Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2021 în toate secţiunile
-
Dupa ceva timp, mai vin si eu cu update-uri de la dansa. A primit mai multe piese de la cei de la 034 Motor Sport si JXB Performance. Deocamdata pentru acest an, am cam terminat investitiile, iar la anul deja am planificat un intercooler marit (cel de la MTM/Wagner EVO 2 cel mai posibil) cu furtune noi (Forge) si discuri frana fata/spate (Gyrodisc) si da dupa toate acestea posibil un bine meritat stage 2 😛 si poate daca ma ajuta situatia si vremea, un KW V2/3. O sa fiu posibil intrebat d c nu o evacuare, downpipe, intermediara, raspunsul fiind ca masina pentru mine este u daily si, si asa este destul de galagioasa, iar conducand-o zilnic, as atrage atentia mai rau daca as face-o mai galagioasa si doresc sa raman in limitele legii pentru a nu avea de aface cu RAR-ul mai des de o data la 2 ani In rest #Blue a ajuns la 60K km+ fara probleme de consum de ulei/apa sau alte cele, cu reviziile la zi si tot ce mai era de facut pe langa. Din fericire nu mai am nici un gand sa o vand deoarece preturile in general la masini si toate cele "au sarit calul". asa ca "jucam cu ce avem". Ca si piese de la 034 Motor Sport, am instalat/voi instala: - Flanse amortizoare fata - Rulment flanse amortizoare fata - Ranforsari flanse - Catch can kit - PCV "shortcut" delete - Dogboune mount insert De la JXB Performance am cumparat suportul imbunatatit pentru rulmentul cardanului. Alte upgrade-uri, am mai cumparat de la NGK, bobine rosii (cele de R8) Va las si niste poze cu produsele, unele instalate altele, saptamana viitoare vor fi si sigur voi revenii si cu impresii dupa toata "distractia". Ceea ce ma lasa putin rece este ca, transportul la vama (piesele fiind import SUA) este si el taxat...4 points
-
Breaking News... Va salut, NU am mai trecut pe aici ca au fost probleme de conectare cu Safari. Am facut ITP pe data de 12/10/2021 si a trecut fara probleme...NU am mai putut face ITP la RAR, cum l-am facut pana acum, din cauza cozi la programare...asa ca l-am facut intr-un service autorizat. Pe data de 18/10/2021 am trecut pe rotile de iarna, au fost dejantate, schimbate valvele, echilibtate si facuta geometria 3D...rotile de vara au fost spalate, facuta presiunea minima si depozitate. Totul e perfect atunci cand masina merge perfect!4 points
-
Am avut timp sa las si volanul la imbracat. Rezultatul este unul conform asteptarilor, cum speram. Cam astea au fost modificarile pe care mi le doream. Referitor la roti, vor ramane cele de acum, intrucat vreau sa ramana cat mai OE. A fost spalata, curatata, facut detailing la interior cum m'am priceput si eu mai bine, acum asteptam primavara ; pana atunci, intra la hibernat in parcarea acoperita.3 points
-
Buna ziua la toata lumea am deschis acest nou topic deoarece eu am facut cateva sa zic asa inbunatatiri masinii . 1) Am montat aparatoare de noroi la roti 2) Am pus o masca la gurile de ventilatie de sub scaunele fata 3) O plasa care se prinde cu scai pe spatarul banchetei spate 4) Carlige de agatat pe scaunele fata spate 5) Covoras din ceva material plastic in portbagaj cu inscriptia Tarraco 6) Am montat telescop la capota motor 7) Presuri de interior gen tavita1 point
-
Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine1 point
-
1 point
-
Merci oricum la toata lumea pentru implicare , am fost la RAR acum 2 zile si ne-au dat cu flit Erau cam 200 de masini pe "coada" si ne-au spus aproape tipand..."numai de voi nu avem timp!" Dupa ce s-au calmat ne-au dat de inteles ca se pot omologa anvelopele dar pretul este undeva la 7600 ron si dureaza destul de mult acest proces(acte retrimise in fabrica....nu prea am inteles noi ce si cum dar le vom mai face o vizita cand se mai calmeaza samsarii cu jdamiile lor de bombe pe roti!!! #RazvanCC-->"Sau va mutati in alt "judet", unde dimensiunile sunt legale "......prea tarziu pentru unii dintre noi(40 , 53 si 61 de ani) cei 3 nebuni care vrem doar sa mai infrumusetam masinutele stoc...si DA aveti dreptate daca va ganditi ca ne-a apucat nebunia "tuningului" la varstele astea!!! PS: intre timp pe Fabia cu motor in 3 cilindri cu 109Hp sau 1.6MPI !!! Va salutam , aveti grija de voi si benzina in rezervor sa fie!1 point
-
LE update Am masurat senzorii de roti, toti sunt up and running. Singura explicatie este control unit de TPMS. Si, dupa ce initial nu mergea, acum, din senin, si-a revenit. Afiseaza presiune, totul ok. E programata la Dealer, pentru investigatii suplimentare. Masina are 136000 KM, an 2016. Dupa o investigatie mai aprofundata in web, se pare ca sunt destul de multe probleme cu TPMS la Touareg si Phaeton. Pe Touareg, au fost ceva rechemari in US in legatura cu aceasta problema. Revin cu noutati dupa vizite de investigatii. Ca si costuri, observ ca SH pe eBay, control unit este undeva pana in 100 EUR.1 point
-
@Stanescu Mariuscodul este acelasi ca si pt Bingoro, adica 3G0 035 454 @Bingoro codul conectorului de pe masina 1J0 972 704 @Danut M 3G0 071 497 A SINGAPORE 7,0J X 17 ET40 Limuzina + Variant 3G0 071 497 B CORVARA 6,5J X 17 ET41 Limuzina + Variant 3G0 071 497 C 'MERANO' 6,5J X 17 ET41 Limuzina + Variant+ Alltrack 3G0 071 497 D 'SALVADOR' 7J X 17 ET40 Limuzina + Variant 3G8 071 497 'MERANO' 7 J X 17 ET38 Limuzina + Variant+ Alltrack 5NA 071 497 'CORVARA' 6,5JX17 ET38 Limuzina + Variant+ Alltrack1 point
-
@ct_act Cred ca m-ai inteles ompic gresit, ai dus-o in alta directie... Cu toate acestea, la o masina de 45K am pretentia sa nu-mi pui stergatoare coapte din fabrica si la 1 intrevedere, la mai putin de 1 an de la achizitie sa-mi spui ca "stergatoarele trebuie schimbate ca sunt imbatranite" > pac 200 lei. La aceiasi prima intrevedere eu sa-ti zic ca vedeti ca trapa nu culiseaza cum ar trebui la o masina de "varsta" ei ... ah dom'ne stiti, nu trebuia sa asteptati pana la revizie sa ne spuneti asta. Eu ii zic pai si atunci de ce ii mai zice revizie? M-am "certat" cu ei jumatate de zi, in final tot ca ei a fost ca n-am ingrijit eu masina si pac inca 500 lei. Masina noua, da? Cu toate acestea pentru 2 hartii impaturite, ca asta sunt filtrele astea sa ceri cat cer... nu ca ne cramponam acum dar cand ei au ajuns sa ti-o traga pe toate partile parca nu-ti mai vine nici tie sa lasi cheile si la final doar sa tragi cu cardul un salariu minim pentru un schimb de ulei, nu? Despre asta era vorba in postarea mea, doar zic... si repet, cred ca m-ai inteles umpic gresit. Vorbesc din perspectiva a 2a masini cumparate de noi si pana in punctul asta obisnuiam sa inchid ochii pentru acele lucruri pe care la revanzare prea putini le inteleg. Si app de revanzare, sa ajungi cu masina ta luata de noua la verificare cu un potential client si sa-ti demonstreze oamenii din service ca o portiera ti-a fost chituita si revopsita si tu atunci sa realizezi ca asa ai mers cu masina aia toti anii, asa ai cumparat-o si ca papagalul o vinzi "tipla". (*masina n-a ramas in niciun service peste noapte, toate intervenitiile s-au petrecut sub ochii mei (pe camere) sa zic asa deci asa a fost din day1. ) Deci in final, ca sa concluzionez, ca m-am lungit... nu era vorba de economia de 200 lei cat era vorba de neseriozitatea celor implicati. Ca mai bine schimbi tu cu mana ta daca ai cunostintele ca iesi mai bine si ca bani si foarte posibil sa fie si masina mai bine intretinuta pentru ca nu prea te mai poti baza pe reprezentante si pe ce-ti spun ei.1 point
-
eu pe autostrada nu trec de 3000rpm ca sar de 130 si in oras sar de 3000 rpm pentru ca mai am nevoie sa ma strecor. plus ca una e sa ai regim constant, chit ca mai sus, si alta regim alternativ turatii mari-turatii mici-turatii mari si tot asa. si ai si drumuri asa de scurte uneori ca nu se unge motorul cum trebuie. am colegi care vin cu masina la servici si stau la 1km!!!! se unge motoru ala ciuciu in distanta aia. cati dintre noi nu avem cateodata drumuri scurte in oras? cred ca e prima oara cand aud ca e mai bine pt masina in oras.1 point
-
Sunt multe inexactitati - in primul rand la uzura motorului contribuie numarul de porniri, implicit in oras fiind un numar mult mai mare al pornirilor. Motorul este mai afectat in 5000km mers in oras fata de 5000km mers in exterior. Sigur ca acest aspect incepe sa se simta poate peste 60k km. In al doilea rand, tocmai ca motoarele mai noi sunt facute sa mearga cu temperatura uleiului ceva mai mare de 90 de grade.1 point
-
@acidone77 CUAA si urmasii vin cu DPF, SCR dual (mama cat e litrul de adblue si cat de frumos e cand ingheata la -11 grade sau, mai frumos, instalatia da eroare si mai ai 2000km pana nu mai porneste) EGR de inalta presiune, turbo secvential (parca sunt inseriate) si chiar dieselgate 3.0. Motorul e “stronk” si are multe modificari care il deosebesc de fratii mai mici. Care sunt si slabiciunile lui. chiulasa diferita, biele, pistoane, segmenti, bolturi noi. Daca prinzi unu bun e wow.. daca nu, nu. Intrebare tu ai intercooler aer-aer sau apa-aer? TSi vine cu valva PCV si in variantele noi cu GPF. Si IS20/38 in functie de nevoi. Si cele perfomance 1 si 2 cu injectie duala. Cand tragi linie dupa 5 ani… o zice unu care a crescut cu dieselul in curte PS am zis de CP 4.1?1 point
-
salut. se poate face. ACC este bazat pe coduri swap.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00