Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2021 în toate secţiunile

  1. Personal am facut 15'000km in 6 luni cu statie de incarcare acasa (am incarcat 95% acasa peste noapte) si avand a doua masina ICE pentru drumuri lungi. Intrucat cu masina electrica am mers si la drumuri lungi, am hotarat sa vand masina ICE. Electrica am ales.o in functie de autonomia necesara pentru drumurile uzuale. Eu am nevoie de maxim 250km la 90% din drumuri, asa ca mi.am luat masina cu autonomie teoretica de 500km. In oras autonomia nu prea conteaza in conditiile in care pot incarca oricand acasa. Am scos si peste 500km la mers fin din primavara pana in toamna. In afara orasului consumul este mai mare, deci autonomia mai mica, aprox 450km la mers lejer la temperatura de peste 10°. In cele mai negre conditii ma astept ca autonomia sa se injumatateasca si sa ajunga la 250km, adica atat cat am eu nevoie. Incarcarea la drumuri lungi nu e asa de speriat. Am facut doar 3 drumuri care au trecut peste autonomia mea si am incarcat de fiecare data la statii cu plata acolo unde nu e nici coada si statiile functioneaza. Iar pauza de incarcare am suprapus.o cu pauza de un sandwish. Cu ID.4 n.am avut probleme de soft, nimic notabil. Pentru 15'000km am platit 1'650RON (pe contor). Condusul cu electrica este o placere: fara trepidatii, fara sunete de motor, fara noxe, comportament foarte bun si la deal si la vale, frana de motor tot timpul la discretie, fara timpi de asteptare sa se incalzeasca motorul, incalzire habitaclu din aplicatie sau instant cand intru in masina. Pentru ca ma incadrez tot timpul in autonomie, conduc electrica la drum lung la fel ca masina ICE. In oras atunci cand merg cel mai fin, sunt tot in fata traficului datorita cuplului instant.
    3 points
  2. Ieri a fost in sfarsit ziua aleasa ca sa termin treaba. Am mai incercat eu asa cate o ora pe seara sa fac una alta, dar fara succes. Stresul ca nu am timp, ca vine intunericul, nu ajuta deloc. Asa ca pentru ziua de vineri, am consultat prognoza meteo si mi-am luat liber de peste tot special pentru asta. O alegere mai buna nici ca puteam face, drept dovada si rezultatul. Totusi, in orele alea de dinainte am reusit sa ma ocup de o piesa importanta, placuta metalica cu care sa acopar inca o gaura in galeria de evacuare, un de tip EGR dar cu alte dimensiuni. Deocamdata isi face treaba, dar urmatoarea data cand umblu acolo, voi avea si o garnitura metalica pe care s-o montez. Apoi, ziua a inceput cu masina urcata pe o capra, pentru ca aveam nevoie sa ma bag dedesubt, traseul de ulei avand prinderea pe turbina in partea de jos. Si au urmat cateva ore de pus turbina pe pozitie, bagat sun masina, iesit de sub masina, data turbina jos, modificat ceva si de la inceput. Cea mai mare bataie de cap am avut-o cu returul de ulei, furtun care a fost frumos sertizat dar in care a trebuit sa bag flexul si sa il prind cu coliere. Unghiurile la care a fost supus... si cat de inflexibil e acesta... a fost intr-adevar momentul cand am zis "bai, avea dreptate baiatul ala ca e complicat". Dar am reusit pana la urma. Totul e bine strans, iar fiind retur de ulei, nu-mi fac probleme ca nu tin colierele pentru ca acolo nu e asa mare presiune. Ah, am avut si ajutoare, talismane "anti-nervi" 😂 Asa metaforic zis, ca nu ma mai enervez de mult timp cand fac ceva la masina. Doar bucurie si placere. O alta chestie pe care am facut-o (inspirat zic eu), mi-am comandat si garnituri pentru galerii (evacuare-admisie). Era pacat ca pentru niste sume modice sa nu fac treaba asta, daca tot am umblat aici si daca tot nu le schimbasem niciodata. Am montat tot tot la loc, am dat o cheie, a pornit masina. Totul ok, nu avem scurgeri de ulei pe nicaieri. Nu pot sa ma plimb pentru ca nu avem downpipe, e urmatorul pas. O zi reusita! Am avut si norocul ca traseul de aer sa se potriveasca la fix exact cum era si inainte, diametre intrari, cuple, tot.
    3 points
  3. Consider ca masina electrica merita atunci cand o familie are doua masini, astfel ca cea de oras si imprejurimi sa fie electrica. Mai merita pentru cei care au o singura masina si putine drumuri lungi peste autonomia masinii. Autonomia masinii e important sa fie mare in cazul acesta. Un alt criteriu ar fi sa se poata incarca fara restrictii acasa sau la serviciu.
    1 point
  4. Atunci poți să anunți dealerul legat de ce spuneam, pentru că se confirmă și în cazul tău și scutești din timp până ajunge la dealer pasta de etanșare.
    1 point
  5. @dadu ai cautat pe googal sau unde? https://dezmembrariautomobile.ro/produs/senzori-senzor-nivel-vw-tiguan-5q0412521c-5q0512521g-5q0412522c/ € 30,72 32% Off | • Sensore di livello faro anteriore destro per Audi Seat Skoda VW Golf 7 VII Tiguan II OE # 3Q0412522A https://a.aliexpress.com/_vMTN1m https://www.zipy.ro/p/ali/yaopei-5q0412522c-5q0412521c-front-left-right-headlight-level-sensor-for-audi-seat-skoda-for-vw-golf-7-vii-tiguan-ii-5na-fl-fr/1005001286970930/?fs=
    1 point
  6. Troncanitul portbagajului cu siguranta este o problema comuna. Cum am rezolvat eu? Demontat clemele de pe haion(foarte simplu cu un torx) si gresate foarte bine, au ceva arculete in interior si doar daca le demontezi poti gresa cum trebuie. Bonus am pus putina banda izolera pe clema de la broasca haionului si pe clemele ce tin banchetele spate. E liniste acum.
    1 point
  7. Asa cum spune si Cristi, motoarele EA888 gen 3 sunt chiar OK. Da da, suntem proprietari de masini cu acest motor, dar te invit sa cauti pe forumuri prin afara pareri ale proprietarilor, spre exemplu in america, Jetta cu 300-400k km la bord cu acest motor, fara interventii majore la el. E over engineered, dar e destul de bine pus la punct, deoarece VW a perfectionat tehnologiile initial introduse pe gen 1, in 2005. Conteaza sa ii faci o verificare super amanuntita cand o iei si sa mergi la un mecanic care stie si ceva diagnoza, ca sa verifice parametrii motorului. Se poate afla cam orice, inclusiv alungirea lantului (care nu mai e o problema pe aceasta generatie). Consumul de ulei, depinde. La o benzinara, avand in vedere fortele/turatiile superioare unui diesel, e normal sa fie un pic de consum de ulei, dar daca motorul e in stare buna, nu ar trebui sa depaseasca 1L/10000km chiar si daca mergi mai tare cu el din cand in cand. Fata de diesel, e altceva. Plaja aia lunga de turatii, felul in care raspunde, in care se tureaza aproape instant de la 3000RPM, silentiozitatea suprema pana pe la 2500RPM si consumul cu ~2L in plus fata de un 2.0 TDI 150 cai (cred ca 1L mai mult fata de cel de 184), toate astea cred ca merita pe deplin. E un motor fain dpmdv, ambivalent, adica e super si la mers chill si e super si la mers agresiv. PS: consumuri orientative pe octavia manuala - 8-9L/100 in oras in weekend, cand e mai liber in oras (chiar sub 8 daca folosesti stop start), 10-11L/100 cand e mai aglomerat in timpul saptamanii si 12-14L/100 pe distante scurte, dar poate ajunge si mai sus daca mergi doar 1km sa zicem, plecat cu motorul rece. in afara, la mers legal, fara foarte multe depasiri, ia un 6, 5-5.5 scoti doar daca mergi la consum. daca ai 4 pasageri + bagaje si mergi mai tare, ia 7-8. Daca mergi in stil BMW/Audi (adica vii cu flash-uri si semnalizare ) se duce in 9L. Am avut pe mana o Jetta mk5 cu 2.0 tdi BMM 140 de cai DSG si scotea cam 1.5-2L in minus in mai toate circumstantele (oras/afara).
    0 points
  8. Esti intr-o mare eroare: motoarele EA888 Gen3 nu mai au problemele vechi cu consumul de ulei si distributia, sunt motoare foarte bune si fiabile in general. La 170k conteaza si cum a fost intretinut (ca orice motor de altfel). Pe acel Leon manual, o sa se simta bine acest motor si ar trebui sa ai si consumuri "decente", masina este mai usurica. Sa nu te astepti insa la consumuri de 10% in oras.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!