Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2021 în toate secţiunile
-
Mai postam si pe aici, doar ca sa tinem un jurnal . In prezent avem 207.XXX Am facut geometria imediat dupa schimburile din apr. Cu ajutorul lui Costel am reusit sa schimbam urmatoarele : - kit distributie Contitech + pompa de apa Hepu - Oringuri injectoare si reglaj (au iesit perfect) - Volant - Flansa lichid racire (nu stiam pe unde pierde antigel, in sfarsit scap de completari) - Bujii - niste tampoane : cutie/motor LE : am schimbat si ambele becuri xenon cu ajutorul lui @Al Bundy, acum cateva luni. Merci Cristi! Intram in iarna (sper), fara alte probleme.2 points
-
Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine1 point
-
Salutare. Se poate face fara probleme. Dupa caz se flashuieste, inlocuieste datasetul / si se codeaza.1 point
-
Am facut un drum pe autostrada Nadasel-Aiud-Nadasel, distanta 155km, temperatura exterioara 0.5-2.5°, temperatura interioara 21.5° eco, incalzire in scaun 70% din drum, viteza setata 133km/h pe bord (130km/h pe gps), singur in masina, a rezultat un consum de 28.4kWh/100km si o medie de viteza de 122km/h.1 point
-
Constanta - Bucuresti (cu aproape 2 ore ptr a traversa Bucuresti intre A2 si A1) - Pitesti - Curtea de Arges - Pitesti - Curtea de Arges - Constanta/ 4 persoane si jumatate de portbagaj, mers in general maxim legal, cu ACC pe autostrazi1 point
-
Aici la noutăți ar trebui scrise prețurile tot mai mari și calitatea dezamăgitoare, vorbesc de mașini noi, cu garanție. Un Vw Multivan de 1.4 litri benzina hybrid... peste 80k euro, iar doua scaune ventilate față la 4000eur? Vad multe articole în care lumea se plânge de calitatea VAG în scădere, fie ca vorbim de Vw fie de Audi, dar văd singur evoluția din ultimii 20 de ani de când sunt client.1 point
-
Multumesc. Intradevar au inceput sa faca marketing cu roti 19 in clasa compacta..aspect care acum 5 ani nu se intampla. La fel cu suspensia mai dura decat generatiile precedente. Atat rotile cat si aspecte de suspensie se pot schimba usor..mai ales cand garantia la trenul de rulare nu are decat 6luni/10k km. Cand am vazut prima oara masina am insistat sa se asigure ca nu are inaltatoarele de transport lasate din greseala de la pregatirea de livrare . Ce nu se poate schimba este combinatia motor+cutie+tractiune care a ajuns la maturitate si este absolut sublima. E prima masina cu DSG si tocmai venind de pe Multitronic ma asteptam sa fie mai putin lina, dar nu e cazul. Motorul are rezerve de putere la orice turatie. Consumul nu are vreo relevanta, dar la mers linistit, de promenada fara vreo graba si cu viteza constanta poate sa ajunga si sub 10%, daca viteza medie e pe la 30kmh. Ieri am adaugat si singurul badge de S3 din interior @ShadoWzZ, au inceput sa testeze A3 allroad sau ceva de genul..pe ideea how high can you go.1 point
-
1 point
-
Da, vezi pe unde l-au ascuns, eventual refacut cablaj pana in modul airbaguri, daca l-au taiat, etc. Din pacate, asa inteleg unii sa repare masini, punând in pericol viata altora...1 point
-
1 point
-
@AndreiSergiu1991 au rezumat colegii fix ceea ce urma sa raspund. Nu tine de rusine (si eu am pastrat tija veche, nu sughite motorul cu ea), pur si simplu cu el este ce trebuie (manevra cu o singura mana, usurinta la inchis/deschis). Credeam ca numai skoda e considerata sora mai fraiera si bagata la taieri de costuri inutile. Se pare ca si vara-sa1 point
-
Eu am luat versiunea ID.3 Pure cu bateria de 45 kwh mergand pe principiul de a cumpara masina de care am nevoie 99% din timp, nu masina de care am nevoie 1% din timp. Pt restul de 1% pot inchiria, imprumuta sau gasi o alta alternativa. Pana acum nu am ajuns in situatia de a avea nevoie de cei 1%. Nu zic ca nu se va intampla, dar probabil se va intampla de prea putine ori incat sa se justifice diferenta de pret pentru o baterie mai mare. Acum nu mai este disponibila varianta Pure pentru ca trebuiau sa maximizeze profitul odata cu criza conductorilor si sa vanda variantele mai scumpe. Celelalte oferte de la alti producatori inca sunt disponibile (Kona, e-208, corsa, zoe). Dintre toate astea, daca ar fi sa aleg o masina de oras alta decat ID.3, aceasta ar fi Zoe, pentru ca e singura dintre cele de mai sus care are posibilitatea sa incarce cu 22kwh pe type 2. Asta e un mare avantaj la noi in Romania, unde majoritatea statiilor sunt type 2. Injumatatesti timpul de stat la incarcat fata de celelalte masini la statiile AC pe care le gasesti cel mai des. Kona iar e o varianta buna. Am vrut neaparat ID.3 si nu am luat in considerare niciuna din variantele cele de mai sus si chiar daca dpdv finaciar erau variante mai accesibile, am preferat sa pun 2-3k in plus pentru a lua ceea ce imi doream si nu regret decizia. Celalte 'nu imi ziceau' nimic si nici nu imi implineau nevoile dpdv al dotarilor si al spatiului interior. Buy what you need and nothing more. Bafta!1 point
-
Salutare, A venit toamna, iar odata cu ea avem cateva updateuri pentru KODI. Au fost inlocuite discurile si placutele spate in garantie. Pe scurt, placutele au lasat o depunere de ferodou pe discuri fapt pentru care la franare se auzeau diverse zgomote, reprezentanta a inlocuit piesele fara comentarii. Pentru acesta operatiune totul a decurs ok. Au fost inlocuite ambele faruri in garantie, prezentau pe interior o ceata/matuire. Aceeasi reprezentata a constat si propus inlocuirea. Farurile au ajuns in 5 zile lucratoare. Am mers la programare, in prima etapa un far a fost montat gresit, dar dupa sesizarea mea au remediat problema pe loc. Am avut ceva emotii, dar totul a fost ok in final. Noile faruri bat mai sus cu aproximativ 2 cm fata de cele vechi, am facut niste masuratori pe un perete cu vechile si noile faruri. In setarea de acum am lumina pe o distanta mai lunga, dar in fata masinii, lumina este mai putin puternica ca in trecut. Noua setare nu pare sa deranjeze in trafic noapte, atat in oras si cat si in afara. Conformn consilierului de service noile faruri sunt revizuite pentru a elimina problemele sesizate. Totusi am comparat codurile de piesa acestea fiind identice. Nu stiu ce sa spun, dar vreau sa cred in spusele consilierului si sa nu revin cu farurile matuite peste 1 an. Adaug si faptul ca pe aceste faruri nu voi monta folie, asa cum am facut la primele faruri. In final avem 17500km si curand 1 an fara alte probleme, asa ca pregatim revizia 2. Am trecut la rotile de iarna, nu ma incanta aspectul, dar categoric masina se simte mai usoara cu rotile pe 17, fata de cele pe 19, dar pierde putin la stabilitate.1 point
-
Se curata trapa, sinele, se greseaza cu vaselina speciala, se curata furtunele de scurgere 4 la numar, gasesti toate detaliile aici pe forum daca cauti un pic. Se recomamda macar odata pe an o mentenanta. Nu e complicat, dar dureaza si e lucru de migala daca vrei sa o faci calumea.0 points
-
Nu are treaba cu regenerarea. Verificati iar cablaj, releu, conexiuni si bujii0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00