Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.10.2021 în toate secţiunile

  1. Și am fost ieri scurt cu galusca , de mult nu am mai pozat mașina cât de cât, așa ca las un spam duminica plăcută tuturor
    5 points
  2. Today is the day! Deși mi-ar fi plăcut ca urmatorul update sa fie acompaniat de o serie de poze ceva mai “profi”, eventual intr-un cadru mai special… Aparent, planetele nu s-au aliniat și timpul este tot mai limitat... Pentru partea de exterior, am optat pentru: - Lip fata, extensii praguri, airlerons spate și eleron Maxton Design - Widebody kit (overfenders) Parsan Tuning, Rusia, custom-made - Difuzer spate Parsan Tuning, modificat custom și ranforsat cu fibra pentru extra rezistența termică. Cu ocazia asta, am profitat de oportunitatea de a vopsi și ultimele elemente cromate rămase, pentru a obține un “Clean Look” uniform 🤩. Așa ca, la nenumăratele cereri ale lui @Catta83 ( ) și, deși încă nu a apărut Noul Tiguan ( ), prezentam nițel “noul look 2021”: Mai avem încă o mini-modificare de facut, ce a trebuit amânată din cauza situației pandemice actuale, dar, sa speram, in următoarele câteva săptămâni o bifam și p-asta 💪🏼. #staytuned
    5 points
  3. Gata, m-am conformat..daca s-a luat @ct_act de mine si i-am facut 2 poze, sa nu mai spuna ca o tin ascunsa. Nu e vreun cadru deosebit, doar un colt de parcare mai gol, dar sunt decente zic eu 😄.
    4 points
  4. Sooo… azi am verificat daca baietii de la Avia au fixat bine bara Se pare ca da. Bineinteles ca am ceva de zis despre placute/discuri. Mai precis despre calitatea lor… Not! Meeanwhile, pe cand linguream pe raul din gradina (cred ca sunt singurul cu permis pe o raza de 10km) am dar peste o un vrej de dovleac. Dupa ce am ajuns acasa, 50 de bani si 15 minute mai tarziu… Bucuria piciului… Nepretuita ;))
    2 points
  5. Mai stergem praful putin pe aici... Masina are in momentul de fata 8200 km, nu am umblat mult cu ea ca am mai si avut 2 saptamani concediu la final de Septembrie/inceput de Octombrie unde am mers cu avionul. Offtopic ON Recomand cu cea mai mare caldura Sardinia pentru cei care inca nu au fost. Insula e mare, noi am inchiriat o masina dar chiar si asa dureaza pana ajungi incoace-incolo. In schimb, plajele sunt superbe, cu apa albastra "cristalina" si cu nisip fin alb cum doar in Caraibe am vazut pana acuma din locurile unde am fost. Si pe langa asta, la aproape fiecare pas este ceva plaja mai mica sau mai mare. Daca vreti detalii si recomandari (AirBnB, etc.), dati mesaj si vorbim. Offtopic OFF A primit masina si "incaltaminte" adecvate pentru sezon, nu era obligatoriu ca vremea e frumoas,a dar nu vroiam sa am surprize prin Covasna si Harghita... Am luat jante Dezent TR silver de pe janta.ro, foarte faina experienta, foarte amabili, foarte usor de comunicat cu ei, mi-a placut. A fost o mica problema cu livrarea, avand multe comenzi, ei scriind pe AWB ca este cu ramburs, dar s-a rezolvat cu un telefon si o corectie in sistem. Gumele sunt Michelin Alpin 6, luate de la Euromaster si montate tot la ei in Floresti, foarte placuta experienta si acolo. Cam asa arata acuma masina: Revenind la masina, am mai facut niste drumuri prin tara, am fost sa vizitam familia din diferite parti, sa aprindem o lumanara pe mormintele celor care nu mai sunt cu noi. Ruta a fost Cluj - Brasov - Sanzieni (langa Targu Secuiesc) - Miercurea Ciuc - Odorheiu Secuiesc - Cluj, intr-un weekend, pornind vineri si venind duminica. Mi se confirma inca o data ca traficul de vineri e absolut oribil in Romania. Am pornit din centru din Cluj si Waze ma ducea spre Floresti pe autostrada, tot centrul, Manastur si Floresti fiind rosu aprins, aka blocat. Am zis ca eu sunt mai destept si urc pe Feleac spre Turda... Totul bine si frumos pana am dat de ambuteiaj in Turda, am stat 20 min ca sa ajung pana la sensul giratoriu care duce spre autostrada, unde deja se circula lent, dar macar constant. Dupa aceea scuipatura de autopista, iarasi aceeasi chestie. O coloana merge si o coloana vine pe contrasens, cred ca am facut pana in Brasov 10 depasiri in total. Ajuns spre seara in Brasov, aveam ceva de rezolvat prin oras, iar dupa aceea am purces spre Sanzieni, drumul asta era mai liber si surprinzator fara mult trafic de camioane... Imi mai declar inca o data incantarea fata de Matrix LED si lumini adaptive, fac minuni noaptea pe sosele (si am luat doar 2 flash-uri tot drumul, desi erau stinse, dar probabil bateau tare ca na.. LED... ), venind de pe halogen, e ca o mana cereasca noaptea. Am stat in Sanzieni la bunicul toata sambata, am mai vizitat restul familei si duminica am pornit spre Ciuc. Drumul din Sanzieni prin paduri si dealuri e exceptional de fain toamna, are padurea niste culori de nu intelegi nimic, iar pasul Casin are si niste serpentine unde deobicei e si liber si te mai poti crede Schumacher pentru 10 minute... Vizitat familia in Ciuc, aprins lumanari pe morminte, pornit la drum, cu o oprire obligatorie in Odorheiu Secuiesc unde se gaseste dupa parerea mea la ora actuala cel mai bun kürtőskalács din comert (nu se pune ce facem acasa, bineinteles). Am mai scris despre asta intr-o postare anterioara. Bineinteles, pe drum, fiind vorba de Romania, mai intalnesti tot felul de surprize, de exemplu: Saracul om din Opel, dupa ce ca a coborat din masina sa mane el vaca (pastorul dracu stie unde fiind...), nu a putut urca in masina din cauza la aia de pe contrasens care veneau constant... Asta pe langa faptul ca strict teoretic banda lor era ocupata si ar fi trebuit sa stea sa trecem noi, dar nici nu imi mai bat capul cu maruntisuri din astea... Restul drumului fiind absolut fara evenimente pana la coborarea de pe autostrada in Gilau, unde coada de masini era pana in mijlocul satului (Gilau bineinteles). M-a bagat Waze spre Gilau si m-a dus pe un drum paralel care iese in sensul ala inainte de Floresti, problema era ca sensul trebuia sa inghita traficul de pe artera principala, drumul de pe care veneam si eu, respectiv si inca unul paralel cu al meu, de peste parau... Am stat putin, dar per total am castigat mult timp nestand la coada infinita... Ca si concluzie, eu nu aveam idee cat de obositor e sa conduci in Romania cu o cutie manuala pana acuma. Nu ma intelegeti gresit, nu mi s-a parut obositor deloc nici cu masina veche, dar cu asta simt o reala diferenta in starea mea mentala cand ajung undeva la destinatie. Imi place sa conduc, (mi-ar placea sa cred ca) conduc bine, dar efectiv ma simt mai degajat, mai odihnit decat inainte. Am mai condus masini automate, dar nu pe timp asa indelungat, nu aveam termen de comparatie... Respect decizia si pararea celor care spun ca nu esti sofer daca nu conduci tu "total", aka cutie manuala, dar eu nu cred ca imi voi lua masina cu cutie manuala veci... Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic, dar pur si simplu nu pot momentan sa explic mai bine... Poate doar daca ma prinde un midlife crisis si imi iau ceva masinuta sport (MX-5, you beautiful bastard ) asa de jucarie... Some boring technical details/remarks: nu vad diferente sesizabile intre modul D si S la cutie cand vine vorba de consum S e da shit, imi place ca raspunde foarte prompt masina si cand e nevoie, ai calcat pedala, s-a dus... Desi aici probabil contribuie si faptul ca inca nu s-a pierdut nici un ponei din herghelie, sunt toti 200 acolo, plus un cuplu sanatos... Am fost pe drum doar cu mama, la finalul zilei de vineri, atat a zis seara: "eu nu am vrut sa zic nimic cat am venit, dar cand o calci, simt ca ma baga in scaun"... Mie nu mi s-a parut, dar bineinteles altfel simti cand ai volanul in mana... Date dus: 330 km, consum 5.5, viteza medie 55 Date intors: 336 km, consum 6.2, viteza media 63 Abia astept sa vina zapada, poate apucam sa mergem si pe partie undeva anul asta, discutam cu niste prieteni sa ne riscam la un Austria chiar, dar mai vedem. Sanataturi! ✌️
    2 points
  6. @rudiRUD nu o dată mi s-a întâmplat să îmi trebuiască a treia mâna, degete cu 10cm mai lungi sau mai subțiri, ochi telescopici, mâini de contortionist și rabdare de broască țestoasă ca să desfac un șurub, să deblochez siguranța unei mufe sau să ajung la un mănunchi de fire.
    2 points
  7. Bineinteles ca optiunea cauciucurilor e la posesori. Personal nu m.as baza pe cauciucuri all-season la ce (contra) performante au. Am facut un studiu de piata acum vreo doi ani si cele mai bune cauciucuri all-season erau departe de performantele celor de iarna dar si de vara. Cauciucurile sunt singurele piese ale masinii in contact cu solul. La masinile electrice ai frana puternica de motor daca alegi sa mergi cu regenerare. Totusi, e de ajuns sa ai nevoie o singura data de distanta scurta de franare cand trebuie sa opresti brusc. Asta poate face diferenta intre a lovi ceva sau a opri in siguranta.
    1 point
  8. Totul frumos desi sleeper era mai pe gustul meu, dar nu părerea mea e importantă aici. Dar ca să bag bățul prin gard... acum roțile alea au rămas prea in interior... un alt kit de distanțiere mai mari pe viitor?
    1 point
  9. Ținând cont că in 11 nov Obdeleven anunță va iesi cu o versiune si pentru SFD cu siguranta se va gasi solutie de dezactivare a atenționarii respective.
    1 point
  10. Treci pe Spring? 😇 Nu mai fac comparatii...ziceam ca e la noi scumpa motorina premium 7,xx lei...dar am alimentat la unguri cu 8,xx lei (2 plinuri full). 🤔
    1 point
  11. Sa nu intri pe pagina lor de pe google maps ca te sui in masina si pleci instantaneu. Eu unul asa am patit-abia asteptam sa se deschida sa fac rezervare...si pana dupa amiaza..numai la mancarea lor ma gandeam 😢
    1 point
  12. Drum foarte abrupt si ingust, 2 masini nu au loc una pe langa cealalta. Noroc ca Tiguanul are pachet offroad si implicit un unghi mare de atac pe fata, ca altfel imi lasam bara la intrare pe drumul principal. Sincer, nu stiu cum coboara localnicii, mai ales ca am vazut multe masini mici. Doar Zagreb. Am fost sa imi vad copilul..pe cel mare..ca nu ne mai vazusem de 2 ani. Am mers in toate carciumile renumite 😀😀😀 si tot au mai ramas..next time. Am vrut sa mergem la Plitvice dar vremea nu era cea mai potrivita, asa ca am lasat ptr la anul...si poate o legam si cu un Split sau Dubrovnik 😎.
    1 point
  13. Verifica pompa de pe distributie ,cel mai probabil e blocata pe inchis
    1 point
  14. Traseul a fost destul de lejer, aglomerat insa la dus intre Budapesta si Siofoc. La intoarcere ceata f.densa intra Zagreb si granita cu Ungaria, cu temperaturi scazute 2-3 grade. Vremea destul de rece in Croatia, cel putin pe timpul noptii tempetatura cobora spre -1 grade. Pentru mine fiecare iesire presupune o experienta culinara 😀😀😀, iar in Zagreb, desi a doua oara, nu puteam rata preparatele traditionale , dar si "lichidele" ce le pot insotii - bere sau vin.
    1 point
  15. Proaspat intors dupa un concediu in Croatia. Itinerar de apx. 2500 km, consum mediu de 8,1%, cam mare, dar alergat mult pe autostrada. Combustibil premium- shell v-power -alimentat in Ungaria, iar la noi MaxxMotion. Pretul...pe masura -8,xx lei / litru. Am ajuns acasa cu autonomie de 35 km 😀. Overall, masina trage impecabil, mai ales pe drumuri puternic virajate. Stabilitate si siguranta-4x4 rules.👍 Urmeaza sa trecem la rotile de iarna, cu toate ca temperaturile si prognoza de la noi nu reclama inca acest lucru. LE: recomand in Zagreb restauranul Agava (1 stea Michelin), precum si M Brothers Steak House -pentru amatorii de black angus - t-bone sau ribeye.
    1 point
  16. ODO: 165960km Am trecut la echiparea de iarna (jante +anvelope R17). Arata ciudat masina 😵. Sa vina zapada si soselele pline de sare 😂
    1 point
  17. Am avut anvelope de 23 de ani fara a fi cu probleme vizuale. Fabricate in 1980 ! Pe vremea aia se puneau pe Skode 120 L anvelope adevarate. Nu sunt multi pe aici care sa stie ce calitate se facea atunci pe partea de anvelope. In ziua de azi multi din cei asa-zisi premium dau chifle cu clasa C de franare sau mai rau. E de luat in considerare Hankook, chiar si Zeetex. Clasa B de franare inseamna un cauciuc de calitate si moale. Rezulta o aderenta buna si un consum marit, posibil si zgomot ceva mai mare. Cand ai clasa A de combustibil si se uzeaza greu, e clar ca sunt plastic cu negru de fum si atat. Frane ioc.
    1 point
  18. Dupa ce am pus 1803 si la mine zice la fel.Nu este Waze! Si eu merg cu ala de masina pe cockpit si Waze pe infotainament.Dupa update si pe mine ma atentioneaza si mai si zice ca in fata se aglomereaza cu toate ca merg cu waze.Impreuna nu merg.Daca activezi una se dezactiveaza cealalta.Evident ca este activ info trafic online 192 lei fara TVA pe an
    1 point
  19. 1 point
  20. In curând treci de la săptămâni la luni, pe urma la ani ... și prioritățile se schimba. Enjoy it, it won't last forever (pops and bangs)
    1 point
  21. Da, foarte familiara povestea cu bebe, o traiesc si eu acum. Ma mai destrabalez cand merg singur la Lidl si conduc in Sport mode 😀 In rest ACC, comfort mode si "baby shark doo doo doo doo" in Canton.
    1 point
  22. Foarte frumosa, sa o stapanesti sanatos !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!