Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2021 în toate secţiunile
-
Va raspund la toti odata caci niciunul dintre voi nu are Kodiaq FL 1,5 cutie manuala din ce observ la semnaturi. Deci modurile astea ECO, NORMAL si SPORT au anumite setari in meniu. Nu stiu daca vreunul dintre voi are meniul acesta in bord, dar va spun ca diferentele spuse de mine se refera strict la propulsie. In modul INDIVIDUAL exista setari pentru propulsie de la eco la sport. Acolo am facut testele de rigoare si nu aruncati aici impresii si presupuneri caci nu isi au rostul deoarece eu va spun din experienta si nu aveti cum sa ma contraziceti cu niste presupuneri. Doi la mana am confirmarea de la dealer ca se schimba radical hartile de mapare ale motorului intre aceste moduri de propulsie presetate, dar care pot fi schimbate de utilizator. Este ceva nou si de acum incolo invatati. Trei la mana e cutie manuala si acolo simti cel mai bine cum trage motorul. Cred ca am raspuns clar pentru toti.3 points
-
Mai stergem praful putin pe aici... Masina are in momentul de fata 8200 km, nu am umblat mult cu ea ca am mai si avut 2 saptamani concediu la final de Septembrie/inceput de Octombrie unde am mers cu avionul. Offtopic ON Recomand cu cea mai mare caldura Sardinia pentru cei care inca nu au fost. Insula e mare, noi am inchiriat o masina dar chiar si asa dureaza pana ajungi incoace-incolo. In schimb, plajele sunt superbe, cu apa albastra "cristalina" si cu nisip fin alb cum doar in Caraibe am vazut pana acuma din locurile unde am fost. Si pe langa asta, la aproape fiecare pas este ceva plaja mai mica sau mai mare. Daca vreti detalii si recomandari (AirBnB, etc.), dati mesaj si vorbim. Offtopic OFF A primit masina si "incaltaminte" adecvate pentru sezon, nu era obligatoriu ca vremea e frumoas,a dar nu vroiam sa am surprize prin Covasna si Harghita... Am luat jante Dezent TR silver de pe janta.ro, foarte faina experienta, foarte amabili, foarte usor de comunicat cu ei, mi-a placut. A fost o mica problema cu livrarea, avand multe comenzi, ei scriind pe AWB ca este cu ramburs, dar s-a rezolvat cu un telefon si o corectie in sistem. Gumele sunt Michelin Alpin 6, luate de la Euromaster si montate tot la ei in Floresti, foarte placuta experienta si acolo. Cam asa arata acuma masina: Revenind la masina, am mai facut niste drumuri prin tara, am fost sa vizitam familia din diferite parti, sa aprindem o lumanara pe mormintele celor care nu mai sunt cu noi. Ruta a fost Cluj - Brasov - Sanzieni (langa Targu Secuiesc) - Miercurea Ciuc - Odorheiu Secuiesc - Cluj, intr-un weekend, pornind vineri si venind duminica. Mi se confirma inca o data ca traficul de vineri e absolut oribil in Romania. Am pornit din centru din Cluj si Waze ma ducea spre Floresti pe autostrada, tot centrul, Manastur si Floresti fiind rosu aprins, aka blocat. Am zis ca eu sunt mai destept si urc pe Feleac spre Turda... Totul bine si frumos pana am dat de ambuteiaj in Turda, am stat 20 min ca sa ajung pana la sensul giratoriu care duce spre autostrada, unde deja se circula lent, dar macar constant. Dupa aceea scuipatura de autopista, iarasi aceeasi chestie. O coloana merge si o coloana vine pe contrasens, cred ca am facut pana in Brasov 10 depasiri in total. Ajuns spre seara in Brasov, aveam ceva de rezolvat prin oras, iar dupa aceea am purces spre Sanzieni, drumul asta era mai liber si surprinzator fara mult trafic de camioane... Imi mai declar inca o data incantarea fata de Matrix LED si lumini adaptive, fac minuni noaptea pe sosele (si am luat doar 2 flash-uri tot drumul, desi erau stinse, dar probabil bateau tare ca na.. LED... ), venind de pe halogen, e ca o mana cereasca noaptea. Am stat in Sanzieni la bunicul toata sambata, am mai vizitat restul familei si duminica am pornit spre Ciuc. Drumul din Sanzieni prin paduri si dealuri e exceptional de fain toamna, are padurea niste culori de nu intelegi nimic, iar pasul Casin are si niste serpentine unde deobicei e si liber si te mai poti crede Schumacher pentru 10 minute... Vizitat familia in Ciuc, aprins lumanari pe morminte, pornit la drum, cu o oprire obligatorie in Odorheiu Secuiesc unde se gaseste dupa parerea mea la ora actuala cel mai bun kürtőskalács din comert (nu se pune ce facem acasa, bineinteles). Am mai scris despre asta intr-o postare anterioara. Bineinteles, pe drum, fiind vorba de Romania, mai intalnesti tot felul de surprize, de exemplu: Saracul om din Opel, dupa ce ca a coborat din masina sa mane el vaca (pastorul dracu stie unde fiind...), nu a putut urca in masina din cauza la aia de pe contrasens care veneau constant... Asta pe langa faptul ca strict teoretic banda lor era ocupata si ar fi trebuit sa stea sa trecem noi, dar nici nu imi mai bat capul cu maruntisuri din astea... Restul drumului fiind absolut fara evenimente pana la coborarea de pe autostrada in Gilau, unde coada de masini era pana in mijlocul satului (Gilau bineinteles). M-a bagat Waze spre Gilau si m-a dus pe un drum paralel care iese in sensul ala inainte de Floresti, problema era ca sensul trebuia sa inghita traficul de pe artera principala, drumul de pe care veneam si eu, respectiv si inca unul paralel cu al meu, de peste parau... Am stat putin, dar per total am castigat mult timp nestand la coada infinita... Ca si concluzie, eu nu aveam idee cat de obositor e sa conduci in Romania cu o cutie manuala pana acuma. Nu ma intelegeti gresit, nu mi s-a parut obositor deloc nici cu masina veche, dar cu asta simt o reala diferenta in starea mea mentala cand ajung undeva la destinatie. Imi place sa conduc, (mi-ar placea sa cred ca) conduc bine, dar efectiv ma simt mai degajat, mai odihnit decat inainte. Am mai condus masini automate, dar nu pe timp asa indelungat, nu aveam termen de comparatie... Respect decizia si pararea celor care spun ca nu esti sofer daca nu conduci tu "total", aka cutie manuala, dar eu nu cred ca imi voi lua masina cu cutie manuala veci... Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic, dar pur si simplu nu pot momentan sa explic mai bine... Poate doar daca ma prinde un midlife crisis si imi iau ceva masinuta sport (MX-5, you beautiful bastard ) asa de jucarie... Some boring technical details/remarks: nu vad diferente sesizabile intre modul D si S la cutie cand vine vorba de consum S e da shit, imi place ca raspunde foarte prompt masina si cand e nevoie, ai calcat pedala, s-a dus... Desi aici probabil contribuie si faptul ca inca nu s-a pierdut nici un ponei din herghelie, sunt toti 200 acolo, plus un cuplu sanatos... Am fost pe drum doar cu mama, la finalul zilei de vineri, atat a zis seara: "eu nu am vrut sa zic nimic cat am venit, dar cand o calci, simt ca ma baga in scaun"... Mie nu mi s-a parut, dar bineinteles altfel simti cand ai volanul in mana... Date dus: 330 km, consum 5.5, viteza medie 55 Date intors: 336 km, consum 6.2, viteza media 63 Abia astept sa vina zapada, poate apucam sa mergem si pe partie undeva anul asta, discutam cu niste prieteni sa ne riscam la un Austria chiar, dar mai vedem. Sanataturi! ✌️3 points
-
Salutare tuturor, Incepand de azi deschid un jurnal de bord pentru: Skoda Octavia 3 Combi din 2017. A inlocuit tot o Skoda Octavia 1 din 2004 care a fost "predata" mai departe in familie. Masina a fost cumparata anul acesta la inceput de Iunie de la o firma de Leasing Operational cu ajutorul unui prieten care a lucrat acolo si am putut verifica foarte bine istoricul ei. Cum am spus mai sus este vorba de o Octavia 3 Combi Style 1.4 TSI, 150CP, cutie DSG 7 trepte, 183.000 KM iar pretul a fost de 10,450 EUR TVA inclus. Ca sa nu trec aici toate dotarile am adaugat cateva poze dar cele mai importante, zic eu ca sunt: - Cutie DSG 7 trepte - Faruri Bi-Xenon adaptive - Incalzire in scaune fata, parbriz si duze stropitoare parbriz - Sistem Kessy - Maxi-Dot color - Sistem audio Canton - Volan sport multifunctional - Senzori parcare spate Acum masina are 190.000 KM si cu toate ca a avut revizia facuta la 183.000 KM inainte sa-mi fie predata am decis sa-i fac: - Revizie Ulei Castrol + filtre MAN + Aditiv Ulei Metabond - Inlocuit Distributia Dayco + Pompa apa Gates + Curea accesorii Dayco - Schimb ulei si filtru la cutia de viteze - Ulei si fitru OE In urma verificariilor am gasit: - un amortizor fata si unul de pe spate umezite - au fost inlocuite toate + flansele de amortizor - bascula dreapta fata o bucsa avea cauciucul crapat - a fost inlocuita bascula - la revizia cutiei DSG uleiul din cutie era mai negru ca ala din motor si cu aprox 150-200ml mai putin. La Mecatronic uleiul era OK. - deoarece am inlocuit amortizoare si bascula am mers si la geometrie. Cost total piese - 4,579 RON. Manopera nu este relevanta deoarece mecanicul ma stie si am primit un discount masiv. In ceea ce priveste masina sunt foarte multumit de acest motor de 1.4 TSI care impreuna cu cutia DSG, zic eu, face o combinatie surprinzator de buna. La drumul Bucuresti - Grecia-Thasos din vara am scos un consum de aprox 6% iar prin oras undeva pe la 10-11% Daca doriti alte detalii va stau oricand la dispozitie pe PM. Mai jos pozele cu dotarile si cateva cu masina Maine revin cu completare ca intre timp am avut si un accident si am mai facut ceva lucrari la ea Multumesc Aici cateva poze din timpul reviziei2 points
-
https://www.instagram.com/reel/CV1DIcdhvbP/ Chiar daca e doar o simulare, ai dreptate, ar merge2 points
-
Avantajul la Teslasupercharger e ca poti sa platesti abonament doar pe o luna si sa beneficiezi de preturi de aproximativ 25c, adica 1.24RON la viteze mari de incarcare. Daca se va extinde si in restul Europei, atunci incarcarea in vacanta va fi foarte simpla. Abonamentul pe o luna e de 13EUR/65RON, dupa care beneficiezi de pret 0.25kWh. Eu zic ca e pret super si bate Ionity la ea acasa din doua motive: pretul mic si faptul ca poti face abonament lunar nu anual. La fel, bate toate restul existente pe piata. Sper sa mentina pretul acesta si sa oblige Ionity sa faca afaceri "fair", nu jecmaneala.2 points
-
@ShadoWzZ nu inteleg intrebarea @tbege citind in diagonala, am inteles ca, virgula, caii dau un cuplu sanatos. Si mi-a dat cu impartire la zero ;))1 point
-
@tbege am citit eu in diagonala... asa e cand intr-o casca ai engleza si in cealalta franceza1 point
-
Atat timp cat e in vigoare nu trebuie prelungit. Ca sa prelungesti ar trebui sa aiba un termen de incetare ceea ce nu cred ca are (al meu n-a avut).1 point
-
Driving mode selection la masini normale (fara cutie automata si cu amortizoare normale) schimba doar raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie , in mare parte ,80-90% ! Ca exemplu 5% in sport = 10% in normal =20% in ECO . Dat fiind ca este alterat acest raspuns, masina va reactiona diferit. ECO vs SPORT inseamna cam 2-3L/100km diferenta. Nicio masina din gama consumer nu va schimba puterea /cuplul in functie de cum apesi tu pe buton. Asta inseamna personalizari suplimentare, memorie suplimentara, putere de procesare suplimentara. Nu este viabil din punct de vedere al proiectarii si productiei. Hai sa nu incepem cu teoria conspiratiei sau alte chestii. Daca vrei sa afli cum functioneaza exact, du-te la un dealer si cere-i sa-ti arate SSP-ul pentru asa ceva. Il au si il pot arata daca vor1 point
-
1 point
-
Las-o in pace....sa isi faca ea singura. Nu ai de ce sa o fortezi degeaba1 point
-
De ce spui ca nu conteaza? Mergem pe premisa ca iarna faci dus mai rar, ca transpiri mai putin ca vara? 😆 Masina trebuie sa fie frumoasa tot anul! Cu atat mai mult ca purtam anvelopele de iarna cel putin la fel de mult ca cele de vara, daca nu si mai mult in anumiti ani. @Mihaita nu mi-o lua in nume de rau.... dar jantele tale de vara sunt super frumoase si fac masinuta sa arate bestial, ca sa o lasi neepilata la subrat pe timp de iarna! 😇 Au ET prea mare, sunt foarte subtirele, o transformi intr-un golf....1 point
-
Un mic update : - s-a montat protectia de portbagaj - s-au montat semnalizatoarele dinamice, mai jos vechi vs nou ( eu am ales varianta alba simpla, nu fumurie ). Am facut si un video dar nu merge incarcat. vs Cam asa se vede la final . Un look destul de "clean". - asa ca daca am dat jos oglinzile, am gresat si mecanismul de rabatare ( sacada putin, in special la inchidere ) - si in final am pus de proba eleronul de RS, este vopsit. Urmeaza sa fie montat cand gasim putin timp liber si vreme buna. In rest, ochiu' geana pe DPF si cam atat :)). Salutari !1 point
-
Octavia arata foarte bine, e mai ieftina decat Golf 8, ceea ce e important pt cumparatori, insa e skoda, nu e vw... Plus ca Golf 8 are foarte multe optiuni in pretul de baza. Nici vw, nici skoda si nici altele nu prea se vand, eu suspectez scaderea mai mare decat ceea ce se anunta in mod oficial, senzatia mea e ca cumpara doar cine are nevoie efectiv, cine are o masina buna, mai trage de ea, situatia de acum nu e prea incurajatoare...1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00