Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2021 în toate secţiunile

  1. Ieri a fost in sfarsit ziua aleasa ca sa termin treaba. Am mai incercat eu asa cate o ora pe seara sa fac una alta, dar fara succes. Stresul ca nu am timp, ca vine intunericul, nu ajuta deloc. Asa ca pentru ziua de vineri, am consultat prognoza meteo si mi-am luat liber de peste tot special pentru asta. O alegere mai buna nici ca puteam face, drept dovada si rezultatul. Totusi, in orele alea de dinainte am reusit sa ma ocup de o piesa importanta, placuta metalica cu care sa acopar inca o gaura in galeria de evacuare, un de tip EGR dar cu alte dimensiuni. Deocamdata isi face treaba, dar urmatoarea data cand umblu acolo, voi avea si o garnitura metalica pe care s-o montez. Apoi, ziua a inceput cu masina urcata pe o capra, pentru ca aveam nevoie sa ma bag dedesubt, traseul de ulei avand prinderea pe turbina in partea de jos. Si au urmat cateva ore de pus turbina pe pozitie, bagat sun masina, iesit de sub masina, data turbina jos, modificat ceva si de la inceput. Cea mai mare bataie de cap am avut-o cu returul de ulei, furtun care a fost frumos sertizat dar in care a trebuit sa bag flexul si sa il prind cu coliere. Unghiurile la care a fost supus... si cat de inflexibil e acesta... a fost intr-adevar momentul cand am zis "bai, avea dreptate baiatul ala ca e complicat". Dar am reusit pana la urma. Totul e bine strans, iar fiind retur de ulei, nu-mi fac probleme ca nu tin colierele pentru ca acolo nu e asa mare presiune. Ah, am avut si ajutoare, talismane "anti-nervi" 😂 Asa metaforic zis, ca nu ma mai enervez de mult timp cand fac ceva la masina. Doar bucurie si placere. O alta chestie pe care am facut-o (inspirat zic eu), mi-am comandat si garnituri pentru galerii (evacuare-admisie). Era pacat ca pentru niste sume modice sa nu fac treaba asta, daca tot am umblat aici si daca tot nu le schimbasem niciodata. Am montat tot tot la loc, am dat o cheie, a pornit masina. Totul ok, nu avem scurgeri de ulei pe nicaieri. Nu pot sa ma plimb pentru ca nu avem downpipe, e urmatorul pas. O zi reusita! Am avut si norocul ca traseul de aer sa se potriveasca la fix exact cum era si inainte, diametre intrari, cuple, tot.
    3 points
  2. Dpmdv, in orase nu ar trebui sa fie atata poluare de la masini, accesul masinilor cu pistoane ar trebui restrictionat. Aceste cifre sunt exagerate mult peste ceea ce au nevoie majoritatea oamenilor. Imi pare rau ca trebuie s-o spun dar suna mai mult a cerinte de "gica contra"... Iar in cazul tau particular, sa stii ca nu ti se intampla absolut nimic daca faci 1 - 2 pauze de incarcare la un drum de 800 Km.
    2 points
  3. Zic in teorie ca nimeni nu mai stie ce este prin rcd urile din china, software sau hardware...
    1 point
  4. Are un singur defazor.Cealalta,e o fulie simpla. Schimba distributia cum am mai zis si inj 2.Altfel,poti avea mult mai multe probleme cu motorul asta...si asa prost din nastere. Acum...tu alegi cum o intretii.
    1 point
  5. Revenind la sentimente mai bune... Ne pregatim de sezonul rece. Avand in vedere ca iernile din ultima vreme nu mai sunt atat de aprige iar masina circula preponderent urban, am zis sa merg pe niste anvelope allseason insa din gama superioara - Michelin CrossClimate. Cu ocazia aceasta am renuntat si la bbs-urile rosii, fiind prea mult pentru micul citadin ( directie, bucse etc ) si am mers pe ceva oem R15 care au fost puse pe un Golf 6 plus. Acum ce sa zic ?! M-am reintors la Vw Phaeton mult mai confortabila jucaria. O data anvelopele montate, am tras o fuga sa fac si o geometrie, la viteze de peste 110km/h avand un mic joc in volan. Am ajuns la un rulaj de 178,000 km curand ar trebui realizat si un schimb de ulei plus filtre. In rest, carburant si numa' de bine !
    1 point
  6. Luna Octombrie a fost destul de plina 1 - Sotia a avut primul ei accident in 11 ani de soferie si au fost schimbate pe CASCO far stanga, aripa stanga fata, spoiler fata, sistem spalare far, rezervor solutie parbriz 2 - Daca pe stanga am primit far nou am mers si am facut polish la farul din dreapta si am aplicat folie de protectie pe ambele faruri. 3 - Planificam de ceva timp sa-i fac un "tratament" cu ceara de la Meguiars - Carnuba Plus. Toata operatiunea a durat de la 10:00 pana la 15:00 si a inclus spalat exterior+interior cu atentie la toate detaliile cat si "tratamentul". Pozele unde haionul este ridicat sunt facute inainte de aplicarea "tratamentului".
    1 point
  7. Jantele au venit si tocmai le-am pus pe masina e bine cand ceri si parerea altora ca asa faci alegerile care trebuie, va multumesc pe partea de cauciucuri am pus michelin pilot alpin 5. odometer actual: 15.000km. pe la 10k masina a avut si un schimb de ulei optional plus filtre. mai stau inca 10k si fac prima revizie adevarata. in continuare erori sporadice pe partea de senzori de parcare, front assist, canton - desi masina a primit ultimele update-uri in reprezentanta.
    1 point
  8. Usor, usor ajungem pe linia de plutire cu partea de intretinere, astazi dimineata am fost in service pentru schimb ulei cutie de viteze si lichid de frana. Nasol sa cumperi masina sh si sa nu stii foarte multe despre istoric de la proprietarul anterior. Uleiul in cutie destul de negru fata de cel nou dar macar era la nivel, cutia schimba foarte ok si inainte si dupa schimb iar lichidul de frana nici nu are rost sa nu il schimbi la cat de putin costa si ce importanta are. Dupa aproape 4 luni si vreo 8000 de lei investitie in mententanta si anvelope vara/iarna ma aflu cu ea in punctul in care am incredere maxima in masina. Mai am teoretic dar nu urgent de schimbat amortizoarele fata si vom fi pe zero cum s-ar zice. Acum 2 saptamani am avut parte si de primul drum mai lung prin tara, pentru 2 adulti si un copil de 5 ani, a fost super ok portbagajul cu bagaj pentru 3 zile si ceva echipament pentru un proiect, foarte faina la drum lung, iar consumul nimic de reprosat 4.9l/100km dupa aproape 600 de km pana in Moldova cu retur prin Targu Secuiesc - Brasov - Ilfov. Mai am de pus jantele cu anvelopele de iarna, desfacut carenaje si curatat plus protectie cu ceara si vom fi gata de iarna.
    1 point
  9. In cei 8000km de la achitizie nu am simtit nevoia de un plus pe partea de franare😇 Pregatim pentru primavara un schimb de placute + discuri pentru puntea spate, si tot atunci voi bifa pentru schimbul de lichid de frana si reconditionarea etrierilor spate! Multumim! Mic update: - curatarea zonei de sub grilajul stergatoarelor de parbriz, curatarea si gresarea mecanismului stergatoarelor si repozitionarea bratelor acestora cu o idee mai jos 😜 - incepusem sa aud un usor zgomot pe partea stanga fata in momentul virarii si trecerii peste o denivelare sau groapa, asa ca a urmat o constatare (pivot stanga), inlocuire si reface geometrie - inlocuirea unor plastice, cleme si capacele ce lipseau sau erau rupte - completarea zonei de sub cotiera fata cu acest suport, pana la ceva mai bun (crem) - dar si un traseu de 1315km (Roman-Brasov-Sibiu-Arad si retur) in care masina s-a comportat exemplar.
    1 point
  10. Am gasit discutia si aici : http://vwforum.ro/topic/115113-temperatura-motor/ ,,, post #10 am sa-l schimb si eu zilele astea ,, si poze cu pozitia lui ,, pt cutii DSG ..
    1 point
  11. E ok. Incearca sa faci drumuri mai lungi, motorina extra, nu stationa cand regenereaza.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!