Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.11.2021 în toate secţiunile

  1. 6 points
  2. Jantele au venit si tocmai le-am pus pe masina e bine cand ceri si parerea altora ca asa faci alegerile care trebuie, va multumesc pe partea de cauciucuri am pus michelin pilot alpin 5. odometer actual: 15.000km. pe la 10k masina a avut si un schimb de ulei optional plus filtre. mai stau inca 10k si fac prima revizie adevarata. in continuare erori sporadice pe partea de senzori de parcare, front assist, canton - desi masina a primit ultimele update-uri in reprezentanta.
    4 points
  3. Nu prea are sens ce zici, daca apesi aceleratia la fund masina trebuie sa livreze ce are mai bun in orice mod. De asemenea, la mai toate masinile, tot cand apesi aceleratia la fund, compresorul de AC se decupleaza automat, din aceleasi considerente. Modurile astea de condus mapeaza aceleratia diferit, cam asta e tot ce fac. Adica la o anumita cursa a pedai (diferita de max) ECU interpreteaza valori diferite in fuctie de modul in care esti.
    3 points
  4. Tot 150 de cai are masina si in ECO si in NORMAL si in SPORT... doar ca ii simti tu putin diferit
    2 points
  5. Un mic update : - s-a montat protectia de portbagaj - s-au montat semnalizatoarele dinamice, mai jos vechi vs nou ( eu am ales varianta alba simpla, nu fumurie ). Am facut si un video dar nu merge incarcat. vs Cam asa se vede la final . Un look destul de "clean". - asa ca daca am dat jos oglinzile, am gresat si mecanismul de rabatare ( sacada putin, in special la inchidere ) - si in final am pus de proba eleronul de RS, este vopsit. Urmeaza sa fie montat cand gasim putin timp liber si vreme buna. In rest, ochiu' geana pe DPF si cam atat :)). Salutari !
    2 points
  6. Exista o grosime minima a discului. Apoi se iau in considerare deformari ale discului si oxidarea. Normal ca buza de la marginea discului e urmare a subtierii discului, problema se pune daca discul e la limita minima sau nu.
    2 points
  7. E practic imposibil la 70-80 grade C la cat se usuca ...
    2 points
  8. Usor, usor ajungem pe linia de plutire cu partea de intretinere, astazi dimineata am fost in service pentru schimb ulei cutie de viteze si lichid de frana. Nasol sa cumperi masina sh si sa nu stii foarte multe despre istoric de la proprietarul anterior. Uleiul in cutie destul de negru fata de cel nou dar macar era la nivel, cutia schimba foarte ok si inainte si dupa schimb iar lichidul de frana nici nu are rost sa nu il schimbi la cat de putin costa si ce importanta are. Dupa aproape 4 luni si vreo 8000 de lei investitie in mententanta si anvelope vara/iarna ma aflu cu ea in punctul in care am incredere maxima in masina. Mai am teoretic dar nu urgent de schimbat amortizoarele fata si vom fi pe zero cum s-ar zice. Acum 2 saptamani am avut parte si de primul drum mai lung prin tara, pentru 2 adulti si un copil de 5 ani, a fost super ok portbagajul cu bagaj pentru 3 zile si ceva echipament pentru un proiect, foarte faina la drum lung, iar consumul nimic de reprosat 4.9l/100km dupa aproape 600 de km pana in Moldova cu retur prin Targu Secuiesc - Brasov - Ilfov. Mai am de pus jantele cu anvelopele de iarna, desfacut carenaje si curatat plus protectie cu ceara si vom fi gata de iarna.
    2 points
  9. Asadar si prin urmare m-am hotarat sa vand seatul pe care il detin de 13 ani si sa trec la ceva in 2 usi si diesel, spatiu fiind suficient pentru drumurile saptamanale iar pentru drumuri lungi am golful break al sotiei. La concurenta cu scirocco a mai fost audi a1 1.6 tdi dar datorita faptului ca preturile sunt similare iar audi fiind mult mai mic si la materiale nu chiar wow am hotarat sa merg pe scirocco 2.0 tdi 140cp. Am vazut 3 masini pana am reusit sa o gasesc pe aceasta, proprietar de 6 ani, adusa de el in 2015 din germania, istoricul pana in 2015 il are la vw complet(verificat de mine la Vw). Avea la intrarea in tara 115000km si 4 ani vechime iar in prezent se prezinta ca in pozele de mai jos, are mici defecte optice marunte dar inevitabile traficului din bucuresti. Mi-a placut ca este foarte curata la interior, functioneaza toate dotarile, nu foarte multe dar a avut cam tot ce am cautat mai putin xenon si este Oem pe partea de sunet, roti si diverse. Ca intretinere nu a avut chiar cel mai bun proprietar sa zic, anvelope varza, jante cam zgariate pentru gustul meu, un semnal de oglinda spart si cam atat. Deja a primit anvelope noi si indreptat jante, de la 120km iti sarea volanul din mana, acum este cu totul alta masina(nu stiu cum pot conduce unii asa). La verificarea in service inainte de achizitie a fost totul ok pe tester, valori injectoare, dpf ok in stare foarte buna, ce urmeaza sa verific la revizie acum filtrul de span si in rest motorina. Va urma next week o revizie completa, sper un detailling la interior iar luna viitoare ar cam trebui amortizoare spate si ceva bucse pe fata(amortizoarele sunt toate cele originale cu data de fabricatie pe ele), in schimb m-a uimit cat de confortabila este cu jantele de 18 si cauciucuri 234/40 comparativ cu seatul cu jante pe 17. Nu troncane, nu boncane ca sa zic asa, consuma foarte decent iar spatiul in ea este similar cu un hatchback normal aproape doar ca ai 2 usi. Spor.
    1 point
  10. Salutare tuturor. Sper sa nu plictisesc pe nimeni dar sa si prezint toate detaliile. Acum mai bine de 1 an jumatate ( din feb 2020 ), dupa marirea familiei odata cu venirea celui mai mic membru ( acum si-a pierdut statutul de cel mai mic ) am decis sa intram si noi in vasta familie VAG. Asa ca am vandut cele 2 masini vechi, hatch, neincapatoare, dar cu km putini si valoare sentimentala, ca sa ne luam una “mai mare si incapatoare, si mai noua, si automata, si cu mai multe optiuni, preferabil alba cu motorul de 2 l diesel etc”. Iar pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dupa ce am gasit aceasta skoda de 1.6 diesel si culoare gri quartz, veche de 3 ani si vreo 3 luni atunci, aproape de granita, pret f bun, cu destule dotari (atat cat ma pricepeam eu din poze), am zis ca asta va fi prima varianta cu siguranta (chiar daca nu avea motorul de 2 litri, desi erau multe altele bonus). Si pentru ca nu e tot timpul rau, mai e si bine, in saptamana plecarii miercuri s-a nimerit sa vand si masina sotiei, joi seara am rezervat masina, duminica dimineata am plecat in cadru organizat (4 prieteni cumparatori si “neamtul”), duminica seara am vazut-o la exterior, luni dimineata inspectat interior, exterior, motor, documente + proba de drum cu ea. Concluzia : O LUAM CLAR ! Dupa mici negocieri cu vanzatorul care chiar era neamt ( sincer nici nu prea ar fi fost multe de negociat ), facut hartiile, schimbat rotile cu cele de iarna si fuga acasa luni pe la pranz. Marti la ora 15:00 eram inapoi acasa, dupa un popas la Arad. In final, masina este urmatoarea : Skoda Octavia 3 Combi, inmatriculata in 11/2016 ( deci MY 2017 ), echiparea vesela JOY, motor 1.6 TDI de 110 CP, cutie DSG uscat 7+1, rulaj 150 mii km, pret achizitie 9.100 euro + TVA ( care nu s-a platit, fiind luata pe societate, big bonus points ). Principalele dotari : - Farurile bi-xenon cu AFS si DRL cu banda led (cica e un tip fara banda ) - Senzori parcare fata + spate - Scaune fata incalzite - Dublu climatronic - Parbriz incalzit - Duze parbriz incalzite - Navigatia Amundsen MIB 2 - SmartLink : AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink - Incarcare wireless QI pt telefon - Portbagaj electric - Jante vara aliaj 18 inch, model ALARIS + roti de tabla 16 inch pt iarna - Podea portbagaj variabila ( o optiune misto ) - Carlig remorcare si kit de reparatie - Senzori lumina/ploaie - Pilot automat standard - Front assist - Lane assist - Stopuri LED - Oglinzi exterioare heliomate si rabatabile electric cu puddle lights - Oglinda interioara heliomata Cateva poze de la achizitie : Iar pentru ca este frumos sa iti pui amprenta pe un lucru din pasiune si ca sa il faci unic, au mai urmat cateva retrofituri + alte maruntisuri, respectiv : - Foot lights fata si spate ( initial cu becuri standard, apoi LED ) - Warning lights in usile din fata - Leduri ambientale langa manere ( in toate usile, pentru spate trebuie putin decupat plasticul ) - Schimbat becuri pozitii, puddle lights (cele sub oglinzi), portbagaj, numar spate cu LED-uri - Schimbat becurile din plafoniere cu Phillips BlueVision, cele LED mi se par prea puternice - Schimbat plafoniera simpla cu una avand cele 2 leduri ambientale ( stiu, sunt fan leduri ambientale :))))) ) - pedale si footrest echipare RS - montare amortizoare capota ( se potrivesc unele de portbagaj de Seat Ibiza ) - montare sertare sub scaunele din fata ( la fel, foarte folositor retrofitul, tin compresorul intr-unul din ele si testerul+umbrela in celalalt ). Cele de mai sus sunt facute de mine - retrofit la ACC 30-210 km/h facut de colegu’ sabinx ( cu schimbare de bloc de manete si coduri SWAP ). Masina avea radar si Front Assist. O combinatie foarte reusita DSG+ACC+Lane Assist. - resoftare cutie DSG in primul rand ( pentru schimbare mai sus si activarea treptei 1 ) + resoftare motor ( mai mult pentru un plus de putere la nevoie, nu conduc prea sportiv, mai ales un combi si avand 2 copii :)))) . - update servo-directie la varianta de audi A3 – tot la colegul sabinx. - diverse activari ( unele facute de mine, altele de sabinx ) : High Beam Assist, Traffic Sign Recognition, Meniu Sport, Meniu Offroad, update navigatie la varianta facelift, Meniu Drivers Profile, parametrizare sunet, etc, etc. Pe partea de intretinere : - schimb ulei + toate filtrele, masina are acum 166 mii. Bagat si revizia in service ul electronic, prin ErWin. - schimb ulei cutie DSG ( va urma si in mecatronic ) - schimbare pasla capota si un plastic interior de la picioare ( era zgariat ) - schimbat opritorul de la sofer (se auzea suficient cat sa ma enerveze) - achizitionat tester cu aplicatia vagdpf ( clar trebuie trecut la intretinere ) - in primavara au fost schimbate anvelopele de vara Pirelli P7 (dot 2016 deci din fabrica, mai aveau profil, dar putin crapate) cu altele Michelin Primacy 4, 225/40 R18 - schimbat bateria originala EFB+ avand cod BEM dar codata 1111111111 :))) cu o varta AGM - curatenie generala la colegul Muale Planuri de viitor : - alte anvelope de iarna. Ma gandesc la niste BF Goodrich G-force Winter 2, 205/55 R16 ( nu avem ierni prea grele ) - gresare sistem de rabatare electric ( merge cam sacadat ) - protectie portbagaj OE, negru lucios - semnalizari dinamice ( pentru ca de ce nu ) - poate eleronul de RS - si lista ramane deschisa De mers, masina merge relativ putin ( vreo 10 k pe an, intrucat in timpul saptamanii ma deplasez cu cea de firma si sotia e mai mult acasa deocamdata ), asa ca sper sa mearga frumos si mult si bine La final alte cateva poze (le-am facut cat mai mici, dar claritatea s-a dus la garla, poate ma indruma cineva). Salutari
    1 point
  11. Las-o in pace....sa isi faca ea singura. Nu ai de ce sa o fortezi degeaba
    1 point
  12. 1 point
  13. Salutare, A venit toamna, iar odata cu ea avem cateva updateuri pentru KODI. Au fost inlocuite discurile si placutele spate in garantie. Pe scurt, placutele au lasat o depunere de ferodou pe discuri fapt pentru care la franare se auzeau diverse zgomote, reprezentanta a inlocuit piesele fara comentarii. Pentru acesta operatiune totul a decurs ok. Au fost inlocuite ambele faruri in garantie, prezentau pe interior o ceata/matuire. Aceeasi reprezentata a constat si propus inlocuirea. Farurile au ajuns in 5 zile lucratoare. Am mers la programare, in prima etapa un far a fost montat gresit, dar dupa sesizarea mea au remediat problema pe loc. Am avut ceva emotii, dar totul a fost ok in final. Noile faruri bat mai sus cu aproximativ 2 cm fata de cele vechi, am facut niste masuratori pe un perete cu vechile si noile faruri. In setarea de acum am lumina pe o distanta mai lunga, dar in fata masinii, lumina este mai putin puternica ca in trecut. Noua setare nu pare sa deranjeze in trafic noapte, atat in oras si cat si in afara. Conformn consilierului de service noile faruri sunt revizuite pentru a elimina problemele sesizate. Totusi am comparat codurile de piesa acestea fiind identice. Nu stiu ce sa spun, dar vreau sa cred in spusele consilierului si sa nu revin cu farurile matuite peste 1 an. Adaug si faptul ca pe aceste faruri nu voi monta folie, asa cum am facut la primele faruri. In final avem 17500km si curand 1 an fara alte probleme, asa ca pregatim revizia 2. Am trecut la rotile de iarna, nu ma incanta aspectul, dar categoric masina se simte mai usoara cu rotile pe 17, fata de cele pe 19, dar pierde putin la stabilitate.
    1 point
  14. Arata mai bine decat randarea din configuratorul de jante. Arata intr-un mare fel... 🤩
    1 point
  15. dar nu asta e cea mai mare problema, ci ca dureaza extrem de mult sa vina. oricum s-au scumpit si second. aveam pe mobile.de memorate unele. ce sa vezi? au luat brusc si 2500 euro in plus
    1 point
  16. chiar ca LOL...not Am verificat si eu si...ce sa vezi... lipsesc jantele de 17" Ventura care erau o optiune buna... si mai economica decat sa treci direct la cele de 18". Au ramas doar cele default... Nottingham. Configuratia mea luata in ianuarie a ajuns per total cu 3000 de euro mai scumpa. Oups.
    1 point
  17. As mai adauga ceva, in primul filmulet sunt spitele subtiri si suprafata plana destul de mica. Nu mai vorbim de diferenta de "motivatie" la lovire :)))))) Pana la urma este normal ca atunci cand iti faci reclama sa prezinti lucrurile cat mai avantajos pentru tine. In cele din urma, felicitari pentru culoare foarte inspirata d.p.m.d.v
    1 point
  18. Aia a fost o piesa de teatru. Aici versiunea integrala, inclusiv pasajele muzical-artistice:
    1 point
  19. Dupa regula lui @Luciosu, masina se devalorizeaza inainte de vanzare, fiindca se vinde cu 10000 de euro mai ieftin de noua . Legat de timpul pierdut. Sa luam cazul meu (care este foarte relavant pentru mine , dar poate fi mult diferit pentru altii). Am facut 18000 de km intr-un an: Mers preponderent in oras, cu vreo 10 calatorii prin Romania si 2 concedii in afara (1 in Grecia, 1 in Austria). Cum arata cu electrica: - cam 2 opriri de incarcare pentru fiecare iesire in tara, in medie, deci cam 1 ora total oprire pentru fiecare cam 5-8 ore de condus => 20 de ore (10 iesiri, dus-intors) - cam 7 opriri de incarcare pentru un drum de 1500 de km => 2 ore de incarcare (pentru ca sunt incarcatoare mai rapide) => 4 ore per concediu => 8 ore total - multe drumuri prin Bucuresti unde plec cu bateria incarcata => 0 ore incarcare - cam 1-2 opriri aditionale per drum lung, de cate 30-120 de minute pentru mancare si alte nevoi => 150 minute per drum => 300m per concediu => 600m total => 10 ore Total cu electrica: 38 de ore intr-un an Cum ar fi aratat cu benzinara: - cam 2 opriri de intins picioarele pentru fiecare iesire in tara, in medie, deci cam 1 ora total oprire pentru fiecare cam 5-8 ore de condus => 20 de ore (10 iesiri, dus-intors) - cam 3-5 opriri pentru un drum de 1500 de km a cate 15-30 de minute => 1-2 ore per drum => 4-8 ore total per an => sa spunem 6 ore total - multe drumuri prin Bucuresti, unde as alimenta cam de 1-2 ori pe luna (durata: vreo 7 minute) => 84m-168m => 2 ore, sa spunem - cam 1-2 opriri aditionale per drum lung, de cate 30-120 de minute pentru mancare si alte nevoi => 150 minute per drum => 300m per concediu => 600m total => 10 ore Total cu benzinara: 38 de ore intr-un an Nu discutam costuri. Ce vreau sa spun este ca, de multe ori, opririle nu sunt optionale pentru mine. Pentru altii sunt, așa ca autonomia este mult mai importanta.
    1 point
  20. Pai asta nu are legatura cu masinile electrice. Se aplica si la cei cu ICE care conduc mai incet ca asa se simt ei in siguranta s.a.m.d Pe principiul acesta ar trebui sa conducem toti cu 200 de Km/h ca sa nu pierdem timp ca nu-l mai putem recupera. O sa avem alta problema atunci, recuperarea vietii.... Ce va mai place asta cu ai pierdut 2 ore sa incarci.... poate nu am pierdut poate eu pe persoana fizica am ajuns sa am aceeasi viteza medie cu marea majoritate a participantilor la trafic cu tot cu incarcat (complet irelevant). Nu il consider timp pierdut. Timpul desi este masurabil nu are aceeasi valoare pt toata lumea. Nu suntem la competitie pe sosele! singura treaba certa este Timp=Bani! de aici in colo fiecare alege ce ii trebuie...ce poate..ce ii place.
    1 point
  21. Da ce bine era de luai avionul.. Sa vezi sanatatea cum o mai recuperezi. Eu as prefera sa fie toate masinile electrice in orase, macar sa respiram aer curat, acolo unde ne petrecem cel mai mult timp. Daca trebuie sa platesc in plus la pretul de achizitie, la devalorizare, la timp petrecut incarcand, la confortul personal, e un lucru pe care sunt dispus sa mi-l asum.
    1 point
  22. am vrut si eu sa scriu ceva util...da deja am aflat ca am pierdut cateva sute de lei citind si nu mai scriu nimic, ca sa nu mai pierd..
    1 point
  23. Arata ingrozitor (cu) jantele astea... ar fi binevenit un upgrade!
    1 point
  24. In cei 8000km de la achitizie nu am simtit nevoia de un plus pe partea de franare😇 Pregatim pentru primavara un schimb de placute + discuri pentru puntea spate, si tot atunci voi bifa pentru schimbul de lichid de frana si reconditionarea etrierilor spate! Multumim! Mic update: - curatarea zonei de sub grilajul stergatoarelor de parbriz, curatarea si gresarea mecanismului stergatoarelor si repozitionarea bratelor acestora cu o idee mai jos 😜 - incepusem sa aud un usor zgomot pe partea stanga fata in momentul virarii si trecerii peste o denivelare sau groapa, asa ca a urmat o constatare (pivot stanga), inlocuire si reface geometrie - inlocuirea unor plastice, cleme si capacele ce lipseau sau erau rupte - completarea zonei de sub cotiera fata cu acest suport, pana la ceva mai bun (crem) - dar si un traseu de 1315km (Roman-Brasov-Sibiu-Arad si retur) in care masina s-a comportat exemplar.
    1 point
  25. @Bogdan_wrcMultumesc pentru efortul de a compara mere cu mere, dar aici e vorba de mere cu pere. Comparatia este intre un model denumit Cupra (teoretic gama sportiva Seat) si un VW normal, nu intre Cupra X si VW GTI/R. Daca era vorba de Seat Born vs VW ID3, nu ma asteptam sa fie vreo diferenta. Cuvantul cheie e Cupra aici, iar concluzia autorului articolului este ca intre o Cupra si un banal VW diferentele sunt minime. Si ca cei care asteptau altceva de la o Cupra electrica (poti face un model mult mai placut de condus regland diferit suspensiile, directia, cutia, amortizoarele samd. FARA a creste puterea motorului) au practic un ID3 cu un alt nume. Poate vor face o Cupra de 400CP si cu manevrabilitatea specifica unei masini cu pretentii sportive, dar ce au scos acum nu e demn de numele pe care il poarta. Atat, nimic mai mult.
    1 point
  26. Nici eu nu mi-as pune discuri/placute originale, dar daca omul vrea piese originale si schimb in reprezentanta, eu zic ca oferta pe care a primit-o nu e rea.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!