Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2021 în toate secţiunile

  1. In cei 8000km de la achitizie nu am simtit nevoia de un plus pe partea de franare😇 Pregatim pentru primavara un schimb de placute + discuri pentru puntea spate, si tot atunci voi bifa pentru schimbul de lichid de frana si reconditionarea etrierilor spate! Multumim! Mic update: - curatarea zonei de sub grilajul stergatoarelor de parbriz, curatarea si gresarea mecanismului stergatoarelor si repozitionarea bratelor acestora cu o idee mai jos 😜 - incepusem sa aud un usor zgomot pe partea stanga fata in momentul virarii si trecerii peste o denivelare sau groapa, asa ca a urmat o constatare (pivot stanga), inlocuire si reface geometrie - inlocuirea unor plastice, cleme si capacele ce lipseau sau erau rupte - completarea zonei de sub cotiera fata cu acest suport, pana la ceva mai bun (crem) - dar si un traseu de 1315km (Roman-Brasov-Sibiu-Arad si retur) in care masina s-a comportat exemplar.
    3 points
  2. Titlul topicului e GTX vs M3. Bugete de 50k. Brusc sarim la 100k pt Taycan... pe banii tai iei ce vrei, bineinteles. Nu era nicio intrebare in postul meu, era doar o sugestie de calcule privind dublarea bugetului. Nu inteleg "supararea"...
    3 points
  3. Eu cred ca tocmai aici se referea colegul @bogdan2 Momentan acest subiect este neclar. Dar unde cred ca batea, este la faptul ca se tot investeste in tehnologia electricelor, iar o masina electrica de 4 ani, s-ar putea sa fie deja uzata moral (capacitate mai mica a baterie, incarcare mai lenta etc)
    2 points
  4. Și am fost ieri scurt cu galusca , de mult nu am mai pozat mașina cât de cât, așa ca las un spam duminica plăcută tuturor
    2 points
  5. Today is the day! Deși mi-ar fi plăcut ca urmatorul update sa fie acompaniat de o serie de poze ceva mai “profi”, eventual intr-un cadru mai special… Aparent, planetele nu s-au aliniat și timpul este tot mai limitat... Pentru partea de exterior, am optat pentru: - Lip fata, extensii praguri, airlerons spate și eleron Maxton Design - Widebody kit (overfenders) Parsan Tuning, Rusia, custom-made - Difuzer spate Parsan Tuning, modificat custom și ranforsat cu fibra pentru extra rezistența termică. Cu ocazia asta, am profitat de oportunitatea de a vopsi și ultimele elemente cromate rămase, pentru a obține un “Clean Look” uniform 🤩. Așa ca, la nenumăratele cereri ale lui @Catta83 ( ) și, deși încă nu a apărut Noul Tiguan ( ), prezentam nițel “noul look 2021”: Mai avem încă o mini-modificare de facut, ce a trebuit amânată din cauza situației pandemice actuale, dar, sa speram, in următoarele câteva săptămâni o bifam și p-asta 💪🏼. #staytuned
    2 points
  6. Usor, usor ajungem pe linia de plutire cu partea de intretinere, astazi dimineata am fost in service pentru schimb ulei cutie de viteze si lichid de frana. Nasol sa cumperi masina sh si sa nu stii foarte multe despre istoric de la proprietarul anterior. Uleiul in cutie destul de negru fata de cel nou dar macar era la nivel, cutia schimba foarte ok si inainte si dupa schimb iar lichidul de frana nici nu are rost sa nu il schimbi la cat de putin costa si ce importanta are. Dupa aproape 4 luni si vreo 8000 de lei investitie in mententanta si anvelope vara/iarna ma aflu cu ea in punctul in care am incredere maxima in masina. Mai am teoretic dar nu urgent de schimbat amortizoarele fata si vom fi pe zero cum s-ar zice. Acum 2 saptamani am avut parte si de primul drum mai lung prin tara, pentru 2 adulti si un copil de 5 ani, a fost super ok portbagajul cu bagaj pentru 3 zile si ceva echipament pentru un proiect, foarte faina la drum lung, iar consumul nimic de reprosat 4.9l/100km dupa aproape 600 de km pana in Moldova cu retur prin Targu Secuiesc - Brasov - Ilfov. Mai am de pus jantele cu anvelopele de iarna, desfacut carenaje si curatat plus protectie cu ceara si vom fi gata de iarna.
    1 point
  7. e, sunt niste penali. Nici eu nu am primit niciun email, dupa cum ziceam am fost sa-mi ridic rotile si asa mi-au zis. Si in plus (pt ca nu vreau sa mai merg la nicio reprezentanta) am sunat la Brady Service si i-am intrebat daca ei pot sa faca acest update de soft (sunt autorizati, pt cei care nu ii stiu) si a cautat persoana respectiva dupa seria de sasiu si mi-a confirmat + m-a programat la update. Deci pt faza cu mailul...e discutabil, iar pentru update - in cazul acesta o fi in functie de serie... Si mi-am amintit intre timp ca update-ul pe langa partea de BT ar mai rezolva nu stiu ce la partea de S.O.S. (nu stiu cat de relevanta este, dar asa mi-au zis). Si o sa ma duc de-abia saptamana cealalta... Si am facut aproape 4500 de km. Yey.
    1 point
  8. Sa mai stergem putin praful pe aici si sa vedem ce am facut la imbunatatirea farurilor care ajunsesera de toata jena 🙂 Asa ca ... las pozele sa vb in locul meu.
    1 point
  9. ID.3, cel putin in configuratia 1st Max a fost mai scump, pret de lista vs cat este acum un ProPerformance configurat. Mai ales acum ar fi fost cu Area View si nu doar Rear View... Sa nu mai adaug ca acum as fi putut sa am Pompa de caldura sau DCC in configuratie.
    1 point
  10. Eu aproape opresc.... bag tr1 si trec... Bine, cu Eibach pro Kit, bucse pline si 225/45/17 pe Golf4.
    1 point
  11. sonda de marsarier, daca nu ai erori
    1 point
  12. Cat timp exista stimulentul de 10000 de euro o sa fie si piata de SH mai jos. Nu este corect sa compari cu pretul de lista a masinii, ci cu pretul pietei de masini noi, care ia in calcul stimulentul. Exemplu: iesi pe poarta dealeashipului cu o masina de 18000 de euro, pe care ai dat 8000 de euro. Cu cat o poti vinde? Cine ar cumpara-o cu 17000, 16000, chiar cu 10000, daca o poate lua noua mai ieftin? La fel pentru orice categorie de produse, nu doar masini, nu doar masini electrice.
    1 point
  13. Sa stii ca este o culoare cu o nota de agresivitate...mai ales in combinatia cu anvelopele eu sunt de parere car ar da bine... Totul tine de finante...:)
    1 point
  14. Nice job. Felicitari 👍 Buna faza cu shaorma 😀😀😀, am retinut ideea 😎
    1 point
  15. In doi ani sigur nu se vor devaloriza abrupt pentru ca nu vor exista incarcatoarele care sa bage 250-350kW. Chiar in acest moment incarcatoarele de 50kW pe DC domina Europa, pe cand cele de putere mare sunt in procent considerabil mai mic. Acelasi lucru se intampla si cu masinile ICE, dupa 3 ani valoarea se injumatateste. Tehnologie noua a aparut si in modelele anterioare, pe cand modelele noi parte din elementele noi sunt hidrid, digitalizare/ecrane in loc de butoane, Android Auto, servicii. Fiecare model nou vine cu putere mai mare si consum mai mic. Acum 6 ani cand am luat masina SH, am luat ultimul model, cel anterior era deja degradat moral. Eu vad totul ca parte din progres. Daca Bruxelles.ul continua politica pro electrice, as zice ca in 5-7 ani va fi mai greu si mai ieftin de vandut o masina ICE decat o electrica. Ramane necunoscuta cu bateria, ce grad de degradare va avea...
    1 point
  16. Daca in 2 ani, de pilda, vor aparea baterii performante ce se vor incarca in 5-10 minute, electricele de acum se vor devaloriza abrupt, pentru ca vor fi automat asociate unei tehnologii invechite. De altfel, cu cat un produs are mai multa electronica, cu atat se devalorizeaza mai rapid, la aparitia unui model mai nou si mai performant. Riscul uzurii morale este mult mai mare la un produs aflat la inceputul dezvoltarii. Electricele nu vor face nota discordanta.
    1 point
  17. ce va fi peste 3-5-10 ani putem DOAR sa estimam. dar traim vremuri confuze...deci e greu de estimat. cert este ca ACUM, in prezent, datorita ajutorului dat de RABLA plus, poti vinde o masina electrica dupa 1 an (sau si mai mult) cu acelasi pret (sau chiar pe profi) decat ai platit tu pe ea. asta dupa ce 1 an o poti folosi gratis (incarcari, revizii..etc). nici nu mai zic de valul de scumpiri si delay la livrarile de masini noi, care implicit cresc cererea de sh (in special la electrice). daca tot adauga ~1 an la banii blocati, multi decid deja ca peste 4 sau 5+1 ani cand vor vinde masina, va fi pierderea mai mare pe ICE. de asta, pretul la electrice inca se mentine sus. vedeti electricele de 1-2-3 ani (tesla, e-golf, e-up..). de optionale cred. e-golf cu toate reducerile posibile erau intre 17k si 24k (asta din urma redus de la 40k pret intreg). totul depindea de optionalele avute.
    1 point
  18. Tabelul este pt Germania, pentru Romania ar fi totusi alte valori, dar cu pastreaza acestui trend - exploatare mai ieftina pe an electrica vs diesel, achizitie mai ieftina. De asemenea nu mi se pare o comparatie justa intre diesel si electric pt e clar ca regimul corect de folosire difera si taxele in tarile civilizate difera mult (dieselul fiind taxat din ce in ce mai mult). Valoarea de revanzare la electrice se va mentine mai bine vs diesel pt ca pe langa cererea in scadere pt motorina, creste din ce in ce mai mult taxarea lor.
    1 point
  19. Valoarea de revanzare in ce scenariu? Masina noua vanduta dupa 3,5,8,10 ani? Masina sh vanduta dupa x ani, etc.... Exista cataloage de preturi in care se reflecta deprecierea, cifre care sunt mai mult sau mai putin precise pentru ca mai exista ceva factori: cerere vs oferta la momentul vanzarii, legi care ar impozita excesiv o anumita motorizare, etc... Ma indoiesc ca la achizitia unei masini, de orice tip ai stiut din ziua 1 cu ce pret o vei vinde si cand a.i. sa aduci in discutie acest aspect.
    1 point
  20. 1 point
  21. Bineinteles ca optiunea cauciucurilor e la posesori. Personal nu m.as baza pe cauciucuri all-season la ce (contra) performante au. Am facut un studiu de piata acum vreo doi ani si cele mai bune cauciucuri all-season erau departe de performantele celor de iarna dar si de vara. Cauciucurile sunt singurele piese ale masinii in contact cu solul. La masinile electrice ai frana puternica de motor daca alegi sa mergi cu regenerare. Totusi, e de ajuns sa ai nevoie o singura data de distanta scurta de franare cand trebuie sa opresti brusc. Asta poate face diferenta intre a lovi ceva sau a opri in siguranta.
    1 point
  22. Gata, m-am conformat..daca s-a luat @ct_act de mine si i-am facut 2 poze, sa nu mai spuna ca o tin ascunsa. Nu e vreun cadru deosebit, doar un colt de parcare mai gol, dar sunt decente zic eu 😄.
    1 point
  23. Totul frumos desi sleeper era mai pe gustul meu, dar nu părerea mea e importantă aici. Dar ca să bag bățul prin gard... acum roțile alea au rămas prea in interior... un alt kit de distanțiere mai mari pe viitor?
    1 point
  24. Mai stergem praful putin pe aici... Masina are in momentul de fata 8200 km, nu am umblat mult cu ea ca am mai si avut 2 saptamani concediu la final de Septembrie/inceput de Octombrie unde am mers cu avionul. Offtopic ON Recomand cu cea mai mare caldura Sardinia pentru cei care inca nu au fost. Insula e mare, noi am inchiriat o masina dar chiar si asa dureaza pana ajungi incoace-incolo. In schimb, plajele sunt superbe, cu apa albastra "cristalina" si cu nisip fin alb cum doar in Caraibe am vazut pana acuma din locurile unde am fost. Si pe langa asta, la aproape fiecare pas este ceva plaja mai mica sau mai mare. Daca vreti detalii si recomandari (AirBnB, etc.), dati mesaj si vorbim. Offtopic OFF A primit masina si "incaltaminte" adecvate pentru sezon, nu era obligatoriu ca vremea e frumoas,a dar nu vroiam sa am surprize prin Covasna si Harghita... Am luat jante Dezent TR silver de pe janta.ro, foarte faina experienta, foarte amabili, foarte usor de comunicat cu ei, mi-a placut. A fost o mica problema cu livrarea, avand multe comenzi, ei scriind pe AWB ca este cu ramburs, dar s-a rezolvat cu un telefon si o corectie in sistem. Gumele sunt Michelin Alpin 6, luate de la Euromaster si montate tot la ei in Floresti, foarte placuta experienta si acolo. Cam asa arata acuma masina: Revenind la masina, am mai facut niste drumuri prin tara, am fost sa vizitam familia din diferite parti, sa aprindem o lumanara pe mormintele celor care nu mai sunt cu noi. Ruta a fost Cluj - Brasov - Sanzieni (langa Targu Secuiesc) - Miercurea Ciuc - Odorheiu Secuiesc - Cluj, intr-un weekend, pornind vineri si venind duminica. Mi se confirma inca o data ca traficul de vineri e absolut oribil in Romania. Am pornit din centru din Cluj si Waze ma ducea spre Floresti pe autostrada, tot centrul, Manastur si Floresti fiind rosu aprins, aka blocat. Am zis ca eu sunt mai destept si urc pe Feleac spre Turda... Totul bine si frumos pana am dat de ambuteiaj in Turda, am stat 20 min ca sa ajung pana la sensul giratoriu care duce spre autostrada, unde deja se circula lent, dar macar constant. Dupa aceea scuipatura de autopista, iarasi aceeasi chestie. O coloana merge si o coloana vine pe contrasens, cred ca am facut pana in Brasov 10 depasiri in total. Ajuns spre seara in Brasov, aveam ceva de rezolvat prin oras, iar dupa aceea am purces spre Sanzieni, drumul asta era mai liber si surprinzator fara mult trafic de camioane... Imi mai declar inca o data incantarea fata de Matrix LED si lumini adaptive, fac minuni noaptea pe sosele (si am luat doar 2 flash-uri tot drumul, desi erau stinse, dar probabil bateau tare ca na.. LED... ), venind de pe halogen, e ca o mana cereasca noaptea. Am stat in Sanzieni la bunicul toata sambata, am mai vizitat restul familei si duminica am pornit spre Ciuc. Drumul din Sanzieni prin paduri si dealuri e exceptional de fain toamna, are padurea niste culori de nu intelegi nimic, iar pasul Casin are si niste serpentine unde deobicei e si liber si te mai poti crede Schumacher pentru 10 minute... Vizitat familia in Ciuc, aprins lumanari pe morminte, pornit la drum, cu o oprire obligatorie in Odorheiu Secuiesc unde se gaseste dupa parerea mea la ora actuala cel mai bun kürtőskalács din comert (nu se pune ce facem acasa, bineinteles). Am mai scris despre asta intr-o postare anterioara. Bineinteles, pe drum, fiind vorba de Romania, mai intalnesti tot felul de surprize, de exemplu: Saracul om din Opel, dupa ce ca a coborat din masina sa mane el vaca (pastorul dracu stie unde fiind...), nu a putut urca in masina din cauza la aia de pe contrasens care veneau constant... Asta pe langa faptul ca strict teoretic banda lor era ocupata si ar fi trebuit sa stea sa trecem noi, dar nici nu imi mai bat capul cu maruntisuri din astea... Restul drumului fiind absolut fara evenimente pana la coborarea de pe autostrada in Gilau, unde coada de masini era pana in mijlocul satului (Gilau bineinteles). M-a bagat Waze spre Gilau si m-a dus pe un drum paralel care iese in sensul ala inainte de Floresti, problema era ca sensul trebuia sa inghita traficul de pe artera principala, drumul de pe care veneam si eu, respectiv si inca unul paralel cu al meu, de peste parau... Am stat putin, dar per total am castigat mult timp nestand la coada infinita... Ca si concluzie, eu nu aveam idee cat de obositor e sa conduci in Romania cu o cutie manuala pana acuma. Nu ma intelegeti gresit, nu mi s-a parut obositor deloc nici cu masina veche, dar cu asta simt o reala diferenta in starea mea mentala cand ajung undeva la destinatie. Imi place sa conduc, (mi-ar placea sa cred ca) conduc bine, dar efectiv ma simt mai degajat, mai odihnit decat inainte. Am mai condus masini automate, dar nu pe timp asa indelungat, nu aveam termen de comparatie... Respect decizia si pararea celor care spun ca nu esti sofer daca nu conduci tu "total", aka cutie manuala, dar eu nu cred ca imi voi lua masina cu cutie manuala veci... Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic, dar pur si simplu nu pot momentan sa explic mai bine... Poate doar daca ma prinde un midlife crisis si imi iau ceva masinuta sport (MX-5, you beautiful bastard ) asa de jucarie... Some boring technical details/remarks: nu vad diferente sesizabile intre modul D si S la cutie cand vine vorba de consum S e da shit, imi place ca raspunde foarte prompt masina si cand e nevoie, ai calcat pedala, s-a dus... Desi aici probabil contribuie si faptul ca inca nu s-a pierdut nici un ponei din herghelie, sunt toti 200 acolo, plus un cuplu sanatos... Am fost pe drum doar cu mama, la finalul zilei de vineri, atat a zis seara: "eu nu am vrut sa zic nimic cat am venit, dar cand o calci, simt ca ma baga in scaun"... Mie nu mi s-a parut, dar bineinteles altfel simti cand ai volanul in mana... Date dus: 330 km, consum 5.5, viteza medie 55 Date intors: 336 km, consum 6.2, viteza media 63 Abia astept sa vina zapada, poate apucam sa mergem si pe partie undeva anul asta, discutam cu niste prieteni sa ne riscam la un Austria chiar, dar mai vedem. Sanataturi! ✌️
    1 point
  25. Salutare! Superba masina, sa te poarte sanatos! Si sa n-o vinzi niciodata decat in profit!🥰 M-am abonat si urmaresc cu interes
    1 point
  26. Te-ai mutat?Sau la ce ora te-ai trezit de ai prins atata ceata
    1 point
  27. Am inceput sa le vad si eu pe strada si pe trailere. Parerea mea e ca daca faceau masina cu ~10/15% mai mult din toate punctele de vedere, ar fi fost mai aproape sa fie a doua masina si nu a treia, ca sa zic asa. In legatura cu topicul, dupa 1 an de mers electric, vad o imbunatatire a infrastructurii electrice si pe scurt, statie gratis/cu vouchere = coada. Statie pe bani, libera.
    1 point
  28. G 13, Hepu. Scrie și pe vasul e expansiune.
    1 point
  29. @zidannede curiozitate, ce iti place la xenon fata de led? Si eu am O3FL cu LED si nu m-as mai intoarce la Xenon. A fost vremeq lor candva dar gata, a apus....
    1 point
  30. recomandarea mea este conversie la 864C sw0478, apoi patch, activari parametrizari etc etc.
    1 point
  31. Si acest sfarsit de saptamana ce tocmai s-a incheiat a fost unul petrecut in mare parte mesterind la WOB, asa cum ne-am obisnuit de la inceput... Si asa am reusit sa bifez urmatoarele: - Desfacut carenaje, curatat, degresat si aplicat ceara de cavitati - Curatat si aplicat dressing pe carenaje - Curatat si vopsit suruburile ce sustin carenajele - Curatat niste urme superficiale de rugina, aplicat un ,,rost-stopp,, , vopsea si lac Toata treaba murdara desfasurandu-se vineri, sambata am trecut la a aplica un al doilea strat de ceara solida, tratament hidrofob, solutie de chedere si un dressing pe plasticele exterioare. ☀️ Iar dupa tot acest efort, o scurta sedinta foto😎
    1 point
  32. ? era timpul si pt o baita
    1 point
  33. Pe mine ma intereseaza corectitudinea si nu exagerarile. Ma intereseaza costul total (pentru ca se pare ca unii au oferte pentru pamanteni, altii pentru extraterestri). Le intoarcem ca la Ploiesti pe toate, doar ca sa convina. Sau voi nu considerati ca cei 10k Eur din Rabla plus sunt din banii vostri?
    0 points
  34. Asa e.. @tudy_cnu @Rave voi nu sunteti muritori de rand, sa ne dati si noua reteta, va rog. Ti-am spus, devalorizarea se calculeaza din pretul de lista, nu din pretul dupa diferite oferte sau programe guvernamentale (pe care tot tu, eu si restul le platim si pe care dealer-ul le incaseaza)
    0 points
  35. Pai atunci devalorizarea se calculeaza de la 40k, nu o calculezi de la 24k, pentru ca masina aia SH de 50k km, poate nu a beneficiat de aceeasi reducere.
    0 points
  36. Sa nu uitam ca devalorizarea la electrice e diminuata si de stimulul financiar de 10k la achizitie noua. Ma astept insa ca acest stimul sa se reduca usor usor pe parcursul anilor si sa devina o optiune reala electricele sh. In acelasi timp e clar ca uzura morala la electrice in 3 ani e mai mare decat la motoarele termice care au ajuns la maxim ce se poate. Cred ca piata pt sh de electrice va fi mai ales pt cei care isi cumpara prima masina electrica.
    0 points
  37. Salutăm electrificatii și pe cei reticenți, ce nu vad eu în tabelul vostru, valoarea de revânzare, sau acest aspect nu este important în luarea deciziei de achiziție?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!