Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
Nah, cam trist dar... sometimes shit happens. Lăsând tristețea la o parte, ca nu are rost sa ne împovărăm... eu zic sa vinzi RSQ3-ul, sa păstrezi jantele și sa cumperi masina la care se potriveau... e o gluma evident... Ceva poze cu jante de 20 vede și ochiul nostru sa ne dăm cu părerea ca doar e forum românesc? Dacă mergi în parcare înarmat cu niște șaibe și le tot adaugi pe trei dintre prezoane cu una din roțile față pe cric, la final măsori doar grosimea rezultată/de care ai nevoie.2 points
-
Atentie: Postare lunga si plina de frustrari. Undeva pe la sfarsitul saptamanii trecute, am intrat pe site-ul de profil, pe care tot intru de luni bune si spre surprinderea mea era un anunt, fix cu jantele pe care le cautam pentru vara si cu un pret destul de bun. Cu ceva emotii, ca nu cumva sa pierd ocazia, ii scriu vanzatorului la ora 02:00 noaptea si primesc raspuns aproape instant la intrebarile mele, cu confirmare ca trimite in RO si accepta si Paypal. Asa ca a doua zi dimineata, imi fac curaj si ii transfer banii, cu speranta ca e cinstit si imi si trimite jantele 🙄. Vine ziua de Luni, si primesc mesaj de la vanzator ca le-a pus la curier, inclusiv poze cu coletele si AWB. Deja ma gandeam sa uit vreo doua saptamani de ele, pana cand or sa vina, insa miercuri dimineata deja vad in sistem ca sunt in curs de livrare la adresa mea. Mai ca nu imi venea sa cred, era un fel de Craciun devreme. Si ajunge curierul la lift, zic sa cobor jos sa ajut omul ca nah, sunt voluminoase si grele cutiile si in timp ce ma apropiam de el, vad una dintre cutii bandajata si cu abtibild "Deteriorat" pe ea. Mi-a disparut instant zambetul. Ne apucam sa desfacem cutia, pentru a constata eventualele deteriorari si a intocmi proces verbal de dauna. Intr-adevar, janta respectiva prezenta ceva julitura pe cativa centimetri, fix pe partea din sus a jantei, dar nu si pe fata ei exterioara, astfel incat dupa montarea anvelopei ar trebui sa nu se vada mai deloc. Am vorbit cu vanzatorul, a deschis reclamatie la firma de curierat, dar nu ma incalzeste cu nimic, raul e deja facut. Joi, am contactat cateva firme de reconditionat jante, in ideea ca poate se poate face ceva, insa nu face nimeni mici retusuri ci doar janta cu totul. Fiind janta noua OEM diamond-cut, nu vreau sa o trec printr-un proces complet de reconditionare si ca si in cazul problemei cu oglinda, inghit in sec si imi zic ca nah, nu se poate sa fie totul perfect in viata si sa incerc sa trec peste. Asa ca ajungem la ziua de ieri. Pe seara, in ideea ca as vrea sa ma duc in zilele urmatoare sa montez cauciucuirle de vara pe noile jante, ca sa nu ocup de doua ori mai mult spatiu tinandu-le separat peste iarna si curios de cum ar da pe masina, pun o janta in portbagaj si ma duc la un service non-stop sa fac o proba. Atentie, urmeaza cuvinte care va pot afecta emotional! F&^& M((*%^ !! M%$$ Jantele lovesc in etrieri..... imi venea sa intru in pamant! Asta in timp ce primisem confirmare prin cineva de la importator ca s-ar potrivi pe RSQ3, dupa ce am vorbit cu un alt vanzator pe Ebay prin vara care mi-a confirmat de doua ori in scris sa sigur sunt compatibile cu masina si dupa ce am facut si o vizita la Autosoft care au zis ca nu vad de ce nu ar merge atat timp cat specificatiile sunt identice. (Si sunt identice cu cele stock, R20 8.5J ET38, doar ca se pare ca modelul e un pic mai concav). Si acum ce fac?! De trimis inapoi vanzatorului nu cred ca e o varianta, sunt luate de la persoana fizica din Austria, nu prea are el nicio vina si nu cred ca le-ar lua inapoi sincer. (as mai plati inca un transport care deja a fost costisitor one-way). O alta varianta ar fi sa incerc sa le vand in RO, dar cata lume se inghesuie sa cumpere jante de 20 OEM care costa mii bune de lei, deci nici asta nu cred ca e o optiune. Varianta 3, pe care am incercat din start sa o evit, cumparand jante OEM la specificatii cu cele stock, era sa fac ajustari. Dar, ma cam vad constrans sa iau in considerare montarea unor distantiere si aici e unde lucrurile devin complicate. Am studiat jumatate de zi si aici pe forum si prin alte parti si singura optiune viabila din punctul meu de vedere ar fi distantiere H&R Trak+. Nu stiu insa dimensiunea de care am nevoie, sper cat mai putin, 10-15mm maxim. Peste dimensiunile astea se pare ca sunt sanse mai mari sa apara diverse probleme, uzuri etc. Asa ca am nevoie de ajutor, mai exact o recomandare de un service/atelier/garaj priceput, unde sa pot proba si determina ce dimenisune de distantiere ar fi necesara. (Daca stie cineva o astfel de locatie, va rog PM). Parca nu era asa rau cu Tiguanul inainte, viata era mai simpla. 😒2 points
-
Te pot ajuta eu si cu un cric pentru ridicat masina si cu distantiere de 20 si 30 :)). Numai ca trebuie sa le scot de pe masina mea si sa le probam. Pe cele de 30 le am in cutie. Problema presupun ca apare doar pe puntea fata, nu?1 point
-
@ct_act m-ai omorat, tu vrei poza la orice 😄. Am atasat una acum, daca te ajuta sa vizualizezi mai bine problema. Masina pe care sa se potriveasca jantele am..Tiguanul, dar le-as vrea pe Audi totusi. Iar de mers in parcare, mai greu pentru ca nu sunt genul care mestereste toata ziua, deci n-am scule de niciun fel. O sa vorbesc cu un prieten, care sta la casa si mai are una-alta, sa dam o roata jos si sa incercam sa vedem ce si cum.1 point
-
1 point
-
Din respect raspund eu,ca sa nu fii suparat ca nimeni nu-ti raspunde,...nu stiu nici eu. Deci posibil au citit si altii dar nu au stiut sa-ti raspunda....sa nu fii suparat pe noi. Scuze derapajul.1 point
-
Motul este un ulei de calitate, asa ca exceptand cazul in care ai pus ulei de bucatarie in loc de Motul sau ai pus 3L de ulei de motor in loc de 6L, n-are cum sa fie de la ulei. Ce poti face tu este sa verifici ca nivelul de ulei este in regula si cam atat. Diagnoza la motoarele astea este destul de complicata si trebuie sa stii exact ce sa cauti. Asadar trebuie sa mergi la mecanic, trebuie facuta diagnoza, vazut daca pompa de ulei functioneaza in parametri, daca filtrul de ulei e infundat/curat, trebuie desfacuta baia, inspectat motorul. Din pacate nu se poate da un verdict pe forum si nu se poate evita o vizita la service pentru asa ceva. Si ideal ar fi sa nu mai mergi cu masina pana nu afli care este problema, deoarece multe componente depind de ulei si o presiune corecta, asa ca il poti face praf foarte usor. Asta e parerea mea.1 point
-
Mulțumesc frumos tuturor pentru aprecieri și mesaje! Da, kitul de la Maxton este foarte subtil, dar de efect in același timp. Optând pentru varianta in finisaj Piano Black, arată chiar OEM... Widebody-ul, in schimb, ne da de gol . Ca planuri de viitor apropiat, deși mi-as fi dorit sa finalizam proiectul exterior deja… Da, vor urma alte flanse distanțiere ca sa obținem acel look “flush”, cu noile elemente . @morpheusmaster Discutam in privat 👌🏼. @Catta83 Just say when and where 🍻. Cu mare drag as admira cei 5 cilindri . Nu in ultimul rând, legat de tipsurile evacuării, am făcut probe și cu alte modele, și mai mari, și mai negre, dar parca nu se încadrează “plăcut ochiului”… In plus, forma noului difuser nu permite o încadrare in spațiile dedicate, fără sa atingă, lucru care forțează sa coboram tipsurile mai jos, care la rândul sau crează o asimetrie neplăcuta in interiorul decupajului din difuser… Asa ca, pentru moment, cel puțin, rămânem la tipsurile “cuminți” .1 point
-
Personal am facut 15'000km in 6 luni cu statie de incarcare acasa (am incarcat 95% acasa peste noapte) si avand a doua masina ICE pentru drumuri lungi. Intrucat cu masina electrica am mers si la drumuri lungi, am hotarat sa vand masina ICE. Electrica am ales.o in functie de autonomia necesara pentru drumurile uzuale. Eu am nevoie de maxim 250km la 90% din drumuri, asa ca mi.am luat masina cu autonomie teoretica de 500km. In oras autonomia nu prea conteaza in conditiile in care pot incarca oricand acasa. Am scos si peste 500km la mers fin din primavara pana in toamna. In afara orasului consumul este mai mare, deci autonomia mai mica, aprox 450km la mers lejer la temperatura de peste 10°. In cele mai negre conditii ma astept ca autonomia sa se injumatateasca si sa ajunga la 250km, adica atat cat am eu nevoie. Incarcarea la drumuri lungi nu e asa de speriat. Am facut doar 3 drumuri care au trecut peste autonomia mea si am incarcat de fiecare data la statii cu plata acolo unde nu e nici coada si statiile functioneaza. Iar pauza de incarcare am suprapus.o cu pauza de un sandwish. Cu ID.4 n.am avut probleme de soft, nimic notabil. Pentru 15'000km am platit 1'650RON (pe contor). Condusul cu electrica este o placere: fara trepidatii, fara sunete de motor, fara noxe, comportament foarte bun si la deal si la vale, frana de motor tot timpul la discretie, fara timpi de asteptare sa se incalzeasca motorul, incalzire habitaclu din aplicatie sau instant cand intru in masina. Pentru ca ma incadrez tot timpul in autonomie, conduc electrica la drum lung la fel ca masina ICE. In oras atunci cand merg cel mai fin, sunt tot in fata traficului datorita cuplului instant.1 point
-
Da, foarte familiara povestea cu bebe, o traiesc si eu acum. Ma mai destrabalez cand merg singur la Lidl si conduc in Sport mode 😀 In rest ACC, comfort mode si "baby shark doo doo doo doo" in Canton.1 point
-
74xy km...next week programati la schimbarea papucilor de iarna... Si daca stau sa ma gandesc...au trect 10 luni din viata agregatului... Ar fi fost frumos sa aiba parte de altfel de tratament, dar incercam sa insiram istoria de pana acuma, cu putina rabdare si amintiri de pe garduri adunate La inceput, chiar si acuma de fapt, ma mai intreb ce suparare caut cu masina de pensionari...din punctul meu de vedere nu e cea mai frumoasa, nu e cea mai practica, nu e aerodinamica, nu e economa, nu prea are fler, o carca de bani pentru sa nu uitam, un tiguan... Asa ca trecem putin prin prima parte a anului cand asteptam bebele, sotia gravida, clar drumuri lungi nema...pandemie, plictiseala, colac peste pupaza masina aduna praf in garaj... Ajungem in vara cand a venit bebele, ne incercam norocul cu scoica, ulterior cu scaunul de masina, toate bune si frumoase, mai greu cu logistica, insa vorba ramane aceeasi: oricata masina ai, o umpli daca e ceva nou, ca doar masina cara, loc este, si te trezesti cu bagaje in dreapta soferului... Incepe toamna, schimbam job pentru unul mai prost platit, te intrebi daca mai are rost sa ti un astfel de agregat, ca doar arhi-suficient era si motorizarea de 2.0tdi 190ps de pe Ateca... De-a lungul timpului, nimica special, cumparat un set de...de fapt las codurile, poate mai ajuta pe cineva: sunblinds - 5NA064365 oglinda aditionala spate - 000072549A plasa portbagaj - 5N0065111 covorase iarna - 5NB061500 82V dublu fata reversibil portbagaj - 5NA061210 Si acuma incercam cealalta parte...uitam de ratiune, si desi nu imi doresc sa zic pasiune pentru un Tiguan, asa ca voi zice...mici placeri ale vietii inca surad la pop's & bangs, inca tot adolescent retardat ma consider, si nu regret nici un cent de combustibil driving part nu-s prea multe, dar sa zicem: la 7 saptamani de bebe, am avut de nasit peste carpati, si am decis sa plec pana la urma singur, nu singur in masina, ci 3 adulti+bagaje, insa fara fete...si am inceput sa imi dau seama ca parca e ceva acolo la acest agregat... la 9 saptamani de bebe(shoot me, insa mai nou asa tin calendarul si timpul, in saptamanile galustii 🤣), am avut nunta si botez pe langa sarbi, tot 3 adulti in masina, insa un urcat pe autostrada mai tarziu, o portiune mai libera, si vai ce repede poate pleca dreptul de a conduce...vai vai la 11 saptamani, tot de bebe reper ^^ , am plecat cu sotia si galusca la nasit in Sighisoara, si culmea, se poate merge decent, chiar sa folosesti maneta stanga a volanului inspre jos, fara stres, emotii sau chicoteli in spate, desigur, nu la fel ca cu flacai in masina a inceput toamna cu peste 6000km in bord, am inceput sa mai urc si pe la 5000+rpm....nu e sanatos, dar vai ce alte sunete imi aud urechile de la akrapovic si terminam cu ultimul weekend, cand ca un retardat am primit green card de la nevasta la pescuit in jud. Alba, si am plecat in tandem cu un Xperience 2.0tdi 184ps in fata, eu cu ACC in spate... si uite asa de 2 ori m-am scapat si l-am surprins pe al 2 sofer, ca si o masina albastra, parca are ceva acolo... Inca ne invatam, suntem tineri, all around...insa tot parca apare un gand in capusor...cat de prost mi-ar sta cu un tiguan macar asa pana in Mures pe motor ring...si dupa ma trezesc la realitate, si imi spun stai jos luceafar beat...1 point
-
Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.1 point
-
Poți verifica și tu foarte simplu. Cauți un zid, marchezi înălțimea becului din far (sau a becurilor dacă ai LED). Pe faruri ai un raport de înclinare, arată astfel: ...care spune că, la 10 m distanță de zid, lumina farurilor (acele linii orizontale din bătaia farurilor "_/ _/") coboară cu X cm sub înălțimea inițială (marcată anterior pe zid). În cazul de față, X este 13 cm. Dacă nu ai 10 metri disponibili, ci 5 (spre exemplu), înălțimea se înjumătățește și ea (în cazul de față, 6,5 cm în loc de 13). https://www.hella.com/techworld/ae/Technical/Automotive-lighting/Headlight-adjustment-835/1 point
-
pe bune? nu ai vrea totusi, sa ne documentam inainte sa vorbim? iti dai cu parerea despre un prototip, facut in-house pe baza unui id3 de serie: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-id-x-hot-hatch-prototype-revealed The ID.X is based on the ID.3 hatchback, with powertrain components cribbed from the ID.4 GTX. It has a dual-motor all-wheel-drive system that puts out 329 horsepower, more powerful than any ID car thus far. It's also 441 pounds lighter than the other ID cars. pe langa asta, iei in calcul ca are regenerarea pe puntea spate? ai idee de diferenta intre fortele de franare pe puntea fata si spate? cat % este impartit? ce putere de regenerare are? https://www.continental-tyres.co.uk/car/about-us/media-services/newsroom/20201012-id3-model-drives-fully-connected “The drum brake, as built in the ID.3, provides many benefits, particularly in the field of e-vehicles, for instance a longer service interval of up to 150,000 kilometers.” Due to the closed and sealed system, the brakes in the new VW ID.3 are distinctly less prone to corrosion. The electric drum brake with an electromechanical parking brake function is based on the Simplex principle (EPB-Si): It is especially robust and requires little maintenance, which meets with the increasing lifetime requirements of electric vehicles. @Sparkyson Outright power is pegged at 329bhp, which is not only 128bhp more than the most powerful variant currently on sale but also 27bhp more than even the hot GTX version of the larger ID 4 SUV.1 point
-
1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00