Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2021 în toate secţiunile

  1. Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine
    4 points
  2. https://piataauto.md/Stiri/2017/02/La-discutie-inginerii-cum-exploatezi-corect-motoarele-TSI-si-alte-benzinare-turboaspirate-moderne/
    3 points
  3. @ct_act Cred ca m-ai inteles ompic gresit, ai dus-o in alta directie... Cu toate acestea, la o masina de 45K am pretentia sa nu-mi pui stergatoare coapte din fabrica si la 1 intrevedere, la mai putin de 1 an de la achizitie sa-mi spui ca "stergatoarele trebuie schimbate ca sunt imbatranite" > pac 200 lei. La aceiasi prima intrevedere eu sa-ti zic ca vedeti ca trapa nu culiseaza cum ar trebui la o masina de "varsta" ei ... ah dom'ne stiti, nu trebuia sa asteptati pana la revizie sa ne spuneti asta. Eu ii zic pai si atunci de ce ii mai zice revizie? M-am "certat" cu ei jumatate de zi, in final tot ca ei a fost ca n-am ingrijit eu masina si pac inca 500 lei. Masina noua, da? Cu toate acestea pentru 2 hartii impaturite, ca asta sunt filtrele astea sa ceri cat cer... nu ca ne cramponam acum dar cand ei au ajuns sa ti-o traga pe toate partile parca nu-ti mai vine nici tie sa lasi cheile si la final doar sa tragi cu cardul un salariu minim pentru un schimb de ulei, nu? Despre asta era vorba in postarea mea, doar zic... si repet, cred ca m-ai inteles umpic gresit. Vorbesc din perspectiva a 2a masini cumparate de noi si pana in punctul asta obisnuiam sa inchid ochii pentru acele lucruri pe care la revanzare prea putini le inteleg. Si app de revanzare, sa ajungi cu masina ta luata de noua la verificare cu un potential client si sa-ti demonstreze oamenii din service ca o portiera ti-a fost chituita si revopsita si tu atunci sa realizezi ca asa ai mers cu masina aia toti anii, asa ai cumparat-o si ca papagalul o vinzi "tipla". (*masina n-a ramas in niciun service peste noapte, toate intervenitiile s-au petrecut sub ochii mei (pe camere) sa zic asa deci asa a fost din day1. ) Deci in final, ca sa concluzionez, ca m-am lungit... nu era vorba de economia de 200 lei cat era vorba de neseriozitatea celor implicati. Ca mai bine schimbi tu cu mana ta daca ai cunostintele ca iesi mai bine si ca bani si foarte posibil sa fie si masina mai bine intretinuta pentru ca nu prea te mai poti baza pe reprezentante si pe ce-ti spun ei.
    2 points
  4. eu pe autostrada nu trec de 3000rpm ca sar de 130 si in oras sar de 3000 rpm pentru ca mai am nevoie sa ma strecor. plus ca una e sa ai regim constant, chit ca mai sus, si alta regim alternativ turatii mari-turatii mici-turatii mari si tot asa. si ai si drumuri asa de scurte uneori ca nu se unge motorul cum trebuie. am colegi care vin cu masina la servici si stau la 1km!!!! se unge motoru ala ciuciu in distanta aia. cati dintre noi nu avem cateodata drumuri scurte in oras? cred ca e prima oara cand aud ca e mai bine pt masina in oras.
    2 points
  5. Da, arată extraordinar. Me gusta! 😍 Mișto weekendul ăsta care a picat intr-o miercuri lucrătoare dar pentru cinci cilindri mi-as lua liber toată săptămâna!
    2 points
  6. Si cum azi a fost weekend, am sacrificat mai toata ziua pentru proba setup-ului de vara. Din fericire cauciucurile, jantele, distantierele si noile prezoane se potrivesc de minune pe masina si nu sunt probleme de niciun fel. Am facut cateva zeci de kilometri astazi (accelerari mai puternice, franari, bracari ale rotilor, etc.) cu suspensia atat in setare confort cat si in sport si nu am observat un comportament schimbat al masinii. Din punct de vedere al aspectului, mi se pare mult imbunatatit datorita design-ului mai dinamic al jantelor si cumva mai aproape de cum ar fi trebuit sa arate masina din fabrica (in opinia mea). Rotile ies mai in afara datorita distantierelor de 12mm, dar nu atat de agresiv, in partea de sus inca se incadreaza sub aripa. In partea de jos a spoilerului oricum ies si cu jantele OEM destul de mult, asa ca nu vad sa fie o problema. Mai multe impresii si poze la primavara, cand le voi monta pe masina definitiv. Pentru moment m-am linistit ca totul e in regula si ca nu trebuie sa ma agit cu vandut jante, returnat distantiere, etc. Per ansamblu, sunt foarte incantat de rezultat, mai ales ca a costat toata distractia o treime fata de cat ar fi fost la reprezentanta.
    2 points
  7. Intrebarea principala este legata de disponibilitatea unei prize. In functie de asta se poate pleca la cautarea masinii.
    1 point
  8. buna seara cu rugaminte va rog o parere, are ceva daca merg cu siguranta la haldex scoasa ? stiu se dezactiveaza abs asr si monitorizare pneuri, stiu care este siguranta. motivul incerc sa mai protejez haldex tinand cond ca afara este ok, ca haldex cupleaza de la 01 si decupleaza la 30 kmh iar traficul din bucuresti este horor ma gandesc ca decupland sigurnata il mai protejez mai face si el pauza si cuplez cand conditiile atmosferice o cer. nu intreb fara sa caut informatii pe tot internetul insa nu am gasit nici un raspuns concret, de la intrebare toti observ ca incep cu prezentarea modului de functionare si alte blabla. insa concret DA ...MOTIVE sau NU ... MOTIVE. nimic multumesc cu stima,
    1 point
  9. Eu am folosit setul de la O3 cu michelin alpin 6 205/55 R16 si este perfect ok, am facut asta pt ca mai merge 1-2 ani de folosinta. Dar ca recomandare daca le achizitionezi acum, ia 205/60
    1 point
  10. Foarte frumoasa, George! Sa o stapanesti sanatos si sigur te va bucura in fiecare zi ! Sa patesti faze din astea si pe la marii producatori...dezamagitor. Inca putin si o sa pun si eu o poveste din asta frumoasa la mine
    1 point
  11. Tare as vrea sa imi cumpar si eu o pereche asa ! Urmaresc videourile tale de mult timp. Din pacate am dimensiunea 235/50/18 la jante si nu gasesc Cooper ATT pe aceasta dimensiune ... am gasit daca bine tin minte 235/55/18 dar mie frica parca sa nu frece pe undeva.
    1 point
  12. Am primit o oferta de Sava la 400 ton bucata. Dacă nu apare vreo alternativa cred ca vineri le execut.
    1 point
  13. Cine face mult oras, are soft dieselgate, nu menajeaza masina cand regenereaza, adica o opreste cand regenereaza, o conduce ca pe Logan benzina, ar fi ok sch uleiul la 7000km.
    1 point
  14. S-a pus alta piesa complet din fabrica. Nu se vede umblat pe sub, e fara urme sau schimbat ceva de pe drum. Acel spoiler vine cu totul, nu vine pus peste. Dupa ce ca de abia fac masinile, mai uita niste piese. In poza se vede spoilerul mat cromat care trebuia sa vina. Se poate si mai rau, englezii primesc masini cu usi care nu se inchid, cu piese care nu sunt aliniate..si peste 9 luni.
    1 point
  15. Eu am mers 94.000km cu fosta mașina, și completam de fiecare înspre minim deoarece Ateca avea rezervor mic, și nu am avut neplăceri in cei 3 ani in care am ținut mașina
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!