Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2021 în toate secţiunile

  1. Ieri am avut o zi mai libera si m-am ocupat de jantele de iarna. De mult timp voiam sa le dau un refresh, si cum dpmdv ele trebuie sa fie un piiiic mai frumoase decat unele de tabla, am zis sa le fac negre. Si pentru rezistenta la murdaria de iarna. Mai departe, sa vorbeasca pozele. Nu sunt perfecte bineinteles, dar nici nu am cautat asta. Sunt decente, pentru costuri de 100 de lei si jumatate de zi de munca (asta e din partea casei), daca tin macar 2 ierni eu sunt super multumit.
    7 points
  2. @vladinsky Mersi! Pretul nu este secret dar prefer sa nu-l postez aici... asa ca voi raspunde intr-un PM!☺️ @Cosmin ZKGThx! Ne straduim, in limita timpului si bugetului bineinteles! @Nenciu Victor Da, acel burete are un locas in care intra fixat! Acel opritor din cauciuc si acel burete provin din dezmembrari (Golf) Haionul vechi nu merita sa fie reparat deoarece era foarte afectat de rugina si am considerat ca fiind o varianta mai buna unul lipsit de rugina si cu vopsea originala😎 Lampile de iluminare asa raman (becuri) prefer sa o tin intr-o linie cat mai OEM, singurele LED-uri raman cele din faruri deoarece mi-am dorit aceeasi temperatura de nuanta intre pozitie si faza scurta/ lunga. Nu e nevoie de silicon, am aplicat o solutie dedicata impotriva ruginii in acele gauri si suruburile de prindere. (acolo consider buba, in acele suruburi de prindere si faptul ca intra direct in tabla, nu intr-un clips/ ceva de plastic) Si una de asta-vara ☀️
    2 points
  3. Poti face asta, dar acest tip de injectoare se strica, fara nicio interventie software....este o problema comuna, cedeaza destul de des
    1 point
  4. Am mers pe alt principiu: anvelopele de vara sunt aproape noi, 8000 km, sunt de 215, cele de iarna au 30000 km, de 205. In DE, in WE, e foarte liber si se circula la viteza mare; am preferat anvelopele de vara.
    1 point
  5. Evident ca poleiul este tot o gheata, chiar daca meteorologic vorbind apare in urma unor precipitatii lichide ce trec in stare solida la contactul cu asfaltul inghetat. Deci gheata, polei, ghetus samd el are acelasi efect asupra anvelopelor, dupa cum lipsa zapezii sau a ghetii inseamna ca e perfect legal sa mergi cu anvelope de vara si la -30 de grade. Ca e mai buna o anvelopa de iarna pentru aderenta pe asfalt inghetat este alta discutie. La cum se anunta vremea, anvelopele de iarna par inutile in perioada urmatoare in zonele joase.
    1 point
  6. Problema se rezolva foarte simplu : -4 distantiere 8-10 mm (musai cu buza). -20 prezoane cu 8-10 mm mai lungi
    1 point
  7. E totusi un SUV cu spatiu destul de mare in zona aripilor. Nu cred ca 10mm offset pe fiecare parte sa schimbe comportamentul atat de mult. Cu siguranta dupa instalare, verificări pe loc si test de drum cu ele montate o sa vad mai exact. Downgrade la etrieri este exclus, e ca si cum m-as împușca singur in picior. O sa vorbesc maine cu baietii de la importatorul oficial H&R, dar parca tot as vrea sa trec inainte pe la un mecanic priceput sa ne uitam un pic cu roata data jos, daca e suficienta buza la hub sa tina distsntierele, ce prezoane noi trebuie, etc. Doar ca nu cunosc pe nimeni...
    1 point
  8. 1.Da 2.Nu 3. Cred ca tot un ID.3 sau poate un ID.4 4.Nu am stat sa calculez, dar consumul in oras este mai mic decat in afara. In afara te bazezi pe ea la un 300-320 km in conditii normale de mers. in oras mai mult. Primavara si toamna are range-ul cel mai mare. Iarna scade din cauza folosirii caldurii si vara din cauza utilizarii AC 5. Inca nu stiu, nu a trecut decat 1 an.
    1 point
  9. Am avut anvelope de 23 de ani fara a fi cu probleme vizuale. Fabricate in 1980 ! Pe vremea aia se puneau pe Skode 120 L anvelope adevarate. Nu sunt multi pe aici care sa stie ce calitate se facea atunci pe partea de anvelope. In ziua de azi multi din cei asa-zisi premium dau chifle cu clasa C de franare sau mai rau. E de luat in considerare Hankook, chiar si Zeetex. Clasa B de franare inseamna un cauciuc de calitate si moale. Rezulta o aderenta buna si un consum marit, posibil si zgomot ceva mai mare. Cand ai clasa A de combustibil si se uzeaza greu, e clar ca sunt plastic cu negru de fum si atat. Frane ioc.
    1 point
  10. treci capacitatea, marca, dupa care 1111111.... iti scrie in coding, la helper.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!