Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2021 în toate secţiunile

  1. Legea e proasta imho. Iarna nu inseamna doar "zapada" sau "gheata", inseamna si temperaturi reduse, unde anvelopa de vara e ciao. Anvelopa de vara sub 10 grade nu prea e ce trebuie, sa nu mai vorbim de sub 5 grade... Poti circula linistit cu anvelopele de iarna la 10-15 grade... poate peste 25 grade sa-ti faca probleme. Imi pot imagina cum e sa mergi cu anvelopele de vara la 5 grade, si sa te duci sanie ( anvelope premium de vara ) Eu vin cu a 4-a idee - pune tu niste anvelope corecte, din gama medie ( bf goodrich gen ) care la sub 500lei iti vor oferi si comfortul si siguranta necesara in cele 3-4 luni de iarna "romaneasca".
    2 points
  2. da, e foarte important sa cauti teste pe dimensiunea anvelopei tale. dimensiunea poate influenta rezultatul testelor, asa cum zice si colegul mai sus. oricum testele sunt facute mai spre limita anvelopelor, limita pe care noi nu o vom intalni decat foarte rar sau deloc. cam orice anvelopa premium isi va face treaba fara probleme.
    2 points
  3. Un video usor de digerat de catre ambele tabere, atat de cei ce sunt pro masini electrice, cat si de catre cei ce sunt contra lor. In plus, se vorbeste despre marii poluatori care nu sunt atat de mediatizati precum autoturismele personale, despre motivele pentru care nu e chiar asa de simplu de redus poluarea, dar si despre rolul nostru (dar mai ales al autoritatilor) in toata treaba asta.
    2 points
  4. Sambata daca a fost frumos si singur acasa 😎 am facut putina curatenie la motor si un refresh la exterior.
    2 points
  5. Luna Octombrie a fost destul de plina 1 - Sotia a avut primul ei accident in 11 ani de soferie si au fost schimbate pe CASCO far stanga, aripa stanga fata, spoiler fata, sistem spalare far, rezervor solutie parbriz 2 - Daca pe stanga am primit far nou am mers si am facut polish la farul din dreapta si am aplicat folie de protectie pe ambele faruri. 3 - Planificam de ceva timp sa-i fac un "tratament" cu ceara de la Meguiars - Carnuba Plus. Toata operatiunea a durat de la 10:00 pana la 15:00 si a inclus spalat exterior+interior cu atentie la toate detaliile cat si "tratamentul". Pozele unde haionul este ridicat sunt facute inainte de aplicarea "tratamentului".
    2 points
  6. 6 luni de la achizitie, 18.500km parcursi. Cu nicio mașina nu am mers atat, in 18 ani de când am permisul Media mea era la 20-25k, maxim 30k pe an. Plăcerea cu care se conduce și costurile foarte reduse m-au făcut, probabil, sa petrec mai mult timp pe drumuri decât as fi făcut-o in mod normal. Range-ul este suficient deși aceasta a fost principala mea temere la achiziție. Acum știu exact la ce sa ma aștept la orice drum, in orice context (deal / vale, autostrada / DN / oraș, cald / frig) și îmi pot lasa marje tot mai mici fără emoții. Mi-ar fi placut puțin mai multă putere, probabil cum oferă 80x. Simt nevoia asta in depășiri de la 90km/h. Ma mai deranjează erorile de soft și câțiva greieri prin bord sau zdranganitul haionului (care nu se aude mereu și nu îmi e clar când îl apuca: fie de la frig, fie nu se inchide bine mereu). Am oscilat ceva vreme între jante de 19” + anvelope de iarna sau doar anvelope de iarna pe jantele de 21”. Am rămas cu jantele mari și iarna, și am luat singurul model de anvelope de iarna pe care l-am găsit pe dimensiunile acestea rare (235/45/21 fata și 255/40/21 spate): Continental WinterContact TS 870P Abia aștept sa pot reveni cu impresii despre condusul pe zăpada
    1 point
  7. În alta ordine de idei, rulam împreună, eu și G6 meu. Alt prag atins!
    1 point
  8. Daca as sta in Dobrogea sau in sudul tarii nu as lua anvelope de iarna, nu merita. La ce ierni au fost in ultimii ani, probabilitatea de a merge pe zapada este foarte mica, dar probabilitatea de a merge la +10-15 grade este foarte mare, ca atare cele de vara sunt mai potrivite, desi pare un paradox. Daca sunt 5 zile cu zapada pe sosea, as tine masina acasa si as merge cu taxiul. Am un set separat de cauciucuri de iarna, insa stau intr-o zona foarte rece si am multe drumuri la 1000-2000m altitudine. In august sau septembrie merg uneori pe temperaturi negative, dar nu trec la cauciucuri de iarna decat daca dau de zapada, altfel nu are niciun rost. Desigur nu merg la limita, dar nici cu cele de iarna nu pot sa merg la fel la -10 grade ca in iulie cu cele de vara la 25 de grade, aderenta nu e aceeasi.
    1 point
  9. Nu ai cum sa faci o astfel de setare, nu exista posibilitatea de a gestiona modul in care accelerează. Daca iti e mila de ea, accelerează tu din pedala pana la 140 si ii dai set cand a ajuns acolo
    1 point
  10. Final de prim retrofit. ACC 30-210 functional, ba am mai primit si niste update-uri de la @sabinx pe la infotainment. Foarte rar om cu atata rabdare de explicat, mai ales pentru cei cu intrebari "atehnice" Legat de ACC, daca pompa de ABS permitea, mergea si oprirea totala, asa cand ajunge la 30 km/h tipa sa franez Probabil ca in caz contrar intra in actiune FrontAssistul, dar nu m-as risca sa "testez" , sunt multumit. Poze nu prea am sa pun, ca nici plimbari n-am mai facut - copilul e intr-o faza in care ii vine sa verse de la mirosul de benzina, cand se suite in masina. N-are totusi problema asta la motorina In fine, astept si un drum mai lung sa ma obisnuiesc cu ACC. In plan e schimbarea rotilor cu cele de iarna, probabil va fi ultima iarna pentru cauciucuri, ca sunt luate in iarna 2016 si desi arata f bine, 5 ani e de ajuns. La primavara cred ca o sa schimb si gumele de vara, ca si astea sunt din 2017 si si-au "trait traiul si mancat malaiul" - cred ca tot pe Michelin o sa merg.
    1 point
  11. Azi o scosei pe Octavia la masa, ca-i cam chioraiau matele…
    1 point
  12. Vanzari catastrofale in septembrie La fel si in octombrie
    1 point
  13. Si eu am eroarea asta pe bord si programare la service luni. Impreuna cu o eroare despre bateria de 12V. Si alt pom de Craciun de erori din cand in cand. Sa vedem.
    1 point
  14. Azi la plecare am avut o bucurie pe bord: "electric drive not working correctly" si sa ma duc la workshop (as fi zis ca e service, dar na, workshop sa fie). Am intrat in panica si am citit primele chestii ce a gasit google, ca s-a oprit masina din mers la eroarea asta si nu a mai pornit, asa ca am lasat-o pe locul ei si am pornit cu dieselu la "plimbare". Dupa ce m-am intors - cam dupa 1 ora, am mai citit, restartat tot ce am putut, am mai scris un email la dealer - care doar a zis sa ma duc la ei, cam in 2 saptamani. Dupa si m m google - unii ziceau ca au 'trait' cu eroare ceva saptamani pana au dus-o la dealer, am zis...hai sa merg un pic cu ea la magazinu de langa casa (la 500 m), daca face probleme, poate mai reusesc sa o pun in neutral si o imping cumva pana acasa (planul era prost, strada mea e de fapt dupa o mica panta care se gata intr-un sens giratoriu, nici o sansa sa fi impins la deal 50 de m). Dar, miracol, desi plecasem cu eroarea pe bord, pana cand am ajuns la magazin a disparut. Am mai facut ceva drumuri, de test, pe distante mai mari, totul e "curat". Sunt curios ce or sa imi zica la servis si cat le ia.
    1 point
  15. @zzuF parametrizare speciala de sunet...din punctul meu de vedere solutia optima. si dupa...vezi
    1 point
  16. Ai grija ce iti doresti, otelul se produce cu carbune. Inclusiv cel din ''ecologica'' ta masina electrica.
    1 point
  17. Personal am facut 15'000km in 6 luni cu statie de incarcare acasa (am incarcat 95% acasa peste noapte) si avand a doua masina ICE pentru drumuri lungi. Intrucat cu masina electrica am mers si la drumuri lungi, am hotarat sa vand masina ICE. Electrica am ales.o in functie de autonomia necesara pentru drumurile uzuale. Eu am nevoie de maxim 250km la 90% din drumuri, asa ca mi.am luat masina cu autonomie teoretica de 500km. In oras autonomia nu prea conteaza in conditiile in care pot incarca oricand acasa. Am scos si peste 500km la mers fin din primavara pana in toamna. In afara orasului consumul este mai mare, deci autonomia mai mica, aprox 450km la mers lejer la temperatura de peste 10°. In cele mai negre conditii ma astept ca autonomia sa se injumatateasca si sa ajunga la 250km, adica atat cat am eu nevoie. Incarcarea la drumuri lungi nu e asa de speriat. Am facut doar 3 drumuri care au trecut peste autonomia mea si am incarcat de fiecare data la statii cu plata acolo unde nu e nici coada si statiile functioneaza. Iar pauza de incarcare am suprapus.o cu pauza de un sandwish. Cu ID.4 n.am avut probleme de soft, nimic notabil. Pentru 15'000km am platit 1'650RON (pe contor). Condusul cu electrica este o placere: fara trepidatii, fara sunete de motor, fara noxe, comportament foarte bun si la deal si la vale, frana de motor tot timpul la discretie, fara timpi de asteptare sa se incalzeasca motorul, incalzire habitaclu din aplicatie sau instant cand intru in masina. Pentru ca ma incadrez tot timpul in autonomie, conduc electrica la drum lung la fel ca masina ICE. In oras atunci cand merg cel mai fin, sunt tot in fata traficului datorita cuplului instant.
    1 point
  18. Consider ca masina electrica merita atunci cand o familie are doua masini, astfel ca cea de oras si imprejurimi sa fie electrica. Mai merita pentru cei care au o singura masina si putine drumuri lungi peste autonomia masinii. Autonomia masinii e important sa fie mare in cazul acesta. Un alt criteriu ar fi sa se poata incarca fara restrictii acasa sau la serviciu.
    1 point
  19. Revenind la sentimente mai bune... Ne pregatim de sezonul rece. Avand in vedere ca iernile din ultima vreme nu mai sunt atat de aprige iar masina circula preponderent urban, am zis sa merg pe niste anvelope allseason insa din gama superioara - Michelin CrossClimate. Cu ocazia aceasta am renuntat si la bbs-urile rosii, fiind prea mult pentru micul citadin ( directie, bucse etc ) si am mers pe ceva oem R15 care au fost puse pe un Golf 6 plus. Acum ce sa zic ?! M-am reintors la Vw Phaeton mult mai confortabila jucaria. O data anvelopele montate, am tras o fuga sa fac si o geometrie, la viteze de peste 110km/h avand un mic joc in volan. Am ajuns la un rulaj de 178,000 km curand ar trebui realizat si un schimb de ulei plus filtre. In rest, carburant si numa' de bine !
    1 point
  20. 1 point
  21. niciunul nu merge. Se gasesc si cele compatibile cu masina ta... color, 3D, etc - dar costa in jurul la 1800...2000 lei, un astfel de cluster.
    1 point
  22. sunt la faza de testare si codare bcm pentru retrofit pe golfu meu
    1 point
  23. @yang Pentru a nu ți toca nervii și timpul prin service.
    0 points
  24. Folosim in cele doua masini din familie de 3 schimburi deja. Foarte multumiti de aceasta. 5W-30 VMP merge la VW cu normele 504-507 00. Sunt uleiuri LL, eu persona nu le-as tine mai mult de max 15 000km. De fapt din cate stiu toate uleiurile USVO au si certificare LL. In cazul meu masina fiind resoftata, le schimb la 10 000km.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!