Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Pentru ca am schimbat masina de ceva timp si am ales sa merg cu o masina noua, ii dedic acest topic/jurnal de bord Pe scurt, am ajuns sa aleg acest model, plecand de la cautarea unui hatchback mai nou si mai up to date. Am plecat de la Audi A3 8V (sau Q2), second hand, si am ajuns la masini noi - Golf 8 / Leon MK4 si finally Cupra Formentor. Ce cautam la noua masina, era: 1. cutie automata (si travel assist) pentru traficul tot mai aglomerat, inclusiv in afara orasului 2. minim 150 CP. Practic, 1.5 TSI era un compromis aici.. as fi preferat 2.0 190CP, daca ma incadram in buget 3. un consum decent, avand in vedere ca o buna parte din timp masina ar fi folosita in oras (Bucuresti), deci in trafic aglomerat cu medie de viteza mica 4. o masina mai sigura si mai 'reliable' pentru drumurile lungi ocazionale 5. o masina actuala ca tehnologie/dotari si cat de cat future-proof macar pentru cat as tine eu masina (5-8 ani) 6. o garda la sol mai mare, eventual.. 7. o masina care sa imi placa interior si exterior Formentor mi-a bifat cam toate casutele, in special cu motorizarea aleasa, avand in vedere ca, in prealabil, ma uitam oricum si la Golf GTE sau A3 e-tron. Am ales hibrid plugin pentru cateva avantaje principale dpmdv: - autonomie decenta, in mod electric, pentru drumuri scurte prin oras, gen mers la cumparaturi (chiar daca autonomia va scadea iarna pt un drum f. scurt prefer sa nu pornesc deloc motorul termic, daca e posibil) - posibilitatea de a preconditiona masina (pe canicula prinde f. bine si pe frig chiar daca mananca destul din baterie, cred ca va merita) - un consum mediu mai scazut, actual cu vremurile - plus de putere (fata de 1.5 TSI) + eventualitatea obtinerii unei puteri sporite in viitor doar din motorul electric (din ce am inteles platforma e identica cu versiunea de 245 CP) - confort sporit la manevrele de parcare, la viteze mici si la demaraje - + acel feeling de EV.. care imi place (am testat si ID.3 si am avut intentia de a trece pe electric dar m-a dezamagit partea de retele de incarcare, neavand, cel putin deocamdata, posibilitatea de a incarca acasa) - posibilitatea ca pe viitor sa pot incarca zilnic acasa In rodaj, nu am vazut consum mai mare de 9.5l, in conditiile in care am si incarcat bateria in mers. Comparat cu Golful 1.4 TSI, anterior, pe care aveam consum de 10l lejer prin Bucuresti in aglomeratie, mi se pare ok. Cu bateriile incarcate consumul scade simtitor Dupa rodaj consumul median general a scazut (de la 7 in primii 3k km) undeva sub 6l/100km. Asta si datorita incarcarilor la priza mai dese.. Ca optionale, am bifat: - pachet safe & driving XL + navi - pachet iarna - park assist (pentru senzorii pe fata) - pregatire carlig de remorcare - connectivity box - top view camera 360 - suspensie DCC - pre-crash system - culoare Graphene grey - jante 18" machined black Ce nu imi place la masina: 1. nu merge wireless Carplay sau Android Auto desi in unele tari functioneaza.. la noi se pare ca nu 'e voie'.. nu inteleg care e ideea dar este extreeem de aiurea. Inteleg ca totusi s-ar putea activa usor, partea de hardware fiind capabila si limitarea fiind doar la nivel de soft. Totusi prin cablu merge ok si este integrat f. bine pe displayul mare, se vede superb waze etc. Din pacate mai sunt buguri si probleme cu aplicatiile, pentru ca uneori pe AA nu merge quick switch de pe bara catre aplicatia anterioara, iar pe carplay de multe ori comenzile au lag de cateva secunde bune 😐 2. din cand in cand mai apar erori din senin care si dispar de la sine sau dupa un restart. Problema cu 2 pacanituri random in boxe si cea cu martorul SOS in timp ce unitatea centrala sta in loading f. mult timp.. sunt erori raportate si de alti posesori de prin afara, deci se pare ca intra la categoria "asa face toate" 😕 Sper ca se vor rezolva cu update de soft 3. atrage muuuulte priviri… mult prea multe, dar inteleg ca multa lume nu cunoaste sigla.. totusi, in ultimul timp, parca incepe sa se obisnuiasca lumea 4. uneori, la manevre de parcare la limita, cum e cam peste tot zilele astea, sistemul anti-colision intervine cand nu te astepti cu o frana sanatoasa, desi nu esti neaparat pe traiectorie de coliziune.. in fine, se intampla destul de rar si prefer sa fie activ oricum, deci nu e atat de deranjant 5. la accelerari mai in forta retrogradeaza 2 sau chiar 3 trepte urcand f. rapid motorul chiar si la 6k rpm si e putin deranjant, mai ales cand stiu ca motorul e inca rece si eu nu l-as tura in halul ala.. asta stiu ca e un pitic de-al meu si oricum s-a intamplat de cateva ori mai la inceput pana am inteles cum moduleaza pedala de acceleratie.. dar pentru cineva care nu stie masina, poate fi ciudat si usor de reprodus 6. scaunele (normale, nu cele sport de pe VZ) sunt ok dar putin cam tari dpmdv.. am rezolvat cu o perna de suport cu spuma cu memorie, in special pt drumuri mai lungi, dar nu e ideal Ce imi place, in afara de ce stiam despre masina din reviews etc.: - sistemele de asistenta la condus nu interfereaza prea mult cu placerea de a conduce si controlul masinii.. de exemplu, pe ID.3 mi s-a parut mult mai artificial controlul directiei si interventia Travel Assist / LKA - tinuta de drum si manevrabilitatea, includ aici si EV drive train care ofera un plus de confort dpmdv si suspensia optionala DCC - motorul nu sta turat (in trepte inferioare) doar ca sa fie gata de 'atac'.. cum se intampla pe variantele ICE cu DSG.. - sistemul media si softwareul in general sunt mai ok decat pe VW (am comparat tot cu ID.3 pe care l-am testat anul trecut.. nu stiu pe Golf 8 cum e).. din experienta cu ID.3, eu eram pregatit pentru mai rau, dar probabil ca intre timp s-au rezolvat si pe ID.3 multe din probleme - farurile si proiectoarele fac o treaba f. buna chiar daca nu sunt matrix led. Sistemul de asistenta faza lunga pare destul de ok din ce am testat pana acum Overall, sunt multumit de masina. A venit cu versiunea 1803 de fw din fabrica si a si primit vreo 2 updates intre timp pentru harti navi. Am facut un test de consum cand inca era cald (30 grade), intr-o duminica nu foarte libera prin Bucuresti, am reusit sa merg 58km cu un plin de baterie, pana a intrat motorul termic. Iarna ma astept la un range de ~20km, la 3-5 grade. La temperaturi mai mici chiar mai putin Multa lume considera un dezavantaj portbagajul mic (345l) in aceasta versiune. Pentru mine nu a fost o problema in alegerea facuta si nu l-am trecut la minusuri, avand in vedere ca este practic comparabil cu ce aveam inainte si oricum spre asta tinteam.. tot hatchback compact. Rar am avut nevoie sa umplu tot portbagajul la Golf avand, in acelasi timp, 4 persoane in masina, iar cu mai putine persoane am rabatat bancheta etc. In plus, pe Formentor daca chiar va fi nevoie, voi lua portbagaj pentru plafon. Mai deranjant mi se pare ca nu e prea bine organizat spatiul de depozitare in portbagaj, neavand podea falsa. Cam atat deocamdata. Poze::: AE9ADDB8-04C5-471F-B7AF-2A340F995CA5_1_201_a.heic
    9 points
  2. 3 ore pierdute doar pentru incarcare, mi se pare foarte dramatic sincer Genul asta de feedback de la colegi, imi intareste concluzia ca momentan electrica e doar pentru oras, sau pentru drumuri pana in max 200-300km.
    7 points
  3. Sighetu Marmatiei - Bucuresti, mașina plină, toate condițiile de drum posibile (DN, sate, ~250km de autostrada, trecut munți cu zăpada (pe sosea), ceata, coloane de 20-30 minute bara la bara la doua accidente), temperaturi între -4 si 9 grade. Viteza 100kmh pe DN-uri, 120-130kmh pe autostrăzi sau atât cat a permis drumul. Am plecat cu 100% baterie și am ajuns cu 14%, range 53km Am încărcat la: - Cluj (pana la 80%) in 1h20min la un Rompetrol unde lua maxim 27kw - Sibiu, pe centura, 42min de la 14% la 56% - Rm. Vâlcea, 45min, de la 35% la 80% Tot drumul a durat 12h. Am oprit din cauza copiilor și in alte locuri decât incarcarile, pauze scurte de 5-10min. Am stat prea mult la Cluj, mai bine intram sa incarc in oraș. Cred ca l-as fi putut face singur in 11h iarna sau 10h30 vara. Sau și mai repede când (vreodată) vom avea și in România stații mai puternice de 50kw , in drum, in benzinării pe autostrăzi, nu in mall-uri in centrul orașelor 😏
    4 points
  4. De la 3000 rpm... Daca merg la 66 km/h medie, nu trece de 5-5.5 Nu ai fost atent...eu am avut consumul de 6 la 100km/h vit medie... daca merg in coloana sau ca "moshu" , nu trec de 5 ... Motoarele japoneze sunt printre cele mai fiabile din lume... ... garantia este 5 ani, slabe sanse sa aiba probleme, doar nu e TSI SKY X, e chiar inginerie la care nemtii au visat doar la un moment dat ... in schimb, au pus-o de un Diesel gate" ca la ala nu trebuie prea multa inginerie.
    3 points
  5. Sunt eu mai rau: am vrut Superb 3 2.0 220TSI… si am ajuns sa am de alea intre Megane 4 1.3333333333333(3) 140 EDC, O3 2.0 190 TSI DSG, Civic 1.5 182 si Talisman 1.6 225. Megane-ul (sedan) n-avea aibaguri laterale spate, civicul venea cu CVT (si oil dillution) Talismanul 1.6 era 30k++ si sa zicem ca pieream 50% in 2 ani (plus ca 1.6-le cam papa ulei). Coreenii au DCT (noi le zicem DSG) si, in afara de (acum in 2021) unele N-uri vin cu ambreiaje uscate. Fier pe fier in Bucuresti in bara la bara. Deci nu. Sa nu mai zic ca la ei caii sunt precum km la Pelicanu: 1km are 800m. 1.6-lea lor (177/19x/205) in a 3-a are puterea reala cu minim 20% mai mica. Nu mai zic nimic de 2.5-ul de Mazda. Legat de dotari, unele folosesc componente ca FA/ACC contemporane cu Touareg 2004 sau Pasaat 2009 - cine are detector de radar stie clar daca are in fata/spate un reno/nissan/mercedes low cost sau coreeana ori mazda. De MAN/Scania nu mai zic. As mai scrie una-alta dar deja sunt hater.
    3 points
  6. Pune un brăduț la oglindă, dar a luat en-gross ca urmează creșteri de prețuri... :))
    3 points
  7. Nu va mai certati. Octavia 4 este superioara la spatiul interior, si configuratii (motor-cutii-tractiune-echipamente). Mazda 3 este mai agila, cu o directie mai buna, sasiu mai sportiv, design mai placut si un interior de vis in clasa compacta. Eu as fi fost pus in reala dificultate daca Mazda 3 era in versiunea noua atunci cand am luat Golf-ul (2019). Singurul lucru negativ ar fi fost spatiul prea mic din spate la hatch, nu inteleg de ce s-au zgarcit acolo. Altfel, motorul aspirat de 2 litri si aproape 200CP si cutia manuala sunt perfecte pe 3. Revenind la topic, cu banii de RS4 as lua un Yaris GR cu ochii inchisi, masina e senzationala si as fi fost dispus sa fac orice compromis legat de spatiu pentru bomba aia mica 🙂
    2 points
  8. Aproape 3 ore doar la incarcat? Wow... 😳
    2 points
  9. Nu , nici vorba! Mazda 3 sedan, kia Proceed, Passat mi se pare ca erau variante mai ''stabile'' la pretul pe care l-am platit pe Octavia Style la momentul acela. La Octavia e foarte enervanta electronica, aproape zilnic ai parte de erori. In rest e totul ok, pe parte mecanica, in 5 luni de folosinta doar cutia am schimbat-o.
    2 points
  10. In primul colet sunt stickere cu VWFORUM, iar in al 2-lea cred ca e un rezervor suplimentar de benzina
    2 points
  11. Skipping some steps.. Mda..IS20/38 upgrade suna bine, dar mi-e frica putin..ai uitat ca motorul meu sare in aer in orice moment ?! Astept sa cedeze (dar ma tot dezamageste al naibii) sa fac upgrade serios la motorul de 2.0 de la Bar-Tek, pentru 600+ CP . Poate totusi e acolo vreo turbina gigant @ct_actNu folosesc braduti mirositori! N-am gasit niciunul care sa dea macar +1 CP
    2 points
  12. Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine
    1 point
  13. Salut! Dupa despartirea de masina visurilor mele (Golf V) , am ramas fan grupului Vag si am achizitionat un Passat B6 HL 2008 , 2.0 BKP, DSG Nu am o lista cu toate dotarile, dar cele mai importante ar fi : - cutie DSG (eram anti cutii automate, dar aceasta cutie m-a cucerit dupa cativa km ) - faruri bixenon adaptive - spalator faruri - tapiserie piele + alcantara - incalzire scaune fata si bancheta spate - navigatie aftermarket cu camera spate - autohold - volan cu comenzi - webasto cu telecomanda La momentul achizitiei avea 175.000 km de care sunt foarte sigur ca sunt reali , conform cartii service, facturi, ITP uri. Masina a fost cumparata de noua din RO. Nu am apucat sa-i fac poze "artistice" :
    1 point
  14. Pe.vremuri, acum 10 15 ani, termenul de garantie mai insemna ceva, pe tot parcursul celor 4 5 ani. Acum e o bataie de joc, si trebuie sa fie o pb foarte grava sa si o asume producatorul, in rest e praf in ochi. Baga strambe si motive sa nu ti inlocuiasca nimic. Poate in primul an si 5 10k km sa fie mai binevoitori... Am avut si masini noi, si cu probleme (mici dar deranjante) si fara pb, si masini SH cu km destul de putini ( pana in 50-60k km ) si pana in 3 ani ( 3.5 maxim ). Pe cuvant ca am fost muuult mai multumit de masinile SH, si sa nu mai vb de pret. Exemplu simplu. Necesitatile mele - combi, automat, 4x4, clima 3 zone, webasto, etc... O4 similara e vreo 40-45k eur. Un Passat/Superb SH echipat cu de toate, in conditii similare... km putini, 2 3 ani, sunt vreo 30 35k eur... diferenta de minim 5-10.000eur, daca nu mai mult! Ce credeti ca se va strica la SH in urmatorii 3 4 ani incat sa cheltuiti acei 5-10.000eur pe reparatii? Eu mi am facut calcule, si in ziua de azi nu mai merita masina noua. Garantia e o gluma, reviziile la reprezentanta vin la costuri/preturi nesimtite, incompetenta/nepasarea/ignoranta mecanicilor din reprezentante este foarte ridicata ( cu exceptiile de rigoare, bineinteles )... ma pot lipsi de toate cele, pentru o masina mai buna, mai mare, mai dotata, mai bine motorizata, you name it... My 2 cents.
    1 point
  15. Se poate incerca. Daca eroarea persista, inlocuire
    1 point
  16. Da, acesta este la codul tau de motor
    1 point
  17. Am și eu o cunoștință și la fel pe Mazda 3 cu motorina în ulei pe la injectoare. Mai târziu a avut o bătaie în chiulasă, piese nu sunt pe stoc, stai 2 săptămâni până vin și sunt mult mai scumpe decât cele similare pe WV. A cheltuit vreo 2000 de lei pe desfăcut și încercat câte ceva și când i s-a spus că se poate ajunge la 2000€-3000€ a renunțat la mașină. A încercat să vândă caroseria și așa a aflat că mai sunt multe cu motorul terminat și se oferă doar caroseria pentru piese și nu se vând fiindcă e oferta prea mare.
    1 point
  18. Egr nou ,valeo ,e cel simplu,in fata
    1 point
  19. Heeei, hai ca am zis eu de bine de unele frantuzesti (una fabricata in Turcia, a doua in Spania 🙄)... Stim ca francezii se predau repede 😉, dar nu-i scoateti asa de usor din comparatia asta. Totusi statistica de piata arata decent si in cazul lor (desi au scazut simtitor anul asta): http://www.apia.ro/wp-content/uploads/2021/11/2021-10-Situatie-pe-marci.pdf Eu cat am utilizat si cat am citit despre Megane de la 2 pana la 4 n-am identificat major-fails sau show-stoppers. Doar la M4 GT benzina a fost un rateu cu cutia, care era la limita constructiva pentru cuplul oferit de motor - insa majoritatea s-au rezolvat pe garantie si apoi au corectat problema dupa primele loturi. Au mai avut rateul cu motorul de 1.2 TCe - consum ulei (mai mic decat consumul de la unele motoare VAG), pe care au avut bunul-simt si l-au scos din productie. Actualul 1.33 TCe are specificatii interesante la consumuri pe care unii le considera de diesel ceva mai flamand... Sa nu uitam pana la urma ca discutia era de comparatie in aceeasi clasa si in aceeasi zona de pret. De exemplu: pentru un Megane 4 RS-line 1.3 TCe 160cp EDC la 25.000 Euro este greu de gasit un concurent direct cu dotari similare la aceiasi bani. si da, gradul de subiectivitate in discutiile de mai sus mi se pare ridicol de mare. Comparativele astea ar trebui sa prezinte concluziile mature&documentate ale unor adulti, nu certuri de gradinita de genul "tatal meu e mai tare dacat tatall tau...". Pana la urma scopul forumurilor e sa ajute utilizatorii/cititorii sa ia decizii in cunostinta de cauza.
    1 point
  20. Nu vreau sa par rautacios, dar am citit topicul de la inceput si sincer inafara de polemica tipica "masini nemtesti vs. japoneze" nu se deduce mare lucru. Din punctul meu de vedere, problemele in garantie au devenit din ce in ce mai inerente la toti producatorii in goana lor dupa profitabilitate si motoare termice cu o sumedenie de sisteme de depoluare care genereaza o groaza de alte inconveniente. Mai mult masinile devin din ce in ce mai mult niste device-uri ca orice alt telefon sau laptop, avand in vedere tehnologiile utilizate, nu mai sunt pur si simplu un mijloc de transport din A in B. Revenind la subiect avand in vedere ca vorbim despre masini noi, obiectiv vorbind discutia ar trebui sa se bazeze pe diferente de pret concrete (pret de achizitie, costuri de mentenanta, etc.), dotari, manevrabilitate si nu in ultimul rand disponibilitate avand in vedere contextul actual al crizei de componente.
    1 point
  21. La O4 cand plec de pe loc uneori dezactiveaza singura frana, uneori nu iar autohold la fel, cand merge bine cand nu, asa ca nu am incredere deloc in frana de mana electromecanica si mi-ar fi prins mai bine o frana de mana clasica. La alte marci nu am aceasta temere, pt ca nu au dat motive. Daca eu las masina in rampa/panta cu frana de mana trasa si dracia ''se gandeste'' sa dezactiveze frana cine plateste reparatia? Foarte putin probabil sa se intample asa ceva dar cand le cumulezi pe toate cele remarcate dealungul timpului , acest scenariu pare plauzibil.
    1 point
  22. volant ca volant, desi daca o sa cauti me mazda forum nu gasesti cazuri, in schimb sunt cam multe cazuri de cutii schimbate cu totul la O4… pe langa multe altele… dar nu-i problema, romanii oricum le cumpara ca sunt “nemtesti”
    1 point
  23. da si la mine s-a minifestat + artefacte vizuale pe ecranul din dreapta. se rezolva dupa restart si apare complet aleatoriu. infotainmentul asta nou e praf.
    1 point
  24. La un drum atât de lung tot faci opriri, mai ales dacă ești cu copii în mașină deci dacă le sincronizezi cum trebuie nu e chiar așa dramatic.
    1 point
  25. eu am comandat masina pe 3 februarie 2021 si a venit pe 20 mai. 3 luni si un pic. am prins si un pret foarte bun, cu reducere mare la dealer si importator. la scurt timp dupa ce am dat comanda deja incepuse panarama. apropo, am fost sunat de dealer si mi-a fost propus sa le vand masina inapoi la pretul de achizitie + 1500 de euro. motivul: clienti care vor neaparat RS si nu vor sa astepte 1 an si un pic. revenind la topic, daca ar fi sa aleg in acest moment din nou, m-as uita clar si la ProCeed GT facelift. Daca nu m-ar convinge probabil as alege la fel.
    1 point
  26. @ovidius Vad ca esti din MH - uite un consum de 2.0 TSI 190CP intre 4200 si 6000 rpm de la Bucuresti la Busesti PS mazda ta are 183 de cai intre 6000 si 6001 rpm. In rest, luand treapta 3 ca referinta (in mod normal raportul arbore roata e 1:1 sau apropiat) are cam 153CP. Si trage ca un motor se 150 de cai. Stiu asta ca pe Dealul Negru am calarit unu 3 din asta pe zona cu doua benzi si credeam ca merge la consum. Ne-am oprit in aceeasi benzinarie si chiar l-am întrebat daca era la consum. Se pare ca nu, atata poate. @Luciosu pana cum doi ani… 2013 like. Cand eram mic ma uitam la avioane si parasute pe aeroportul de la Boteni. Acum acolo e RTR. Intamplator echipa care a proiectat Talismanul lucra acolo (ca acum sunt toti la Jaguar e partea a doua). Intamplator am pus o intrebare si baietii mi-au raspuns sa imi vad de treaba. 2.0 TDI vine cu DQ381/DQ500, 2.0 TSI cu DQ381. 6DCT250 e un fail mai mare decat DQ200. Macar DQ200 n-a ajuns pe masini cu pretentii sportive (la GT ma gandesc)
    1 point
  27. Nu mai multa loterie ca la Octavia 4... Partea electronica oricum e mult peste Skoda, ceea ce este oarecum normal, doar sunt japonezi. La Octavia 4, se stie cate probleme/rechemari sunt pe parte de electronica, infotainment (se restarteaza singura, se blocheaza etc) ... la Mazda, nu prea am auzit, dar, partea de infotainment este Panasonic, Japan... De fiabilitatea motoarelor pe benzina japonee se stie ca este foarte buna, iarasi peste VAG TSI, FSI etc Ce mi se pare mie mai slab la Mazda in comparatie cu VAG, este caroseria, (tabla pare mai subtire), lipsa unor optiuni..... Nu mai sunt nici nemtii ce erau odata, s-au " dat" si ei dupa "estici"
    1 point
  28. Eu am reînnoit Skoda Connect cu 178 de lei pe 1 an, infotainment online în schimb nu, nu face sens pentru mine, folosesc Android Auto și doar în cazuri de avarie sau excepționale navigația mașinii.
    1 point
  29. Nu, doar nu merge spalatorul. Stiu si de ce, insa nu m-am agitat
    1 point
  30. Nu vreau sa alimentez o polemica brand.vs.brand, dar tind sa dau dreptate lui @dionescux. Avand 2 Renault-uri in spate, tot un Megane 4 as fi luat, iar pentru cei care chiar au nevoie de cei 600 de litri si deschidere mare a portbagajului - varianta Estate. Cu maximul de dotari este foarte aproape (sau chiar depaseste) varianta Style de la Octavia, la pret mult mai bun. Daca ar fi pastrat GT in oferta (sasiu sport + 4Control) era un best-buy in clasa Compacta. Pe mine m-au pierdut cu lipsa de motorizari diesel, de fapt oferta limitata la un singur tractor de 115cp, altfel nimic de reprosat raportului pret/calitate. Am preferat sa iau tot diesel - consider ca asta este cam ultimul tren, in cativa ani cred ca vor fi scoase din piata sau supra-taxate. Daca ar fi avut in continuare un DCI in zona 150-160cp cu EDC, tot Megane as fi luat fara nicio ezitare (un Intens sau RS-line plus cateva optiuni acopera cam toate gusturile). In incercarea de a ramane totusi on-topic: cand am decis sa "schimb tabara" primul argument a fost diversitatea la Octavia: motoare cu puteri de la 100 la 200cp, atat manuale cat si automate si benzina&motorina (sa nu mai zic si tractiune...). Apoi a contat faptul ca prefer o caroserie Sedan si e un mare avantaj accesul oferit de un liftback (un volum mare cu gura mica de acces e inutil in anumite situatii). Si in fine nivelul de echipare: la masinile anterioare am fost la maximul de echipari si am exploatat cam tot ce aveau de oferit - adica n-au avut dotari pe care sa dau banii degeaba. Prin comparatie, versiunea Style cu pachetele Clever a acoperit cam tot ce am eu nevoie in exploatarea cotidiana. Sigur, arata bine un Sportline sau vRS, mai ales la interior, insa diferenta de pret nu e justificata pentru stilul meu de condus. In plus imi place sa mai ies din asfalt rareori prin concedii si garda la sol ar fi penalizanta in acele situatii. De aceea am si adaugat pachetul de drumuri grele la Style - pentru cei 15mm in plus. Si apropos de intrebarea lui @grig_sorin, intr-adevar cam am emotii cu privire la electronica la cate probleme vad expuse pe forumuri. Pot doar sa sper ca pana se "naste" si masina mea se mai trateaza o parte din "bolile copilariei" ce apar la unele modele noi.
    1 point
  31. Sa mai scriem ceva pe aici.. Nu s-au intamplat prea multe in ultimul timp, business as usual: am ajuns la 65000 Km, am trecut la rotile de iarna si rulam fara probleme. DAR..a venit vremea sa mai spargem din monotonie, sa mai facem si noi ceva ! - ce sa fie, ce sa fie ??
    1 point
  32. Las si eu consum din minivacanta Constanta-Bucuresti-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Ramnicu Valcea-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti(3zile doar oras)-Constanta. - Octavia 3FL 1.5TSI - 2 persoane + bebe - bagaje pana la refuz(ca in fiecare plecare cu bebe ) - masina lasata 10min sa se incalzeasca in fiecare dimineata. - anvelope de iarna daca mai trebuie precizat pe acest traseu
    1 point
  33. Inca doua consumuri “partiale”: Din pacate “long term” a trecut de 9999 pe cand masina era la sotie, deci no pictures this year si “since refill” cineva a pus 10l peste ca sa ajunga la prima benzinarie mai spalata. Normal ca n-am facut poze ;))
    1 point
  34. Multumesc, mai ales ca vine din partea unui om atat de atent cu aspectul masinii! Pai pe acolo isi fac veacul. Cu vremea asta din pacate Golful este imposibil de tinut curat. Am mai adaugat km prin tzara, cu aceasta minivanacanta de 1 dec. Ne-am bucurat de ea din nou pe Padurea Bogatii, Cheia, Timis etc etc. Extraordinar cum mananca km, si cum fiecare drum este o placere (stiu, am mai zis asta) ... Asa arata la intoarcere, la un popas pe la Muntele Rosu. Saptamana viitoare o voi duce la doctor - pompa de apa se aude destul de rau de vreo 2-3k km, si pierde lichid... Nu ma bag eu dat fiind frigul de afara, pentru ca la VR6 operatiunea este destul de complexa, implica desfacerea suportilor motor si alte chestii...
    1 point
  35. Mai postam si pe aici, doar ca sa tinem un jurnal . In prezent avem 207.XXX Am facut geometria imediat dupa schimburile din apr. Cu ajutorul lui Costel am reusit sa schimbam urmatoarele : - kit distributie Contitech + pompa de apa Hepu - Oringuri injectoare si reglaj (au iesit perfect) - Volant - Flansa lichid racire (nu stiam pe unde pierde antigel, in sfarsit scap de completari) - Bujii - niste tampoane : cutie/motor LE : am schimbat si ambele becuri xenon cu ajutorul lui @Al Bundy, acum cateva luni. Merci Cristi! Intram in iarna (sper), fara alte probleme.
    1 point
  36. Multumesc. Intradevar au inceput sa faca marketing cu roti 19 in clasa compacta..aspect care acum 5 ani nu se intampla. La fel cu suspensia mai dura decat generatiile precedente. Atat rotile cat si aspecte de suspensie se pot schimba usor..mai ales cand garantia la trenul de rulare nu are decat 6luni/10k km. Cand am vazut prima oara masina am insistat sa se asigure ca nu are inaltatoarele de transport lasate din greseala de la pregatirea de livrare . Ce nu se poate schimba este combinatia motor+cutie+tractiune care a ajuns la maturitate si este absolut sublima. E prima masina cu DSG si tocmai venind de pe Multitronic ma asteptam sa fie mai putin lina, dar nu e cazul. Motorul are rezerve de putere la orice turatie. Consumul nu are vreo relevanta, dar la mers linistit, de promenada fara vreo graba si cu viteza constanta poate sa ajunga si sub 10%, daca viteza medie e pe la 30kmh. Ieri am adaugat si singurul badge de S3 din interior @ShadoWzZ, au inceput sa testeze A3 allroad sau ceva de genul..pe ideea how high can you go.
    1 point
  37. A venit iarna, am trecut la rotile de bicicleta... E diferenta enorma de aspect intre jantele pe 17 de vara si cele pe 15 de iarna...
    1 point
  38. Dupa ceva timp, mai vin si eu cu update-uri de la dansa. A primit mai multe piese de la cei de la 034 Motor Sport si JXB Performance. Deocamdata pentru acest an, am cam terminat investitiile, iar la anul deja am planificat un intercooler marit (cel de la MTM/Wagner EVO 2 cel mai posibil) cu furtune noi (Forge) si discuri frana fata/spate (Gyrodisc) si da dupa toate acestea posibil un bine meritat stage 2 😛 si poate daca ma ajuta situatia si vremea, un KW V2/3. O sa fiu posibil intrebat d c nu o evacuare, downpipe, intermediara, raspunsul fiind ca masina pentru mine este u daily si, si asa este destul de galagioasa, iar conducand-o zilnic, as atrage atentia mai rau daca as face-o mai galagioasa si doresc sa raman in limitele legii pentru a nu avea de aface cu RAR-ul mai des de o data la 2 ani In rest #Blue a ajuns la 60K km+ fara probleme de consum de ulei/apa sau alte cele, cu reviziile la zi si tot ce mai era de facut pe langa. Din fericire nu mai am nici un gand sa o vand deoarece preturile in general la masini si toate cele "au sarit calul". asa ca "jucam cu ce avem". Ca si piese de la 034 Motor Sport, am instalat/voi instala: - Flanse amortizoare fata - Rulment flanse amortizoare fata - Ranforsari flanse - Catch can kit - PCV "shortcut" delete - Dogboune mount insert De la JXB Performance am cumparat suportul imbunatatit pentru rulmentul cardanului. Alte upgrade-uri, am mai cumparat de la NGK, bobine rosii (cele de R8) Va las si niste poze cu produsele, unele instalate altele, saptamana viitoare vor fi si sigur voi revenii si cu impresii dupa toata "distractia". Ceea ce ma lasa putin rece este ca, transportul la vama (piesele fiind import SUA) este si el taxat...
    1 point
  39. @ct_act Cred ca m-ai inteles ompic gresit, ai dus-o in alta directie... Cu toate acestea, la o masina de 45K am pretentia sa nu-mi pui stergatoare coapte din fabrica si la 1 intrevedere, la mai putin de 1 an de la achizitie sa-mi spui ca "stergatoarele trebuie schimbate ca sunt imbatranite" > pac 200 lei. La aceiasi prima intrevedere eu sa-ti zic ca vedeti ca trapa nu culiseaza cum ar trebui la o masina de "varsta" ei ... ah dom'ne stiti, nu trebuia sa asteptati pana la revizie sa ne spuneti asta. Eu ii zic pai si atunci de ce ii mai zice revizie? M-am "certat" cu ei jumatate de zi, in final tot ca ei a fost ca n-am ingrijit eu masina si pac inca 500 lei. Masina noua, da? Cu toate acestea pentru 2 hartii impaturite, ca asta sunt filtrele astea sa ceri cat cer... nu ca ne cramponam acum dar cand ei au ajuns sa ti-o traga pe toate partile parca nu-ti mai vine nici tie sa lasi cheile si la final doar sa tragi cu cardul un salariu minim pentru un schimb de ulei, nu? Despre asta era vorba in postarea mea, doar zic... si repet, cred ca m-ai inteles umpic gresit. Vorbesc din perspectiva a 2a masini cumparate de noi si pana in punctul asta obisnuiam sa inchid ochii pentru acele lucruri pe care la revanzare prea putini le inteleg. Si app de revanzare, sa ajungi cu masina ta luata de noua la verificare cu un potential client si sa-ti demonstreze oamenii din service ca o portiera ti-a fost chituita si revopsita si tu atunci sa realizezi ca asa ai mers cu masina aia toti anii, asa ai cumparat-o si ca papagalul o vinzi "tipla". (*masina n-a ramas in niciun service peste noapte, toate intervenitiile s-au petrecut sub ochii mei (pe camere) sa zic asa deci asa a fost din day1. ) Deci in final, ca sa concluzionez, ca m-am lungit... nu era vorba de economia de 200 lei cat era vorba de neseriozitatea celor implicati. Ca mai bine schimbi tu cu mana ta daca ai cunostintele ca iesi mai bine si ca bani si foarte posibil sa fie si masina mai bine intretinuta pentru ca nu prea te mai poti baza pe reprezentante si pe ce-ti spun ei.
    1 point
  40. Foarte frumoasa, George! Sa o stapanesti sanatos si sigur te va bucura in fiecare zi ! Sa patesti faze din astea si pe la marii producatori...dezamagitor. Inca putin si o sa pun si eu o poveste din asta frumoasa la mine
    1 point
  41. Sunt decente, dar design-ul nu e extraordinar.
    1 point
  42. Mi se pare chiar periculos sa adapteze singur viteza ACC-ul pe baza a ce citeste camera pe semne, a se citi franare brusca la intrarea in localitate in timp ce se afla un tir in spate. Traffic sign recognition poate fi util stict informativ pt a stii ce viteza este exact pe acel sector de drum in caz in caz nu ai vazut indicatorul. Waze-ul nu e intotdeauna exact si mai rateaza cu cateva sute de metri limitele de viteza.
    1 point
  43. Când e pregătită de transport trebuie să apară în aplicație sau pe skoda-connect.com. Asta dacă are opțiunea „ŠKODA Connect” sau „SmartLink+”. Eu încerc, așa de plictiseală, aproape zilnic. Dar am auzit că cică dacă nu încerci de minim cinci ori pe zi ești considerat neimportant de către Skoda. Dealerul activează doar ceva funcții suplimentare. Mașina trebuie să se vadă și fără.
    1 point
  44. Troncanitul portbagajului cu siguranta este o problema comuna. Cum am rezolvat eu? Demontat clemele de pe haion(foarte simplu cu un torx) si gresate foarte bine, au ceva arculete in interior si doar daca le demontezi poti gresa cum trebuie. Bonus am pus putina banda izolera pe clema de la broasca haionului si pe clemele ce tin banchetele spate. E liniste acum.
    1 point
  45. Eu inca nu am facut nimic, ocazional se mai ridica putin temperatura dar o rezolv imediat din ventilatie. Am observat, ca la relanti sta putin mai turata atunci cand se intampla fenomenul asta, undeva la 800 rpm, de regula e pe la 750 rpm. Cineva mi-a spus ca trebuie inlocuita pompa de apa, ca au nu stiu ce manson sau ceva de genul, care ramane blocat. Zicea ca m-ar ajunge undeva la 3500 de lei sa faca distributia si sa inlocuiasca pompa de apa ...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!