As vrea sa adaug si eu ceva la ceea ce a spus @Doomy Am mai scris vara trecuta ca la o revizie de Haldex Gen 5 la Brady Militari mi s-a ars pompa Haldex. Ei au zis ca e ok sa merg cu masina asa, cu pompa arsa pana soseste piesa noua sa mi-o schimbe. Eu abia la plecarea de la ei, pe bulevard am accelerat mai tare si a intrat ESP-ul, ceea ce releva ca puntea spate nu mai cupleaza. La cele cateva tentative de accelerare brutala si franare nu am auzit absolut nicio lovitura de cardan- diferential-orice. In total cred ca drumurile facute cu masina pana la montarea noii pompe nu au depasit 50km, din fericire sa zicem. Ce imi da abia acum de gandit, de ce masina Golf 7 nu a dat niciun mesaj pe bord, nimic legat de presiune zero a pompei ? Daca e atat de catastrofic sa mergi cu presiune zero nu ar trebui totusi sa ai un mesaj pe bord macar? Tin sa mentionez ca singura eroare era stocata pe Haldex si atat. ESP, ABS, TPMS, EBD, ASR ( asta chiar lucra cand patina puntea fata ), ABC, DEF, GHI, toate sistemele erau aparent functionale. Chiar mi se pare ciudat ca nu aveam ceva in bord, similar sigurantei scoase pt ca finalitatea este cam aceeasi, presiune zero la pompa sau siguranta scoasa. Si inca o intrebare retorica : acei 50km prezentati de VW sa nu fie depasiti sunt per total in viata masinii, sau per drum si apoi pauza si iara 50 km ?
Explicatiile lui @Doomy sunt super logice si corecte, total de acord, insa la mine ceva a lipsit din schema si mi se pare aiurea.