Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2021 în toate secţiunile

  1. Multumesc, mai ales ca vine din partea unui om atat de atent cu aspectul masinii! Pai pe acolo isi fac veacul. Cu vremea asta din pacate Golful este imposibil de tinut curat. Am mai adaugat km prin tzara, cu aceasta minivanacanta de 1 dec. Ne-am bucurat de ea din nou pe Padurea Bogatii, Cheia, Timis etc etc. Extraordinar cum mananca km, si cum fiecare drum este o placere (stiu, am mai zis asta) ... Asa arata la intoarcere, la un popas pe la Muntele Rosu. Saptamana viitoare o voi duce la doctor - pompa de apa se aude destul de rau de vreo 2-3k km, si pierde lichid... Nu ma bag eu dat fiind frigul de afara, pentru ca la VR6 operatiunea este destul de complexa, implica desfacerea suportilor motor si alte chestii...
    8 points
  2. Nu , nici vorba! Mazda 3 sedan, kia Proceed, Passat mi se pare ca erau variante mai ''stabile'' la pretul pe care l-am platit pe Octavia Style la momentul acela. La Octavia e foarte enervanta electronica, aproape zilnic ai parte de erori. In rest e totul ok, pe parte mecanica, in 5 luni de folosinta doar cutia am schimbat-o.
    5 points
  3. Sa mai scriem ceva pe aici.. Nu s-au intamplat prea multe in ultimul timp, business as usual: am ajuns la 65000 Km, am trecut la rotile de iarna si rulam fara probleme. DAR..a venit vremea sa mai spargem din monotonie, sa mai facem si noi ceva ! - ce sa fie, ce sa fie ??
    5 points
  4. Pune un brăduț la oglindă, dar a luat en-gross ca urmează creșteri de prețuri... :))
    2 points
  5. Multumesc. Intradevar au inceput sa faca marketing cu roti 19 in clasa compacta..aspect care acum 5 ani nu se intampla. La fel cu suspensia mai dura decat generatiile precedente. Atat rotile cat si aspecte de suspensie se pot schimba usor..mai ales cand garantia la trenul de rulare nu are decat 6luni/10k km. Cand am vazut prima oara masina am insistat sa se asigure ca nu are inaltatoarele de transport lasate din greseala de la pregatirea de livrare . Ce nu se poate schimba este combinatia motor+cutie+tractiune care a ajuns la maturitate si este absolut sublima. E prima masina cu DSG si tocmai venind de pe Multitronic ma asteptam sa fie mai putin lina, dar nu e cazul. Motorul are rezerve de putere la orice turatie. Consumul nu are vreo relevanta, dar la mers linistit, de promenada fara vreo graba si cu viteza constanta poate sa ajunga si sub 10%, daca viteza medie e pe la 30kmh. Ieri am adaugat si singurul badge de S3 din interior @ShadoWzZ, au inceput sa testeze A3 allroad sau ceva de genul..pe ideea how high can you go.
    2 points
  6. Salut! Dupa despartirea de masina visurilor mele (Golf V) , am ramas fan grupului Vag si am achizitionat un Passat B6 HL 2008 , 2.0 BKP, DSG Nu am o lista cu toate dotarile, dar cele mai importante ar fi : - cutie DSG (eram anti cutii automate, dar aceasta cutie m-a cucerit dupa cativa km ) - faruri bixenon adaptive - spalator faruri - tapiserie piele + alcantara - incalzire scaune fata si bancheta spate - navigatie aftermarket cu camera spate - autohold - volan cu comenzi - webasto cu telecomanda La momentul achizitiei avea 175.000 km de care sunt foarte sigur ca sunt reali , conform cartii service, facturi, ITP uri. Masina a fost cumparata de noua din RO. Nu am apucat sa-i fac poze "artistice" :
    1 point
  7. Sighetu Marmatiei - Bucuresti, mașina plină, toate condițiile de drum posibile (DN, sate, ~250km de autostrada, trecut munți cu zăpada (pe sosea), ceata, coloane de 20-30 minute bara la bara la doua accidente), temperaturi între -4 si 9 grade. Viteza 100kmh pe DN-uri, 120-130kmh pe autostrăzi sau atât cat a permis drumul. Am plecat cu 100% baterie și am ajuns cu 14%, range 53km Am încărcat la: - Cluj (pana la 80%) in 1h20min la un Rompetrol unde lua maxim 27kw - Sibiu, pe centura, 42min de la 14% la 56% - Rm. Vâlcea, 45min, de la 35% la 80% Tot drumul a durat 12h. Am oprit din cauza copiilor și in alte locuri decât incarcarile, pauze scurte de 5-10min. Am stat prea mult la Cluj, mai bine intram sa incarc in oraș. Cred ca l-as fi putut face singur in 11h iarna sau 10h30 vara. Sau și mai repede când (vreodată) vom avea și in România stații mai puternice de 50kw , in drum, in benzinării pe autostrăzi, nu in mall-uri in centrul orașelor 😏
    1 point
  8. Asa e in B de obicei. Daca prinzi rush hour: 0630-0900 sau 1600-1900 e standtill. Aka 300m pana la semafpr. Dupa 10 min inaintat 10m.
    1 point
  9. @GABIVVX ai pus info referitoare la 140kW, dar mai sus se vorbea despre 176kW. Știu că a clarificat @acidone77, dar insist și eu că am mai văzut nelămuriți și nu vreau să alimentăm confuzia:
    1 point
  10. Cine vrea sa puna ultimele harti pe cardul de 16GB (Amundsen) trebuie sa stearga inainte fisiere de voce de la limbile mari consumatoare de spatiu (FR, GE si inca cateva) din directorul /maps/00/sds/ Eu am reusit asa, am lasat doar limba engleza, am citit ca ar functiona oricum anuntarea strazilor in tarile respective.
    1 point
  11. Skipping some steps.. Mda..IS20/38 upgrade suna bine, dar mi-e frica putin..ai uitat ca motorul meu sare in aer in orice moment ?! Astept sa cedeze (dar ma tot dezamageste al naibii) sa fac upgrade serios la motorul de 2.0 de la Bar-Tek, pentru 600+ CP . Poate totusi e acolo vreo turbina gigant @ct_actNu folosesc braduti mirositori! N-am gasit niciunul care sa dea macar +1 CP
    1 point
  12. Merci mult pt raspunsuri. Eu nu am vazut valorile de la service, mi s au comunicat verbal. O sa monitorizez de acum inainte cu obd ul achzitionat si o sa vad exact.
    1 point
  13. Stiu, ca si eu fac la fel. Imi mai zice nevasta ca s paranoic, dar nu pot s-ao contrazic In general o las sa coboare la intrare si ma duc singur sa mi caut loc. La plecare stie ca are de mers mai mult
    1 point
  14. Nu se adauga 3g la 250 km in niciun caz. Poate e o exceptie la regenerarile fortate. Ai 45,4 grame incarcare la 128.603 km => 1 gram la ~ 2.800 km. Rezonabil. Tu esti cu filtrul la putin peste jumatate. Vei avea incarcarea maxima la ~ 230.000 km daca se va incarca in aceleasi conditii ca pana acum. Si aparent filtrele merg destul peste incarcarea maxima, cu o intretinere corespunzatoare a motorului.
    1 point
  15. Salutare. Se pot monta jante pe 17". Eu am echiparea FR , 2.0 TDI 200cp, cu jante pe 19". Am montat astăzi jantele de iarna pe 17", 6,5J, ET 40 cu cauciucuri 215/65. Se schimbă destul de mult aspectul, in sensul rău, dar vorba unui mare clasic în viața: "iarna nu-i ca vara". 😂 Un lucru pozitiv este faptul că mașina este mult mai confortabila acum. Atașez câteva poze cu "utilajul" in această configurație.
    1 point
  16. Am aproape 9000, sunt la al doilea schimb și nu am observat temperatură mai mare decât cu 5w30 tot original.
    1 point
  17. Si eu il voi folosi in continuare, am ajuns la al doilea schimba cu 0w30 LongLife 3 FE, schimbat pe la 7-8000km. Fata de 5w30 am temperatura la ulei mai mica acum.
    1 point
  18. Am 6500 km de la schimbsi nu am sesizat vreo diferenta fata de 5W-30. Cu siguranta il voi folosi in continuare
    1 point
  19. Aici la noutăți ar trebui scrise prețurile tot mai mari și calitatea dezamăgitoare, vorbesc de mașini noi, cu garanție. Un Vw Multivan de 1.4 litri benzina hybrid... peste 80k euro, iar doua scaune ventilate față la 4000eur? Vad multe articole în care lumea se plânge de calitatea VAG în scădere, fie ca vorbim de Vw fie de Audi, dar văd singur evoluția din ultimii 20 de ani de când sunt client.
    1 point
  20. Azi am vrut sa duc juniorul la un prim contact cu zapada asa ca am ales Transfagarasan ✌. Bineinteles ca am mers doar pana unde a fost permis accesul, pana la Cabana Capra apoi am coborat la barajul Vidraru si pentru ca juniorul are un leu ca "animal de companie" la drum am fost pana in Ramnicul Valcea la Zoo sa vedem un leu. O plimbare foarte reusita si cu putin off-road daca tot avem PDG 🤟😁.
    1 point
  21. Mi se pare chiar periculos sa adapteze singur viteza ACC-ul pe baza a ce citeste camera pe semne, a se citi franare brusca la intrarea in localitate in timp ce se afla un tir in spate. Traffic sign recognition poate fi util stict informativ pt a stii ce viteza este exact pe acel sector de drum in caz in caz nu ai vazut indicatorul. Waze-ul nu e intotdeauna exact si mai rateaza cu cateva sute de metri limitele de viteza.
    1 point
  22. @ct_act valorile sunt similare, regenerari cam la fel, desi am soft aproape 70k km Conform aplicatiei vagdpf, eu am oil ash residue (g) 45,4 la 131k km, si limita ar fi undeva la 80g, deci un teoretic 230k km pt filtru, dar am vazut bitdiuri cu aproape 300k km si oil ash peste 100g, care functionau perfect, deci plauzibil ca ansamblul sa duca in jur de 250k km fara pn, daca masina e intretinuta corect Daca mergi tare, da consum mai mare si soot mai mare, dar totodata si temperatura de functionare e mai mare si regenereaza pasiv mai mult, de aici si distantele mai mari intre regenerarile active la drum lung/autostrada. Deci, apa, paie si pedala 😂
    1 point
  23. S-a pus praful (din nou) de cand n-am mai postat. Intre timp juliturile au fost remediate. Saptamana trecuta, 198.XXX : Am inlocuit discuri/placute fata/spate si lichidul de frana. Am ales zimmerman la discuri , pe fata ventilate si pe spate pline, iar la placute ATE. Nu am fost deloc multumit de discurile ATE la fosta masina, s-au ovalizat pana in 10k km..probabil am nimerit niste fake uri sau am avut ghinion. Dupa ce a primit discurile si placutele, maw a considerat ca are nevoie si de baterie..azi si-a dat duhul. Am comandat o baterie Varta de 74 Ah, sper ca maine sa o montez.
    1 point
  24. Probabil urcau ultimul update
    0 points
  25. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!