Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2021 în toate secţiunile

  1. Asta din cauza ca ti-ai luat diesel in loc de benzina si nu ai evaluat corect necesitatile tale. Asta e vina ta.
    3 points
  2. Cand dai jos pompa, risti sa le rupi, si ar fi bine sa le ai. Sunt ieftine, nu merita sa-ti bati capul sa nu le inlocuiesti.
    2 points
  3. Ce a scris @cj.Paule foarte util Comentariile mele au plecat de la afirmatiile din postarea lui , sunt bazate pe cunostintele mele generale , nu pierd timpul sa citesc articole de pe net Nu am scris nicaieri ca nu merita sa cumperi masini electrica Nici nu intru in polemici cu colegi care nu accepta niste realitati doar ptr ca se simt atacati aiurea Masinile electrice nu sunt niste dispozitive high-tech exclusiviste proiectate zeci de ani in laboratoare si verificate de mii de ori Sunt niste masini prea scumpe pentru ce sunt , ca orice dispozitiv diferit lansat nou Ele trebuie sa inlocuiasca treptat piata de masini termice Dar sa nu lase un gol semnificativ acolo unde se faceau bani la greu in aceasta industrie si anume = dupa ce e vanduta masina , acolo incep nenumaratele cheltuieli A te gandi ca vrea cineva sa iti dea o masina perfecta care te va tine 5000 de cicluri de incarcare e o dovada de optimism exagerat ptr vremurile in care traim Chiar daca anumite prototipuri pot fi facute exclusivist masinile de serie vor fi facute ca si pana acum , la gramada Fiecare citeste si intelege ce vrea
    2 points
  4. Dupa 31 de saptamani de asteptare am fost informat de dealer ca masina a sosit la Curtici. Vestea m-a surprins pt ca acum ~ 1 luna in urma dealerul avansase ca termen de livrare 02/22. Daca nu achizitionam tichetul rabla in primavara, cred ca renuntam .... Asteptare usoara tuturor celor care urmeaza sa le soseasa masina !
    2 points
  5. Evident 😂 Dar consuma putin, da? Firma era fericita? Tu nu prea erai, dar asta e alta discutie
    1 point
  6. Ultima masina diesel pe care am condus-o mai mult timp trebuia s-o plimb periodic pe centura, cand avea ea chef de regenerare la DPF, desi eu n-aveam nevoie sa merg pe centura la ora aia...Imi faceam programul dupa masina... In principiu da, dar poate nu ti-e tot una ca la 8 ani sa ai 90% din autonomie sau 72% din autonomie.
    1 point
  7. Eu inteleg ca garantie de 8 ani/160 000 km se aplica in orice conditii de utilizare/incarcare. Tocmai pentru ca nu exista altceva specificat in condtiile de garantie, implica automat ca tu poti sa incarci de ex. numai de 0 la 100% cu puterea maxima de incarcare si evident sa iti fie inlocuita bateria daca in aia 8 ani sau 160 000 km bateria scade sub 70% din capacitatea initiala. Tocami de aia capacitate utilizabila a bateriei este mai mica decat cea reala, ca sa faca bateria mai robusta si durabila in timp pentru ca practic tu nu poti sa o incarci 0 - 100%, chiar daca crezi ca o incarci 0 - 100% - daca intelegi la ce ma refer
    1 point
  8. Dupa ce ca range-ul baga stres in doritori/proprietari, acum sa mai stai sa si "cocolosesti" bateria (stai sa bag acum max 80%, stai acum sa mai am 15%, dar vai (!), mi se "strica" bateria !) - asta e tare ! Uite de aia zic eu ca momentan, in afara de Tesla (care are o autonomie OK cat de cat), restul sunt cam de oras si imprejurimi. Folosirea unei electrice ca si masina principala (asa cum o intelegem majoritatea dintre noi), la acest moment, pentru mine si multi altii, ar reprezenta un stres. Probabil lucrurile se vor schimba in urmatorii ani.
    1 point
  9. Voi cumpăra o-ringurile și cele doua busoane pt scurgere si umplere .
    1 point
  10. Am gasit cateva filmulete pe card ramase de duminica: Cam asa se conduce un 2.0 TSI cu 4l de benzina in rezervor ;)) Acum astept sa vina prietenul cu CeReVe-ul sa-i arat niste carari Bucegi. Si Leaota ;))
    1 point
  11. Astea sunt ca orele alea de functionare la becurile cu LED , 25.000 de ore ... 30.000 ore si te trezesti dupa 4 luni ca pica dar inca mai merge ala cu neon de acum 15 ani Momentan multe sunt cifre si estimari la masinile electrice Realitatea va fi atunci cand va trece timpul si se va afla exact ce si cum din punct de vedere statistic Ca si cu pandemia , calculele nu s-au potrivit cu realitatea
    1 point
  12. Buna replica ta, asa de bancul zilei.😄 Cum e aproape noua masina, are spre 6 ani, 175k de km, e drept nu extraordinar de mare uzura si asta datorita utilizarii preponderent extraurbane/autostrada. Tousi odata cu varsta mai intervin tot felul de chestii...nu mai am asteptari mari de la masina asta oricum, a dus destul. De acum e inevitabil sa inceapa sa pice chestii pe ea, e proiectata in sensul asta...
    1 point
  13. Mda, desi pare ok la prima vedere , nu e. Si de ce zic asta..pentru ca toata lumea recomanda sa folosesti doar 50-60% din capacitatea bateriei, incarcand intre 25-75% sau 25-85% pentru a proteja bateria. (Unii merg chiar si mai departe si recomanda sa tii bateria in intervalul 40%-70%). Iar asta pentru cineva care vrea sa cumpere o masina noua si ia in considerare una electrica e deal-breaker. Dar nu i se spune din start asta, de cele mai multe ori afla abia dupa ce o cumpara. Dar asta ii alta poveste. Pentru mine nu e un inconvenient, pentru ca pot sa incarc acasa, dar pentru cineva care incarca doar la statii publice, sa tii bateria in range-ul 30-80% poate fi destul de challenging. Dupa ce ca range-ul 'promis' de producator e destul de greu de atins si ia in considerare un ciclu 100% - 0% (ceva ce nu e recomandat sa se intample prea des), ar trebui ca posesorul vehiculului pentru a nu deteriora bateria sa foloseasca doar 60% din baterie, in range-ul 80%-20% urmand ca apoi sa o incarce ( in cazul ID3 35 kwh/ 250km). Daca se poate , incarcare lenta la 220. Sau la AC 11 kwh, pentru ca DC dauneaza si se recomanda sa fie folosit ca exceptie, la drum lung (pai si atunci de ce ne dorim toti fast chargere daca nu ar trebui sa le folosim pentru ca dauneaza bateriei? ) Eu as fi curios de niste valori de degradare ale bateriei dupa 3000-5000 de cicluri fara menajarea ei. Folosind intreaga ei capacitate, de 100%, incarcand atat AC cat si DC. Ca si potential client, asta m-ar interesa la un EV, sa pot folosi intreaga baterie. Nu sa nu o las sa scada sub 30, sa nu o incarc peste 80, sa nu o incarc DC, etc. Toate 'regulile' astea sperie viitorii posesori si pe buna dreptate, inteleg de ce nu s-ar lega la cap cu o electrica inca si de ce multi considera ca inca nu suntem 'acolo' din punct de vedere al bateriilor. Sunt curios inainte de perioada de iesire din garantie, sa zicem peste 6-7 ani, cat de mult o sa conteze cat % ai incarcat AC si cat % ai incarcat DC pentru a beneficia de inlocuirea bateriei in cazul in care deteriorarea ei a scazut sub pragul garantat. Sau cat o sa conteze ca ai incarcat peste 80%. Teoretic, n-ar trebui. Practic..
    1 point
  14. 1 point
  15. Bună seara. Astăzi fiind vremea frumoasă și având și timpul fizic necesar, am reușit să fac schimburile de ulei și filtre. Filtru de aer destul de ok după 13.000 de km (mașina având în momentul de față 178800 km), la fel și cel de motorină. Uleiul de motor a fost la nivel, deci nu pot aproxima ce cantitate de ulei s-a consumat prin ardere, pierderi nu sunt. Nu am mai avut timp pentru filtru de habitaclu, urmează și el în cel mult o săptămână. Dar ce mă bucură cel mai mult, că am înlocuit uleiul din dsg. Ultimul schimb a fost făcut la 121.000 km în Germania. Așa arata uleiul vechi, și cantitatea scoasă din cutie. și atât ulei a rămas după ce am făcut nivelul s-a pierdut în jur de 70 ml ulei. Cu siguranță următorul schimb îl voi face pe la 50.000 km. Și pentru a doua oară am folosit o pompă electrică pentru a introduce uleiul în cutie: Mult mai ușor și mai repede. Și la sfârșit........satisfacția lucrului făcut! O seară bună să aveți și cât mai puțini nervi în trafic!
    1 point
  16. Si prima poza cu interiorul. Nu e decat bordul pentru ca fiind la mare restul e foarte murdar si plin de nisip. Vine si restul imediat cum revin in Bucuresti.
    1 point
  17. Cauta dupa "cracked cylinder head" pe Google, dai la imagini si ai sute de exemple.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!