa. Cand am plecat azi dela birou la feicare semafor mai aruncam un ochi pe telefon si am observat ca in jurul valorilor astea e presiunea. Regnerarea de azi dimineata a durat asa mult pt ca a inceput exact in momentul cand am ajuns la gradinita:)). Nu am avut incotro decat sa o las pornita , am intrat am lasat copilul, dupa care am continuat drumul spre birou dar nu prea avem cum sa trec de treapta 3-4 pt ca era bara la bara la 8:30 dimineata ( din berceni pana in cotroceni ~13 km am facut 47 min). @Adria_n o sa urmez sfatul tau si o sa incerc pe cat posibil sa anticipez regenerarile si sa le fac unde imi permit conditiile, cand o sa ajung la 90 -95% o sa incerc sa ies in afara sau sa ma duc pe o portiune de drum (gen splai) unde as putea merge constant nu cum am facut azi dimineata.
    1 point
  13. Nu mai postasem de mult pe forum, cam de acum 3 ani cand am trecut la noua generatie de 1.4 TSI, distributie pe curea. Dar ce sa vezi, ce n-am patit cu fostul CAXA ( care acum are 170k km si inca merge ok) patesc cu CZEA si anume: sa raman in drum din cauza distributiei , in afara tarii. Ce s-a intamplat: la o masina de 50k km, un surub de la variatorul unui ax cu came s-a slabit si facea un zgomot infernal lovind in capacul de plastic al distributiei ... Am inregistrat aici cum se auzea mai exact (ulterior cand a venit platforma si am zis sa auda si cei de la service, zgomotul devenise si mai puternic). Norocul a fost ca nu s-a stricat nimic la distributie, si ca a trebuit doar inlocuita piesa + reglarea distributiei ... doar vreo 1500 EUR :))) Deci daca mai pateste cineva ceva asemanator, musai motor oprit si dusa la service, cu mentiunea sa nu se porneasca motorul. Nu stiu daca e un defect recurent la noile TSI-uri (sau ma rog deja vechile ca au aparut si 1.5 acum)... dar dezamagitor .... Astept acum sa vad daca pot recupera ceva cu garantia extinsa de la PBV1.
    1 point
  14. N-am ce zice de modificari, e cum ne-ai obisnuit😂 Altceva vreau insa: PLIMBA-TE CU EA!
    1 point
  15. Deci logica ta zice ca faptul ca nu am avut iarna arata ca nu exista schimbarile climatice de care vorbesc expertii?
    1 point
  16. Pacat de Octavia care in principiu a fost mereu o masina buna, dar acum pe langa preturile mari (dar aici sa zicem ca sunt afectati toti producatorii, toate modelele), O4 a inceput sa aiba si tot felul de mici probeme suparatoare (ca si restul suratelor..). Chiar ma gandeam in ultimele 6 luni ca daca ar fi cazul sa imi iau o masina noua de la VW/Skoda, as fi in reale dificultati si probabil ca in afara de Passat si Superb, nu as avea ce alege (si poate cele mici de oras ca si a doua masina). Audi se descurca mai bine parca (ex noul S3), dar e putin.. Iata un alt motiv pentru care preturile la SH au crescut: lumea se orienteaza catre ele si mai mult ca inainte, fiind nemultumiti de oferta de masini noi. La sotie la munca se utilizeaza Skode Octavia TDI in general..a fost una dauna totala si nu au putut comanda alta pentru ca venea peste 1 an sau ceva de genul. S-au reorientat catre o Toyota hybrid pe care au gasit-o pe stoc - oricum, o optiune mult mai buna zic eu
    1 point
  17. Asta este genul de masina cu care aproape mergi nevazut lucru foarte bun uneori.
    1 point
  18. Cred ca am identificat un bug si stiu si workaround-ul acum... : Am citit mai sus ca am mai patit o data pe 21 septembrie chestia pe care o descriu mai jos, deci este repetitiva: Am avut un drum, am oprit masina, am incuiat si am plecat, iar la revenirea in masina (dupa circa o ora), sistemul de sunet nu a mai pornit sub nicio forma, adica: - toate controalele de pe Infotainment se comportau ca si cum muzica in boxe se aude. (volum, next song...totul mergea, imi si aparea si ce melodie este pusa pe telefon si cat mai are din ea...etc) - cand dadeam pe radio, iarasi, selectam posturi totul ok, dar nu se auzea nimic. / la fel pe Bluetooth si Android Auto - am inchis infotainment, am dat drumul, la fel - am resetat infotainment, am dat drumul, la fel - am oprit masina, am repornit (cu mine in masina), la fel - la fiecare schimbare (de pe Bluetooth / Android Auto / Radio) in difuzoare se auzea un "blip", sau niste "paraziti", ca la radio-urile alea vechi cand comutai ...eu stiu, de pe caseta pe radio ... (da, stiu, I am that old !) S-a rezolvat dupa ce am inchis masina, s-au inchis singure toate electronicele din ea, ca nu mai era nimeni in masina si era incuiata, si a functionat totul cand am revenit la masina dupa mai mult timp. In ambele situatii (21 septembrie si acum) ascultam muzica prin Android Auto.
    1 point
  19. Hai ca aveam prea mult timp si fac eu research in locul tau. 1960 - petrolul va dispare(a) in 10 an(i): s-a discutat mai in spate, nu reiterez. A fost o teorie controversata si atunci, nu vreun consens stiintific. 1970 - epoca de gheata urmeaza in 10 ani: In contrast, consensul stiintific curent este ca planeta se incalzeste necrontrolat. 1980 - ploile acide vor distruge recoltele: 1990 - stratul de ozon va fi distrus: https://www.youtube.com/watch?v=CaLOiGEDPJQ 2000 - calota polara va disparea in 10 ani: 2010 - incalzirea globala: Legat de poluarea de la cauciucuri si frane: si bicicletele au cauciucuri si frane, deci emit particule fine. Cum spune si in video: asta nu inseamna ca vehiculele nepoluante nu sunt mult mai curate decat cele poluante. Adica mai putin inseamna mai putin. Bine, in Bucuresti e ca la tara, așa ca particulele fine sunt tot timpul in aer de la mizeria de pe sosele. Poate dupa ce descoperim apa calda descoperim si spalatul pe jos.
    1 point
  20. Primul pas pentru upgrade frane spate e check. Etrierele Brembo cu 4 pistonase, sunt gata reconditionate si in posesia mea (dupa o luna si.. de asteptat) . Urmeaza sa iau discuri si placute. Discurile vor fi de Audi S4 B8, ventilate, 330mm (stock sunt simple, 245mm). Mai trebuie sa ma gandesc la o varianta pentru frana de mana. Probabil etriere de Phaeton dar o sa mai caut alternative.
    1 point
  21. Mda..sa arda sa arda ca e nevoie Acum, sa va spun o MARE poveste (urmeaza un post lung..): Cochetam de mult timp cu gandul la o evacuare (ma rog, nu numai ) mai incitanta si din diferite motive mereu tot amanam decizia. Initial am dorit un catback de la Milltek, facut special pentru Alltrack (ma rog, mai putin racordul de conectare cu DP-ul, pentru ca Milltek au in sistem ca pe Alltrack este motorizarea/DP-ul de 2.0, care este o idee mai mare ca si diametru decat ce avem noi pe 1.8). Aveam un pret de prin primavara de la Nick Racing parca, dar intre timp UK si Europa nu mai dorm chiar in acelasi pat, taxele au crescut, inflatie, nebunie, deci pretul actual ar fi fost clar mai mare. Am gasit pe "unu'" care se ocupa cu adus chestii: am luat legatura cu el, mi-a dat un pret (bun ce-i drept), dar omul e melc..iar mie nu imi place sa trag de lume sa le bag bani in buzunare. Constient ca ramanand pe acest drum, vine 2022 si eu voi fi tot cu evacuarea stock, l-am lasat in plata D-lui si am zis ca imi aduc singur ce am nevoie. Intre timp, am aflat ca as avea si posibilitatea sa montez o evacuare Remus, care oficial vine pentru Seat Leon Cupra ST 300 4drive, care Cupra ST este pe dedesubt identica cu al meu Alltrack, cu Golf R Variant, etc (practic orice G7 Variant/Leon 5F ST / Octavia 3 break cu 1.8/2.0 TSI 4m). Am aflat de asemenea cu aparent, calitatea Remus este peste cea Milltek, dar pentru Milltek aveam referinta de sunet de la cineva (si imi placea), pentru Remus nu aveam decat variante pe Net de Leon 2.0, care iarasi imi placeau (evident insa cu DP-ul de 2.0 si softul aferent). O alta diferenta era ca Milltek venea pe 76mm, Remus vine cu 70mm - dar acest aspect nu m-a influentat, e doar o informatie pe care o iau ca atare, nu stiu daca/care ar fi avantajele/dezavantajele acestei diferente. Multi spun ca Milltek (in general) aduce un spor de performanta mai mare fata de altii, iarasi..pentru mine nu a fost cel mai important criteriu si in final am ales sa merg cu Remus din 2 motive principale: - am ales sa aleg calitatea superioara (a evacuarii in sine, cum este lucrata, etc) - experienta proasta cu cel pe care il alesesem - de aici rezulta si un aspect financiar: evident puteam schimba "furnizorul", dar pretul pentru Milltek era mai ridicat (obtinusem si un pret bun la Remus de la un furnizor din DE) si nu ma incanta ideea de a da 15-20% in plus fata de Remus.. Undeva pe 21-22 Octombrie am efectuat plata pentru intreg sistemul Remus (dupa ce initial gasisem un alt shop unde doream sa comand dar la care dupa 4-5 zile m-am trezit ca pretul a sarit cu 130 EUR aproximativ, primind raspuns ca Remus a marit preturile - ei avand produsele pe stock totusi.. ). Asa ca am gasit pe altcineva (alt tuning shop), tot din DE, cu un pret si mai mic decat cel initial. Si cum credeam eu ca o sa primesc produsele in maxim 2 saptamani, s-au facut "dacat" vreo 6. La un moment dat credeam ca mi-am luat teapa si deja ma pregateam sa investesc niste bani intr-un bilet de avion si sa-i caut pe flacai la ei acasa.. Nu a fost nevoie, dar Universul era clar impotriva mea: prima comanda "expediata" (pe care am asteptat chipurile sa o faca, normal, un singur pachet) a fost un ..nici nu stiu ce sa-i zic - aveam AWB-ul dar track ID-ul nu arata comanda ridicata (decat inregistrata) si am pierdut 1 saptamana pana am facut scandal si am primit raspuns ca gen ceva s-a intamplat la DPD .. . Dupa care, probleme in continuu: i-a lovit rau Covidu' (si i-a tot lovit pana in prezent, ca mai toti angajatii sunt faultati - cretini nevaccinati (deci!) peste tot..), a mai durat iar 10 zile pana sa imi puna iar comanda (care venea direct din Austria, desi eu lucram cu magazin din DE). Vesel nevoie mare, primesc (iar!) AWB, totul bine de aceasta data, Joi pusa comanda, Sambata in RO, Luni la mine la usa un pachetel singurel... (cel mic din poza) - doar silencerul. Va dati seama ce criza am facut, nu?! Iar telefoane, mailuri, raspunsuri intarziate (Covid!) , stai ca rezolvam dar suntem handicapati, nervi, stres, injuraturi in barba...dupa inca 10z, in alta Joi, hai ca mi-au pus restul de produse (imi lipsea exact axelback-ul..."doar" cel mai important ). Imi dau iar AWB, il urmaresc 2 zile, era tot "in transit": mail la DPD-AT ("nu mai este in Austria!, luati legatura cu DPD-RO!"), sunat la DPD-RO ("se poate sa fie la Sibiu, dar noi nu avem AWB partener in sistem si nu avem informatiile necesare, drept urmare, daca nu le primim, dupa 7z returnam produsele!, ca nu putem sa facem livrarea") - va dati seama, imi venea efectiv sa omor pe toti idiotii: vanzator, Remus, DPD AT, DPD RO, pe toti! Priblema era la DPD-AT (care sunt efectiv niste cretini incompetenti - feriti-va de ei cat puteti - un sfat amical), ei nu trimisesera nici o informatie catre DPD-RO - a trebuit sa le dau eu mail si sa le zic ce sa faca (! - ati mai pomenit asa ceva?!), a.i. sa imi primesc naibii produsele. Ca prim minune, dupa 3h de la email, in sistemul de track ID apareau toate informatiile necesare..go figure! Evident, nu putea sa se termine aici: la noi a venit si Sf Andrei + 1 Dec, evacuarea mea a mai stat prin tara pana pe 2 Dec cand intr-un final () a ajuns... Vineri mi-am facut programare la service si am fost sa montez sistemul. Nu a fost chiar 100% fara emotii, toba finala dreapta a trebuit "mesterita" putin pentru ca teava de out nu se centra bine si erau probleme cu montarea tipsului - pana la urma s-a rezolvat cumva. Btw, in pachetul de tobe finale au venit si niste tampoane noi de plastic pe care nu le-am folosit pentru ca cele originale sunt din cauciuc si sunt mai late decat cele din pachet (ar fi jucat putin evacuarea adica). Cu tipsurile recunosc ca n-am fost inspirat. Nu stiu ce a fost cu mine, dar nu ma multumesc (ma rog, nu pe deplin cel putin): am vrut sa trec la 100mm , sa fie un look mai "rautz" asa si am zis sa incerc unele drept (nu unghiulare ca cele pe care le aveam). M-am cam inselat, nu arata mai bine. Fix din spate arata ok sa zicem, dar din lateral, desi le-am scos in afara difuzorului doar un deget (2cm), arata exacerbat. Si partea si mai naspa este ca desi sunt puse pe colier (cu adaptare bla bla bla), nu mai pot sa le dau mai in spate ca nu am unde.. Am niste tipsuri comandate din China (am presimtit eu ceva si am zis sa am backup option) care sunt prin Vama acum..se vedem cand vor ajunge, daca imi plac si in realitate - o sa merg sa le schimb. In plus, cele actuale sunt prea "polish" - alt aspect care nu imi place (iarasi, nu stiu ce a fost cu mine cand le-am ales 🙈). Poate totusi cele actuale se mai murdaresc/matuiesc si le mai dispare din stralucire, cine stie.. Si cateva coduri pentru piese: Catback-ul Milltek resonated era SSXVW443 (optiunea initiala) Remus catback (resonated): - Remus Silencer - 7965170300 - Remus Axelback - 7965170500LR Baietii din State mi-au zis ca recomandarea de Remus pe DP-ul stock ar fi doar cu Axelback, fara Silencer (care merge foarte bine in combinatia cu DP schimbat), dar mi-a fost frica de prea mult zgomot ( @ct_act vis-a-vis de ce ai mentionat). Testele initiale imi arata ca evacuarea este destul de linistita (ceea ce este oarecum ce mi-am dorit ca de aia am luat si silencerul, dar as vrea sa fie totusi ceva mai vesela - sa speram ca se "mai lasa"). Nu imi fac griji de zgomot, momentan la mers normal este super silent, doar cand o calci putin are un ton mai grav si la fel pe decelerare vine cu un "drone". Inca nu am facut video de drive-by, nu am cu cine (sotia nu prea e dornica sa ma ajute, ea iubea linistea ). Speram la ceva (nu multe!) pops and bangs pe upshift sus in ture sau ceva burble pe downshift, dar pare ca nu e cazul ...cel putin deocamdata...nu stiu cat influenteaza aici si faptul ca am soft stock TCU. In plus ma enerveaza si ca am Rev Limiter la ralanti si nu o pot tura mai mult de aprox 4k ture, adica exact unde face un pic interesant, as fi fost foarte curios sa vad cum facea la 5-5.5k...Pff.. Las si ceva poze cu evacuarea, montaj si produsul final actual vizual - care as spune ca este inca work in progress. Finalele vechi a trebuit sa le tai de la T pentru ca nu incapeau in masina ca si tot unitar
    1 point
  22. Asta masina a downloadat si instalat cu succes prima parte OTA a lui ME 2.3. In timpul instalarii se auzea muzica de la radio in boxe dar afisajele erau stinse.
    1 point
  23. Problema la sh va fi ca noile masini sunt atat de pline de electronica, incat, in cativa ani, vor fi cheltuieli imense cu ceva rulat, si repere ce vor putea fi doar inlocuite, nu reparate. Comparatia unui 1.4TDI cu un 2.0 benzina de aproape 200 de cai e ridicola 🙂
    1 point
  24. @acidone77 vezi ce a zis @cj.Paul, asta ziceam și eu: daca incarci în timp ce mananci/vizitezi sau un opreai oricum pentru pauza (deci nu pierzi orele) nu mi se pare atat de dramatic la un drum atat de lung în România. Și eu sunt reticent din același motiv ca tine când vine vorba de electrică dar postările asta mă fac sa văd partea plină a bateriei 😀
    1 point
  25. Sighetu Marmatiei - Bucuresti, mașina plină, toate condițiile de drum posibile (DN, sate, ~250km de autostrada, trecut munți cu zăpada (pe sosea), ceata, coloane de 20-30 minute bara la bara la doua accidente), temperaturi între -4 si 9 grade. Viteza 100kmh pe DN-uri, 120-130kmh pe autostrăzi sau atât cat a permis drumul. Am plecat cu 100% baterie și am ajuns cu 14%, range 53km Am încărcat la: - Cluj (pana la 80%) in 1h20min la un Rompetrol unde lua maxim 27kw - Sibiu, pe centura, 42min de la 14% la 56% - Rm. Vâlcea, 45min, de la 35% la 80% Tot drumul a durat 12h. Am oprit din cauza copiilor și in alte locuri decât incarcarile, pauze scurte de 5-10min. Am stat prea mult la Cluj, mai bine intram sa incarc in oraș. Cred ca l-as fi putut face singur in 11h iarna sau 10h30 vara. Sau și mai repede când (vreodată) vom avea și in România stații mai puternice de 50kw , in drum, in benzinării pe autostrăzi, nu in mall-uri in centrul orașelor 😏
    1 point
  26. @ct_act Cred ca m-ai inteles ompic gresit, ai dus-o in alta directie... Cu toate acestea, la o masina de 45K am pretentia sa nu-mi pui stergatoare coapte din fabrica si la 1 intrevedere, la mai putin de 1 an de la achizitie sa-mi spui ca "stergatoarele trebuie schimbate ca sunt imbatranite" > pac 200 lei. La aceiasi prima intrevedere eu sa-ti zic ca vedeti ca trapa nu culiseaza cum ar trebui la o masina de "varsta" ei ... ah dom'ne stiti, nu trebuia sa asteptati pana la revizie sa ne spuneti asta. Eu ii zic pai si atunci de ce ii mai zice revizie? M-am "certat" cu ei jumatate de zi, in final tot ca ei a fost ca n-am ingrijit eu masina si pac inca 500 lei. Masina noua, da? Cu toate acestea pentru 2 hartii impaturite, ca asta sunt filtrele astea sa ceri cat cer... nu ca ne cramponam acum dar cand ei au ajuns sa ti-o traga pe toate partile parca nu-ti mai vine nici tie sa lasi cheile si la final doar sa tragi cu cardul un salariu minim pentru un schimb de ulei, nu? Despre asta era vorba in postarea mea, doar zic... si repet, cred ca m-ai inteles umpic gresit. Vorbesc din perspectiva a 2a masini cumparate de noi si pana in punctul asta obisnuiam sa inchid ochii pentru acele lucruri pe care la revanzare prea putini le inteleg. Si app de revanzare, sa ajungi cu masina ta luata de noua la verificare cu un potential client si sa-ti demonstreze oamenii din service ca o portiera ti-a fost chituita si revopsita si tu atunci sa realizezi ca asa ai mers cu masina aia toti anii, asa ai cumparat-o si ca papagalul o vinzi "tipla". (*masina n-a ramas in niciun service peste noapte, toate intervenitiile s-au petrecut sub ochii mei (pe camere) sa zic asa deci asa a fost din day1. ) Deci in final, ca sa concluzionez, ca m-am lungit... nu era vorba de economia de 200 lei cat era vorba de neseriozitatea celor implicati. Ca mai bine schimbi tu cu mana ta daca ai cunostintele ca iesi mai bine si ca bani si foarte posibil sa fie si masina mai bine intretinuta pentru ca nu prea te mai poti baza pe reprezentante si pe ce-ti spun ei.
    1 point
  27. Ai dimensiunile corecte in link : https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/jetta/2013/#trim-20tdi-usdm-140 @admini cred ca ar fi util un pinned post la link'ul asta pe care l'am postat de 5 ori
    1 point
  28. Am un feeling ca bugetul lui bate la ~ 1/2 din valoarea unui mk7 / leon 5F 1.4 TSI SH sper sa ma insel, dar daca ar fi sa aiba 10.000e, i`as recomanda un i20 nou.
    1 point
  29. Dragilor nu mai blamati atat motoarele de 1.0. Sunt destui care au aceasta motorizare si pana acum nu se dovedesc a fi cu ceva mai prejos in fibilitate ca restul. Sa nu uitam ca si 1.5,tsi de pe Octavia are ACT si se comporta ca o masina tot in 3cilindrii in momentele respective. Octavia 1.0TSi Style se gaseste lejer sub 20.000e
    1 point
  30. Cu petarda aia de motor in 3 cil? Daaaa...super masina! Sa fim seriosi, zic. Din toate cele enumerate Dusterul e singurul pe care ti-l permiti in varianta "full", fara vreun compromis. De asemenea, dintre toate, aro-ul de la Mioveni isi va mentine valoarea in piata cel mai bine. Cat priveste reviziile, pe mine la Pitesti ma costa 600 ron, in reprezentanta. De asemenea, asta e o rugaminte personala, evita sa te legi de cliseul "sunt bugetar deci am salariu mic".
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!