Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2021 în toate secţiunile

  1. Dupa 6 luni fara o saptamana de la comanda, a ajuns saptamana trecuta S3-ul meu. Achizitionat ca o ultima sansa de benzina turbo inainte de marea electrificare si nu am dorit nici hybrid (chiar daca era decizia mai chibzuita). A fost o oferta buna si dupa 11 ani de 1.4TSI cu cutie manuala, am facut schimbarea spre 2.0TFSI 310cp, S-tronic, quattro. Cum Golf nu am vrut si nici forma de hatch, am decis spre sedan. Nu am vrut nicio masina mai mare. Ultimele luni cu un A5 aproape ca daily m-a convins ca am luat decizia corecta. Masina e in culoarea Navarra Blue cu pachet de crom mat la geamuri. Nu am vrut black pack si am preferat contrastul. De asta caut si jante argintii pt vara. Dotarile sunt cele de care am nevoie si am rezistat sa o incarc cu multe dotari doar ca sa fie pt ca pretul lor sunt la alt nivel fata de VW si nu neaparat mai utile. Din spate in fata sunt farurile led matrix, park assist, apoi la interior scaune incalzite, audi virtual cockpit plus, audi sound system, audi smartphone interface, scaune incalzite, autohold (da, dotare optionala 2021), roata de rezerva, prezoane antifurt (din nou dotare optionala). Jantele stock vor ramane pt iarna. Am achizionat Hankook icep Evo3 W330 pt ele, pana la sfarsitul saptamanii le si incalt. Impresii sunt ca se simte premium pana incepi sa cobori ochii si sa vezi ca au facut reduceri de costuri la materiale. Cutia si motorul merg foarte lin, in D aproape ca se simte ca un cvt. Garda la sol putin cam mare pt un model S, dar safe pentru Romania. Nu voi lua jante 19", cel putin pana nu tocesc anvelopele cu care a venit din fabrica (Pirelli P zero PZ4 fabricate la Slatina). Pretul lor in configurator era oricum prohibitiv - 2000euro setul de 19, mai scumpe cu 1000euro fata de configuratorul din Germania. Astept sa termin rodajul sa o pot duce dincolo de 3500rpm cu impresiile aferente. Masina inca nu e completa, a plecat din fabrica fara spoilerul fata cromat, dar e pe vine
    16 points
  2. Sunt decente, dar design-ul nu e extraordinar.
    2 points
  3. Multumesc tuturor. A fost o asteptare de durata, dar a meritat
    2 points
  4. Prezoane negre? Uite ceva ce nu stiam ca exista la H&R Sa pastrezi codul de la antifurt, daca pierzi unul chiar poti sa comanzi dupa codul ala. Nu ma intreba cum stiu 🙄
    2 points
  5. @ShadoWzZ @ct_act Va trebui sa asteptam cu totii pana in weekend. Nu promit, dar incerc sa fac 2 poze acolo, macar sa va dati cu parerea. @cristi511 Sunt subiectiv, dar mie imi plac maxim. Acum...cum vor veni pe masina exact, nu stiu. Dar, cum ziceam si mai sus prin topic, nu prea sunt variante pe 20 inch, la specificatii OEM si chiar nu am vrut sa mai iau inca un set identic. Oricum, prea rau nu poate sa arate si investitia in ele+distantiere+prezoane e deja facuta, asa ca vor ramane pe masina indiferent. Atasez o poza cu o simulare facuta prin vara, cand inca ma interesam de modelul asta. In rest, am reusit sa ma vad weekend-ul trecut cu domnul @lambda_dryver pentru un schimb de impresii, din care au rezultat si cateva cadre cu cele doua "dulapioare". Nu ma pronunt despre a mea in poze vs realitate, dar pot spune lejer despre Tiguanul lui, ca pozele nu sunt reprezentative pentru cat de bine arata in realitate.
    2 points
  6. Dragilor zazurile au fost aruncate. Nu am reușit sa configurez un nou Ateca pe placul meu. Sunt dezamăgit în special de lipsa unui interior nou. O sa îmi lipsească sportivitatea cu siguranță.
    1 point
  7. @acidone77 my2017 parca vine cu DQ381. Zic de Superb.
    1 point
  8. Am condus Pasaturi si stiu cum este insa aveam asteptari nereliste de la Alltrack si probabil il compar cu dinamica de Seria 3 si Leonul 3 cu care merg. Clar, Passatul Variant iese mai bine per total. Nu pot compara cam 500 litri portbagaj la Toring si Avant cu 650l la Variant sau agerimea si stilul Pasatului cu incetineala la accelerare si aspectul muncitoresc a lui Mondeo. Cum spunea cineva pe aici sau in alta parte, masina mai buna ca Passatul este doar Passatul noua generatie...... cu completarea, daca nu esti interesat de sportivitatea condusului. 😉
    1 point
  9. Foarte faina culoarea. Da bine cu crom. Daaar, jantele astea stock... par foooarte mici
    1 point
  10. Si mie mi-a franat violent cand mergeam cu spatele, dar nu mai stiu daca aveam centura sau nu (faceam niste manevre la mine pe ulita, langa casa). In spate era iarba si era noapte. Nu prea mi s-a mai intamplat de atunci. Inca una: acum ca am 2.3 (instalat cu peripetii, gen nu voia sa porneasca instalarea pentru ca erau farurile aprinse, pentru ca erau pe auto si era noapte, dar tot nu voia nici daca le stingeam manual, etc.), parca s-a schimbat comportamentul lui Travel Assist: franeaza mai din timp, nu cand sunt deja transfigurat si leaorca de transpiratie si parca merge mai lin cu totul, deci e super bine. O data sau de doua ori a plecat de pe loc, franat puternic pana la zero, apoi a plecat din nou. Asta in conditiile in care masina din fata plecase si se indepartase la vreo 5-10 metri 🤷‍♂️.
    1 point
  11. @quzeDa, pai la ei am fost sa probez distantierele. @toni Prezoanele vin la set de 10 + un antifurt, asa ca m-am ales de fapt cu doua antifurturi 🙂. Spre norocul meu sunt si identice, deci am unul de rezerva, in caz de ceva.
    1 point
  12. 5.1 l/100 km e cam best case scenario cu motorul asta si DSG ... il obtii doar cand faci un efort consitent si mergi la consum. La o exploatare normala fara grija consumului si mai vioi, te duci pe la un 6 l/100 km, chiar mai mult daca ai talpa grea.
    1 point
  13. Buuuunn, au venit distantierele si prezoanele H&R, asa ca am dat o fuga la un service pentru teste si pare ca e in regula. Totul se potriveste asa cum ar trebui, iar cu noua janta montata cu distantier, sunt undeva la 8mm spatiu pana la etrier, cam la fel de mult ca la jantele OEM fara distantier. O sa ma duc in Weekend sa montez tot setup-ul pe masina (jante + cauciucuri de vara + distantiere) si o sa ma plimb asa cateva ore, sa fiu 101% convins ca nu e niciun fel de problema. Revin cu feedback dupa.
    1 point
  14. Salut! Am o problema destul de ciudata și nu stiu la ce service sa merg. Am un Golf 5 2.0 140 cai CBDB Commonrail iar când își face regenerare cred (interval de 350-400km) scoate fum alb destul de mult de parca sunt locomotiva pana își termina regenerarea și e destul de deranjant.. nu cred ca e normal. La ce service as putea merge pentru problema asta?
    1 point
  15. Eu folosesc doar Mobil 1 5w30, (asta s-a folosit i inainte) fara probleme, mai ales ca il schimb la 12k.
    1 point
  16. Zicere romaneasca din strabuni ... "e mai silentios si merge mai bine"!!! Dupa care masuratori? Ureche si ochi? Audiograma, ORL? Dupa ce citesti majoritatea postarilor din acest topic si chiar altele. Dupa ce vezi tot felul de useri care nu stiu ce ulei sa puna, altii sunt frustrati ca nu mai stiu ce zgomote face masina lor cu uleiul de la nu stiu ce producator, altii sunt mari "specialisti", altii sunt habarnisti ... Concluzia este foarte, foarte simpla. Daca folosesti norma de ulei recomandata de producator si schimbi uleiul la maxim 8.000-10.000 km, nu o sa aveti probleme. Restul e filozofie comerciala! Succes la vanzare! Sanatate si noroc!
    1 point
  17. Vezi daca mai ai eroare pe camera
    0 points
  18. Felicitari pentru masina! Cat consuma?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!