Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2021 în toate secţiunile
-
Scuza ma dar mi se pare foarte deplasata si fara sens comparatia ta. Daca tot nu vrei sa poluezi, la ce ti trebuie electrica? Circula cu bicicleta! Aaa... stai vrei sa nu te ploua? Iarna vrei sa nu ti fie frig? Qed. Mi se pare obsesiva abordarea, daca n ai electrica, gata, esti gica contra, esti anti planeta, esti individualist, esti ... zeci de alte apelative. Puteti scoate un pic capul din nisip sa intelegeti ca nu toti au necesitatile voastre? Cat despre comparatia cu sensul unic, din cate stiu eu inca sa circuli cu un Euro6 nu e interzis...4 points
-
Dupa 50 de pagini s-a ajuns de unde s-a pornit , cum era si normal , din toate variantele au mai ramas urmatoarele doua : - da , merita masini electrice - nu , nu merita masini electrice3 points
-
Peste 25 de ani nu o sa se mai puna problema daca merita sau nu, pur si simplu alta varianta nu va fi (daca se merge pe electrice si nu vom avea o alta tehnologie pana atunci). E foarte bine ca exista oameni ca acidone77 care pretind 800 km autonomie, incarcare in 10 min, etc. Asta ii face pe producatori sa continue dezvoltarea, sa inoveze si sa imbunatateasca performantele. Daca toata lumea era multumita cu 300-400 km autonomie, ajungeam intr-un punct de stagnare. Eu o sa fiu sincer si o sa zic ca pe cat de mult imi plac electricele si consider ca ar trebui cat mai multi sa isi cumpere, is constient ca pe atat de mult un numar mare de electrice pe strazi s-ar putea sa imi ingreuneze viata cu o electrica la drum lung daca infrastructura nu o sa se dezvolte rapid, astfel incat sa ‘merite’ mai putin. Din punctul meu de vedere acum merita masinile electrice. Acum cand inca nu sunt atat de multe, cand inca poti incarca gratis, cand inca ai facilitati fiscale.3 points
-
Detinem 2 masini, o electrica mica si o benzinara medie. Nu as renunta la nici una, cel putin in viitorul apropiat . Cu electrica am facut 20.000km intr un an in oras si drumuri de max 200km( in jur de 150ron costuri), cu benzinara 3500km in concedii/plimbari prin tara. Un lucru stiu sigur, desi probabil voi mai pastra cativa ani masina pe benzina, nu o sa mai cumpar niciodata o masina ICE, noua sau sh. Dc nu o sa mai avem nevoie de 2 masini ramane electrica. Nu exista un raspuns general la intrebarea dc merita sau nu o electrica, pentru ca suntem diferiti, cu nevoi si mentalitati diferite si atunci si alegerile vor fi diferite.2 points
-
Eu zic ca masinile electrice merita. Recomand tuturor si felicit pe toti cei care folosesc asa ceva. O sa imi cumpar si eu peste vreo 25 de ani2 points
-
Referitor la prima remarca, dpmdv se pune problema gresit. Pai hai sa restrictionam atunci tot ce polueaza, masini, industrie, energie, etc. Si in orasele mari cizelate cu apa calda restrictiile se fac treptat... pana la euro 4 momentan, poate peste 5 ani euro 5, dupaia euro 6... peste 10 ani cu siguranta si electricele vor oferi mai mult. Mai este mult pana departe. Ar trebui intai inceput cu eliminarea completa a tuturor epavelor si fiarelor vechi pe care scrie tipator REMAT, fara ITP, in stare tehnica deplorabila, si aici avem autoritati care ar trebui sa si faca treaba ( Rar, Arr, Politie, etc.). O raba de 30 ani polueaza in oras cat 100 de masini ICE euro6... exemplele pot continua. Trebuie sa facem totusi o diferenta intre un euro6 si o epava. Referitor la a doua remarca, nu toti avem aceleasi necesitati, acelasi job, aceleasi drumuri sau aceeasi rutina. Eu am nevoie de spatiu (combi) am nevoie de siguranta (4x4), am nevoie de autonomie si de cat mai putin timp pierdut pentru a prelungi autonomia ( alimentare ). Si da, in bugetul sugerat, ma incadrez in absolut toate necesitatile si dotarile dorite la un ICE. Momentan electrica nu e solutia pentru mine. Si poate nici pentru alti cateva sute de mii de romani. Fac pauze la drum lung chiar la 300 400km dar nu pierd mai mult de 10 15min max... nu beau cafele, nu fumez... n am timp de "pierdut". Diferenta de timp pana la 30 45min la un recharge electric prefer sa o petrec in familie, cu fiica-mea Optiuni, preferinte, prioritati.2 points
-
Salutare, CLHA-ul il am deja de 2 ani, are 300k de km, am luat-o eu la 260k cu injectoarele originale conform istoricului de la Skoda, iar CXXB-ul il am doar de o luna. Ca si zgomot si rontaiala mi se pare mai silentios CLHA-ul, desi pe unul din injectoare am o deviatie de aproximativ 1 la rece, dar nu rontaie, nu bate.. Ca si cuplu CXXB-ul parca se simte putin mai bine, dar e si o diferenta de 150k de km intre ele. Ca si consum, pe acelasi drum de aproximativ 2000 de km (Duisburg-Valcea) CXXB-ul a luat cu aproape 3 litri mai multa motorina, iar la mersul de zi cu zi, Golful arata cam cu 0.4L/100km in plus pe BC fata de Octavia pe acelasi traseu, ambele versiuni fiind combi. Alta diferenta ce am observat-o e ca regenerarea se face mai des la CXXB, la aproximativ 250-300 km in regim mixt de mers, in timp ce la CLHA se poate duce pana la 400 in acelasi regim de mers. Ambele au filtrul original1 point
-
Si am incheiat saptamana trecuta cu o verificare de putere la Dragos la Tcm , unde in urma testelor am aflat ca masina are soft, bineinteles ca nu stiam de la fostul proprietar de acest aspect dar din fericire softul este facut bine si pot sta linistit pe mai departe. Iar astazi a primit jantele de iarna pe 17 cu anvelope conform datelor din carte 205/50/17, a pierdut la capitolul aspect si directie care se simte mult mai soft si moale/imprecisa in schimb la confort este o imbunatatire pe drumuri rele dar nu as putea sa zic ca este foarte mare diferenta fata de 18. Acum am apucat sa fac setup-ul asta si va rula asa iarna asta, ca un mic tractoras 😂.1 point
-
Circul si cu bicicleta maxim posibil. Am cea mai bine termoizolata casa din cartier. Sunt in negocieri pentru instalare panouri fotovoltaice. Alta intrebare? Este o ANOMALIE a societatii noastre faptul ca masina cu pistoane, un dispozitiv atat de daunator si de ineficient, a ajuns la nivel de NECESITATE. Noi, ca specie si ca societate, am gresit undeva ca am permis acest lucru. NECESITATE ar fi trebuit sa fie aerul curat, mai ales in orase. NECESITATE ar fi trebuit sa fie limitarea pagubelor produse de schimbarile climatice.1 point
-
Asta chiar ar fi ceva super Pai faceti o rubrica unde pot posta doar cei cu masini electrice , un subforum ceva unde poti posta doar cu dovada ca sunteti posesor de electrica Si faceti acolo versus - merita sau nu ? Evident ca nu veti mai avea niciun comentariu contra , doar nu dai atatia bani pe o electrica ca apoi sa spui ca nu merita Uite ca ideile bune se nasc si din topic-uri gresite cum e aceasta Scuze ca am citit si am postat aici , era duminica si cum s-a terminat cursa de MotoGP , am luat pauza la Moto21 point
-
La mine pe strada s-a instituit recent sens unic. Dar multi vecini intra pe contrasens. Le-am atras atentia dar mi-au raspuns ca ei acolo locuiesc si daca ma urc si eu cu o roata pe trotuar, incapem amandoi, nu intelege care-i problema. Cam asa e si cu "necesitatile" astea de 800 Km autonomie de la care nu putem face nici un compromis: confortul MEU vs. binele comun. PS: pe strada s-a pus sens unic din cauza ca aceiasi vecini isi lasa masina in fata casei in loc sa o bage in curte si practic se mai putea circula pe o singura banda.1 point
-
1 point
-
Ieri a fost in sfarsit ziua aleasa ca sa termin treaba. Am mai incercat eu asa cate o ora pe seara sa fac una alta, dar fara succes. Stresul ca nu am timp, ca vine intunericul, nu ajuta deloc. Asa ca pentru ziua de vineri, am consultat prognoza meteo si mi-am luat liber de peste tot special pentru asta. O alegere mai buna nici ca puteam face, drept dovada si rezultatul. Totusi, in orele alea de dinainte am reusit sa ma ocup de o piesa importanta, placuta metalica cu care sa acopar inca o gaura in galeria de evacuare, un de tip EGR dar cu alte dimensiuni. Deocamdata isi face treaba, dar urmatoarea data cand umblu acolo, voi avea si o garnitura metalica pe care s-o montez. Apoi, ziua a inceput cu masina urcata pe o capra, pentru ca aveam nevoie sa ma bag dedesubt, traseul de ulei avand prinderea pe turbina in partea de jos. Si au urmat cateva ore de pus turbina pe pozitie, bagat sun masina, iesit de sub masina, data turbina jos, modificat ceva si de la inceput. Cea mai mare bataie de cap am avut-o cu returul de ulei, furtun care a fost frumos sertizat dar in care a trebuit sa bag flexul si sa il prind cu coliere. Unghiurile la care a fost supus... si cat de inflexibil e acesta... a fost intr-adevar momentul cand am zis "bai, avea dreptate baiatul ala ca e complicat". Dar am reusit pana la urma. Totul e bine strans, iar fiind retur de ulei, nu-mi fac probleme ca nu tin colierele pentru ca acolo nu e asa mare presiune. Ah, am avut si ajutoare, talismane "anti-nervi" 😂 Asa metaforic zis, ca nu ma mai enervez de mult timp cand fac ceva la masina. Doar bucurie si placere. O alta chestie pe care am facut-o (inspirat zic eu), mi-am comandat si garnituri pentru galerii (evacuare-admisie). Era pacat ca pentru niste sume modice sa nu fac treaba asta, daca tot am umblat aici si daca tot nu le schimbasem niciodata. Am montat tot tot la loc, am dat o cheie, a pornit masina. Totul ok, nu avem scurgeri de ulei pe nicaieri. Nu pot sa ma plimb pentru ca nu avem downpipe, e urmatorul pas. O zi reusita! Am avut si norocul ca traseul de aer sa se potriveasca la fix exact cum era si inainte, diametre intrari, cuple, tot.1 point
-
1 point
-
Și am fost ieri scurt cu galusca , de mult nu am mai pozat mașina cât de cât, așa ca las un spam duminica plăcută tuturor1 point
-
Corect. Nu trebuie sa-l iei pe cel mai scump sau cel mai performant, mai ales ca circuli mai mult extraurban. Cu schimb la 10k, cam toate uleiurile de marca isi vor face treaba. Isteria privind uleiul poate e importanta cand faci schimburile la 30k, ceea ce mi se pare o mega porcarie. Mai poti trece pe lista Aral Super Tronic LL III 5W30, Total Ineo 5W30 sau Motul Specific 504/507 5W30, pe langa cele deja enumerate de tine mai sus. Important e sa stii ca iei un ulei original (nu contrafacut) la un pret ok, de la un furnizor de incredere.1 point
-
Am vazut ca se foloseste si mobil 1 esp.. Nu inteleg de ce pe grupul facebook a4 b8 oficial toata lumea e inebunita dupa LM top tec 4200. Dupa ce am reusit astazi sa citesc aproape toate posturile din 2018 in sus de pe acest forum am ramas la concluzia ca mai bine un ulei pana in 200 lei cu fisa tehnica buna + schimbat la 10k. Acum mai ramane de vazut daca fuchs,mobil sau altceva. Mersi de parere mai astept sa vad ce zic si ceilalti colegi.1 point
-
Salut! Pentru un 1.4 MPI este mai bun un TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 ENERGY 5W40 decat un CASTROL MAGNATEC A3/B4 5W40? Un bidon de 4L este ok, nu? Merci!1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00