Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
@Adria_n Teoretic se inspecteaza starea distributiei la fiecare 30.000 km. Mersul in oras amplifica uzura . Calculul e foarte simplu : https://vwforum.ro/topic/137314-intervalele-de-service-distributie-ulei-si-relatia-directa-cu-orele-de-functionare-motor/ O inspectie facuta azi a schimbat radical intervalul recomandat de fabricant. CGLC 2013 ,160.000 km (distributie de fabrica) O trecem la exceptii ? Sa nu se inteleaga gresit ,prin postarile mele NU vreau sa schimb intervalul de service recomandat de producator . Fiecare isi asuma deciziile luate pe banii lui .3 points
-
Am facut si eu curatarea galeriei de admisie + clapeta Hmm .. mhh Murdarie la greu acolo 600 si ceva manopera , garniturile le-am platit data trecuta 4 ore Multe de demontat si montat la loc ca sa dai totul jos Am fost primul 7P care face asta la Nurvil , nu e nicio mandrie in asta , preferam sa fiu al 50-lea ca sa stau mai linistit Sa vedem , momentan la pornire tremura putin 2 secunde motorul La prima pornire a tremurat mai mult2 points
-
Sooo... inca un soooo... Ramasese de anul trecut primavara -m-am prajit de tot - sa ma duc la Avia cand s-o mai umple cu apa farul stanga si, pe cand asteptam in parcarea de la Lidl Busteni, vad ca, desi trecuse o saptamana jumate de la ultima ploaie, farul tot era ud pe interior. Fac doua poze, dau replay la ultimul mail... si ma intorc la ale mele. Luni dimineata, consilierul de la Avia (garantiile se rezolva doar in Pantelimon) imi raspunde ca a comandat farul (just in case) care dureaza 2-3 zile sa ajunga si vin la constatare. Zic, vin joi ca daca e sa fie de schimbat sa-l si schimbam. Dimineata pe la 11, farul era ud bine, o iau din loc si... sa zicem ca daca dimineata te plimbai cu 740xd pe Splaiul Independentei si ai tot folosit banda de autobuz pe post de banda personala, e bine sa pui de un drum in Udristei sa-ti lasi permisul si cu banii economisiti iti angajezi sofer ;)) Anyway, dupa o tura pe Calea Calarasilor, am inteles ce voia sa zica @The_Ego Relativ. Ajung, intr-un final, la Avia, las cheia si ma duc sa mai butonez nitel... meanwhile. Dupa vreo 2 ore vine consilierul, imi da cheia si zice.. am schimbat farul, e OK, haideti la masina. Ma uit in stanga, ma uit in dreapta... ascult nitel. In jurul meu se vorbea romana si eu tot la Avia eram. Nu mai zic ca erau si pe generator ;)) Zic, wtf? ajunsei in Germania? Au facut tot fara sa ma cert cu ei, fara sa se targuie, fara nimic? Nu cred asta!!!! Ba uite ca se poate. Ba chiar le-au si reglat. Me happy. O sa ies pe seara sa vad ce si cum;))2 points
-
2 points
-
Google Photos a zis ca faptul ca am completat cu antigel e un highlight recent asa ca am zis sa mai postez pe aici Nimic alarmant, dar se cam apropiase de min asa ca am mai turnat niste G12 Evo peste. Am citit mult prea mult pagini despre antigel aici asa ca sunt impacat cu ideea 😀 Nu sunt scurgeri, nu sunt chestii suspecte etc etc asta e, voi mai completa cu antigel cand e cazul. De cand am masina (iulie 2021) am facut mai putini km decat faceti unii din voi cu spatele (realitatea acum e de fapt pe la 2600 dar nu am poza), dar asta e viata de work from home stay at home dad. Si noi si masina tot vrem sa plecam dar nu prea se aliniaza lucrurile, mai ales cu situatia actuala. Dar am prins vara asta si un concediu in Creta (not pictured: inca un troller mic + 2 ghiozdane) Masina si-a petrecut concediul adunand praf in parcare la OTP 😀 cam greu pana in Creta cu bebe de sub 7 luni Dar in concediu am ramas in familie si am inchiriat un veritabil family hauler, mai exact o duba VW Caddy — am fost mai mult de 3 persoane. Si-a facut treaba Caddyul ala de toti cei 100e pentru doua zile Imi place foarte mult masina, m-am obisnuit cu ea, cu dimensiunile, cu senzatia de barca cand e in comfort mode — am invatat sa folosesc chestiile care mi se pareau "complicate" in avantajul meu. Cred ca 80% merg in comfort mode (oras, portiuni de autostrada), 10% in normal (pe DNuri unde e ok drumul), 5% pe individual unde totul e pe sport in afara de DCC care e pe normal 😀 si 5% pe Sport cand sunt singur in masina. Am invatat si ca senzorii de parcare se agita prea devreme, mai pornesc si cand sunt la semafor si ma atentioneaza ca am un gard in dreapta sau un Sprinter in stanga 😀, ca atunci cand parchez e bine sa dezactivez auto holdul, ca parcarea automata e un gimmick care functioneaza doar in videouri pe youtube — eu n-am reusit de niciun fel s-o folosesc 😀 la fel am aflat ca si "pedala virtuala" functioneaza foarte bine cand nu te astepti si cand nu incerci cu adevarat: cand esti cu doua sacose de cumparaturi in mana nu merge din prima dar cand esti cu mainile libere si fluturi piciorul pe sub portbagaj se deschide din prima. Am folosit si o umbrela din portiera odata, nu stiu voi restul cum traiti 😀 Inca imi place mult masina, tot citeam despre faza aia cu "looking back at your car after you parked" si se parea asa o chestie de baiat cu ursulet tunat dar chiar mi se intampla si mie destul de des, chiar si in momente mai grele (pentru cine recunoaste parcarea) Am mai descoperit si chestii interesante (pentru mine cel putin) care m-au facut sa zic "bai nene, cum s-a gandit Neamtu' la asta" asa cu voce de tata din anii 90 😀 : am descoperit ca nu se pot ridica stergatoarele, se opresc fizic in capota. Am cautat pe net si am vazut ca trebuie sa faci o incantatie ca sa le pui in service mode. Probabil o chestie banala dar pentru un baiat simplu de la tara mi s-a parut o chestie interesanta 😀 capota nu se poate deschide daca portiera soferului e inchisa, efectiv nu poti trage de maneta respectiva ca se opreste fizic in portiera. Mi se pare interesant cum au adaugat asa o chestie de siguranta printr-un mod atat de simplu, adica fara senzori sau alte chestii ci efectiv prin design industrial. La japoneza veche puteam deschide capota din mers daca voiam, acum regret ca nu mai am libertatea aia 😀 (not really) lasand putin la o parte ce-mi place mie asa subiectiv la masina, mi se par foarte utile geamurile fumurii pe spate + perdelutele (cred ca e pachetul "sunset" sau ceva de genul). Am venit de la mare (est -> vest) cu soarele de dimineata in spate si mama + bebe s-au simtit excelent. Setup-ul asta de geamuri si perdelute l-as pune pe orice viitoare masina, there's no way back. O alta chestie old school mi se pare asta I will always remember my mobile telephone... Ah da, odorizantul ala de bemve trebuia sa-mi dea vreo 2cp in plus dar nu-i simt, cred ca trebuie schimbat. Si da, cred ca am auzit toate glumele legat de el, asta e, imi place ca miroase subtil si nu a Bref. Azi am avut treaba prin oras (consum 13% @zidanne, no photo tho va trebui sa ma crezi pe cuvant) si dupa ce am gasit parcare in cartier am vazut soarele ca bate dinspre Militari pe masina si am zis "da, Soare, facem, facem niste poze" Frunza aia din portbagaj ajuta mult la drag coefficient, am luat niste stradute destul de agresiv, recomand 100% 😜 Dupa ce am vazut poza asta am lasat berea, mi-am pus nadragii, masca etc etc si m-am dus la masina sa vad daca mi-a furat cineva inscriptia L&K dar se pare ca de vina sunt doar skillurile mele de fotograf, acum vedeti de ce nu postez des.2 points
-
In trecut am pus eu pe un seat toledo un catalizator bosal euro 4 cod motor aus, ii ies gazele si in ziua de azi:)1 point
-
Busoanele nu cred ca are rost sa le schimbi, desi pt o treaba ca la carte, asa ar fi mai frumos. Oringuri nu exista in schema de schimbare In manual scrie ca se inlocuiesc busoanele ( umplere si golire ) dupa demontare.1 point
-
Am preluat masina. Dupa schimbarea parbrizului s-a calibrat camera (mi-a zis tipa ceva si de senzorul de ploaie care e aproape de camera, dar nu stiu daca a avut nevoie de calibrare sau nu). Masina arata ca noua1 point
-
Ti-au golit rezervorul de benzina sa mai acopere din pierderi :))) daca tot erau pe generator1 point
-
Cine trece pe langa DAB auto pe Splai, aruncati o privire sa vedeti cate Tesla sunt la pregatire de livrare1 point
-
Stati linistiti ca si la BMW sunt masini cu termene de livrare de 9-12 luni, comandate inca de anul trecut, care inca nu au ajuns... Nici la altii situatia nu e foarte roz, si nu se va "inrozi" in viitorul f apropiat...1 point
-
Stai linistit, si eu l-am invatat de curand, se lipeste repede, are priza buna1 point
-
Makes sense, asa cum se face acum cu hidrocarburile... La Renault timpii de livrare (masina configurata de client, nu comanda pre-lansata in fabrica de dealeri) sunt de maxim 4 luni. Cand am lansat comanda pentru Octavia, la Renault contractual termenul era de 3 luni, cu posibile intarzieri pana la maxim 4 luni (asta incluzant tranzitul din Coreea care este destul de indelungat). Si vorbim de nivele de echipare Intens si RS-line, adica dotate - cu multa electronica incorporata. Cam ciudate termenele de livrare din grupul VAG, din ce am citit in ultima perioada, sunt printre cele mai mari termene. Ca reminder, vedeti in link-ul de mai jos care sunt acum termele VAG in Germania (link pe care cred ca tot de pe aici l-am pescuit): https://www.marnet-mobility.de/aktuelle-lieferzeiten1 point
-
Garantia este deobicei de 2/3/4 ani sau 120.000 km. Care se implineste prima. Dupa, te speli pe cap cu masina. Sunt multe cazuri cu pompe de apa picate pe la ~120k km.1 point
-
1 point
-
Eu n-as tine o distributie mai mult de 100-120k. Raportat la costuri vs riscuri...1 point
-
Au mai trecut cateva saptamani, trotineta a ajuns la 46xx Km si cu ocazia asta i-am facut programare astazi la Porsche Pipera pentru schimb ulei si filtru de ulei. Am mers pe ulei OEM 0W30 (intra 7.1 litri se pare, deci am platit 8l si am primit acasa ce a mai ramas) care adunat cu manopera au dus in final la un pret usor indecent, dar nah, mi-a trebuit RS 😄. Daca tot faceam un drum pana acolo, am zis sa schimb si cauciucurile cu cele de iarna, care au sosit zilele trecute. Ca de altfel in ultimii 10 ani, pentru iarna, am mers tot pe Continental. Mai exact, WINTERCONTACT TS860S 255/40R20 101W FR (AO) XL. Am pastrat jantele, in ideea ca astea vor ramane de iarna, dar ramane de vazut in primavara daca gasesc ceva la aceleasi specificatii, pentru ca nu prea sunt variante pe 20" din pacate, majoritatea celor decente sunt pe 21". Am un singur model care imi plac si cred ca ar da bine pe masina, sunt exclusive de S-Line, insa la reprezentanta costa 6400 RON/bucata . Le tot caut pe site-uri de profil din DE, dar nu prea apar la vanzare. Se pare ca masina avea si o actiune de la producator, un update pentru senzorii de parcare fata, care s-a facut si el. Eu unul nu observasem sa fie probleme cu ei. Bineinteles, ziua s-a incheiat cu o spalare minutioasa la self-service, mai ales ca noile cauciucuri erau murdare de "vaselina" folosita la montarea pe jante. Ah, era sa uit, am schimbat si covorasele textile cu cele din cauciuc, asa ca teoretic suntem pregatiti de vreme mai rea. Insa, la cum ma stiu de maniac sa nu murdaresc masina, o sa tind sa imprumut Tiguan-ul sotiei daca e mocirla afara. Daca se poate spune asa, un "dezavantaj" al locului de parcare in subteran e ca nu iti vine sa o scoti la plimbare pe vreme urata..1 point
-
https://www.bbc.com/news/business-59045100 mda...noi pe forum stim mai bine ca altii. pt ca inca tesla are 2 avantaje majore pt utilizatorul ..standard. software si reteaua de chargere. cand inchiriezi masina fix astea 2 conteaza. nu sa ai nspe aplicatii pe telefon, carduri bagate in toate, etc. sau sa calculezi tu unde incarci, cat, daca merge statia...etc1 point
-
Buna replica ta, asa de bancul zilei.😄 Cum e aproape noua masina, are spre 6 ani, 175k de km, e drept nu extraordinar de mare uzura si asta datorita utilizarii preponderent extraurbane/autostrada. Tousi odata cu varsta mai intervin tot felul de chestii...nu mai am asteptari mari de la masina asta oricum, a dus destul. De acum e inevitabil sa inceapa sa pice chestii pe ea, e proiectata in sensul asta...1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00