Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2021 în toate secţiunile

  1. Am incercat sa schimb acum ceva vreme, dar nu merge, cica Montreal nu e oras in Romania. pana una alta, au venit covorasele. La prima atingere par de mai buna calitate decat Weathertech.
    3 points
  2. Aici trebuie să-ți atrag atenția că greșești. Legea, codul rutier adică, spune următoarele: "Mașinile trebuie să fie dotate cu cauciucuri de iarnă atunci când șoferii circulă pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, indiferent de perioada anului." Dacă ai o "incursiune în lateral" aka șanț de exemplu pe polei, adio reparație pe Casco. În altă ordine de idei, nici să ții mașina în garaj nemișcată 4 luni nu e ok (asta că am înțeles că nu ieși cu ea dacă ninge 😋). Fără cârcoteală, încerc să înțeleg motivele pentru care ești (momentan pare-mi-se) anti cauciucuri de iarnă, dar nu reușesc să văd ceva logic în argumentele tale... Cât despre alimentat, eu pun motorină, dar mi se pare că OMV MaxxMotion e ce trebuie. Am încercat și Rompetrol și MOL, motorină "ieftină" și scumpă, aici mi se pare cel mai ok. Și da, la mine a existat diferență de consum între aia "ieftină" și aia "scumpă" peste tot, la aceleași drumuri parcurse.
    2 points
  3. Ai gresit perioada sau esti ruda cu Tiriac. Eu am B8, 50 ani si nea Ion m-a facut o oferta de nerefuzat, 962 Lei pe 12luni.
    1 point
  4. ID.3 Facelift ... cred ca in curand ar trebui un topic separat pentru asta... New premium material dashboard, door cards and front console Software version 3.0 from the production line ...
    1 point
  5. Este deja un model cu vechime, se vinde deja facelift. Tinand cont de faptul ca nu produc suficient este probabil totusi sa prelungeasca productia actualului model.
    1 point
  6. Nu va mai obositi, ca n are rost. Masina omului e mai speciala, si fizica lucreaza altfel in motorul lui. Aberam aici toti ca prostii, chiar daca avem optiunea asta de ani buni pe masini, unii chiar DCC, care mai modifica si suspensia. Da ce stim noi... asa e n tenis.
    1 point
  7. Eu folosesc Sonax full effect pentru jante. In ambalajul de 500ml e mai ieftin decat Rim Decon Pro. Pentru parbriz am folosit pana acum Arexons Rain off, Pro X rain shiel si acum Soft99 Glaco De Cleaner. Avantajul ultimului produs e ca si curata si tratareaza. Se aplica foarte usor si nu lasa suprafata unsuroasa, asa ca prefer sa il aplic mai des decat sa frec 10 min la parbriz ca sa dispara urmele de curcubeu.
    1 point
  8. Spotted ! 😎 Apreciez faptul ca o tii mereu impecabila, lucru mare, avand in vedere ca nu sta in garaj !
    1 point
  9. Eu zic ca este bine cat primesti motor ,volan , cutie de viteze si un scaun sa poti sta in ea 😀. Sincer acuma pe bune mai putin si iti trimit masina acasa pe bucati sa o asamblezi tu cand ai toate piesele . Sa fie anulate optionale fara sa fiu anuntat iar o vad ca o mare magarie chetia asta . Ma bucur ca am apucat sa primesc masina pana a inceput nebunia asta . Nu mai pun majorarile de pret care in cazul meu a sarit cu 3600 de euro pe o masina similara .
    1 point
  10. Ce omit cei care sustin sus si tare ca " voi poluati mai mult cu masina electrica decat...." este ca factorii care polueaza la productia, incarcarea, recliclarea masinii (acumulatorul/bateria ca aici e problema) sunt mult mai usor de controlat/cataliza/ reglementat (cele mai multe fiind in afara oraselor) decat milioanele de DPF-uri, EGR-uri defecte care trec pe sub radar si sunt direct in nasul nostru. Cat despre comparatia dintre nivelul de poluare al unui ICE vs Electric in care se omite poluarea rezultata in lantul: extractie-rafinare-transport al produselor petroliere. Daca nivelul de poluare generat de productia unei masini electrice este cunoscut azi, asa cum a mentionat colegul Sparkyson, productia de energie electrica migreaza usor, usor catre "green". Aceelasi lucru se intampla si cu tehnologia de reciclare a bateriilor. Adica in 5-10 ani articolul de mai sus o sa arate ceva de genul: dupa 20k Km masina electrica devine "verde".
    1 point
  11. Nu exista Mobil1 5w40 pe piata UE, cel mult Mobil Super 5w40, din gama mai ieftina. Mobil1 0w40 sau mai degraba Mobil1 5w30 ar merge.
    1 point
  12. Treapta a treia merge lejer spre 140km/h, iar in depasire ai nevoie de cai putere, nu de cuplu, iar caii putere sunt in zona superioara de turatie. Cu acest motor pot depasi lejer un TIR in treapta a 6-a de la 80km/h, dar cand am de depasit mai multe masini sau la viteza mai mare, ii dau a 3-a fara greturi. Tu ai masina mai grea si cu un cx mai slab, ca atare ar trebui sa muncesti mai serios motorul.
    1 point
  13. Rain shield-ul ofera o suprafata hidrofoba, dar tot adera gheata la sticla. Cam asa e testat un produs. Imi vine greu sa cred ca amestecul tau de apa si spirt e mai bun.
    1 point
  14. Mulțumesc frumos tuturor pentru aprecieri și mesaje! Da, kitul de la Maxton este foarte subtil, dar de efect in același timp. Optând pentru varianta in finisaj Piano Black, arată chiar OEM... Widebody-ul, in schimb, ne da de gol . Ca planuri de viitor apropiat, deși mi-as fi dorit sa finalizam proiectul exterior deja… Da, vor urma alte flanse distanțiere ca sa obținem acel look “flush”, cu noile elemente . @morpheusmaster Discutam in privat 👌🏼. @Catta83 Just say when and where 🍻. Cu mare drag as admira cei 5 cilindri . Nu in ultimul rând, legat de tipsurile evacuării, am făcut probe și cu alte modele, și mai mari, și mai negre, dar parca nu se încadrează “plăcut ochiului”… In plus, forma noului difuser nu permite o încadrare in spațiile dedicate, fără sa atingă, lucru care forțează sa coboram tipsurile mai jos, care la rândul sau crează o asimetrie neplăcuta in interiorul decupajului din difuser… Asa ca, pentru moment, cel puțin, rămânem la tipsurile “cuminți” .
    1 point
  15. In plaja 45 - 50k eur. Referitor la autonomie, dpmdv nu se bate, nu ar trebui sa stai 45-60min la o incarcare ( excluzand situatia in care stai la casa si in 90% din cazuri o poti incarca peste noapte ), sa nu mai vorbim de range anxiety ( la modelele actuale, cand range-ul producatorului e destul de departe de cel real, sau consum exagerat de curent iarna/frig, sau la viteze de autostrada. Trebuie sa intelegem ca electrica nu se va mula mult timp pe necesitatile multora. Pentru unii masina nu e doar un moft, si nu e folosita doar in interes personal 2km pana la piata, sau 5km la birou, etc.
    1 point
  16. Toate sunt o necesitate, ideea sa gasim un echilibru in toate, e pacat sa suntem atat de rigizi in "doar electrica ne va salva". Electrica e doar o picatura intr-o piscina din tot ce ar trebui facut sa fin GREEN. Looong way to go
    1 point
  17. @kolfleadingnu crezi ca exagerezi? Nu toata lumea se "plimba" cu masina personala, pentru multi e o necesitate. Nu sunt nici pro, nici contra masinilor electrice dar eficacitatea lor se va dovedi in timp, la fel si sustenabilitatea lor.
    1 point
  18. Multumesc @Skodiaq21 pentru poze. Cu permisiunea ta le incarc aici. Poze facute la showroom Metrotehnica, Jilava.
    1 point
  19. Cat mai este vara mai facem km. O iesire cu bicicletele acum doua weekenduri - se tine bine suportul no-name - insa cu doar doua biciclete, cu trei cred ca ar fi cam la limita... Apoi acest weekend o iesire in Ciucas cu prietenii. Un pic de serpentine Cheia - Bratocea. Dezmorteala de Haldex Va mai urma... Interfata s-a prajit - nu o mai vede laptopul. O am luata la mana a doua din 2013... i-o fi ajuns si ei... Maine poimaine ar trebui sa imi soseasca urmasa. Vedem apoi. Oricum masina trage perfect...
    1 point
  20. Azi am montat bujiile noi, am pus Beru GE 133 ,cod 2510031372, pret 56 ron, dar nu inainte sa curãț canalul de montaj in adancime pana aproape de interiorul cilindrului. Am folosit un alezor-tarod special pentru operatiunea asta, cu niste santuri in care se pune vaselina, sa se lipeasca in principal calamina acumulata in cei 5 ani si dislocata de alezor. A fost ceva, se vede in poza de mai jos. Am uns filetul cu putina pasta de cupru si am strans la 14Nm. Pe cutie scrie 15Nm dar am gasit informatii inclusiv pe site la producatorii de bujii, ca in cazul in care se aplica pasta antiseize se reduce cuplul de strangere cu pana la 30%, asta ar fi insemnat ca ar fi trebuit sa strang cu 11Nm, ceea ce mi s-a parut cam putin. In interiorul fiecarei fişe am dat cu puțin spray de contacte si gata.😊 Cosminel24, cheia dinamometrica e de la Facom si e luata cu imprumut.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!