Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2021 în toate secţiunile

  1. Today is the day! Deși mi-ar fi plăcut ca urmatorul update sa fie acompaniat de o serie de poze ceva mai “profi”, eventual intr-un cadru mai special… Aparent, planetele nu s-au aliniat și timpul este tot mai limitat... Pentru partea de exterior, am optat pentru: - Lip fata, extensii praguri, airlerons spate și eleron Maxton Design - Widebody kit (overfenders) Parsan Tuning, Rusia, custom-made - Difuzer spate Parsan Tuning, modificat custom și ranforsat cu fibra pentru extra rezistența termică. Cu ocazia asta, am profitat de oportunitatea de a vopsi și ultimele elemente cromate rămase, pentru a obține un “Clean Look” uniform 🤩. Așa ca, la nenumăratele cereri ale lui @Catta83 ( ) și, deși încă nu a apărut Noul Tiguan ( ), prezentam nițel “noul look 2021”: Mai avem încă o mini-modificare de facut, ce a trebuit amânată din cauza situației pandemice actuale, dar, sa speram, in următoarele câteva săptămâni o bifam și p-asta 💪🏼. #staytuned
    6 points
  2. Nu am mai făcut nimic in ultima vreme decât sa alimentez cu benzină la Golfuleț și motorină la Tiguan. N-am avut nici timp, nici chef și nici vremea de afară, când mi-ar fi permis timpul, nu a ținut cu mine. De vreo săptămână soția mi-a spus că ușa spate nu se încuie. Am comandat o broasca nouă și ieri am desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară și după puțin timp schimbasem și probasem broasca, totul era in regulă. In schimb m-am chinuit, iar, cu ansamblul interior pe care se prinde mânerul exterior și a cărei siguranță era îndoită. Venind întunericul și frigul, am strâns sculele și lasat totul așa. Dimineața am fost pe la două parcuri de dezmembrat și mi-au spus 150 de lei prețul doar pentru acest ansamblu, fără măner sau butuc. Ok, am plecat acasă, cu gândul sa comand de pe olx un măner complet, văzusem cu 50 lei plus transport șipânăvine sănu mai circul. Ajuns acasă m-am apucat din nou, am îndreptat tabla cât am putut de bine, fiecare dinte l-am comparat pe stânga și pe dreapta, până când totul s-a mișcat ușor. Am probat totul cu surub, a fost in regulă, am pus ansamblul pe mașina am închis totul si am probat. Am montat și mânerul exterior și totul este acum in regulă, se încuie și se descuie corespunzător. Uitându-mă la șurubul de strângere aflat in spatele burdufului in care stau firele dintre stâlpul B și ușa mai spun o dată ca proiectanții VW sunt certați cu mecanicii din service... 😁
    3 points
  3. ODO: 165960km Am trecut la echiparea de iarna (jante +anvelope R17). Arata ciudat masina 😵. Sa vina zapada si soselele pline de sare 😂
    2 points
  4. Depinde si de masina, poti monta o anvelopa ultra buna pe o masina normala, unde diferentele nu sunt mari intre o anvelopa de buget si una premium, cel putin nu foarte sesizabil sau poti monta o anvelopa premium pe o masina cu multi cp unde diferenele se simt ... Depinde si de masina ... Si compozitia din care e facuta e importanta, din ce stiu cele care se tocesc mai repede 2-3 ani spre exemplu sunt facute din materiale mai calitative, cele ce rezista 4-8 ani au mai mult " plastic " in compozitie si nu ofera o aderenta si o franare la fel ca cele facute sa reziste 2-3 ani. Clasele sunt importante, eu nu am vazut o anvelopa care sa aiba in cele 3 clase A la toate, umed, consum si zgomot. Dar gandete-te ca sa ajunga sa aiba clasele acelea sunt testate de le ia naiba. Pe drum public nu ai cum sa testezi la limita, fara riscuri. Consider, ca o anvelopa daca are A pentru umed sau B care este destul de important pentru siguranta ta la consum si zgomot vor avea B sau C, eu zic ca e destul de buna Acum depinde si ce se vrea, daca se foloseste masina din an in pasti, nu merita anvelope premium, daca ruleaza zilnic si parcurge ceva km, merita ... Va puteti uita si la Hankook. Eu am cumparate pentru vara k125 si sunt foarte multumit de ele, sunt un pic zgomotoase dar foarte bune si pe uscat si pe umed, au aderenta foarte buna ( ca idee ) ! 8 Ani pentru o anvelopa este mult, chiar daca e folosita putin, cauciucul imbatraneste, chiar daca e depozitat la 15-20 de grade, tratat etc ... Sunt de parere ca dupa 4 ani daca nu se fac derapaje controlate, o anvelopa de vara se inlocuieste si de iarna 5-6 ani ... Daca vrei sa rulezi sigur si in siguranta Scuze de offtopic !
    2 points
  5. Nu stiu care e exact procedeul la golf 5, dar la mine cu i generatie in urma, nu se vedea atat de deschis broasca ca sa umblii atat de usor la ea. Oricum, bine ca ai reusit in cele din urma. Iar treaba cu inginerii vw... cine nu e sigur de treaba asta, sa schimbe un EGR la passat b7 2.0tdi care mai e si problema comuna la motoarele alea... vai de capul meu.
    1 point
  6. Te-ai mutat?Sau la ce ora te-ai trezit de ai prins atata ceata
    1 point
  7. Stai sa inteleg: eu te intreb niste lucruri (care-ti sunt sursele de informare) si, fara sa-mi raspunzi, vii cu alte intrebari la care te astepti sa iti raspund? Te rog sa dai mai intai tu sursele acelor afirmatii (ca petrolul dispare in 10 ani si așa mai departe). Nu e chiar diesel si nu sunt chiar toate: Ca in bancul cu Radio Erevan: "nu era masina, era bicicleta; si nu am primit-o, mi-au furat-o". Din articolul tau (https://www.larazon.es/internacional/20211026/nhll27k4ffa2xnyk3t56lo624q.html): Ma bucur ca esti constient de efectele schimbarilor climatice si mi se pare, in acelasi timp, incredibil cum poti sa eviti cuvantul "climate change" din fix articolele pe care le postezi. La fel cum postai mai sus absurditatea limitarii cererii de curent prin oprirea statiilor de incarcare sau modificarea termostatului de AC de catre furnizorii de electricitate, iar acum postezi fix despre faptul ca ne asteapta caderi de curent:
    1 point
  8. @Ciprian Petrescu Daca vrei sa te tina anvelopele de iarna mai mult de 3-4 ani mergi pe Michelin. Am vazut Falken all season pe doua masini la care dupa 3 ani s-au mancat cretele pe trenul de rulare, dar acestea au mers tot timpul anului. Posibil daca sunt depozitate la racoare pe timpul verii sa tina mai mult.
    1 point
  9. Garantia e de la data receptiei, 2 ani de la producator si 2 ani de la importator, deci daca o iei din Germania, o sa ai doar 2 ani garantie internationala. Reparatiile pe garantie le poti face in orice reprezentanta Skoda, dar aceasta acopera mai mult motorul si cutia(daca pica ceva grav) si interiorul + farurile/stopurile, iar rezolvarile nu sunt tot timpul "smooth". Suspensia/trenul de rulare au o garantie de cateva mii de km, asa ca daca strici ceva pe drumurile forestiere, reparatia n-o sa fie acoperita de garantie.
    1 point
  10. Normal, pentru ca mai au si alte masini ... Cati dintre cei care au cumparat Spring, planuiesc sa tina Spring-ul ca si unica masina ? Daca iti permiti doar o masina, vrei sa fie un fel de all-in-one si Spring-ul nu e genul asta de masina.
    1 point
  11. Consumul nu va mai scadea dupa rodaj. La primul drum am avut consum similar cu cele ulterioare, in aceleasi conditii, pe acelasi traseu si acelasi motor. La tine cutia automata, dar, mai ales, masa si inaltimea masinii au un cuvant important de spus asupra consumului.
    1 point
  12. cuplul maxim poate fi la 5500 ture dar tre sa mergeti in cuplu optim care poate incepe de la 1600 - 1800 ture depinde de motor(la diesel) cuplu urca de la zero ajunge pe o linie constanta ( cuplu optim)si-apoi incepe sa scada in momentul ala apare puterea motorului care urca , constant si liniar pana la momentul puterii maxime unde ramane constanta moment in care cuplu tau este scazut si de aceea nu mai ai zvac ca esti la maxim cu viteza la benzinare e altfel motorul intra mai repede in cuplu ,la turatii mai mici, datorita aprinderii se tureaza mai repede si urca cuplul mai repede si trebuie schimbata mai rapid viteza. revenind la intrebarea cu privire la turbo va sfatuiesc la diesel si benzina sa va interesati cand masina Dvs este in cuplu optim si atunci sa chimbati vitezele avand si consumul optim ,la turatii mai mari uzura mai mare consum mai mare etc
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!