Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2021 în toate secţiunile

  1. Am avut masina ieftina, fara amortizor la capota. Desigur, se poate fara el, insa e un semn de reducere penibila de costuri la o masina de talia unui Tarraco. Simplu fapt ca nu te murdaresti, ca o inchizi si o deschizi lejer, merita. In ultimii ani vedem tot mai multe astfel de lucruri penibile la tot mai multe modele. E ca atunci cand cumperi un produs de calitate si descoperi mici lucruri care iti fac viata mai placuta si care te fac sa intelegi de ce acel produs e mai scump decat altele.
    2 points
  2. Asa este la prima vedere. Teoretic te poti lipsi cam de orice fara sa te ia plansul (pot trai fara scaune incalzite, oglinzi electrice, xenon, portbagaj electric, senzori fata, ACC, lane assist, cutie automata, parbriz incalzit, etc etc etc). Numai ca la o asa masina nu ar trebui sa existe asemenea economii, iar asta este doar parerea mea. Pana si la masina de serviciu am amortizor si nu am toate dotarile de mai sus (logan din 2019). Si la skoda mi-am pus amortizoare din acelasi motiv. Si daca de maine ar pune un singur bec la nr de inmatriculare ( cum e la astra K ), tot as cauta solutii pt asemenea economii. P.S : la skoda deschid capota saptamanal, sa ma uit la antigel, sa scot frunzele care se aduna in grile in perioada asta, ocazional verific uleiul sau daca se vad scurgeri. P.S 2 : sa nu fie cu suparare ca avem pareri diferite 🖐️.
    2 points
  3. Sa vedem ce mai e nou ... S-a montat si eleronul de RS de vreo o saptamana, asa ca i-am facut proba de drum pana la mare . Inca nu l-am lasat pe drum 😛, e prins bine in pioneze. Dupa atata efort masina a transpirat asa ca a fost bagata la primenit . Acum sta cuminte in ploaie . In rest, am ajuns pe la 168.500 km, rotile de vara se pregatesc de hibernare, DPF-ul nu caraie, regenerari pe la putin peste 400 km, extern. P.S : Am primit mesajul asta acum ceva timp (poza e preluata).
    2 points
  4. Imi place si mie din ce in ce mai mult..dualitatea intre a merge chill pe confort si cum raspunde imediat la acceleratie cand e nevoie. Pe individual din pacate nu cred ca pot seta sa ramana valvele deschise la evacuare si sunt activate doar pe dynamic.
    2 points
  5. Breaking News... Va salut, NU am mai trecut pe aici ca au fost probleme de conectare cu Safari. Am facut ITP pe data de 12/10/2021 si a trecut fara probleme...NU am mai putut face ITP la RAR, cum l-am facut pana acum, din cauza cozi la programare...asa ca l-am facut intr-un service autorizat. Pe data de 18/10/2021 am trecut pe rotile de iarna, au fost dejantate, schimbate valvele, echilibtate si facuta geometria 3D...rotile de vara au fost spalate, facuta presiunea minima si depozitate. Totul e perfect atunci cand masina merge perfect!
    2 points
  6. Din nou pe strazi pana la primavara. Am mai lucrat cate ceva la ea,dar lucruri mici. Am inlocuit un furtun pentru perna dreapta fata care a fost tras aiurea,niste cuple. Instalat modul pentru rabatarea oglinzilor din telecomanda cu posibilitatea dezactivarii in sezonul de iarna. Si intre timp am mai comandat pt suspensie perne noi , bobine pt distribuitoare, limitatoare de debit sa pun pe fiecare roata,amortizoare de zgomot/debit cu reglaj pentru evacuarea aerului din perne, un display 3.5" cu touch si urmeaza sa incep realizarea propriului sistem de management al suspensii.
    2 points
  7. Buna ziua la toata lumea am deschis acest nou topic deoarece eu am facut cateva sa zic asa inbunatatiri masinii . 1) Am montat aparatoare de noroi la roti 2) Am pus o masca la gurile de ventilatie de sub scaunele fata 3) O plasa care se prinde cu scai pe spatarul banchetei spate 4) Carlige de agatat pe scaunele fata spate 5) Covoras din ceva material plastic in portbagaj cu inscriptia Tarraco 6) Am montat telescop la capota motor 7) Presuri de interior gen tavita
    1 point
  8. Salutare tuturor. Sper sa nu plictisesc pe nimeni dar sa si prezint toate detaliile. Acum mai bine de 1 an jumatate ( din feb 2020 ), dupa marirea familiei odata cu venirea celui mai mic membru ( acum si-a pierdut statutul de cel mai mic ) am decis sa intram si noi in vasta familie VAG. Asa ca am vandut cele 2 masini vechi, hatch, neincapatoare, dar cu km putini si valoare sentimentala, ca sa ne luam una “mai mare si incapatoare, si mai noua, si automata, si cu mai multe optiuni, preferabil alba cu motorul de 2 l diesel etc”. Iar pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dupa ce am gasit aceasta skoda de 1.6 diesel si culoare gri quartz, veche de 3 ani si vreo 3 luni atunci, aproape de granita, pret f bun, cu destule dotari (atat cat ma pricepeam eu din poze), am zis ca asta va fi prima varianta cu siguranta (chiar daca nu avea motorul de 2 litri, desi erau multe altele bonus). Si pentru ca nu e tot timpul rau, mai e si bine, in saptamana plecarii miercuri s-a nimerit sa vand si masina sotiei, joi seara am rezervat masina, duminica dimineata am plecat in cadru organizat (4 prieteni cumparatori si “neamtul”), duminica seara am vazut-o la exterior, luni dimineata inspectat interior, exterior, motor, documente + proba de drum cu ea. Concluzia : O LUAM CLAR ! Dupa mici negocieri cu vanzatorul care chiar era neamt ( sincer nici nu prea ar fi fost multe de negociat ), facut hartiile, schimbat rotile cu cele de iarna si fuga acasa luni pe la pranz. Marti la ora 15:00 eram inapoi acasa, dupa un popas la Arad. In final, masina este urmatoarea : Skoda Octavia 3 Combi, inmatriculata in 11/2016 ( deci MY 2017 ), echiparea vesela JOY, motor 1.6 TDI de 110 CP, cutie DSG uscat 7+1, rulaj 150 mii km, pret achizitie 9.100 euro + TVA ( care nu s-a platit, fiind luata pe societate, big bonus points ). Principalele dotari : - Farurile bi-xenon cu AFS si DRL cu banda led (cica e un tip fara banda ) - Senzori parcare fata + spate - Scaune fata incalzite - Dublu climatronic - Parbriz incalzit - Duze parbriz incalzite - Navigatia Amundsen MIB 2 - SmartLink : AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink - Incarcare wireless QI pt telefon - Portbagaj electric - Jante vara aliaj 18 inch, model ALARIS + roti de tabla 16 inch pt iarna - Podea portbagaj variabila ( o optiune misto ) - Carlig remorcare si kit de reparatie - Senzori lumina/ploaie - Pilot automat standard - Front assist - Lane assist - Stopuri LED - Oglinzi exterioare heliomate si rabatabile electric cu puddle lights - Oglinda interioara heliomata Cateva poze de la achizitie : Iar pentru ca este frumos sa iti pui amprenta pe un lucru din pasiune si ca sa il faci unic, au mai urmat cateva retrofituri + alte maruntisuri, respectiv : - Foot lights fata si spate ( initial cu becuri standard, apoi LED ) - Warning lights in usile din fata - Leduri ambientale langa manere ( in toate usile, pentru spate trebuie putin decupat plasticul ) - Schimbat becuri pozitii, puddle lights (cele sub oglinzi), portbagaj, numar spate cu LED-uri - Schimbat becurile din plafoniere cu Phillips BlueVision, cele LED mi se par prea puternice - Schimbat plafoniera simpla cu una avand cele 2 leduri ambientale ( stiu, sunt fan leduri ambientale :))))) ) - pedale si footrest echipare RS - montare amortizoare capota ( se potrivesc unele de portbagaj de Seat Ibiza ) - montare sertare sub scaunele din fata ( la fel, foarte folositor retrofitul, tin compresorul intr-unul din ele si testerul+umbrela in celalalt ). Cele de mai sus sunt facute de mine - retrofit la ACC 30-210 km/h facut de colegu’ sabinx ( cu schimbare de bloc de manete si coduri SWAP ). Masina avea radar si Front Assist. O combinatie foarte reusita DSG+ACC+Lane Assist. - resoftare cutie DSG in primul rand ( pentru schimbare mai sus si activarea treptei 1 ) + resoftare motor ( mai mult pentru un plus de putere la nevoie, nu conduc prea sportiv, mai ales un combi si avand 2 copii :)))) . - update servo-directie la varianta de audi A3 – tot la colegul sabinx. - diverse activari ( unele facute de mine, altele de sabinx ) : High Beam Assist, Traffic Sign Recognition, Meniu Sport, Meniu Offroad, update navigatie la varianta facelift, Meniu Drivers Profile, parametrizare sunet, etc, etc. Pe partea de intretinere : - schimb ulei + toate filtrele, masina are acum 166 mii. Bagat si revizia in service ul electronic, prin ErWin. - schimb ulei cutie DSG ( va urma si in mecatronic ) - schimbare pasla capota si un plastic interior de la picioare ( era zgariat ) - schimbat opritorul de la sofer (se auzea suficient cat sa ma enerveze) - achizitionat tester cu aplicatia vagdpf ( clar trebuie trecut la intretinere ) - in primavara au fost schimbate anvelopele de vara Pirelli P7 (dot 2016 deci din fabrica, mai aveau profil, dar putin crapate) cu altele Michelin Primacy 4, 225/40 R18 - schimbat bateria originala EFB+ avand cod BEM dar codata 1111111111 :))) cu o varta AGM - curatenie generala la colegul Muale Planuri de viitor : - alte anvelope de iarna. Ma gandesc la niste BF Goodrich G-force Winter 2, 205/55 R16 ( nu avem ierni prea grele ) - gresare sistem de rabatare electric ( merge cam sacadat ) - protectie portbagaj OE, negru lucios - semnalizari dinamice ( pentru ca de ce nu ) - poate eleronul de RS - si lista ramane deschisa De mers, masina merge relativ putin ( vreo 10 k pe an, intrucat in timpul saptamanii ma deplasez cu cea de firma si sotia e mai mult acasa deocamdata ), asa ca sper sa mearga frumos si mult si bine La final alte cateva poze (le-am facut cat mai mici, dar claritatea s-a dus la garla, poate ma indruma cineva). Salutari
    1 point
  9. @skodamen daca o compari cu modelul pe care il inlocuieste spui ca este suv :))))
    1 point
  10. @AndreiSergiu1991 data viitoare da 50% avans si restu credit/leasing. Obții cele mai bune oferte.
    1 point
  11. Si ce faci cu acel amortizor de iti lipseste asa mult? Deschizi capota de 15 ori pe zi? Ti-e rusine cu tija aia, chiar nu inteleg de ce va tot legati de acel amortizor, ca aoleou ce saracie, ce economie. Asa si? Amortizorul ala conteaza? Repet, deschizi de 500 de ori capota pe zi, admiri motorul, care e faza? Ti-e rusine cu tija aia? Intelegeam daca iti puneau la portbagaj tija in loc de amortizor, ca pe ala il deschizi mai des, dar asa la capota? Ce atat planset?
    1 point
  12. Am facut Transbucegii cu baba (O2 1.6 TDI 16 si 17”) de 16 ori intr-o vara (de la Dichiu la Hotel Pestera era macadam si uneori coboram pe drumul de iarna). Am urcat la Podul cu Florile. Am nimerit pe drumul de pamant de la Cogealac spre Cheile Dobrogei. Am ajuns si pe la Argamum… aia 21-22 de cm la prag sunt suficenti 98% din timp. Pentru restu merg pe jos.
    1 point
  13. gata baieti, am si eu comenzi volan , mi le-am montat singur urmarind tot ce ati postat voi, va multumesc pe aceasta cale,am inceput prin a cauta volan cu 3 spite cu comenzi ,varianta wood -mahon sau cum ii zice, am gasit volanul cu airbag inclus 450 lei, apoi am cumparat cablu si calculator highline cu E in coada, eu am avut midline cu L, am gasit tot ansamblul manete+calculator+spira+cablu cu 300 lei , bine am facut ca am luat totul caci mai tarziu am vazut ca airbagul era cu 2 ignitere in timp ce al meu era cu 1 .........initial am vrut sa conectez un igniter la airbagul meu iar pe celalalt celebra rezistenta 3,3 ohmi ca sa pot folosi spira mea insa nu am putut face asta pentru ca forma celor doua mufe difera de forma mufei mele cu 1 igniter , deci era ogligatoriu alt cablu pt airbagul meu .......de asemenea,difera mufa mama a spirei intre 1 igniter-2ignitere, desigur putem schimba pinii in mufa cablului ca sa evitam schimbarea spirei ,dar cum eu aveam tot ansamblul , am montat mufa airbagului meu 1 igniter pe cablul cu 2 ignitere ,taiat fire -cositorit-tub termo-matisat banda textila, iar pe cealalta mufa rez 3,3 kohm, spira pt 2 ignitere ,calculatorul si manetele cu bc .............codat g85 cu vagul si comenzile au pornit imediat, am mfd2 cu yatour,modulul nu a trebuit codat fiind luat de pe masina asemanatoare -variant , bc,tempomat-era codat cu 1112 insa eu l-am codat cu 1114 pt a functiona si butoanele de pe maneta mea cu bc, merg toate butoanele cu exceptia tastei telefon dar nu ma intereseaza, steluta face mute , apropo, se poate seta cumva sa faca altceva?dar sagetile sus-jos din dreapta? eu avand maneta cu butoane ar fi ideal sa intru in bc din maneta si din sageti sa schimb melodiile sau posturile radio, asta bineinteles daca s ar putea...........am ramas cu eroarea aceea de comunicatie ,normala ,din moment ce am si comenzi si maneta bc, dar apare numai pe scan si nu ma afecteaza cu nimic......multumesc tuturor inca o data ca v ati rupt din timpul vostru sa postati toate informatiile , ca fapt divers la un service renumit mi s a cerut 450 lei doar montajul+codarea 80 lei+ ca trebuia sa ma programez peste doua saptamani.................poza cu volanul montat , scuzati calitatea ,e facuta cu tableta
    1 point
  14. Eu am luat versiunea ID.3 Pure cu bateria de 45 kwh mergand pe principiul de a cumpara masina de care am nevoie 99% din timp, nu masina de care am nevoie 1% din timp. Pt restul de 1% pot inchiria, imprumuta sau gasi o alta alternativa. Pana acum nu am ajuns in situatia de a avea nevoie de cei 1%. Nu zic ca nu se va intampla, dar probabil se va intampla de prea putine ori incat sa se justifice diferenta de pret pentru o baterie mai mare. Acum nu mai este disponibila varianta Pure pentru ca trebuiau sa maximizeze profitul odata cu criza conductorilor si sa vanda variantele mai scumpe. Celelalte oferte de la alti producatori inca sunt disponibile (Kona, e-208, corsa, zoe). Dintre toate astea, daca ar fi sa aleg o masina de oras alta decat ID.3, aceasta ar fi Zoe, pentru ca e singura dintre cele de mai sus care are posibilitatea sa incarce cu 22kwh pe type 2. Asta e un mare avantaj la noi in Romania, unde majoritatea statiilor sunt type 2. Injumatatesti timpul de stat la incarcat fata de celelalte masini la statiile AC pe care le gasesti cel mai des. Kona iar e o varianta buna. Am vrut neaparat ID.3 si nu am luat in considerare niciuna din variantele cele de mai sus si chiar daca dpdv finaciar erau variante mai accesibile, am preferat sa pun 2-3k in plus pentru a lua ceea ce imi doream si nu regret decizia. Celalte 'nu imi ziceau' nimic si nici nu imi implineau nevoile dpdv al dotarilor si al spatiului interior. Buy what you need and nothing more. Bafta!
    1 point
  15. Si cum azi a fost weekend, am sacrificat mai toata ziua pentru proba setup-ului de vara. Din fericire cauciucurile, jantele, distantierele si noile prezoane se potrivesc de minune pe masina si nu sunt probleme de niciun fel. Am facut cateva zeci de kilometri astazi (accelerari mai puternice, franari, bracari ale rotilor, etc.) cu suspensia atat in setare confort cat si in sport si nu am observat un comportament schimbat al masinii. Din punct de vedere al aspectului, mi se pare mult imbunatatit datorita design-ului mai dinamic al jantelor si cumva mai aproape de cum ar fi trebuit sa arate masina din fabrica (in opinia mea). Rotile ies mai in afara datorita distantierelor de 12mm, dar nu atat de agresiv, in partea de sus inca se incadreaza sub aripa. In partea de jos a spoilerului oricum ies si cu jantele OEM destul de mult, asa ca nu vad sa fie o problema. Mai multe impresii si poze la primavara, cand le voi monta pe masina definitiv. Pentru moment m-am linistit ca totul e in regula si ca nu trebuie sa ma agit cu vandut jante, returnat distantiere, etc. Per ansamblu, sunt foarte incantat de rezultat, mai ales ca a costat toata distractia o treime fata de cat ar fi fost la reprezentanta.
    1 point
  16. @andreiserban am auzit sunete de sub capota dupa oprire si initial nu aveam idee ce anume se petrece Revenind la alegerea rotilor de iarna a fost o intreaga alergatura. Am vrut sa trec in carte si dimensiunea 225/45/R17, dar se pare ca modelul de Golf 7 R facelift fara OPF e singurul care nu o are. Nu am vrut surprize asa ca am luat anvelope de dimensiunea ce o aveam trecuta si anume 205/55/R17. Nu mai e la fel de sportiva, acum pe race se simte la fel ca si pe confort cu rotile de 19 + ceva extra ruliu, dar imi permit sa dau in gropi fara sa ma gandesc ca trebuie sa refac geometria la cateva luni. (been there, done that) Am mers pe Conti TS870P 205/55/R17 XL 93V FR + jante VW Michigan 7.5j ET47 R17 (intra sub aripa doar 3mm mai mult decat Pretoria si au loc suficient pentru etrierul fata). In weekend am avut parte de vreme buna si i-am facut un detailing exterior ca pregatire pt iarna. Spalat la 2 galeti, decontaminat chimic si mecanic, corectat cateva ciobituri capota, polish, degresat, aplicat sealant si ceara, reimprospatare tratament hidrofob geamuri, hidratare chedere, plus eliminat sticker protectie bara spate si lipit emblema haion corect. (prima data am lipit-o conform manualului de reparatii, dar cred ca era versiunea de america, asa ca logoul meu era pozitionat cu 1.2cm mai sus decat e normal, iar asta imi tinea piticul de pe creier ocupat) - am folosit ca sablon Golful vecinului pentru a lipi fix unde trebuie. *inainte si dupa* Nu ma asteptam sa scot atatia contaminanti cu argila in conditiile in care masina a fost la detailing in iunie si a fost parcata doar la subteran. Luciu capota la finalul zilei *laveta de pe jos am mai folosit-o doar la sters dressingul de cauciucuri* Alte chitibusareli: covorase cauciuc pentru iarna, trusa cu roata de rezerva ingusta (suport spuma pentru trusa scule, cric, coarba, cheie si surubelnita VW) + cheie dinamometrica. Cel mai greu mi-a fost sa gasesc suportul de spuma, asa ca daca isi mai cauta cineva, aici e codul piesei: 5G0012115N. Momentan masina are 40000km si am programat-o pentru revizie ulei si filtre + inspectie sistem AC. Am auzit de cateva ori un fasait de sub bord atunci cand porneste compresorul prima data si cred ca are nevoie de o completare cu freon. AWD season is loading.
    1 point
  17. Ca sa mai revitalizez topicul asta,fac un mic update.Am aproape 10 000 km cu retrofitul cp3 facut,totul e perfect.Am folosit masina in concediu la regim de autostrada,serpentine pe munte,oras,etc..Nu am primit niciun cod de eroare,a pornit intodeauna la sfert de cheie,motorul a mers perfect,fara sughituri.In tot timpul asta am monitorizat parametrii pe dpf,injectoare,presiunea in rampa(care e mult mai stabila,chiar si in relanti fata de cp4),totul e la fel ca inainte de retrofit.Cu diferenta de consum nu mi-am batut capul,asa ca nu pot spune ca e vreo diferenta pregnanta fata de inainte.In schimb,beneficiez zi de zi de marele avantaj ca nu ma mai stresez deloc cu spanul vietii ce putea sa apara.Seara buna tuturor!
    1 point
  18. Un mic update : - s-a montat protectia de portbagaj - s-au montat semnalizatoarele dinamice, mai jos vechi vs nou ( eu am ales varianta alba simpla, nu fumurie ). Am facut si un video dar nu merge incarcat. vs Cam asa se vede la final . Un look destul de "clean". - asa ca daca am dat jos oglinzile, am gresat si mecanismul de rabatare ( sacada putin, in special la inchidere ) - si in final am pus de proba eleronul de RS, este vopsit. Urmeaza sa fie montat cand gasim putin timp liber si vreme buna. In rest, ochiu' geana pe DPF si cam atat :)). Salutari !
    1 point
  19. Mda... Esti departe de un utilizator auto care stie sa gestioneze corect o masina cu dpf. Pe acest forum ai ocazia sa inveti tot ce se poate despre un motor cu dpf. Trebuie sa si vrei. Sfat, Ia un benzinar.
    1 point
  20. @cxr2test am gasit problema la mine. Este cel de sedan. Pe pliantul de montaj eu vedeam acelasi cod, trebuie sa imi iau ochelari sau sa dau un reset la creier . Si eu si furnizorul, amandoi la fel de prosti. In concluzie: cod pentru sedan 5E5 064 711 cod pentru combi 5E9 064 711. Pare similar cu cel din linkul trimis de tine. Am dat retur si am luat piesa buna. Urmeaza sa o montez cand se va putea. Totodata am luat si eleronul de RS 😋. Urmeaza vopsit + montaj.
    1 point
  21. Lucruri diferite. Pin 14... in cazul in care ai martor esp aprins si nicio eroare pe abs. Eeprom....pt ca abs de Passat difera de cel de Golf
    0 points
  22. Buna alegere. Fratele meu a ales acest tip de camera. Am pus card de 256 GB si merge. La 4K cat poate filma camera e foarte mic cardul de 64GB, mai ales cand o.sa conectezi si camera spate.
    0 points
  23. DEcupleaza releul de la bujiile incandescente, sau mai cupleaz areleul de la bujiile de incalzire antigel, daca ai.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!