Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.11.2021 în toate secţiunile

  1. Problema se rezolva foarte simplu : -4 distantiere 8-10 mm (musai cu buza). -20 prezoane cu 8-10 mm mai lungi
    3 points
  2. G13 nu mai este pus pe nici o masina din grupul VW. A fost inlocuit de G12Evo . G13 poate produce depuneri de silicati in instalatie + coroziune daca nu ii este mentinuta cantitatea corecta de silicati.
    1 point
  3. E totusi un SUV cu spatiu destul de mare in zona aripilor. Nu cred ca 10mm offset pe fiecare parte sa schimbe comportamentul atat de mult. Cu siguranta dupa instalare, verificări pe loc si test de drum cu ele montate o sa vad mai exact. Downgrade la etrieri este exclus, e ca si cum m-as împușca singur in picior. O sa vorbesc maine cu baietii de la importatorul oficial H&R, dar parca tot as vrea sa trec inainte pe la un mecanic priceput sa ne uitam un pic cu roata data jos, daca e suficienta buza la hub sa tina distsntierele, ce prezoane noi trebuie, etc. Doar ca nu cunosc pe nimeni...
    1 point
  4. @The_Ego Mi le doream foarte mult asa ca da, vazand in poze ca aratau impecabil, mi-am asumat riscul si le-am comandat. Mi-a iesit 99% (mai putin mica julitura pe buza). Nici nu se pune problema, pun set identic de distantiere fata-spate. @ToniM da, pai nu vreau sa renunt la ele, de aici si agitatia cu distantierele. Mai ales ca imi plac maxim si le-am vanat luni de zile, ca nu prea apar la vanzare.
    1 point
  5. @icename jantele sunt 100% OEM. Doar ce am explicat mai sus. La cele stoc spitele vin mult mai drept spre centru, si se curbeaza spre interior mult mai tarziu, ca sa aiba loc etrierul. Astea noi merg mai direct dinspre exterior spre centru, fiind gandite pentru SQ3, care are eteieri mai mici. @Dolfin codul este 83A601025AC. Sunt acum la un prieten, am facut cateva teste si se pare ca lipsesc 2-3 mm cat sa nu atinga eteierul, deci ca sa am si ceva marja, un distantier de 10mm pare a fi suficient. Ramane sa ma mai documentez un pic si sa identific un set H&R compatibil.
    1 point
  6. Și am trecut la bocanci 😁. Roțile de vară au fost curățate, spălate și puse la păstrat până la primăvară. Totodată le-am tras și o spălare rapidă. Weekend fain tuturor!
    1 point
  7. Mulțumesc frumos tuturor pentru aprecieri și mesaje! Da, kitul de la Maxton este foarte subtil, dar de efect in același timp. Optând pentru varianta in finisaj Piano Black, arată chiar OEM... Widebody-ul, in schimb, ne da de gol . Ca planuri de viitor apropiat, deși mi-as fi dorit sa finalizam proiectul exterior deja… Da, vor urma alte flanse distanțiere ca sa obținem acel look “flush”, cu noile elemente . @morpheusmaster Discutam in privat 👌🏼. @Catta83 Just say when and where 🍻. Cu mare drag as admira cei 5 cilindri . Nu in ultimul rând, legat de tipsurile evacuării, am făcut probe și cu alte modele, și mai mari, și mai negre, dar parca nu se încadrează “plăcut ochiului”… In plus, forma noului difuser nu permite o încadrare in spațiile dedicate, fără sa atingă, lucru care forțează sa coboram tipsurile mai jos, care la rândul sau crează o asimetrie neplăcuta in interiorul decupajului din difuser… Asa ca, pentru moment, cel puțin, rămânem la tipsurile “cuminți” .
    1 point
  8. 6 luni de la achizitie, 18.500km parcursi. Cu nicio mașina nu am mers atat, in 18 ani de când am permisul Media mea era la 20-25k, maxim 30k pe an. Plăcerea cu care se conduce și costurile foarte reduse m-au făcut, probabil, sa petrec mai mult timp pe drumuri decât as fi făcut-o in mod normal. Range-ul este suficient deși aceasta a fost principala mea temere la achiziție. Acum știu exact la ce sa ma aștept la orice drum, in orice context (deal / vale, autostrada / DN / oraș, cald / frig) și îmi pot lasa marje tot mai mici fără emoții. Mi-ar fi placut puțin mai multă putere, probabil cum oferă 80x. Simt nevoia asta in depășiri de la 90km/h. Ma mai deranjează erorile de soft și câțiva greieri prin bord sau zdranganitul haionului (care nu se aude mereu și nu îmi e clar când îl apuca: fie de la frig, fie nu se inchide bine mereu). Am oscilat ceva vreme între jante de 19” + anvelope de iarna sau doar anvelope de iarna pe jantele de 21”. Am rămas cu jantele mari și iarna, și am luat singurul model de anvelope de iarna pe care l-am găsit pe dimensiunile acestea rare (235/45/21 fata și 255/40/21 spate): Continental WinterContact TS 870P Abia aștept sa pot reveni cu impresii despre condusul pe zăpada
    1 point
  9. Dupa ce mi-am luat un VW Golf VII SH (1.6 TDI 116CP/2017) a venit si timpul pt prima revizie in Romania (in august). Am zis sa o fac la un dealer autorizat si am ales Avia Motors (Militari). Ok primirea la data si ora programate, am putut ridica masina la ora promisa. Dar: cand sa plec cu masina martorul de motor era aprins! Si nu fusese aprins inainte! Le-am spus si au trimis pe cineva cu un laptop sa vada ce problema are si a gasit ca o mufa nu era conectata (cel putin asa a zis acel domn). Au bagat masina in service si au remediat. Pot intelege ca cineva a facut o greseala (erau multi baieti tineri care lucrau in service inclusiv la masina mea). Dar problema mea mare e ca nimeni nu face nici cel mai mic control de calitate. Cineva a scos masina din service si nu a vazut becul rosu din bord care indica o problema la motor. Sau (probabil) nu l-a interesat. Iar pt aceasta revizie mi-au luat peste 1100lei. Fara a face nici un control de calitate! In conditiile astea nu pot decat sa va recomand sa evitati acel service sau sa fiti cu ochii in patru daca va place sa jucati le risc.
    1 point
  10. Acum vreo 2 ani am experimentat si eu probleme cu deschiderea portbagajului din emblema, si mi-am bagat nasul si am gasit unul din fire intrerupt pe partea stanga in zona aceea de flexare a manunchiului de fire. Am inlocuit o lungime din tot tronson cu un cablu mult mai flexibil ca sa evit neplaceri pe viitor. in Noiebrie in schimb am experimentat fenomenul din nou si in plus acum si camera de marsarier imi dadea eroare. am redesfacut tot capitonajul pe partea stanga crezand ca stiu unde este problema doar sa fiu surprins ca acolo totul era in regula. Am decapitonat si capota portbagajului si apoi si pe partea stanga a portbagajului, si am gasit aici firul coaxial al camerai si inca un fir maro intrerupte. le-am reparat dar fara succes, petntru ca acum camera functiona, dar nu iesea afara, iar butonul de deschidere portbagaj din emblema nici el nu functiona. Tatal meu electronist fiind mi-a spus ca pe firul acela maro care coboara din partea dreapta a portbagajului ar trebui sa aduca un +12v permanent ca tot ansablul sa fuctioneze. Am verificat toate sigurantele dar fara succes, si la vremea aceea am lasat-o asa. Pana in seara asta cand multumita lui RO-VW am rezolvat problema. Dumnezeu stie de ce au ascuns acolo siguranta asta s51. Va atasez o poza pentru a va face o idee de locatia ei. Multumesc inca o data lui RO-VW pentru aceasta informatie cruciala.
    1 point
  11. Caz rezolvat. Am cumparat toata documentatia tehnica a masinii (dupa VIN) si am trecut la verificari; Deci daca aveti probleme de orice fel cu broasca, camera video, lumini spate, clapeta emblema nu se deschide sau nu deschide portbagajul, problema este 100% din cablajul ce duce in capota portbagaj. Am avut probleme cu camera in urma cu cateva luni si era problema in tronsonul din dreapta. (dreapta sau stanga cum stai cu fatza la portbagajul deschis) In dreapta este un tronson ce duce alimentarea la camera, cablul video si alimentarea actuator clapeta portbagaj/camera. In partea stanga un cablu cu 8 fire pentru contacte actuator, broasca..becuri capota,etc. daca tot desfaceti sa verificati si gasiti fire intrerupte ori schimbati cablaraiul cu totul pe ambele parti ori luati fir litzat izolat 1x0,75..1x1 si pe rand ca sa nu incurcati ceva refaceti intre conectori, inlocuiti pe rand cele 8 fire din partea stanga si apoi cele din dreapta (mai putzin cel video ca ala daca e intrerupt musai trebuie sa cumparati un cablu nou). O banda textila in care sa dati firele dupa inlocuire este binevenita, dupa care le trageti prin tzeava balama si le pozati si conectati la locul lor corespondent culorilor conectorilor. Eu le-am lasat mai lungi cu vreo 10 cm ca sa aiba bucla mai mare acolo la cot sa nu se foarfece asa usor. Acuma, daca ati inlocuit printr-o metoda sau alta firele s-ar putea sa dati de problema mea si a lu' DRA, adica nu mai puteam deschide portbagajul numai din telecomanda sau butonul de pe usa sofer si nu se ridica clapeta sa poata camera avea acces afara. Aici si-a dovedit utilitatea documentatia cumparata avand la dispozitie detailata toata instalatia (si) electrica a masinii in cele mai mici detalii. Cauza anomaliei in functionare a fost o siguranta "S51" siguranta pe care nu o veti gasi in veci daca nu va spune cineva unde e E asa de bine ascunsa (sincer nu stiu de ce au puis-o acolo) incat si daca iti zice cineva unde sa cauti nu o gasesti Deci, sub butonul de lumini este torpedoul ala micutz (stanga volan) care poate fi deschis pana jos (basculat) de tot daca se elibereaza din doua cleme aflate in fundul lui sus dupa care aveti acces la un compartiment unde in functie de versiune aveti o regleta cu relee si sigurante. si un modul de confort parca (nu l-am tras afara sa vad care e) Tot pe acolo trece tronsonul cu firele ce duc in tabloul de sigurante din stanga bordului. In spatele acestui tronson, in stanga sus, dar obturat si acoperit in totalitate de acest tronson se afla o siguranta..celeba S51 care se arde in unele cazuri din cauza scurturilor ce apar la firele intrerupte sau cu izolatia rupta din balama portbagaj. Am inlocuit-o si totul este perfect acuma... Sper sa ajute ca se pare ca este o problema arhigenerala la CC..am vazut si pe alte forumuri din lume aceasi problema..
    1 point
  12. Legat de "zdranganitul hayonului", incercati sa rabatati bancheta spate, 99% veti avea o surpriza - nu e hayonul. Problema se manifesta pe FOARTE MULTE modele din gama VW/Skoda fabricate dupa 2018 pana in prezent. Dealerii habar nu au de unde vine zgomotul, iar din masina pare intr-adevar ca vine de la hayon si ei au luat-o de buna ca e de acolo, spunand oamenilor ca da, e din cauza telescoapelor puternice. Parca am vazut si pe topicul lui Al Bundy cu al sau ID3 ca a avut problema. Am intampinat-o si eu pe o Octavia 2019, pe Octavia 2021, pe Passat 2020 si Superbul din semnatura. Unii posesori nu il sesizeaza, altii il ignora, iar unii ca noi cauta motivul..insa multe au problema asta - le-a dat cu virgula ceva la proiectare si jocul banchetei pe acel inel este mai mare decat ar trebui... Rezolvarea e mult mai simpla decat pare. Imbracati partea metalica de caroserie (inelul) de care se agata bancheta spate cu ceva moale si veti vedea ca sunetul dispare forever.
    0 points
  13. Eu o folosesc pentru a descoperi trasee si/sau obiective care nu exista pe alte harti. Pe desktop intra pe site-ul windy si ai o optiune sa iti arate doar harta (e un mesh intre osm si mapy.cz). Acum au facut niste modificari dar mai prin vara puteai sa salvezi traseul pe deskop si se replica in telefon. Sunt destul de multe trasee salvate acolo, multe de trekking (vezi zona Bucegi/Piatra Craiului), e mult, mult mai detaliata harta decat maps.
    0 points
  14. 1.Da 2.Nu 3. Cred ca tot un ID.3 sau poate un ID.4 4.Nu am stat sa calculez, dar consumul in oras este mai mic decat in afara. In afara te bazezi pe ea la un 300-320 km in conditii normale de mers. in oras mai mult. Primavara si toamna are range-ul cel mai mare. Iarna scade din cauza folosirii caldurii si vara din cauza utilizarii AC 5. Inca nu stiu, nu a trecut decat 1 an.
    0 points
  15. @ct_act m-ai omorat, tu vrei poza la orice 😄. Am atasat una acum, daca te ajuta sa vizualizezi mai bine problema. Masina pe care sa se potriveasca jantele am..Tiguanul, dar le-as vrea pe Audi totusi. Iar de mers in parcare, mai greu pentru ca nu sunt genul care mestereste toata ziua, deci n-am scule de niciun fel. O sa vorbesc cu un prieten, care sta la casa si mai are una-alta, sa dam o roata jos si sa incercam sa vedem ce si cum.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!