Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2021 în toate secţiunile
-
Din nou pe strazi pana la primavara. Am mai lucrat cate ceva la ea,dar lucruri mici. Am inlocuit un furtun pentru perna dreapta fata care a fost tras aiurea,niste cuple. Instalat modul pentru rabatarea oglinzilor din telecomanda cu posibilitatea dezactivarii in sezonul de iarna. Si intre timp am mai comandat pt suspensie perne noi , bobine pt distribuitoare, limitatoare de debit sa pun pe fiecare roata,amortizoare de zgomot/debit cu reglaj pentru evacuarea aerului din perne, un display 3.5" cu touch si urmeaza sa incep realizarea propriului sistem de management al suspensii.4 points
-
Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine1 point
-
Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor1 point
-
Acum am realizat faptul ca eu am volant cu masa dubla pe 1.8, asa ca e normal sa fie mai "fina" experienta. Oricum, mers mai putin rotund se simte la mine doar la rece in primii km, cu AC oprit. In rest, mai ales dupa ce se incalzeste, e smooth.1 point
-
Eu nu sunt suparat ca sunt rare pe strada asa pare ca am un model de colectie😀 . Dar sunt bucuros ca am comandat la timp masina . Acuma sunt termene de livrare care trec si de 6 luni plus scumpirile care au urmat . Chiar acuma am configurat un Tarraco motorizare , cutie de viteze si dotari similare cu ce am eu pe masina si pretul de lista este 42133 de mii de euro fata de pret de lista in martie cand am dat eu comanda 37357 de euro la care am primit un rabat baban de la dealer , o actiune de reducere de pret plus programul rabla si am luat masina cu 31400 . Acuma disconturi nu mai pupi rabla a trecut. Nu cred ca reusesti sa cobori pretul in zilele astea cu mult sub 40 de mii . Asa ca o gluma daca pun la vanzare masina o dau cu mai mult decat am cumparat-o 😀😀1 point
-
Mit. Nu lasă să scadă sub 500 km autonomie. Doar din considerentul ca fără adblue nu mai pornește atelajul. Eu de obicei pun câte 5l. Ca idee, pun ce găsesc la benzinărie. Chimicala e aceeași indiferent ce scrie pe bidon 😁1 point
-
Se poate inchide topicul. Masinuta este la noul proprietar, care nu este membru. Multumesc pentru gazduire!1 point
-
buna seara cu rugaminte va rog o parere, are ceva daca merg cu siguranta la haldex scoasa ? stiu se dezactiveaza abs asr si monitorizare pneuri, stiu care este siguranta. motivul incerc sa mai protejez haldex tinand cond ca afara este ok, ca haldex cupleaza de la 01 si decupleaza la 30 kmh iar traficul din bucuresti este horor ma gandesc ca decupland sigurnata il mai protejez mai face si el pauza si cuplez cand conditiile atmosferice o cer. nu intreb fara sa caut informatii pe tot internetul insa nu am gasit nici un raspuns concret, de la intrebare toti observ ca incep cu prezentarea modului de functionare si alte blabla. insa concret DA ...MOTIVE sau NU ... MOTIVE. nimic multumesc cu stima,1 point
-
@ct_act Cred ca m-ai inteles ompic gresit, ai dus-o in alta directie... Cu toate acestea, la o masina de 45K am pretentia sa nu-mi pui stergatoare coapte din fabrica si la 1 intrevedere, la mai putin de 1 an de la achizitie sa-mi spui ca "stergatoarele trebuie schimbate ca sunt imbatranite" > pac 200 lei. La aceiasi prima intrevedere eu sa-ti zic ca vedeti ca trapa nu culiseaza cum ar trebui la o masina de "varsta" ei ... ah dom'ne stiti, nu trebuia sa asteptati pana la revizie sa ne spuneti asta. Eu ii zic pai si atunci de ce ii mai zice revizie? M-am "certat" cu ei jumatate de zi, in final tot ca ei a fost ca n-am ingrijit eu masina si pac inca 500 lei. Masina noua, da? Cu toate acestea pentru 2 hartii impaturite, ca asta sunt filtrele astea sa ceri cat cer... nu ca ne cramponam acum dar cand ei au ajuns sa ti-o traga pe toate partile parca nu-ti mai vine nici tie sa lasi cheile si la final doar sa tragi cu cardul un salariu minim pentru un schimb de ulei, nu? Despre asta era vorba in postarea mea, doar zic... si repet, cred ca m-ai inteles umpic gresit. Vorbesc din perspectiva a 2a masini cumparate de noi si pana in punctul asta obisnuiam sa inchid ochii pentru acele lucruri pe care la revanzare prea putini le inteleg. Si app de revanzare, sa ajungi cu masina ta luata de noua la verificare cu un potential client si sa-ti demonstreze oamenii din service ca o portiera ti-a fost chituita si revopsita si tu atunci sa realizezi ca asa ai mers cu masina aia toti anii, asa ai cumparat-o si ca papagalul o vinzi "tipla". (*masina n-a ramas in niciun service peste noapte, toate intervenitiile s-au petrecut sub ochii mei (pe camere) sa zic asa deci asa a fost din day1. ) Deci in final, ca sa concluzionez, ca m-am lungit... nu era vorba de economia de 200 lei cat era vorba de neseriozitatea celor implicati. Ca mai bine schimbi tu cu mana ta daca ai cunostintele ca iesi mai bine si ca bani si foarte posibil sa fie si masina mai bine intretinuta pentru ca nu prea te mai poti baza pe reprezentante si pe ce-ti spun ei.1 point
-
Sunt multe inexactitati - in primul rand la uzura motorului contribuie numarul de porniri, implicit in oras fiind un numar mult mai mare al pornirilor. Motorul este mai afectat in 5000km mers in oras fata de 5000km mers in exterior. Sigur ca acest aspect incepe sa se simta poate peste 60k km. In al doilea rand, tocmai ca motoarele mai noi sunt facute sa mearga cu temperatura uleiului ceva mai mare de 90 de grade.1 point
-
Răspund la toti deodata: @DragosBMStai liniștit cu garanția, o ai doar pe hârtie, în practică sunt atât de reticenți la a schimba ceva, încât poți considera ca nu o ai. Ref la filtrul de combustibil, nu este lifetime (la MQB se schimbă la 90k km, recomand la maxim 30k) dar poți încerca și ne spui și noua cum a evoluat. @morpheusmasterFiltrul de aer era îmbâcsit si la mine la 15k km deși filtrul de bitdi este dublu ca suprafață față de un single turbo (vw zice schimb la 60k km, recomand neapărat de schimbat la maxim 15k), cel mai bine stai planton lângă masina sau cu geana pe camere dacă ai dubii ca ai platit si nu s-a schimbat. Aici vorbim de economii de 200 de lei la o revizie pentru doua filtre la mașini de 35-50k euro? Surprinzător, întreținerea la o mașină costă, uneori bani, cine vrea la dealer plătește în plus, cine vrea piese OE plătește in plus niște bani care la revânzare prea puțini vor înțelege de ce s-au băgat sau de ce unele piese s-au pus neapărat "factory spec". Acum ne cramponăm de diferența pe doua filtre, dar la distribuție cum va fi?1 point
-
@acidone77 CUAA si urmasii vin cu DPF, SCR dual (mama cat e litrul de adblue si cat de frumos e cand ingheata la -11 grade sau, mai frumos, instalatia da eroare si mai ai 2000km pana nu mai porneste) EGR de inalta presiune, turbo secvential (parca sunt inseriate) si chiar dieselgate 3.0. Motorul e “stronk” si are multe modificari care il deosebesc de fratii mai mici. Care sunt si slabiciunile lui. chiulasa diferita, biele, pistoane, segmenti, bolturi noi. Daca prinzi unu bun e wow.. daca nu, nu. Intrebare tu ai intercooler aer-aer sau apa-aer? TSi vine cu valva PCV si in variantele noi cu GPF. Si IS20/38 in functie de nevoi. Si cele perfomance 1 si 2 cu injectie duala. Cand tragi linie dupa 5 ani… o zice unu care a crescut cu dieselul in curte PS am zis de CP 4.1?1 point
-
La mine altul e principiul, imi cam pun anvelopele de iarna cand temperaturile incep sa scada noaptea si diminetile sub 7 grade. Chiar daca ziua sunt 20, asta i treaba. Prefer sa merg mai atent ziua, decat cu frica noaptea, la 4-5 grade.1 point
-
Sa fim intelesi, ca am vazut tot felul de interpretari ale situatiei cu criza chipurilor. Criza de semiconductori este din cauza ca foarte multi fabricanti de circuite integrate, care n-au fabricile lor proprii, s-au bazat pe o singura firma (TSMC) pentru fabricarea efectiva a chipurilor. Apoi cei cu circuitele integrate folosite in automotive au redus comenzile crezand ca din cauza Covid vanzarile de masini vor scadea, intre timp TSMC a luat comenzi de la alti clienti (IT si telefonie mobila) si acum cei cu circuitele integrate folosite in automotive au pierdut randul. https://en.wikipedia.org/wiki/TSMC1 point
-
Deci ledurile astea sunt fenomenale! Nu stiam ca din noapte se poate face zi cu doar 4 leduri :)) Chiar le recomand! O sa mai cumpar 2 si pentru plafonierele din spate! Poate si in portbagaj. Astazi am patit ceva ce n-am mai patit si anume am fost oprit de politie si luat la intrebari cu xenonul. Mi-au cerut actele la control, totul ok acolo pana au inceput sa se uite la cum arata masina(era un politist mai tinerel). Mi-au gasit xenoanele care nu-s legale, jantele care-s mai mari(desi in certificat nu-s trecute dimensiunile jantelor), folia de pe stopuri si a zis ca daca mai cauta imi mai gaseste. A zis sa dau foliile jos de pe stopuri si bineinteles ca am incercat sa le dau jos dar nici naiba ca nu se dezlipesc si ca imi da amenda de 500 lei si raman fara certificat. Oricum l-am simtit ca avea chef de panarama si zambea mereu si mi-a dat drumul fara sa imi ia nimic. Stiu ca am multe ilegalitati pe masina care oricum sunt mult mai legale fata de ce au unii pe loganuri si alte cazane. N-am ce comenta in legatura cu comportamentul politistului ci doar sunt foarte nemultumit de cum se aplica legile in Romania. Am totusi xenon cu lupa si daca vroia politistul ii dovedeam ca loganul lui cu halogene deranjeaza mai mult participantii la trafic decat xenonul meu pe lupe. Cand le-am reglat am facut in asa fel incat sa nu deranjez pe nimeni! Iar cu foliile de pe stopuri, care e folie de geamuri si e destul de deschisa(in poze iese mai intunecata) se vede foarte bine orice manevra pe care o semnalizez atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte. Jante mari? Sunt OEM vw pana la urma si s-au pus pe GTI care are motor de 1,8 iar eu 1,9 si nu vad unde ar fi problema, doar ca nu-s trecute in cartea masinii. Legea e lege dar nu pentru toti! Sunt altii care ma baga in sant cu xenonul lor, cu stopurile care-s prea fumurii si nu se vad deloc si cu jante strambe cu cauciucuri trecute peste limita de uzura si cu proiectoare de ceata care bat in nori.1 point
-
Adevarata scoala ati facut pe tema asta. va multumesc frumos si sper ca timpul dv petrecut cu noi aici sa fie de folos si altora in viitor. clar ramane cuplat cu stima,0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00