Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2021 în toate secţiunile
-
Primul pas pentru upgrade frane spate e check. Etrierele Brembo cu 4 pistonase, sunt gata reconditionate si in posesia mea (dupa o luna si.. de asteptat) . Urmeaza sa iau discuri si placute. Discurile vor fi de Audi S4 B8, ventilate, 330mm (stock sunt simple, 245mm). Mai trebuie sa ma gandesc la o varianta pentru frana de mana. Probabil etriere de Phaeton dar o sa mai caut alternative.6 points
-
6 points
-
Mda..sa arda sa arda ca e nevoie Acum, sa va spun o MARE poveste (urmeaza un post lung..): Cochetam de mult timp cu gandul la o evacuare (ma rog, nu numai ) mai incitanta si din diferite motive mereu tot amanam decizia. Initial am dorit un catback de la Milltek, facut special pentru Alltrack (ma rog, mai putin racordul de conectare cu DP-ul, pentru ca Milltek au in sistem ca pe Alltrack este motorizarea/DP-ul de 2.0, care este o idee mai mare ca si diametru decat ce avem noi pe 1.8). Aveam un pret de prin primavara de la Nick Racing parca, dar intre timp UK si Europa nu mai dorm chiar in acelasi pat, taxele au crescut, inflatie, nebunie, deci pretul actual ar fi fost clar mai mare. Am gasit pe "unu'" care se ocupa cu adus chestii: am luat legatura cu el, mi-a dat un pret (bun ce-i drept), dar omul e melc..iar mie nu imi place sa trag de lume sa le bag bani in buzunare. Constient ca ramanand pe acest drum, vine 2022 si eu voi fi tot cu evacuarea stock, l-am lasat in plata D-lui si am zis ca imi aduc singur ce am nevoie. Intre timp, am aflat ca as avea si posibilitatea sa montez o evacuare Remus, care oficial vine pentru Seat Leon Cupra ST 300 4drive, care Cupra ST este pe dedesubt identica cu al meu Alltrack, cu Golf R Variant, etc (practic orice G7 Variant/Leon 5F ST / Octavia 3 break cu 1.8/2.0 TSI 4m). Am aflat de asemenea cu aparent, calitatea Remus este peste cea Milltek, dar pentru Milltek aveam referinta de sunet de la cineva (si imi placea), pentru Remus nu aveam decat variante pe Net de Leon 2.0, care iarasi imi placeau (evident insa cu DP-ul de 2.0 si softul aferent). O alta diferenta era ca Milltek venea pe 76mm, Remus vine cu 70mm - dar acest aspect nu m-a influentat, e doar o informatie pe care o iau ca atare, nu stiu daca/care ar fi avantajele/dezavantajele acestei diferente. Multi spun ca Milltek (in general) aduce un spor de performanta mai mare fata de altii, iarasi..pentru mine nu a fost cel mai important criteriu si in final am ales sa merg cu Remus din 2 motive principale: - am ales sa aleg calitatea superioara (a evacuarii in sine, cum este lucrata, etc) - experienta proasta cu cel pe care il alesesem - de aici rezulta si un aspect financiar: evident puteam schimba "furnizorul", dar pretul pentru Milltek era mai ridicat (obtinusem si un pret bun la Remus de la un furnizor din DE) si nu ma incanta ideea de a da 15-20% in plus fata de Remus.. Undeva pe 21-22 Octombrie am efectuat plata pentru intreg sistemul Remus (dupa ce initial gasisem un alt shop unde doream sa comand dar la care dupa 4-5 zile m-am trezit ca pretul a sarit cu 130 EUR aproximativ, primind raspuns ca Remus a marit preturile - ei avand produsele pe stock totusi.. ). Asa ca am gasit pe altcineva (alt tuning shop), tot din DE, cu un pret si mai mic decat cel initial. Si cum credeam eu ca o sa primesc produsele in maxim 2 saptamani, s-au facut "dacat" vreo 6. La un moment dat credeam ca mi-am luat teapa si deja ma pregateam sa investesc niste bani intr-un bilet de avion si sa-i caut pe flacai la ei acasa.. Nu a fost nevoie, dar Universul era clar impotriva mea: prima comanda "expediata" (pe care am asteptat chipurile sa o faca, normal, un singur pachet) a fost un ..nici nu stiu ce sa-i zic - aveam AWB-ul dar track ID-ul nu arata comanda ridicata (decat inregistrata) si am pierdut 1 saptamana pana am facut scandal si am primit raspuns ca gen ceva s-a intamplat la DPD .. . Dupa care, probleme in continuu: i-a lovit rau Covidu' (si i-a tot lovit pana in prezent, ca mai toti angajatii sunt faultati - cretini nevaccinati (deci!) peste tot..), a mai durat iar 10 zile pana sa imi puna iar comanda (care venea direct din Austria, desi eu lucram cu magazin din DE). Vesel nevoie mare, primesc (iar!) AWB, totul bine de aceasta data, Joi pusa comanda, Sambata in RO, Luni la mine la usa un pachetel singurel... (cel mic din poza) - doar silencerul. Va dati seama ce criza am facut, nu?! Iar telefoane, mailuri, raspunsuri intarziate (Covid!) , stai ca rezolvam dar suntem handicapati, nervi, stres, injuraturi in barba...dupa inca 10z, in alta Joi, hai ca mi-au pus restul de produse (imi lipsea exact axelback-ul..."doar" cel mai important ). Imi dau iar AWB, il urmaresc 2 zile, era tot "in transit": mail la DPD-AT ("nu mai este in Austria!, luati legatura cu DPD-RO!"), sunat la DPD-RO ("se poate sa fie la Sibiu, dar noi nu avem AWB partener in sistem si nu avem informatiile necesare, drept urmare, daca nu le primim, dupa 7z returnam produsele!, ca nu putem sa facem livrarea") - va dati seama, imi venea efectiv sa omor pe toti idiotii: vanzator, Remus, DPD AT, DPD RO, pe toti! Priblema era la DPD-AT (care sunt efectiv niste cretini incompetenti - feriti-va de ei cat puteti - un sfat amical), ei nu trimisesera nici o informatie catre DPD-RO - a trebuit sa le dau eu mail si sa le zic ce sa faca (! - ati mai pomenit asa ceva?!), a.i. sa imi primesc naibii produsele. Ca prim minune, dupa 3h de la email, in sistemul de track ID apareau toate informatiile necesare..go figure! Evident, nu putea sa se termine aici: la noi a venit si Sf Andrei + 1 Dec, evacuarea mea a mai stat prin tara pana pe 2 Dec cand intr-un final () a ajuns... Vineri mi-am facut programare la service si am fost sa montez sistemul. Nu a fost chiar 100% fara emotii, toba finala dreapta a trebuit "mesterita" putin pentru ca teava de out nu se centra bine si erau probleme cu montarea tipsului - pana la urma s-a rezolvat cumva. Btw, in pachetul de tobe finale au venit si niste tampoane noi de plastic pe care nu le-am folosit pentru ca cele originale sunt din cauciuc si sunt mai late decat cele din pachet (ar fi jucat putin evacuarea adica). Cu tipsurile recunosc ca n-am fost inspirat. Nu stiu ce a fost cu mine, dar nu ma multumesc (ma rog, nu pe deplin cel putin): am vrut sa trec la 100mm , sa fie un look mai "rautz" asa si am zis sa incerc unele drept (nu unghiulare ca cele pe care le aveam). M-am cam inselat, nu arata mai bine. Fix din spate arata ok sa zicem, dar din lateral, desi le-am scos in afara difuzorului doar un deget (2cm), arata exacerbat. Si partea si mai naspa este ca desi sunt puse pe colier (cu adaptare bla bla bla), nu mai pot sa le dau mai in spate ca nu am unde.. Am niste tipsuri comandate din China (am presimtit eu ceva si am zis sa am backup option) care sunt prin Vama acum..se vedem cand vor ajunge, daca imi plac si in realitate - o sa merg sa le schimb. In plus, cele actuale sunt prea "polish" - alt aspect care nu imi place (iarasi, nu stiu ce a fost cu mine cand le-am ales 🙈). Poate totusi cele actuale se mai murdaresc/matuiesc si le mai dispare din stralucire, cine stie.. Si cateva coduri pentru piese: Catback-ul Milltek resonated era SSXVW443 (optiunea initiala) Remus catback (resonated): - Remus Silencer - 7965170300 - Remus Axelback - 7965170500LR Baietii din State mi-au zis ca recomandarea de Remus pe DP-ul stock ar fi doar cu Axelback, fara Silencer (care merge foarte bine in combinatia cu DP schimbat), dar mi-a fost frica de prea mult zgomot ( @ct_act vis-a-vis de ce ai mentionat). Testele initiale imi arata ca evacuarea este destul de linistita (ceea ce este oarecum ce mi-am dorit ca de aia am luat si silencerul, dar as vrea sa fie totusi ceva mai vesela - sa speram ca se "mai lasa"). Nu imi fac griji de zgomot, momentan la mers normal este super silent, doar cand o calci putin are un ton mai grav si la fel pe decelerare vine cu un "drone". Inca nu am facut video de drive-by, nu am cu cine (sotia nu prea e dornica sa ma ajute, ea iubea linistea ). Speram la ceva (nu multe!) pops and bangs pe upshift sus in ture sau ceva burble pe downshift, dar pare ca nu e cazul ...cel putin deocamdata...nu stiu cat influenteaza aici si faptul ca am soft stock TCU. In plus ma enerveaza si ca am Rev Limiter la ralanti si nu o pot tura mai mult de aprox 4k ture, adica exact unde face un pic interesant, as fi fost foarte curios sa vad cum facea la 5-5.5k...Pff.. Las si ceva poze cu evacuarea, montaj si produsul final actual vizual - care as spune ca este inca work in progress. Finalele vechi a trebuit sa le tai de la T pentru ca nu incapeau in masina ca si tot unitar5 points
-
Doar ca discurile sunt de 334mm prin "placute" am vrut sa spun discuri , placute , etrieri , conducte de frana , lichid de frana Si daca am schimbat franele am zis sa schimb si suspensia. am trecut la H&R cup kit. Si ca sa se aseze frumos piesele am schimbat si pivoti , bucse ( R32 pe fata si de cupra pe puntea spate) si alte nimicuri pe acolo.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare ! Dupa trei ani in care am mers cu alta marca nemteasca(respectiv, un BMW seria 5, 2014 cu destule dotari) am decis sa ma intorc la vechea "iubire" si anume Passat. Decizia a fost una cat se poate de simpla, o masina cat mai noua, iar cum toate s-au scumpit, atat second cat si noi, am ajuns la asa zisa, "masina poporului". Si acum, sa o prezentam : an fabricatie 2021, Motor 2.0, 150 cp (cu adblue din pacate), cutie automata, cam putine dotari din pacate :))) dar cu cele esentiale pentru mine si anume ACC, lane assist si senzori parcare cu camera. Planuri pe viitor avem cu ea si o sa primeasca, sper destule retrofituri si le si enumar: - ceasuri AID - lumini ambientale (singura dotare de care imi pare rau) - stopurile dinamice poate si farurile IQ (sunt in negocieri deja) - un interior mai aratos candva - bara spate r-line(sau difuzorul de jos) inca nu am inteles prea bine cum vin - posibil side assist - ?keyless entry? - portbagaj electric - jante de vara 18 sau 19 ( inclin spre 18)1 point
-
1 point
-
Mie imi place cum arata. Bravos! Poate o si vedem/auzim live la vreo intalnire de duminica.1 point
-
1 point
-
Pana identifici yala cu problema si remediezi, dezactiveaza incuierea automata1 point
-
Pune un tester si vezi care dintre usi e cu probleme.1 point
-
te felicit pt masina, o aparitie exotica. in ce priveste jantele si eu am facut o alegere similara, nu m-am dus la 19 pt ca simt ca nu avem drumuri de 19 in romania si pt confortul suplimentar. in speranta ca te va ajuta sa faci o alegere cat mai inspirata pt jantele de vara iti las aici un link cu simulari 3D ale masinii tale si mai multe modele de jante: https://velonity.fr/audi-a3-type-gy-limousine-jantes-en-alliage/2-0l-tfsi-quattro-228kw-s3-310-cv/#!felgenfilter/gutachten_filter=gutachten_filter_abe/gutachten_filter=gutachten_filter_ece/gutachten_filter=gutachten_filter_eintragungsfrei/sortiert=Recommandation Pe mine m-a ajutat mult sa aleg jantele de iarna. Mic Sfat: jantele inchise la culoare par mai mici iar cele mai deschise mai mari uite mai jos 2 exemple:1 point
-
tzuico eu am doua situatii pe care pot sa ti le prezint: masina cu VIN si serie de motor confirmat-> 6 saptamani pana la livrare. Masina cu VIN confirmat acum 3 saptamani, seria de motor a aparut la doua saptamani dupa, livrare in ianuarie. Ca sa iti faca asteptarea mai usoara, dupa ce va aparea in sistem "asteapta transport de la fabrica" mai dureaza doua saptamani pana la Curtici.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu, din 2018 pana acum, nu am avut nicio problema cu MQB ( A0) , nici cu mecanicii din reprezentanta. dar trebuie sa recunosc ca nu am fost pretentios la cumparare, nu mi-am luat DCC, ACC, lasere si alte minuni tehnice, predispuse la defecte sau intretinere costisitoare. Am ales VW pentru ca a fost singurul producator care avea produsul corect pentru ceea ce doream de la o masina noua. Insa acum, cu nebunia asta de pandemie, preturile au luat-o razna, balanta se inclina catre o masina second hand, dar si acolo au crescut preturile. Cert este, din punctul meu de vedere, ca cu cat esti mai pretentios si mai exigent cand alegi masina (noua sau sh), cu atat mai mult va trebui sa scoti bani din buzunar si sa ai mai multa rabdare.1 point
-
Am mers cu mazda cx-5 si am 2 nemultumiti la ea. Prima ar fi suspensia dura (dar asta ar putea fi datorita caroseriei, posibil ca o mazda 3/6 sa fie mai confortabila) si a doua ar fi motorizarea de 2.0 ~180 de cai pe care sunt convins ca o fugaresc de la spate cu 1.4 tdi de pe rapid-ul meu. Rezumand, la aceeasi bani gasesc mazda superioara dar nu as putea cumpara una din cauza lipsei de motorizari potente. Pe hartie poate ca au caii dar efectiv sunt magari si nici macar nu cred ca sunt toti la numaratoare, spune "butt dyno-ul" meu. Apropo daca turezi un motor de 2.0 aspirat de mazda efectiv il auzi cum se chinuie, nu este facut sa fie turat, este facut sa fie condus batraneste in plaja medie de turatii in cel mai bun caz.1 point
-
Mai postam si pe aici, doar ca sa tinem un jurnal . In prezent avem 207.XXX Am facut geometria imediat dupa schimburile din apr. Cu ajutorul lui Costel am reusit sa schimbam urmatoarele : - kit distributie Contitech + pompa de apa Hepu - Oringuri injectoare si reglaj (au iesit perfect) - Volant - Flansa lichid racire (nu stiam pe unde pierde antigel, in sfarsit scap de completari) - Bujii - niste tampoane : cutie/motor LE : am schimbat si ambele becuri xenon cu ajutorul lui @Al Bundy, acum cateva luni. Merci Cristi! Intram in iarna (sper), fara alte probleme.1 point
-
E normal sa urce in turatii ceva mai sus cand este motorul rece .... cu pornirea vezi ca este un smoc de cabluri care trece pe deasupra cutiei de viteze si face o curba spre masina ... misca putin smocul , stiu ca la golf 5 e o problema cu cablurile ca se scoc sau rod prematur si apar tot felul de probleme nedetectabile pe tester1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00