Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2021 în toate secţiunile
-
Au mai trecut cateva saptamani, trotineta a ajuns la 46xx Km si cu ocazia asta i-am facut programare astazi la Porsche Pipera pentru schimb ulei si filtru de ulei. Am mers pe ulei OEM 0W30 (intra 7.1 litri se pare, deci am platit 8l si am primit acasa ce a mai ramas) care adunat cu manopera au dus in final la un pret usor indecent, dar nah, mi-a trebuit RS 😄. Daca tot faceam un drum pana acolo, am zis sa schimb si cauciucurile cu cele de iarna, care au sosit zilele trecute. Ca de altfel in ultimii 10 ani, pentru iarna, am mers tot pe Continental. Mai exact, WINTERCONTACT TS860S 255/40R20 101W FR (AO) XL. Am pastrat jantele, in ideea ca astea vor ramane de iarna, dar ramane de vazut in primavara daca gasesc ceva la aceleasi specificatii, pentru ca nu prea sunt variante pe 20" din pacate, majoritatea celor decente sunt pe 21". Am un singur model care imi plac si cred ca ar da bine pe masina, sunt exclusive de S-Line, insa la reprezentanta costa 6400 RON/bucata . Le tot caut pe site-uri de profil din DE, dar nu prea apar la vanzare. Se pare ca masina avea si o actiune de la producator, un update pentru senzorii de parcare fata, care s-a facut si el. Eu unul nu observasem sa fie probleme cu ei. Bineinteles, ziua s-a incheiat cu o spalare minutioasa la self-service, mai ales ca noile cauciucuri erau murdare de "vaselina" folosita la montarea pe jante. Ah, era sa uit, am schimbat si covorasele textile cu cele din cauciuc, asa ca teoretic suntem pregatiti de vreme mai rea. Insa, la cum ma stiu de maniac sa nu murdaresc masina, o sa tind sa imprumut Tiguan-ul sotiei daca e mocirla afara. Daca se poate spune asa, un "dezavantaj" al locului de parcare in subteran e ca nu iti vine sa o scoti la plimbare pe vreme urata..6 points
-
Ti-ar prinde bine o mașină nouă sa stai liniștit măcar 1 an 😁4 points
-
Pentru ca se apropie iarna, am montat anvelopele de iarna. Am decis sa iau doar cauciucuri de data asta (de obicei luam cu jante cu tot) si am ales Pirelli Sottozero 3 XI deoarece am citit ca au performante bune pe asfalt uscat unde merg de cele mai multe ori. Zapada nu prea am prins in ultimii 10 ani in Bucuresti, asa ca nu reprezinta o prioritate. Anterior am avut Nokian pe principiul ca sunt bune pe zapada, dar erau zgomotoase.3 points
-
2 points
-
Pai...hai sa vedem...te ai plimba de toti banii? Da da, asta eno varianta sanatoasa2 points
-
Imi propusesem sa nu mai raspund lui @Dolfin si @dercos, dar nu mi se pare in regula sa ramana informatia asta aici ca referinta pentru vizitatorii forumului. Primul si al treilea citat nu sunt din articol, ci de pe https://en.wikipedia.org/wiki/Watts_Up_With_That: Al doilea citat este de pe https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_News: Te invit sa citesti si alte interpretari ale studiilor, nu doar interpretarea pro-conspirationista a lor. Expunerea la pareri contrare este baza procesului stiintific. Uite un articol de pe un site reputabil (https://www.sciencedaily.com/releases/2021/07/210728150340.htm) care explica pe intelesul tuturor: https://www.nbcnews.com/science/environment/earths-energy-imbalance-removes-almost-doubt-human-made-climate-change-rcna1562: https://www.nasa.gov/feature/langley/joint-nasa-noaa-study-finds-earths-energy-imbalance-has-doubled: Sunt deschis la pareri contrare intotdeauna, cum invit pe toata lumea sa fie, doar sa fie argumentate si obiective:2 points
-
Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.2 points
-
Practica bate teoria. Vezi mai sus cat a tinut o distributie de fabrica la o masina 2017/190.000 km . Te las pe tine sa faci calcule de pret la distributie vs reparatie ,apoi vezi daca merita riscul.1 point
-
Distribuția originala VW , producătorul VAG zice ca se schimba la 210.000km.Eu o sa o schimb la circa 190.000km.Nu o sa stau pana la 210.000km dar nici nu o schimb mai repede, adică la 6 ani, cum se zice în România.Este alta calitate într-o distribuție OE fata de una aftermarket.Calitativ, distribuția OE este superioara celor aftermarket, chiar dacă este produsa de un producător aftermarket.1 point
-
1 point
-
Am intrebat-o pe tipa care mi-a preluat masina ce trebuie sa mai faca si mi-a confirmat ca trebuie facut re-alignment-ul la camere (nu stiu exact termenul folosit, dar era vorba despre camere). Masina e in service, o sa intreb din nou daca mi-au facut cand ma cheama sa o iau.1 point
-
1 point
-
N-ai vrea tu sa-ti deschizi un service/atelier auto?1 point
-
https://www.bbc.com/news/business-59045100 mda...noi pe forum stim mai bine ca altii. pt ca inca tesla are 2 avantaje majore pt utilizatorul ..standard. software si reteaua de chargere. cand inchiriezi masina fix astea 2 conteaza. nu sa ai nspe aplicatii pe telefon, carduri bagate in toate, etc. sau sa calculezi tu unde incarci, cat, daca merge statia...etc1 point
-
Google Photos a zis ca faptul ca am completat cu antigel e un highlight recent asa ca am zis sa mai postez pe aici Nimic alarmant, dar se cam apropiase de min asa ca am mai turnat niste G12 Evo peste. Am citit mult prea mult pagini despre antigel aici asa ca sunt impacat cu ideea 😀 Nu sunt scurgeri, nu sunt chestii suspecte etc etc asta e, voi mai completa cu antigel cand e cazul. De cand am masina (iulie 2021) am facut mai putini km decat faceti unii din voi cu spatele (realitatea acum e de fapt pe la 2600 dar nu am poza), dar asta e viata de work from home stay at home dad. Si noi si masina tot vrem sa plecam dar nu prea se aliniaza lucrurile, mai ales cu situatia actuala. Dar am prins vara asta si un concediu in Creta (not pictured: inca un troller mic + 2 ghiozdane) Masina si-a petrecut concediul adunand praf in parcare la OTP 😀 cam greu pana in Creta cu bebe de sub 7 luni Dar in concediu am ramas in familie si am inchiriat un veritabil family hauler, mai exact o duba VW Caddy — am fost mai mult de 3 persoane. Si-a facut treaba Caddyul ala de toti cei 100e pentru doua zile Imi place foarte mult masina, m-am obisnuit cu ea, cu dimensiunile, cu senzatia de barca cand e in comfort mode — am invatat sa folosesc chestiile care mi se pareau "complicate" in avantajul meu. Cred ca 80% merg in comfort mode (oras, portiuni de autostrada), 10% in normal (pe DNuri unde e ok drumul), 5% pe individual unde totul e pe sport in afara de DCC care e pe normal 😀 si 5% pe Sport cand sunt singur in masina. Am invatat si ca senzorii de parcare se agita prea devreme, mai pornesc si cand sunt la semafor si ma atentioneaza ca am un gard in dreapta sau un Sprinter in stanga 😀, ca atunci cand parchez e bine sa dezactivez auto holdul, ca parcarea automata e un gimmick care functioneaza doar in videouri pe youtube — eu n-am reusit de niciun fel s-o folosesc 😀 la fel am aflat ca si "pedala virtuala" functioneaza foarte bine cand nu te astepti si cand nu incerci cu adevarat: cand esti cu doua sacose de cumparaturi in mana nu merge din prima dar cand esti cu mainile libere si fluturi piciorul pe sub portbagaj se deschide din prima. Am folosit si o umbrela din portiera odata, nu stiu voi restul cum traiti 😀 Inca imi place mult masina, tot citeam despre faza aia cu "looking back at your car after you parked" si se parea asa o chestie de baiat cu ursulet tunat dar chiar mi se intampla si mie destul de des, chiar si in momente mai grele (pentru cine recunoaste parcarea) Am mai descoperit si chestii interesante (pentru mine cel putin) care m-au facut sa zic "bai nene, cum s-a gandit Neamtu' la asta" asa cu voce de tata din anii 90 😀 : am descoperit ca nu se pot ridica stergatoarele, se opresc fizic in capota. Am cautat pe net si am vazut ca trebuie sa faci o incantatie ca sa le pui in service mode. Probabil o chestie banala dar pentru un baiat simplu de la tara mi s-a parut o chestie interesanta 😀 capota nu se poate deschide daca portiera soferului e inchisa, efectiv nu poti trage de maneta respectiva ca se opreste fizic in portiera. Mi se pare interesant cum au adaugat asa o chestie de siguranta printr-un mod atat de simplu, adica fara senzori sau alte chestii ci efectiv prin design industrial. La japoneza veche puteam deschide capota din mers daca voiam, acum regret ca nu mai am libertatea aia 😀 (not really) lasand putin la o parte ce-mi place mie asa subiectiv la masina, mi se par foarte utile geamurile fumurii pe spate + perdelutele (cred ca e pachetul "sunset" sau ceva de genul). Am venit de la mare (est -> vest) cu soarele de dimineata in spate si mama + bebe s-au simtit excelent. Setup-ul asta de geamuri si perdelute l-as pune pe orice viitoare masina, there's no way back. O alta chestie old school mi se pare asta I will always remember my mobile telephone... Ah da, odorizantul ala de bemve trebuia sa-mi dea vreo 2cp in plus dar nu-i simt, cred ca trebuie schimbat. Si da, cred ca am auzit toate glumele legat de el, asta e, imi place ca miroase subtil si nu a Bref. Azi am avut treaba prin oras (consum 13% @zidanne, no photo tho va trebui sa ma crezi pe cuvant) si dupa ce am gasit parcare in cartier am vazut soarele ca bate dinspre Militari pe masina si am zis "da, Soare, facem, facem niste poze" Frunza aia din portbagaj ajuta mult la drag coefficient, am luat niste stradute destul de agresiv, recomand 100% 😜 Dupa ce am vazut poza asta am lasat berea, mi-am pus nadragii, masca etc etc si m-am dus la masina sa vad daca mi-a furat cineva inscriptia L&K dar se pare ca de vina sunt doar skillurile mele de fotograf, acum vedeti de ce nu postez des.1 point
-
Au aparut ceva poze "pe surse". 🕵️♂️ Nu dau din casa, asteptam si varianta oficiala Felicitari! E....1 point
-
Oricum rolul culiselor nu e sa tine placutele de frana sa nu se miste longitudinal (in planul paralel cu suprafata de franare a discului). Toate forta si implicit miscare placutei in acest plan e preluata de suportul de etrier.1 point
-
@Nenciu Victor trebuia sa-i zici sa le invarta pe janta. Sigur gasea o pozitie in care sa ceara mai putini plumbi.1 point
-
Hai să mai ștergem praful de pe aici... 1. Enschede - Breda (Olanda, plat, autostrada, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 211 km, 2h:14, 95 km/h, 7.4 l/100 2. Breda- Enschede (Olanda, plat - acelasi traseu in sens invers, dupa ora 19, autostrada, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 212 km, 1h:59, 107 km/h, 8.4 l/100 3. Traseu - Cluj - Fulda (Ger) - via Passau - (2 persoane, masina full incarcata, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 1440 km, 15h 31, 93 km/h, 7.9 l/100 4. Doar pe autostrada prin Germania - dupa o alimentare - (2 persoane, masina full incarcata, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 108 km, 120km/h, 9.5 l/100 5. Traseu - Nurenberg - Cluj (2 persoane, portbagaj incarcat decent, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 1253 km, 12h 55, 97 km/h, 7.5 l/100 6. Traseu Cluj-Linz (la final de august) - (3 persoane, masina SUPER incarcata, 1 buc. bicicleta + cutie pe acoperis) - 937 km, 12h, 78km/h, 8.6 l/100 Condus tot timpul (unde se poate) cu ACC activat, inclusiv accelerare/decelerare. Cel puțin în cazul meu, îmi face impresia că ACC duce la un consum mai mare. Doar că este atât de comod în combinație cu DSG la drum lung încât nu contează "diferența"1 point
-
1 point
-
Primele modificari aduse au fost pe parte de MMI plus hd M-am saturat sa platesc preturi de streaptease pt servicii care le poti face singur cu putina documentare... - update VC - update la soft unitate multimedia de la 0917 la 1329 - deblocare navigație - update hărți 21/22 - activare VIM - activare android auto/apple carplay - activat afișarea siglelor posturilor radio totul e relativ simplu dar durează urmează să fac și o adaptare pentru mufa usb. ce adaptare? păi OE trebuie să schimb untiatea din cotieră și să trag alt cablu. hmmmm...mult de muncă. mufa de skoda, cablu de skoda tras în torpedou totul OE. de acolo ori cu cablu usb ori cu modul android auto wifi totul a fost facut cu ajutorul MIBTOOL si SD card1 point
-
1 point
-
1 point
-
o valoare cu -, nu inseamna un injector/cilindru cu probleme o valoare mare cu +... de la 1.x in sus... inseamna ca avem ceva probleme, pe acel cilindru. Dupa ce am verificat injectoarele, si mi-ati spus ca sunt ok, la 2 saptamani s-au dus ( adica a facut span pompa de inalta si aia fost ). Am schimbat injectoarele doar ca acum sunt alte valori. Valorile compensatiilor nu pot determina/ghicii cand o sa faca span in instalatie - poti avea valori perfecte, sa mergi 10km si sa ramai in drum. Pentru a verifica acest lucru, trebuie sa demontezi regulatorul la 2.0cr sau sa verifici daca ai span in filtru - cam asa poti determina daca ai probleme cu spanul in instalatie - sunt convins ca daca se verifica acest lucru, se constata ca tu ai span in filtru....deci se putea remedia, pana sa iti ramana in drum (daca asta s-a intamplat)1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00