Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2021 în toate secţiunile
-
Dupa 50 de pagini s-a ajuns de unde s-a pornit , cum era si normal , din toate variantele au mai ramas urmatoarele doua : - da , merita masini electrice - nu , nu merita masini electrice3 points
-
@acidone77 daca pentru tine timpul ar insemna bani sigur nu ai pierde atata vreme pe vwforum. Am vazut ca unii au postat aproape de 600 de ori, iar daca iei vreo 3min per post iti vor rezulta o gramada de minute, adica o gramada de ore de incarcare in drumurile alea de 800km fara oprire. Ca sa nu mai calculam timpii pentru a citi toate posturile. Mi.ar place pe post.ul acesta sa scrie cei care chiar experimenteaza masinile electrice, adica cei care o folosesc zi de zi in perioada calda dar si rece; sau cei care vorbesc documentat ca exista destula informatie tehnica utila. Restul isi vor da cu parerea si vor gasi destule motive pentru a nu avea o masina electrica. Bineinteles, a.ti da cu parerea e permis, ca doar de aceea suntem pe forum, dar totusi pentru cei ce vor sa caute informatii, sa le gaseasca din practica sau din documentatie, nu din povesti.2 points
-
Scuza ma dar mi se pare foarte deplasata si fara sens comparatia ta. Daca tot nu vrei sa poluezi, la ce ti trebuie electrica? Circula cu bicicleta! Aaa... stai vrei sa nu te ploua? Iarna vrei sa nu ti fie frig? Qed. Mi se pare obsesiva abordarea, daca n ai electrica, gata, esti gica contra, esti anti planeta, esti individualist, esti ... zeci de alte apelative. Puteti scoate un pic capul din nisip sa intelegeti ca nu toti au necesitatile voastre? Cat despre comparatia cu sensul unic, din cate stiu eu inca sa circuli cu un Euro6 nu e interzis...2 points
-
Detinem 2 masini, o electrica mica si o benzinara medie. Nu as renunta la nici una, cel putin in viitorul apropiat . Cu electrica am facut 20.000km intr un an in oras si drumuri de max 200km( in jur de 150ron costuri), cu benzinara 3500km in concedii/plimbari prin tara. Un lucru stiu sigur, desi probabil voi mai pastra cativa ani masina pe benzina, nu o sa mai cumpar niciodata o masina ICE, noua sau sh. Dc nu o sa mai avem nevoie de 2 masini ramane electrica. Nu exista un raspuns general la intrebarea dc merita sau nu o electrica, pentru ca suntem diferiti, cu nevoi si mentalitati diferite si atunci si alegerile vor fi diferite.2 points
-
1 point
-
Cat de tare mergi ? Eu la mers chill, relaxat, la drum in afara cu 90-100 Km/h, 1 sau 2 persoane + putine bagaje, scot un consum undeva la 7.5L fara sa ma chinui prea mult. Daca merg mai normal, 120-130 Km/h si cu ceva depasiri/etc, urca spre 8.3-8.5L. Cand e incarcata si merg normal, nu la consum dar nici tare, consumul este de 9-9.5L. Eu 11L nu am scos inca nici cand am mers incarcat si alert... Cred ca 10.5L a fost cel mai mare consum extern la mine.. In general insa eu stau la 8.5-9L avg consum extraurban. La cel urban nu dau atentie, nu imi place sa fiu depresiv . Si oricum merg putin, deci..1 point
-
Pentru discuția despre reducerea poluării prin folosirea mașinilor electrice, există topic separat: Discuția aici ar trebui să fie pe situații mai concrete, în caz că vrei să-ți cumperi o mașină, și nu ești sigur dacă varianta electrică este cea potrivită pentru nevoile tale. Eu oricum m-am decis să nu prea mai citesc acest topic, pentru că a devenit mai mult un chat între câteva persoane cu păreri fixe.1 point
-
Asta chiar ar fi ceva super Pai faceti o rubrica unde pot posta doar cei cu masini electrice , un subforum ceva unde poti posta doar cu dovada ca sunteti posesor de electrica Si faceti acolo versus - merita sau nu ? Evident ca nu veti mai avea niciun comentariu contra , doar nu dai atatia bani pe o electrica ca apoi sa spui ca nu merita Uite ca ideile bune se nasc si din topic-uri gresite cum e aceasta Scuze ca am citit si am postat aici , era duminica si cum s-a terminat cursa de MotoGP , am luat pauza la Moto21 point
-
Peste 25 de ani nu o sa se mai puna problema daca merita sau nu, pur si simplu alta varianta nu va fi (daca se merge pe electrice si nu vom avea o alta tehnologie pana atunci). E foarte bine ca exista oameni ca acidone77 care pretind 800 km autonomie, incarcare in 10 min, etc. Asta ii face pe producatori sa continue dezvoltarea, sa inoveze si sa imbunatateasca performantele. Daca toata lumea era multumita cu 300-400 km autonomie, ajungeam intr-un punct de stagnare. Eu o sa fiu sincer si o sa zic ca pe cat de mult imi plac electricele si consider ca ar trebui cat mai multi sa isi cumpere, is constient ca pe atat de mult un numar mare de electrice pe strazi s-ar putea sa imi ingreuneze viata cu o electrica la drum lung daca infrastructura nu o sa se dezvolte rapid, astfel incat sa ‘merite’ mai putin. Din punctul meu de vedere acum merita masinile electrice. Acum cand inca nu sunt atat de multe, cand inca poti incarca gratis, cand inca ai facilitati fiscale.1 point
-
Eu zic ca masinile electrice merita. Recomand tuturor si felicit pe toti cei care folosesc asa ceva. O sa imi cumpar si eu peste vreo 25 de ani1 point
-
La mine pe strada s-a instituit recent sens unic. Dar multi vecini intra pe contrasens. Le-am atras atentia dar mi-au raspuns ca ei acolo locuiesc si daca ma urc si eu cu o roata pe trotuar, incapem amandoi, nu intelege care-i problema. Cam asa e si cu "necesitatile" astea de 800 Km autonomie de la care nu putem face nici un compromis: confortul MEU vs. binele comun. PS: pe strada s-a pus sens unic din cauza ca aceiasi vecini isi lasa masina in fata casei in loc sa o bage in curte si practic se mai putea circula pe o singura banda.1 point
-
Ieri a fost in sfarsit ziua aleasa ca sa termin treaba. Am mai incercat eu asa cate o ora pe seara sa fac una alta, dar fara succes. Stresul ca nu am timp, ca vine intunericul, nu ajuta deloc. Asa ca pentru ziua de vineri, am consultat prognoza meteo si mi-am luat liber de peste tot special pentru asta. O alegere mai buna nici ca puteam face, drept dovada si rezultatul. Totusi, in orele alea de dinainte am reusit sa ma ocup de o piesa importanta, placuta metalica cu care sa acopar inca o gaura in galeria de evacuare, un de tip EGR dar cu alte dimensiuni. Deocamdata isi face treaba, dar urmatoarea data cand umblu acolo, voi avea si o garnitura metalica pe care s-o montez. Apoi, ziua a inceput cu masina urcata pe o capra, pentru ca aveam nevoie sa ma bag dedesubt, traseul de ulei avand prinderea pe turbina in partea de jos. Si au urmat cateva ore de pus turbina pe pozitie, bagat sun masina, iesit de sub masina, data turbina jos, modificat ceva si de la inceput. Cea mai mare bataie de cap am avut-o cu returul de ulei, furtun care a fost frumos sertizat dar in care a trebuit sa bag flexul si sa il prind cu coliere. Unghiurile la care a fost supus... si cat de inflexibil e acesta... a fost intr-adevar momentul cand am zis "bai, avea dreptate baiatul ala ca e complicat". Dar am reusit pana la urma. Totul e bine strans, iar fiind retur de ulei, nu-mi fac probleme ca nu tin colierele pentru ca acolo nu e asa mare presiune. Ah, am avut si ajutoare, talismane "anti-nervi" 😂 Asa metaforic zis, ca nu ma mai enervez de mult timp cand fac ceva la masina. Doar bucurie si placere. O alta chestie pe care am facut-o (inspirat zic eu), mi-am comandat si garnituri pentru galerii (evacuare-admisie). Era pacat ca pentru niste sume modice sa nu fac treaba asta, daca tot am umblat aici si daca tot nu le schimbasem niciodata. Am montat tot tot la loc, am dat o cheie, a pornit masina. Totul ok, nu avem scurgeri de ulei pe nicaieri. Nu pot sa ma plimb pentru ca nu avem downpipe, e urmatorul pas. O zi reusita! Am avut si norocul ca traseul de aer sa se potriveasca la fix exact cum era si inainte, diametre intrari, cuple, tot.1 point
-
Am avut aceeași problema la Octavia 3 VRS. Diferența fata de alti colegi este aceea ca piesa a costat 200 de lei și manopera 490. Operațiunea am efectuat o la dealer ul skoda din Dâmbovița, Autobest, am fost informat anterior de cost si ca va dura in jur de 3 ore, lucru pe care mi l am l am asumat. Am zis ca e ok pt durata operațiunii, însă m am mirat de faptul ca la ora 8:30 am dus masina si la 9:40 am fost sunat ca este gata. Am discutat cu ei despre asta, despre faptul ca la ei în service scrie clar ca ora de manopera este 140 de lei și au invocat diverse motive, ca s a schimbat nu știu ce contact, ca au mai fost anumite consumabile, deși nu mi dau seama ce poți consuma la o astfel de operaratiune. Sper sa va fie de ajutor cele scrise de mine .1 point
-
asta mecanicul tau, sa te sfatuiasca, poate are mai multa experienta cu anumita marca1 point
-
Salut. Am un Golf V 1.9 TDi 77kW BLS (filtru particule) si mi-a aparut de curand un "fluierat" cand accelerz. Se aude si in mers cand masina are cuplu si ar trebui sa intre turbina. Am adaugat o inregistrare cu sunetul aici: Am fost cu masina in service pentru o verificare rapida, dar nu si-au dat seama ca e, au cautat fisuri pe la furtune, dar in final au zis ca sa merg la niste "baieti" care se ocupa de turbine. Nu scoate nici fum. Voi ce credeti ca e? Multumesc.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00