Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2021 în toate secţiunile

  1. Nu ai inteles ce am scris mai sus, anvelopele de iarna nu le cumperi pentru lege, sa intri in legalitate ci pentru siguranta ta, a familiei si a celor din jur. Eu am avut anvelope de iarna pe o masina mult mai ieftina cu mult inainte sa intre aceasta lege cu anvelopele M+S. Pur si simplu iarna, noaptea scade temperatura sub 0°C + ceva polei depus dimineata de dimineata. Eu stau in Constanta si tot nu renunt la anvelope de iarna chiar daca aici ninge 3 zile pe an(si se topeste a doua zi) plus ca mai faci o excursie in alt judet, la munte etc.
    5 points
  2. last offtopic ca voiam sa raspund de aseara :)). Stiu testul de pe tyrereviews si l-am intors pe toate partile fiind interesat fix de 225/40R18 si imi surade teribil Hankook Winter i cept evo3 pt ca tine si cu casa fara sa compromita unde conteaza. Hankook sau Pirelli Sottozero 3 care are pret decent si are ceva ani la activ cu review-uri de la utilizatori. Se adevereste ca iarna nu e ca vara nici cu anvelope de iarna. Este fortat cu anvelopele de vara, pt ca din momentul in care apare carosabilul ud, aka carosabilul negru incep sa tremure anvelopele de vara..si asta la 3 grade, nu mai spunem de sub. Cele mai multe accidente pe carosabil ud se intampla iarna, acolo se face diferenta si intre chinezisme de iarna vs ceva mai de calitate.
    2 points
  3. @mihai.onu94 cand ajungi prin militari, da un semn. Am 1900 puncte la rompetrol. Doar din benzina de 98 si motorina de 55 ;))
    1 point
  4. Rotile cu jante Gavia de la VW, de 16". Asa si asa spre OK...
    1 point
  5. Salutare, un prieten de-al meu si-a cumparat o masina sh. Pe laterale avea multe zgarieturi de la boscheti.. Avand cumparata pasta asta https://www.dedeman.ro/focsani/solutie-pentru-indepartare-zgarieturi-auto-nigrin/p/1024217 si ceva lavete microfibra, am testat-o pe masina in cauza, la umbra, afara fiind 10-15 grade ... la umbra a iesit bec !!! Seara, cam dupa 5 ore dupa ce am terminat, a plouat si acea pasta s-a scurs ... A fost si a spalat masina si pe masina au ramas urmele de la pasta cum am aplicat-o. L-am rugat sa cumpere lavete microfibra si sa stearga si zice ca a iesit bec. Nu am facut poze, din pacate ... Zgarieturile, masina fiind gri, au fost acoperite in proportie de 90%, eu am ramas uimit in dupa amiaza cand am terminat-o. Daca a mai patit cineva, unde am gresit sau nu e pasta buna ? Am aplicat manual, masina a fost spalata inainte, fiind sh si faptul ca avea multe zgarieturi, ne avand argila si nestiind ca se da ceara dupa polish ... am incercat pasta .... Ea va urma in viitor o revopsire completa, dar pana atunci ... Va multumesc !!!
    1 point
  6. @last_last_oftopic @BeciAcustic am inteles ce ai spus, nu mai stiu daca am specificat ca mai exista o masina in familie dotata cu tot ce trebuie; nu am planuri sa ies din judet cu masina asta iarna asta. Sau daca o fac tre sa fie minim 10-15 grade afara. Soare si senin. Si fara vant. Nu mai suport Crivatul si zapada (dupa niste ani petrecuti in nord). Probabil vacanta de Craciun o fac prin Africa. @The_Ego Toata nebunia asta a plecat de la faptul ca am zis ca am pus rotile de iarna la vanzare pentru ca in doi ani le-am folosit fix de 5 ori - 3 drumuri la Paltinis si 2 la Padina. Cum atunci cand iti vin idei e bine sa mai intrebi si in stanga dreapta am zis sa le(o) expun aici. Feedback-ul a fost constructiv si destul de condimentat pe alocuri. Momentan prognoza tine cu mine. Daca nu vand rotile, probabil le voi monta, ca si anul trecut, la final de noiembrie/inceput de decembrie. N-are rost (nici economic, nici bunsimt) sa le las sa putezeasca in magazie in timp ce eu fac patinaj viteza pe sosoni de vara (la 380+ treadwear Pilot Sport 4 sunt moi dar parca n-as risca) sau sa cumpar altceva doar pentru ca mine nu (imi) mai place cum arata. Vom vedea /end @last_last_oftopic.
    1 point
  7. Cu hayonul aceeasi problema la Skoda Octavia, am fost in reprezentanta si ei zic ca e normal cat este noua ca are telescoapele tari, sa astept pana "se mai lasa". 😡
    1 point
  8. 6 luni de la achizitie, 18.500km parcursi. Cu nicio mașina nu am mers atat, in 18 ani de când am permisul Media mea era la 20-25k, maxim 30k pe an. Plăcerea cu care se conduce și costurile foarte reduse m-au făcut, probabil, sa petrec mai mult timp pe drumuri decât as fi făcut-o in mod normal. Range-ul este suficient deși aceasta a fost principala mea temere la achiziție. Acum știu exact la ce sa ma aștept la orice drum, in orice context (deal / vale, autostrada / DN / oraș, cald / frig) și îmi pot lasa marje tot mai mici fără emoții. Mi-ar fi placut puțin mai multă putere, probabil cum oferă 80x. Simt nevoia asta in depășiri de la 90km/h. Ma mai deranjează erorile de soft și câțiva greieri prin bord sau zdranganitul haionului (care nu se aude mereu și nu îmi e clar când îl apuca: fie de la frig, fie nu se inchide bine mereu). Am oscilat ceva vreme între jante de 19” + anvelope de iarna sau doar anvelope de iarna pe jantele de 21”. Am rămas cu jantele mari și iarna, și am luat singurul model de anvelope de iarna pe care l-am găsit pe dimensiunile acestea rare (235/45/21 fata și 255/40/21 spate): Continental WinterContact TS 870P Abia aștept sa pot reveni cu impresii despre condusul pe zăpada
    1 point
  9. @yang Pentru a nu ți toca nervii și timpul prin service.
    1 point
  10. Final de prim retrofit. ACC 30-210 functional, ba am mai primit si niste update-uri de la @sabinx pe la infotainment. Foarte rar om cu atata rabdare de explicat, mai ales pentru cei cu intrebari "atehnice" Legat de ACC, daca pompa de ABS permitea, mergea si oprirea totala, asa cand ajunge la 30 km/h tipa sa franez Probabil ca in caz contrar intra in actiune FrontAssistul, dar nu m-as risca sa "testez" , sunt multumit. Poze nu prea am sa pun, ca nici plimbari n-am mai facut - copilul e intr-o faza in care ii vine sa verse de la mirosul de benzina, cand se suite in masina. N-are totusi problema asta la motorina In fine, astept si un drum mai lung sa ma obisnuiesc cu ACC. In plan e schimbarea rotilor cu cele de iarna, probabil va fi ultima iarna pentru cauciucuri, ca sunt luate in iarna 2016 si desi arata f bine, 5 ani e de ajuns. La primavara cred ca o sa schimb si gumele de vara, ca si astea sunt din 2017 si si-au "trait traiul si mancat malaiul" - cred ca tot pe Michelin o sa merg.
    1 point
  11. da, e foarte important sa cauti teste pe dimensiunea anvelopei tale. dimensiunea poate influenta rezultatul testelor, asa cum zice si colegul mai sus. oricum testele sunt facute mai spre limita anvelopelor, limita pe care noi nu o vom intalni decat foarte rar sau deloc. cam orice anvelopa premium isi va face treaba fara probleme.
    1 point
  12. si am depsit borna de 200k km. O binemeritata spalare dupa mai mult de doua luni, in care s-au adunat multi km. Un pic de grija si la interior, chiar daca aprox la doua saptamani l-am curatat (ca doar, in masina stai, nu?) checkul a fost : 17545 additive fuel adaption bank 1 si 17547 additive fuel adaption bank 2 - ambele rich mixture. Is multe cauze posibile, vedem daca mai apare.
    1 point
  13. @Marius2020 ai mai rezolvat ceva cu problema motorului 1.5TSI? Asteptam update la situatia semnalata la inceputul topicului.
    1 point
  14. Ieri am trăit prima experiența “la limita”, prima adevarata range anxiety. plecat din Bucuresti cu 51% baterie, încărcat la Ploiesti pe centura la Darius Motors 15kwh in 13 minute, continuat drumul spre Sinaia-Peștera. La Sinaia in bord aveam 72km range și 32km rămași de parcurs. la cabana Dichiu, după urcarea abrupta, marja mea de 40km s-a redus la 12km (17km rămași, 29km baterie); probabil dacă urcarea continua in același ritm, nu ajungeam. La Bolboci am greșit drumul și fără sa vreau am testat mașina offroad, in noroi si gropi, si ploaie: nu s-a împotmolit deloc, dar am atins cu burta de 2-3 ori. Am decis sa întorc după vreo 4km, chiar și cu stresul bateriei pe roșu. Și am ajuns in final la hotel, cu 6% baterie și range 19 🏆
    1 point
  15. Se zgarie foarte repede, eu am patit si la Golf 6 la fel si apoi am sters doar cu servetele umede pentru ochelari. Referitor la AID, eu inca ma bucur de display color acolo in fata mea Oricum, nu zic inca nu dar mai amanam. In alta ordine de idei: aveam scurgeri de ulei pe la buson, deasupra langa capac. Am schimbat busonul cu o revizie mai noua si s-a rezolvat aveam un zgomot in bord cand acceleram la peste 1500 ture.. am aflat ca toate fac la fel (ed. 2015) si rezolvarea oficiala consta intr-un colier de plastic la 2 conducte ce duc la instalatia de incalzire. Prin strangerea colierului, cele 2 conducte nu mai vibreaza si acum e liniste. S-a rezolvat de la editia 2016 in sus. Solutia o gasiti in aria tehnica la Passat B8 daca mai are cineva nevoie. am facut update software la cateva module (Park Assist, ACC si camera frontala din parbriz A5) am un zgomot (scartait) la trecerea peste denivelari.. din nou, asa fac toate si solutia oficiala VW este gresarea dar tine 2-3 luni Sper sa nu mai apara alte probleme Am trecut si la anvelope de vara si ma bucur de condus!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!