Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.12.2021 în toate secţiunile

  1. Nu prea e indicat mult oras, mai ales in necunostinta de functionare dpf. Bine ca ai inceput sa inveti la timp. Monitorizeaza dpf, apk vag dpf e f f buna. Urmareste la drum intins cum lucreaza dpf. Sa nu te sperii cand vei avea ceva semnale, avertizari audio, sau cand vezi caxse inroseste dpf in apk. O functionare incorecta a egr.urilor si clapetelor mai poate duce la reg dese. Ce temp mentine motorul in mers ?
    2 points
  2. Aici la noutăți ar trebui scrise prețurile tot mai mari și calitatea dezamăgitoare, vorbesc de mașini noi, cu garanție. Un Vw Multivan de 1.4 litri benzina hybrid... peste 80k euro, iar doua scaune ventilate față la 4000eur? Vad multe articole în care lumea se plânge de calitatea VAG în scădere, fie ca vorbim de Vw fie de Audi, dar văd singur evoluția din ultimii 20 de ani de când sunt client.
    2 points
  3. In urma verififcarii acestui domeniu rezulta ca foloseste Name Server: ns2.volkswagen.de, Name Server: ns1.volkswagen.de
    1 point
  4. Si la B8 se mentine intervalul de 210.000. Beleaua este alta...pana la km astia cedeaza pompa de apa care este actionata electric.
    1 point
  5. As vrea sa adaug si eu ceva la ceea ce a spus @Doomy Am mai scris vara trecuta ca la o revizie de Haldex Gen 5 la Brady Militari mi s-a ars pompa Haldex. Ei au zis ca e ok sa merg cu masina asa, cu pompa arsa pana soseste piesa noua sa mi-o schimbe. Eu abia la plecarea de la ei, pe bulevard am accelerat mai tare si a intrat ESP-ul, ceea ce releva ca puntea spate nu mai cupleaza. La cele cateva tentative de accelerare brutala si franare nu am auzit absolut nicio lovitura de cardan- diferential-orice. In total cred ca drumurile facute cu masina pana la montarea noii pompe nu au depasit 50km, din fericire sa zicem. Ce imi da abia acum de gandit, de ce masina Golf 7 nu a dat niciun mesaj pe bord, nimic legat de presiune zero a pompei ? Daca e atat de catastrofic sa mergi cu presiune zero nu ar trebui totusi sa ai un mesaj pe bord macar? Tin sa mentionez ca singura eroare era stocata pe Haldex si atat. ESP, ABS, TPMS, EBD, ASR ( asta chiar lucra cand patina puntea fata ), ABC, DEF, GHI, toate sistemele erau aparent functionale. Chiar mi se pare ciudat ca nu aveam ceva in bord, similar sigurantei scoase pt ca finalitatea este cam aceeasi, presiune zero la pompa sau siguranta scoasa. Si inca o intrebare retorica : acei 50km prezentati de VW sa nu fie depasiti sunt per total in viata masinii, sau per drum si apoi pauza si iara 50 km ? Explicatiile lui @Doomy sunt super logice si corecte, total de acord, insa la mine ceva a lipsit din schema si mi se pare aiurea.
    1 point
  6. Din nou pe strazi pana la primavara. Am mai lucrat cate ceva la ea,dar lucruri mici. Am inlocuit un furtun pentru perna dreapta fata care a fost tras aiurea,niste cuple. Instalat modul pentru rabatarea oglinzilor din telecomanda cu posibilitatea dezactivarii in sezonul de iarna. Si intre timp am mai comandat pt suspensie perne noi , bobine pt distribuitoare, limitatoare de debit sa pun pe fiecare roata,amortizoare de zgomot/debit cu reglaj pentru evacuarea aerului din perne, un display 3.5" cu touch si urmeaza sa incep realizarea propriului sistem de management al suspensii.
    1 point
  7. Ieri am avut o zi mai libera si m-am ocupat de jantele de iarna. De mult timp voiam sa le dau un refresh, si cum dpmdv ele trebuie sa fie un piiiic mai frumoase decat unele de tabla, am zis sa le fac negre. Si pentru rezistenta la murdaria de iarna. Mai departe, sa vorbeasca pozele. Nu sunt perfecte bineinteles, dar nici nu am cautat asta. Sunt decente, pentru costuri de 100 de lei si jumatate de zi de munca (asta e din partea casei), daca tin macar 2 ierni eu sunt super multumit.
    1 point
  8. @vladinsky Mersi! Pretul nu este secret dar prefer sa nu-l postez aici... asa ca voi raspunde intr-un PM!☺️ @Cosmin ZKGThx! Ne straduim, in limita timpului si bugetului bineinteles! @Nenciu Victor Da, acel burete are un locas in care intra fixat! Acel opritor din cauciuc si acel burete provin din dezmembrari (Golf) Haionul vechi nu merita sa fie reparat deoarece era foarte afectat de rugina si am considerat ca fiind o varianta mai buna unul lipsit de rugina si cu vopsea originala😎 Lampile de iluminare asa raman (becuri) prefer sa o tin intr-o linie cat mai OEM, singurele LED-uri raman cele din faruri deoarece mi-am dorit aceeasi temperatura de nuanta intre pozitie si faza scurta/ lunga. Nu e nevoie de silicon, am aplicat o solutie dedicata impotriva ruginii in acele gauri si suruburile de prindere. (acolo consider buba, in acele suruburi de prindere si faptul ca intra direct in tabla, nu intr-un clips/ ceva de plastic) Si una de asta-vara ☀️
    1 point
  9. La BiTDI intervalul e redus la 120 000 km. Un alt dezavantaj al trapei este ca ai zgomot interior mai mare la viteze mari, de fapt cam astea sunt dezavantajele: mentenanta + apa in interior daca se infunde scrugerile si zgomot interior o idee mai mare.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!