Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2021 în toate secţiunile
-
Ia o pila finuta si fa-l sa intre, insista putin :). Iti zic ca merita LED, se face lumina cand virez2 points
-
Softul dieselgate le "ajuta", le grabeste sfarsitul. Un soft de putere, facut corect, masina exploatata tinind cont de faptul ca are soft, PowerPutere😄, nu afecteaza piezo. Racirea lor, conteaza. Vara e indicat pe canicula sa iei capacul jos de pe motor.2 points
-
Superb-ul e ca vinul, îl comanzi acum și până vine... deja i-a crescut valoare. Păi, eu trebuie să mă bucur că am prins cu preț mic și să nici nu-mi treacă cumva prin cap să renunț la contract. Nu contează că s-a depășit termenul contractual (4-5 luni) și mașina stă din iulie pe aeroport. Eu trebuie să mă bucur dacă îmi vine de Crăciun, adică la 8 luni, că acum termenele sunt de 8 luni plus 3 luni pentru Canton etc.. Deci, eu am obținut în aprilie și preț mai mic și termen de livrare mai bun. Cum să nu fiu fericit, i s-a părut cuiva că sunt trist?1 point
-
Poti face asta, dar acest tip de injectoare se strica, fara nicio interventie software....este o problema comuna, cedeaza destul de des1 point
-
Ieri am avut o zi mai libera si m-am ocupat de jantele de iarna. De mult timp voiam sa le dau un refresh, si cum dpmdv ele trebuie sa fie un piiiic mai frumoase decat unele de tabla, am zis sa le fac negre. Si pentru rezistenta la murdaria de iarna. Mai departe, sa vorbeasca pozele. Nu sunt perfecte bineinteles, dar nici nu am cautat asta. Sunt decente, pentru costuri de 100 de lei si jumatate de zi de munca (asta e din partea casei), daca tin macar 2 ierni eu sunt super multumit.1 point
-
@vladinsky Mersi! Pretul nu este secret dar prefer sa nu-l postez aici... asa ca voi raspunde intr-un PM!☺️ @Cosmin ZKGThx! Ne straduim, in limita timpului si bugetului bineinteles! @Nenciu Victor Da, acel burete are un locas in care intra fixat! Acel opritor din cauciuc si acel burete provin din dezmembrari (Golf) Haionul vechi nu merita sa fie reparat deoarece era foarte afectat de rugina si am considerat ca fiind o varianta mai buna unul lipsit de rugina si cu vopsea originala😎 Lampile de iluminare asa raman (becuri) prefer sa o tin intr-o linie cat mai OEM, singurele LED-uri raman cele din faruri deoarece mi-am dorit aceeasi temperatura de nuanta intre pozitie si faza scurta/ lunga. Nu e nevoie de silicon, am aplicat o solutie dedicata impotriva ruginii in acele gauri si suruburile de prindere. (acolo consider buba, in acele suruburi de prindere si faptul ca intra direct in tabla, nu intr-un clips/ ceva de plastic) Si una de asta-vara ☀️1 point
-
Fizica elementara : Putere masinii = cuplul x turatia . Cuplul = forta ce actioneaza asupra pistonului (forta generata de explozie) x (distanta de la centrul punctului de contact al bielei cu arborele cotit la centrul arborelui cotit) La motoarele simple, de consum, nu este reglata cantitatea de benzina injectata de injector in sine ci este definit un anumit numar de "injectii" pe stroke. Acest numar este fix, definit de producator in functie de anumiti indici de functionare (dati de senzori). Nu il poti modifica tu apasand niste butoane. LE: ce am vrut sa spun aici este ca ai o valoare definita (in hartile de injectie). Din soft poate fi definit intervalul de timp de deschidere(si alte valori, depinde de soft) astfel incat sa fie injectata mai multa sau mai putina benzina dar nu ai o asemenea personalizare(prin driving mode selection) la acest tip de motor. Skoda, prin reprezentatantii ei, in acel clip de prezentare al Driving mode selection, a declarat foarte clar ca manipuleaza semnalul transmis de pedala de acceleratie. Manipuland semnalul transmis de pedala de acceleratie , manipulezi in mod direct turatia deci puterea masinii avand in vederea fizica elementara, facuta prin gimnaziu. Din aceasta cauza toata lumea simte ca masina "trage" mai bine sau mai prost in functie de ce mod alege. Cu putere mai mare ("caii" in termeni clasici) parcurgi mai repede o distanta. Sonda lambda, este folosita la reglarea amestecului dar doar in anumite momente, nu pe toata durata de functionare a motorului,este un element de control. Mai mult de atat, valorile citite de ea sunt interpretate si eventual folosite dupa ce ai apasat pedala de acceleratie nu in timp real, in acelasi moment in care apesi pedala. Tot fizica de gimnaziu este folosita si aici. Prioritate in functionarea unui autoturism o are input-ul soferului apoi elementele de control si siguranta ale diferitelor elemente. Pentru motoare, si turbo in mod special, nu te folosesti doar de sonda lambda pentru a crea un soft; ai senzori de temperatura, senzori de pozitie pentru diferite componente, MAF, MAP etc. Ai chiar si formule pentru a calcula dilutia uleiului cu benzina/motorina care ulterior interactioneaza cu restul softului. Pe toti ii folosesti pentru a crea un soft de functionare pentru motor.1 point
-
Trecand peste tonul tau de zeflemea prefer sa nu te bag in seama cu prostiile pe care le aberezi. Am ajuns la concluzia ca imi pierd vremea pe acest forum unde au ramas numai habarnisti care nu stiu reguli elementare de amestec si control al raportului stoichiometric la motoare EURO 6. Citeste aici "desteptule" si invata ce stiam eu de acum 30 de ani. https://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/10-senzor-oxigen-sonda-lambda.html Faptul ca moderatorul lasa publice prostiile debitate de tine, ma face sa cred ca te sustine in tampeniile debitate si nu mai are rost sa port un dialog cu prostia.1 point
-
1 point
-
Am trecut la setup-ul de iarna, si anume jante Le Castellet 16'' si anvelope Fulda Kristall Control HP2, ceea ce se traduce printr-un downgrade pe partea de look si un plus pe cea de confort. Ocazie in care rotile de vara au fost spalate, scoase pietricelele☺️, unse cu toate alifiile si bagate la pastrare. Am reusit sa gasesc un haion la nuanta si intr-o stare buna, cel existent avand rugina in zona lampilor de iluminare al numarului. A fost montat si polishat, mai necesita un pdr si niste puncte de vopsea. 😬 Dupa o saptamana cu noul haion in care si-a pierdut din identitate, am inceput sa ma obisnuiesc cu imaginea de clean look si cred ca asa va ramane. Am completat si interiorul cu butonul franei de mana si tavita de cauciuc din cotiera.1 point
-
1 point
-
Asta e soluție de samsar colorat... Sunt "marmelade" mai ieftine cu același efect. Sper ca următoarea mașină a ta sa fie tratată tot cu Metabond... Am amic care a pățit din astea... După ce a făcut o revizie ca la mașină proaspăt cumpărată cu distributie, ulei sintetic, filtre etc, a ajuns sa o și segmenteze... I-a plecat uleiul din baie în 200km... Gasca nu se uita în spate la ce fum/ulei lasă după el... Îți urez experiențe plăcute cu Metabond, Duralube etc...1 point
-
https://www.olx.ro/d/oferta/set-garnituri-sirocou-webasto-eberspacher-d4-d5-vw-sharan-vito-IDeo7mi.html0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00