Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2021 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Am trecut la setup-ul de iarna, si anume jante Le Castellet 16'' si anvelope Fulda Kristall Control HP2, ceea ce se traduce printr-un downgrade pe partea de look si un plus pe cea de confort. Ocazie in care rotile de vara au fost spalate, scoase pietricelele☺️, unse cu toate alifiile si bagate la pastrare. Am reusit sa gasesc un haion la nuanta si intr-o stare buna, cel existent avand rugina in zona lampilor de iluminare al numarului. A fost montat si polishat, mai necesita un pdr si niste puncte de vopsea. 😬 Dupa o saptamana cu noul haion in care si-a pierdut din identitate, am inceput sa ma obisnuiesc cu imaginea de clean look si cred ca asa va ramane. Am completat si interiorul cu butonul franei de mana si tavita de cauciuc din cotiera.2 points
-
Ultimul update pentru moment. Am primit confirmare, in urma pozelor cu masuratori, ca cele de 12mm sunt compatibile (sper sa nu am surprize cand vin) si am plasat comanda pentru doua seturi de distantiere H&R si doua seturi de prezoane H&R cu antifurt mai lungi. Livrarea undeva la 5-8 zile din DE, deci acum nu pot decat sa astept, Multumesc tuturor care mi-au sarit in ajutor, acum stiu mult mai multe despre distantiere fata de saptamana trecuta cand nici nu stiam bine cum arata 🤣.2 points
-
2 points
-
Se ajunge la un paradox..iti vine masina noua dupa 10 luni si la ce scumpiri sunt pana atunci ajungi sa o vinzi sh mai scump si nici nu esti samsar Au luat-o complet razna cu preturile, G8 R-line 1.5 dsg cu cateva dotari se duce in 34k. Prin primavara un GTI cu aceleasi dotari era 36k.2 points
-
1 point
-
Da, asta e usa...am mai fost acum o luna cand au facut reglaje, dar tot nu se inchidea la fel de usor ca cea din stanga. Nevasta-mea isi aminteste ca asa era si inainte sa mergem prima data in service. In mintea mea nu am putut concepe asa ceva, si cred ca de asta nu am vazut diferentele cu usa stanga. Masina a fost ridicata de sotie, i s-a spus, citez aproximativ, "e cuvantul nostru contra cuvantul d-voastra". Eu nu as fi achitat avansul pt piesa noua. Oricum, nu e vorba de cei 200 RON ... Pentru viitorii posesori care ajung pe acest topic, le recomand sa verifice temeinic masina la ridicarea din showroom.1 point
-
1 point
-
Da...de fapt poti incarca dump ul in programel.... fara interfata, pt a afla pinul. Iti trebuie o interfata vag commander, etc...nu merge cu tacho. Nu poti sa citesti dumpul cu vcds ul. Ti-am recomandat sa citesti, deoarece vorbim de o masina de 20 ani vechime, s-au discutat procedurile, sculele, programele de sute de ori... adica ai pe forum tot ce iti trebuie.1 point
-
Verifica cu el sau cu o lampa de control, daca ai 12v pe firul de pozitie, in mufa care vine in far1 point
-
Pai asa este corect: ii creste pretul cat timp asteapta clientul sa o primeasca. Si cand o primeste isi spune fericit: ce super afacere am facut! Am asteptat eu mult, dar acum masina mea face si mai multi bani, este o adevarata investitie!1 point
-
@ct_act m-ai omorat, tu vrei poza la orice 😄. Am atasat una acum, daca te ajuta sa vizualizezi mai bine problema. Masina pe care sa se potriveasca jantele am..Tiguanul, dar le-as vrea pe Audi totusi. Iar de mers in parcare, mai greu pentru ca nu sunt genul care mestereste toata ziua, deci n-am scule de niciun fel. O sa vorbesc cu un prieten, care sta la casa si mai are una-alta, sa dam o roata jos si sa incercam sa vedem ce si cum.1 point
-
1 point
-
Today is the day! Deși mi-ar fi plăcut ca urmatorul update sa fie acompaniat de o serie de poze ceva mai “profi”, eventual intr-un cadru mai special… Aparent, planetele nu s-au aliniat și timpul este tot mai limitat... Pentru partea de exterior, am optat pentru: - Lip fata, extensii praguri, airlerons spate și eleron Maxton Design - Widebody kit (overfenders) Parsan Tuning, Rusia, custom-made - Difuzer spate Parsan Tuning, modificat custom și ranforsat cu fibra pentru extra rezistența termică. Cu ocazia asta, am profitat de oportunitatea de a vopsi și ultimele elemente cromate rămase, pentru a obține un “Clean Look” uniform 🤩. Așa ca, la nenumăratele cereri ale lui @Catta83 ( ) și, deși încă nu a apărut Noul Tiguan ( ), prezentam nițel “noul look 2021”: Mai avem încă o mini-modificare de facut, ce a trebuit amânată din cauza situației pandemice actuale, dar, sa speram, in următoarele câteva săptămâni o bifam și p-asta 💪🏼. #staytuned1 point
-
1 point
-
Au mai trecut cateva saptamani, trotineta a ajuns la 46xx Km si cu ocazia asta i-am facut programare astazi la Porsche Pipera pentru schimb ulei si filtru de ulei. Am mers pe ulei OEM 0W30 (intra 7.1 litri se pare, deci am platit 8l si am primit acasa ce a mai ramas) care adunat cu manopera au dus in final la un pret usor indecent, dar nah, mi-a trebuit RS 😄. Daca tot faceam un drum pana acolo, am zis sa schimb si cauciucurile cu cele de iarna, care au sosit zilele trecute. Ca de altfel in ultimii 10 ani, pentru iarna, am mers tot pe Continental. Mai exact, WINTERCONTACT TS860S 255/40R20 101W FR (AO) XL. Am pastrat jantele, in ideea ca astea vor ramane de iarna, dar ramane de vazut in primavara daca gasesc ceva la aceleasi specificatii, pentru ca nu prea sunt variante pe 20" din pacate, majoritatea celor decente sunt pe 21". Am un singur model care imi plac si cred ca ar da bine pe masina, sunt exclusive de S-Line, insa la reprezentanta costa 6400 RON/bucata . Le tot caut pe site-uri de profil din DE, dar nu prea apar la vanzare. Se pare ca masina avea si o actiune de la producator, un update pentru senzorii de parcare fata, care s-a facut si el. Eu unul nu observasem sa fie probleme cu ei. Bineinteles, ziua s-a incheiat cu o spalare minutioasa la self-service, mai ales ca noile cauciucuri erau murdare de "vaselina" folosita la montarea pe jante. Ah, era sa uit, am schimbat si covorasele textile cu cele din cauciuc, asa ca teoretic suntem pregatiti de vreme mai rea. Insa, la cum ma stiu de maniac sa nu murdaresc masina, o sa tind sa imprumut Tiguan-ul sotiei daca e mocirla afara. Daca se poate spune asa, un "dezavantaj" al locului de parcare in subteran e ca nu iti vine sa o scoti la plimbare pe vreme urata..1 point
-
Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.1 point
-
Procedura oficiala de gresare trapa, cu tot cu sculele oficiale si vaselina oficiala, vezi atasat sunroof1.pdf1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00