Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2021 în toate secţiunile

  1. Va salut! Am un vw passat din 2006 si nu stiu ce sa ma mai fac cu dezaburirea parbrizului.Deseori,mai ales cand ploua,sau iarna cand este frig,dupa ce pornesc motorul,se formeaza o polita de abur pe toate geamurile si nu mai vad nimic afara.Pornesc dezaburirea la treapta 4 si nu dezabureste aproape deloc.Am descis si geamurile in mers si tot degeaba.Am inchis toate celelalte cai de ventilatie pentru a dirija jetul de aer in intregime spre parbriz.Am incercat si cu caldura data la maxim si cu AC-ul pornit.Am incercat cu recircularea aerului oprita si cu ea pornita.Nu am umezeala sub presuri sau in alta parte.Filtrul de polen il schimb odata cu fiecare schimb de ulei.Gaurile de scurgere a apei nu sunt infundate.Am fost la service unde au verificat tot ce tine de ventilatie,inclusiv radiatoare si nu au gasit nimic defect.Totusi,de undeva vine umezeala aceea care se asterne pe geamuri? Mentionez ca masina este dotata doar cu AC. Daca cineva a patit la fel sau ceva asemanator si a gasit o rezolvare,am rugamintea sa mi-o impartaseasca si mie.de asemenea astept orice fel de pareri si solutii. Cu respect,va multumesc anticipat!
    1 point
  2. Adaptorul OBDEleven functioneaza DOAR cu aplicatia OBDEleven. VGate 2 sigur functioneaza cu EVNotify si Car Scanner.
    1 point
  3. Buna ziua, detin un Audi A4 B9 de aproape 3 ani. Masina este fabricata in 2016 2.0 diesel cutie S Tronic. Am cumparat.o la 160k km. Am fost si sunt in continuare multumit de masina, Am schimbat 2 bucse si in rest doar consumabilele. la 210.000 km trebuie inlocuita cureaua de distributie, si la fiecare 60k uleiul in cutia de viteze. Motorul de 150 cai il consider suficient (totdeauna spunem ca ne dorim mai mult). Problemele intalnite pana acum sunt doar doua: incalzirea in oglinda de la sofer defecta si incalzirea in sezutul scaunului de la sofer defecta. Ce pot sa va recomand e ca orice masina ati cumpara trebuie verificata 100 %. in 5 ani exista deja masini si cu peste 300.000 km.
    1 point
  4. Logica Porsche Vest Bucuresti... Ma programezi la ora 9 dimineata cand traficul e absolut haotic in Bucuresti. Ok, nicio problema. Dar... Ajung acolo ca sa aflu ca pentru a schimba 4 jante cu anvelopele de iarna deja pe ele (deci 10 minutes job) trebuie sa revin la 12 (sau cand ma suna ei)! Ei au service-ul pe centura bucuresti, departe de orice transport in comun. Abia daca vine Uber-ul. Si daca vine, te curata de 30-40 lei per cursa, deci doua curse minimum 50 de lei. Dar eu pierd in total cam o ora, doar pt ca trebuie sa ma intorc acasa si sa revin la ei sa iau masina cand e gata. Pai in cazul asta MACAR sa-mi dea masina de schimb... orice masina, nu conteaza. Pai la Autosoft, cand m-au programat (desi era o aglomeratie de nedescris la ei la service), atunci mi-au schimbat si anvelopele, nu mi-au zis sa vin la 9 ca sa fie gata la 18... Customer experience done right
    1 point
  5. Maine le pun si eu. Sunt ok, important e sa isi faca treaba anvelopele.
    1 point
  6. 6 luni de la achizitie, 18.500km parcursi. Cu nicio mașina nu am mers atat, in 18 ani de când am permisul Media mea era la 20-25k, maxim 30k pe an. Plăcerea cu care se conduce și costurile foarte reduse m-au făcut, probabil, sa petrec mai mult timp pe drumuri decât as fi făcut-o in mod normal. Range-ul este suficient deși aceasta a fost principala mea temere la achiziție. Acum știu exact la ce sa ma aștept la orice drum, in orice context (deal / vale, autostrada / DN / oraș, cald / frig) și îmi pot lasa marje tot mai mici fără emoții. Mi-ar fi placut puțin mai multă putere, probabil cum oferă 80x. Simt nevoia asta in depășiri de la 90km/h. Ma mai deranjează erorile de soft și câțiva greieri prin bord sau zdranganitul haionului (care nu se aude mereu și nu îmi e clar când îl apuca: fie de la frig, fie nu se inchide bine mereu). Am oscilat ceva vreme între jante de 19” + anvelope de iarna sau doar anvelope de iarna pe jantele de 21”. Am rămas cu jantele mari și iarna, și am luat singurul model de anvelope de iarna pe care l-am găsit pe dimensiunile acestea rare (235/45/21 fata și 255/40/21 spate): Continental WinterContact TS 870P Abia aștept sa pot reveni cu impresii despre condusul pe zăpada
    1 point
  7. Final de prim retrofit. ACC 30-210 functional, ba am mai primit si niste update-uri de la @sabinx pe la infotainment. Foarte rar om cu atata rabdare de explicat, mai ales pentru cei cu intrebari "atehnice" Legat de ACC, daca pompa de ABS permitea, mergea si oprirea totala, asa cand ajunge la 30 km/h tipa sa franez Probabil ca in caz contrar intra in actiune FrontAssistul, dar nu m-as risca sa "testez" , sunt multumit. Poze nu prea am sa pun, ca nici plimbari n-am mai facut - copilul e intr-o faza in care ii vine sa verse de la mirosul de benzina, cand se suite in masina. N-are totusi problema asta la motorina In fine, astept si un drum mai lung sa ma obisnuiesc cu ACC. In plan e schimbarea rotilor cu cele de iarna, probabil va fi ultima iarna pentru cauciucuri, ca sunt luate in iarna 2016 si desi arata f bine, 5 ani e de ajuns. La primavara cred ca o sa schimb si gumele de vara, ca si astea sunt din 2017 si si-au "trait traiul si mancat malaiul" - cred ca tot pe Michelin o sa merg.
    1 point
  8. Asa cum spune si Cristi, motoarele EA888 gen 3 sunt chiar OK. Da da, suntem proprietari de masini cu acest motor, dar te invit sa cauti pe forumuri prin afara pareri ale proprietarilor, spre exemplu in america, Jetta cu 300-400k km la bord cu acest motor, fara interventii majore la el. E over engineered, dar e destul de bine pus la punct, deoarece VW a perfectionat tehnologiile initial introduse pe gen 1, in 2005. Conteaza sa ii faci o verificare super amanuntita cand o iei si sa mergi la un mecanic care stie si ceva diagnoza, ca sa verifice parametrii motorului. Se poate afla cam orice, inclusiv alungirea lantului (care nu mai e o problema pe aceasta generatie). Consumul de ulei, depinde. La o benzinara, avand in vedere fortele/turatiile superioare unui diesel, e normal sa fie un pic de consum de ulei, dar daca motorul e in stare buna, nu ar trebui sa depaseasca 1L/10000km chiar si daca mergi mai tare cu el din cand in cand. Fata de diesel, e altceva. Plaja aia lunga de turatii, felul in care raspunde, in care se tureaza aproape instant de la 3000RPM, silentiozitatea suprema pana pe la 2500RPM si consumul cu ~2L in plus fata de un 2.0 TDI 150 cai (cred ca 1L mai mult fata de cel de 184), toate astea cred ca merita pe deplin. E un motor fain dpmdv, ambivalent, adica e super si la mers chill si e super si la mers agresiv. PS: consumuri orientative pe octavia manuala - 8-9L/100 in oras in weekend, cand e mai liber in oras (chiar sub 8 daca folosesti stop start), 10-11L/100 cand e mai aglomerat in timpul saptamanii si 12-14L/100 pe distante scurte, dar poate ajunge si mai sus daca mergi doar 1km sa zicem, plecat cu motorul rece. in afara, la mers legal, fara foarte multe depasiri, ia un 6, 5-5.5 scoti doar daca mergi la consum. daca ai 4 pasageri + bagaje si mergi mai tare, ia 7-8. Daca mergi in stil BMW/Audi (adica vii cu flash-uri si semnalizare ) se duce in 9L. Am avut pe mana o Jetta mk5 cu 2.0 tdi BMM 140 de cai DSG si scotea cam 1.5-2L in minus in mai toate circumstantele (oras/afara).
    1 point
  9. Revenind la sentimente mai bune... Ne pregatim de sezonul rece. Avand in vedere ca iernile din ultima vreme nu mai sunt atat de aprige iar masina circula preponderent urban, am zis sa merg pe niste anvelope allseason insa din gama superioara - Michelin CrossClimate. Cu ocazia aceasta am renuntat si la bbs-urile rosii, fiind prea mult pentru micul citadin ( directie, bucse etc ) si am mers pe ceva oem R15 care au fost puse pe un Golf 6 plus. Acum ce sa zic ?! M-am reintors la Vw Phaeton mult mai confortabila jucaria. O data anvelopele montate, am tras o fuga sa fac si o geometrie, la viteze de peste 110km/h avand un mic joc in volan. Am ajuns la un rulaj de 178,000 km curand ar trebui realizat si un schimb de ulei plus filtre. In rest, carburant si numa' de bine !
    1 point
  10. L-am folosit la ultimele două schimburi. Nimic rău de comentat. Un raport preț/calitate bun, și dacă este același ulei ca Shell ultra (unii spun că ar fi diferite, chiar dacă analizele arată că nu) este foarte bun. Cel mai bun raport preț/calitate îl are uleiul Total.
    1 point
  11. Uleiul + toate filtrele de calitate te costa in jur de 500 de lei. Singurul avantaj care il vad la reprezentanta, e in momentul revanzarii ca vei avea un istoric frumos si verificabil. Eu personal evit schimbul de ulei si filtre la reprezentanta, mi se par niste preturi nejustificat de mari.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!