Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2021 în toate secţiunile

  1. Asa 'cutie' cum e ea, doi dintre cunoscutii mei deja au primit masina si sunt multumiti. Pana urma de ce n-ar fi? Pe cand masina asta va iesi din garantie deja 's-a platit singura' din banii economisiti pe combustibil si intretinere. Eu consider ca cel mai misto lucru la Spring e faptul ca e o masina electrica accesibila, pe care si-o poate permite 'oricine' si ofera ocazia mai multor oameni sa 'guste' din ceea ce inseamna viata cu o masina electrica. Foarte mari sansele ca acei oameni pe viitor sa isi doreasca sa cumpere tot o masina electrica. ps. Paraxodal e ca desi Spring e o masina accesibila, tot cei cu situatie financiara buna ajung sa o cumpere.
    3 points
  2. Normal, pentru ca mai au si alte masini ... Cati dintre cei care au cumparat Spring, planuiesc sa tina Spring-ul ca si unica masina ? Daca iti permiti doar o masina, vrei sa fie un fel de all-in-one si Spring-ul nu e genul asta de masina.
    2 points
  3. @Ciprian Petrescu vezi ca, daca imi aduc bine aminte, testarea pe ud se face cu roata blocata. Ceea ce nu mai este cazul in zilele noastre. Cauta teste de franare real life cu dimensiunea de care ai nevoie. Deja la 4 ani eu ma gandesc ca e timpul pentru anvelope noi.
    2 points
  4. Titlul topicului e GTX vs M3. Bugete de 50k. Brusc sarim la 100k pt Taycan... pe banii tai iei ce vrei, bineinteles. Nu era nicio intrebare in postul meu, era doar o sugestie de calcule privind dublarea bugetului. Nu inteleg "supararea"...
    2 points
  5. Salut! Am revenit cu detalii: Am sters toate erorile cu ODIS, cu VCDS nu am putut. Am pus contact, lasat jumatate de ora, nimic. Am mers constant cu viteza mai mare de 40km/h circa 20 de minute in afara orasului pentru ca trebuie evitat start/stop si exact dupa cele 20 de minute mi-a piuit in bord, dar presiunile tot nu le afisa. Ideea e ca daca schimbam modul de incarcare din meniu, masina simtea ca nu am presiunile care trebuie in anvelope dar nu afisa valoare nici in bord, nici pe navigatie. De aici mi-am dat seam ca senzorii trebuie invatati pe masina. Am conectat VCDS si de la ADAPTATION am inceput sa introduc codurile senzorilor cate unul si apoi spuneam pe care roata se afla, dar nu am reusit sa fac sa mearga toti, numai cate unul. Cautand pe alte site-uri am gasit procedura de scriere a codurilor senzorilor si locatia rotii in calculatorul de TPMS care se poate face cu un magnet puternic si VCDS de la Basic Settings sau prin introducerea manuala a acestora de la ADAPTATION, numai ca eu initial faceam invers, de ex: spuneam ca e roata stanga fata si are codul x si nu ieseam din adaptation. Normal, trebuia sa scriu codul, sa spun care este roata si sa ies din interogare modul. Chestia este ca intre timp am montat cauciucurile de iarna la care am senzori originali si pe acestia i-a recunoscut in 500 de metri, iar erorile de pe modul s-au sters automat. Problema mea este din cauza senzorilor care nu sunt originali si banuiesc ca nu sunt total compatibili, merg dar trebuie introdusi manual. O sa aflu asta la primavara Lunga povestea dar asta am patit. Sper sa va fie de folos explicatia mea.
    1 point
  6. Nasol moment. Taycan joaca in alta loga de pret, cu optionale. Eu zic sa ti faci bine calculele, sunt f multi bani pe un fier cu baterii 😁
    1 point
  7. Ti-au golit rezervorul de benzina sa mai acopere din pierderi :))) daca tot erau pe generator
    1 point
  8. @Adria_n Teoretic se inspecteaza starea distributiei la fiecare 30.000 km. Mersul in oras amplifica uzura . Calculul e foarte simplu : https://vwforum.ro/topic/137314-intervalele-de-service-distributie-ulei-si-relatia-directa-cu-orele-de-functionare-motor/ O inspectie facuta azi a schimbat radical intervalul recomandat de fabricant. CGLC 2013 ,160.000 km (distributie de fabrica) O trecem la exceptii ? Sa nu se inteleaga gresit ,prin postarile mele NU vreau sa schimb intervalul de service recomandat de producator . Fiecare isi asuma deciziile luate pe banii lui .
    1 point
  9. Franarea pe ud este cea care face diferenta iarna in mod real, comportamentul pe asfaltul negru. Tot acolo se produc si tragediile, 0.5m in plus poate fi dramatica. Pe zapada orice anvelopa de iarna isi face cat de cat datoria si suntem si mai atenti noi ca soferi in general in acele conditii.
    1 point
  10. Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.
    1 point
  11. Nicio anvelopa nu are voie sa arate asa dupa 4 ani, indiferent daca le mai lasi pe masina sau le arunci.. De fisuri in cauciuc se plang multi posesori de Nokian, dar acolo se vad adevarate crevase. Ca posesor de Alpin6, pot spune ca isi fac treaba foarte bine. Michelin se lauda ca anvelopa isi pastreaza proprietatile odata cu uzura. Poate apare Alpin7 pana in toamna.
    1 point
  12. scoate conectorul de pe borna bateriei - si nu o sa se mai activeze sistemul.
    1 point
  13. Inlocuire Cabluri Portbagaj OE VW 3C8971182A ,B,C,D cu ultima varianta OE VW 3C8971182E. Model masina: Passat CC 2008 2.0TSI 200HP Am cautat cum sa schimb si nu am gasit pe nicaieri si dupa inlocuirea cu succes am vrut sa povestesc si altora poate le va fi de folos. Inlaturare protectie cabluri: Toata problema consta in clipsurile de fier ce sunt "clipsate" in caroserie. Se baga mana intre caroserie si protectie si se trage repetat din dreptul lor, adica intermitent. daca tragi constant risti sa rupi. dupa arata cam asa: Urmatorul pas declipsarea cablurilor mufate colorate: Mufa albastra are un piciorus incercuit si se trage in directia exterioara iar mufa tata se trage in sus, dupa cateva incercari reusesti sigur. Acuma trebuie scos cablul de pe piciorul culisant al portbagajului care este prins foarte ok intro piesa de plastic ce arata cam asa: exact ca in poza se clipseaza pe gratul culisant in cele doua semi inele din plastic din stanga pozei. dupa ce ai scos cablul din piesa de plastic legi capetele cu mufe colorate de un cablu, eu am folosit un cablu de curent de prin casa si dupa am tras de cablurile negre prin bratul portbagajului astfel incat pot lega noul cablu si pot trage de celalalt capat pentru introducerea cablului nou in bratul portbagajului ca in poze. La cablul nou am folosit si un scotch pentru a matisa mufele colorate sa nu le rup cand trec prin bratul portbagajului. Dupa urmeaza sa cuplezi cablurile prin mufele colorate incepand cu cea verde care este cel mai greu de clipsat deoarece cablul este scurt, dupa clipsezi rosu, negru si restul. Introduci cablul prin piesa neagra de pe bratul portbagajului. Aici ai ceva de furca findca e spatiul ingust dar nu e nimic foarte greu. De retinut ca intr-un loc anume mai sus de mufele colorate cablul are un loc mai putin matisat, acea portiune trebuie introdusa in piuesa de plastic de pe piciorul portbagajului. Dupa, clipsezi mufele pe stopuri deschidere portbagaj si restul, nu ai cum sa gresesti findca sunt asezate la distante diferite pe cablu. Acum urmeaza sa clipsezi cablul pe caroserie, cablul are niste clipsuri matisate pe el care se introduc foarte usor in caroserie. La sfarsit pui protectia pe portbagaj si ai grija sa retii unde sunt clipsurile metalice si le impingi. Nu le lovesti ca le indoi. daca sunt pe pozitie intra destul de usor apasand cu forta moderata pe ele. Asa am scapat de marker-ul din bord si de portbagajul care nu se deschidea decat din cheie si de becul care nu functiona pe spate. In caz ca esti din Bucuresti si nu te descurci te pot ajuta eu cu mare drag dar dor Sambata sau duminica am timp teoretic. Am uitat sa spun ca pe cablu original am dat in jur de 270 RON. Chiar nu merita sa repari tu cablul sau sa iei altul folosit. Toate astea le-am facut eu findca sunt satul de reprezentanta.
    0 points
  14. @zidanne, am impresia ca numarul cazuri de faruri LED cu probleme e destul de mare incat sa nu mai apara discutii la schimbare pe garantie. M-am uitat de curiozitate cat era devizul, aproximativ 3200 lei/bucata far. @BeciAcustic-daca vrei sa vezi faruri cu condens, mergi pe topicul cu faruri aburite, ale mele erau exemplul perfect. Erau si fisurate. Poate scapi fara probleme.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!