Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2021 în toate secţiunile

  1. Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine
    7 points
  2. @andreiserban am auzit sunete de sub capota dupa oprire si initial nu aveam idee ce anume se petrece Revenind la alegerea rotilor de iarna a fost o intreaga alergatura. Am vrut sa trec in carte si dimensiunea 225/45/R17, dar se pare ca modelul de Golf 7 R facelift fara OPF e singurul care nu o are. Nu am vrut surprize asa ca am luat anvelope de dimensiunea ce o aveam trecuta si anume 205/55/R17. Nu mai e la fel de sportiva, acum pe race se simte la fel ca si pe confort cu rotile de 19 + ceva extra ruliu, dar imi permit sa dau in gropi fara sa ma gandesc ca trebuie sa refac geometria la cateva luni. (been there, done that) Am mers pe Conti TS870P 205/55/R17 XL 93V FR + jante VW Michigan 7.5j ET47 R17 (intra sub aripa doar 3mm mai mult decat Pretoria si au loc suficient pentru etrierul fata). In weekend am avut parte de vreme buna si i-am facut un detailing exterior ca pregatire pt iarna. Spalat la 2 galeti, decontaminat chimic si mecanic, corectat cateva ciobituri capota, polish, degresat, aplicat sealant si ceara, reimprospatare tratament hidrofob geamuri, hidratare chedere, plus eliminat sticker protectie bara spate si lipit emblema haion corect. (prima data am lipit-o conform manualului de reparatii, dar cred ca era versiunea de america, asa ca logoul meu era pozitionat cu 1.2cm mai sus decat e normal, iar asta imi tinea piticul de pe creier ocupat) - am folosit ca sablon Golful vecinului pentru a lipi fix unde trebuie. *inainte si dupa* Nu ma asteptam sa scot atatia contaminanti cu argila in conditiile in care masina a fost la detailing in iunie si a fost parcata doar la subteran. Luciu capota la finalul zilei *laveta de pe jos am mai folosit-o doar la sters dressingul de cauciucuri* Alte chitibusareli: covorase cauciuc pentru iarna, trusa cu roata de rezerva ingusta (suport spuma pentru trusa scule, cric, coarba, cheie si surubelnita VW) + cheie dinamometrica. Cel mai greu mi-a fost sa gasesc suportul de spuma, asa ca daca isi mai cauta cineva, aici e codul piesei: 5G0012115N. Momentan masina are 40000km si am programat-o pentru revizie ulei si filtre + inspectie sistem AC. Am auzit de cateva ori un fasait de sub bord atunci cand porneste compresorul prima data si cred ca are nevoie de o completare cu freon. AWD season is loading.
    5 points
  3. Si cum azi a fost weekend, am sacrificat mai toata ziua pentru proba setup-ului de vara. Din fericire cauciucurile, jantele, distantierele si noile prezoane se potrivesc de minune pe masina si nu sunt probleme de niciun fel. Am facut cateva zeci de kilometri astazi (accelerari mai puternice, franari, bracari ale rotilor, etc.) cu suspensia atat in setare confort cat si in sport si nu am observat un comportament schimbat al masinii. Din punct de vedere al aspectului, mi se pare mult imbunatatit datorita design-ului mai dinamic al jantelor si cumva mai aproape de cum ar fi trebuit sa arate masina din fabrica (in opinia mea). Rotile ies mai in afara datorita distantierelor de 12mm, dar nu atat de agresiv, in partea de sus inca se incadreaza sub aripa. In partea de jos a spoilerului oricum ies si cu jantele OEM destul de mult, asa ca nu vad sa fie o problema. Mai multe impresii si poze la primavara, cand le voi monta pe masina definitiv. Pentru moment m-am linistit ca totul e in regula si ca nu trebuie sa ma agit cu vandut jante, returnat distantiere, etc. Per ansamblu, sunt foarte incantat de rezultat, mai ales ca a costat toata distractia o treime fata de cat ar fi fost la reprezentanta.
    4 points
  4. @acidone77 prin 2017-18 cautam masina. Eram setat pe A7 C7 BiTDI/BiTDI Performance. Facand naveta cu escala in Hamsterdam, Frankfurd si Munchen, eram primul cand dadeau baietii 200-400-600€ ca sa iau un zbor mai tarziu. Asa ca am vazut destul de multe masini decente. Dar, dupa un calcul scurt, costul cu intretinerea era prea mare (un BiTDI v6 de 40.000 sh ma ducea undeva la 4-5.000€ doar CASCO, RCA si impozit - enorm, zic eu). 2.5-ul T(F)SI era ceva rar si cam.. nici cal, nici magar asa ca m-am orientat la. 4cil. Cautam 2.0 TDI 190/245 sau 2.0 TSI 220 (cu asta ma imbolnavise @75NOR). BiTDI-ul dadea bine pe un Arteon dar ma incadram doar SH. Cum stiam cam ce inseamna un EA288/288evo (EGR de inalta presiune, admisie murdara , DFP, SCR Adblue - sistem de incalzire rezervor adblue - exact de asta nu ingheata, pompa de injectie CP4.1 - pe V6 e CP4.2, dieselgate 2.0 si mai nou pe EA288evo se anunta un dieselgate 3.0) comparand cu un EA888 rev3/3B/evo4 unde singura problema specifica a fost supapa PVC si lipsa MPI la versiunea cu IS38 (EA288 si EA888 rev3 impart multe piese, printre care blocul si designul ala misto cu galerie de evacuare in chiulasa, turbo racit cu apa si 2 pompe de racire, una electrica pentru circuitul mic si una cu cuplaj actionat cu vid - astea au picat ca mustele) am zis ca varinta optima e un EA888 rev 3 performance 3 sau S (220/245/255 sau 272/280/300CP). Consumul e putin mai mare (nu vei utiliza tot timpul aia 300+CP dupa stage 1 - un TSI 220, DSG 6 pe superb FWD scoate fata probleme un 5.5 la drum lung mers incaltat cu adibasii 43 nu 47), n-ai EGR, n-ai DPF, SCR, doar versiunile WLTP vin cu GPF. Am ratat un Superb 220 si, cum dobanzile o luasera grav in sus am zis ca mai bine scap de rata la casa. Desi eram chitit pe un superb 280 AWD. FWD ceva luni/ani: am luat pana la urma o Octavia 3FL cu EA888 rev3 B - face 3 ani in martie si cred ca au fost doua situatii in care imi doream sa am motorul de 280 - pe asta l-am testat intensiv intr-o delegatie undeva prin nordul de. IS38’e imens, incarca greu, insa, o data in sarcina e demon dupa 5000 rpm pana la rosu - 6500 rpm (baietii cu Golf R/S3 stiu ce zic). In rest masina de huligan. 1388 de kile, 320Nm in mod normal si 396Nm pana in 3000rpm. Ar merge un stage 1 pana in 235-245CP dar mi-e ca stric masina ;)) (as in devine atat de violenta incat n-o mai pot conduce in oras) Pe Arteon/Passat/Superb 190TSI e la limita, asa ca, din punctul meu de vedere 2.0 TSI 220 cu stage 1 sau 280 stock e alegerea corecta. AWD.
    2 points
  5. @acidone77 CUAA si urmasii vin cu DPF, SCR dual (mama cat e litrul de adblue si cat de frumos e cand ingheata la -11 grade sau, mai frumos, instalatia da eroare si mai ai 2000km pana nu mai porneste) EGR de inalta presiune, turbo secvential (parca sunt inseriate) si chiar dieselgate 3.0. Motorul e “stronk” si are multe modificari care il deosebesc de fratii mai mici. Care sunt si slabiciunile lui. chiulasa diferita, biele, pistoane, segmenti, bolturi noi. Daca prinzi unu bun e wow.. daca nu, nu. Intrebare tu ai intercooler aer-aer sau apa-aer? TSi vine cu valva PCV si in variantele noi cu GPF. Si IS20/38 in functie de nevoi. Si cele perfomance 1 si 2 cu injectie duala. Cand tragi linie dupa 5 ani… o zice unu care a crescut cu dieselul in curte PS am zis de CP 4.1?
    2 points
  6. Arata fenomenal in culoarea asta! Felicitari pentru alegere si cat mai multe zambete!
    1 point
  7. Da, arată extraordinar. Me gusta! 😍 Mișto weekendul ăsta care a picat intr-o miercuri lucrătoare dar pentru cinci cilindri mi-as lua liber toată săptămâna!
    1 point
  8. ...si e cel mai urat BMW ever. Da, are partea practica de partea lui, dar ma undoiesc ca se conduce ca un BMW, asa ca ...de ce ai lua asa ceva?
    1 point
  9. Sunt curios, treaba cu spoilerul le ai spus o tu, sau au venit ei cu solutia? Adica, daca nu se sesiza problema ramanea asa? Mi se pare cam asa si asa ca un AUDI sa plece cu alte repere puse din fabrica si cele bune sa fie trimise prin posta Pandemia asta.....unde s-a ajuns
    1 point
  10. Salutare! Bora Bora s-a vandut astazi, dupa aproape 10 ani de cand este la mine. Cred ca undeva in Bucuresti s-a dus masina. Noul proprietar este pasionat, sigur va avea grija de ea iar daca am inteles bine, targetul lui este undeva la 300cp Se poate inchide topicul, numai bine!
    1 point
  11. Schimba firele rosu si galben intre ele.
    1 point
  12. S-a pus alta piesa complet din fabrica. Nu se vede umblat pe sub, e fara urme sau schimbat ceva de pe drum. Acel spoiler vine cu totul, nu vine pus peste. Dupa ce ca de abia fac masinile, mai uita niste piese. In poza se vede spoilerul mat cromat care trebuia sa vina. Se poate si mai rau, englezii primesc masini cu usi care nu se inchid, cu piese care nu sunt aliniate..si peste 9 luni.
    1 point
  13. Mai bun decat un produs dedicat, nu dar e o obtiune ieftina care ajunge la rezultate asemanatoare. Cei drept ingheata normal, dar se desprinde mai usor gheata fata de un parbriz " netratat ". Eu am ales solutia pe care am mentionat-o mai sus, din simplul fapt ca mai toate solutiile din comert ataca chederele si lasa reziduri in vas ... Puteti incerca oricum, nu strica. Conteaza si ce stergatoare sunt puse pe masina, vad ca in clip nu zice nimic de ele Sau daca au fost schimbate intre teste ...
    1 point
  14. Daca in spate stau doar copii, in F31 ar trebui sa fie loc suficient. Masina e in cu totul alta liga fata de orice Passat la tinuta de drum, stabilitate, directie, placere de a conduce. Normal ca e joasa 🙂 525d este mai mare, mai confortabil si mai bine lucrat, dar e o barca pe sosea, iar motorul doar suficient. Passat e o masina excelenta de familie, spatioasa, lucrata destul de bine, dar nu are nicio legatura cu sportivitatea, pe care vad ca o cauti.
    1 point
  15. 74xy km...next week programati la schimbarea papucilor de iarna... Si daca stau sa ma gandesc...au trect 10 luni din viata agregatului... Ar fi fost frumos sa aiba parte de altfel de tratament, dar incercam sa insiram istoria de pana acuma, cu putina rabdare si amintiri de pe garduri adunate La inceput, chiar si acuma de fapt, ma mai intreb ce suparare caut cu masina de pensionari...din punctul meu de vedere nu e cea mai frumoasa, nu e cea mai practica, nu e aerodinamica, nu e economa, nu prea are fler, o carca de bani pentru sa nu uitam, un tiguan... Asa ca trecem putin prin prima parte a anului cand asteptam bebele, sotia gravida, clar drumuri lungi nema...pandemie, plictiseala, colac peste pupaza masina aduna praf in garaj... Ajungem in vara cand a venit bebele, ne incercam norocul cu scoica, ulterior cu scaunul de masina, toate bune si frumoase, mai greu cu logistica, insa vorba ramane aceeasi: oricata masina ai, o umpli daca e ceva nou, ca doar masina cara, loc este, si te trezesti cu bagaje in dreapta soferului... Incepe toamna, schimbam job pentru unul mai prost platit, te intrebi daca mai are rost sa ti un astfel de agregat, ca doar arhi-suficient era si motorizarea de 2.0tdi 190ps de pe Ateca... De-a lungul timpului, nimica special, cumparat un set de...de fapt las codurile, poate mai ajuta pe cineva: sunblinds - 5NA064365 oglinda aditionala spate - 000072549A plasa portbagaj - 5N0065111 covorase iarna - 5NB061500 82V dublu fata reversibil portbagaj - 5NA061210 Si acuma incercam cealalta parte...uitam de ratiune, si desi nu imi doresc sa zic pasiune pentru un Tiguan, asa ca voi zice...mici placeri ale vietii inca surad la pop's & bangs, inca tot adolescent retardat ma consider, si nu regret nici un cent de combustibil driving part nu-s prea multe, dar sa zicem: la 7 saptamani de bebe, am avut de nasit peste carpati, si am decis sa plec pana la urma singur, nu singur in masina, ci 3 adulti+bagaje, insa fara fete...si am inceput sa imi dau seama ca parca e ceva acolo la acest agregat... la 9 saptamani de bebe(shoot me, insa mai nou asa tin calendarul si timpul, in saptamanile galustii 🤣), am avut nunta si botez pe langa sarbi, tot 3 adulti in masina, insa un urcat pe autostrada mai tarziu, o portiune mai libera, si vai ce repede poate pleca dreptul de a conduce...vai vai la 11 saptamani, tot de bebe reper ^^ , am plecat cu sotia si galusca la nasit in Sighisoara, si culmea, se poate merge decent, chiar sa folosesti maneta stanga a volanului inspre jos, fara stres, emotii sau chicoteli in spate, desigur, nu la fel ca cu flacai in masina a inceput toamna cu peste 6000km in bord, am inceput sa mai urc si pe la 5000+rpm....nu e sanatos, dar vai ce alte sunete imi aud urechile de la akrapovic si terminam cu ultimul weekend, cand ca un retardat am primit green card de la nevasta la pescuit in jud. Alba, si am plecat in tandem cu un Xperience 2.0tdi 184ps in fata, eu cu ACC in spate... si uite asa de 2 ori m-am scapat si l-am surprins pe al 2 sofer, ca si o masina albastra, parca are ceva acolo... Inca ne invatam, suntem tineri, all around...insa tot parca apare un gand in capusor...cat de prost mi-ar sta cu un tiguan macar asa pana in Mures pe motor ring...si dupa ma trezesc la realitate, si imi spun stai jos luceafar beat...
    1 point
  16. Multumesc tuturor! Am citit diverse pareri referitor la plafonul panoramic, dar nu am prea vazut probleme cu crapatul acestuia la R, doar la TCR si GTI de America + cazurile de la Passat B8 si nu am vrut sa risc Legat de tipul uleiului folosit, nu am idee. Pe buson scrie Castrol, deci posibil sa fi folosit asa ceva. Cel mai important e ca dupa atatia km nu a ciupit niciun gram. Sa speram ca asa o sa fie in continuare. Inca nu m-am gandit ce am sa folosesc la urmatoarea revizie, cred ca Liqui, Motul sau chiar Castrol edge. Acum daca alti utilizatori au recomandari sunt deschis la sugestii pentru ca nu vreau sa fiu tipul ala care intreaba ce ulei sa puna Ceva poze de la interior: Imitatia de carbon de pe laterale si tetiere e putin cam rice style, dar nu pot spune ca ma deranjeaza. As fi fost ok cu scaunele stock cu alcantara pentru extra ventilatie in zona spatelui deoarece am simtit uneori ca incep sa transpir. Pe de alta parte mirosul de piele inca se simte si iti da senzatia de masina noua😍
    1 point
  17. I-am pus huse original Bej / Sport
    1 point
  18. Articolul mentionat este datat 2008. Atunci era folosit mult ZDDP ca agent anti-uzura, si care, prin polarizarea excesiva a moleculelor de biodiesel, era vinovat de dilutia uleiului de motor in perioada postinjectiei. Intre timp au fost dezvoltati alti aditivi sintetici care au redus mult acest efect. Sunt alte studii recente care indica pentru motorina B10 o dilutie de maximum 10% la 10.000 km (in cel mai rau caz, adica regeneri foarte dese). In cazul motorinei B10, schimbul de ulei cu aditivi moderni este recomandat sa se faca intre 10.000 si 15.000 km, in functie de frecventa regenerarilor efectuate in acest interval.
    0 points
  19. Multumesc frumos tuturor. De abia astept sa scap de rodaj ca sa ma pot bucura de toata pedala de acceleratie si de sunetul fake :)). Suna insa placut si din exterior cand porneste dimineata in dynamic. O sa mentionez si cateva astepte deranjante: -Autoholdul este inutil cand nu mai ai buton pe consola pentru dezactivare. 92euro de pomana -E un conflict la MIB3 cu carplay, iar apple music se incarca foarte greu. Streaming de pe youtube merge fara probleme. Plus cand e conectat pe wlan nu merge BT. Sunt printre problemele intregii generatii de infotainment VAG. -am mentionat calitatea interiorului care scade pe masura ce cobori privirea. Cel mai rau in zona de cupholder. Aspect stiut de mine de la testdrive si asumat. -deschiderea portbagajului e mica, dar nu e nici fullsize sedan. Venind de la liftback si hatch clar nu ajuta la perceptie. Portbagajul este insa incapator pentru nevoi.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!