Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2021 în toate secţiunile

  1. Vandut, se poate inchide.
    4 points
  2. Ieri, in drum spre Arad, am depasit borna de 170.000 km. Super lejer drumul, mers constant 😁, viteza medie 93km/h, si o durata de doar 6h10'. Consum, pe masura insa - 7,9%. O poza de pe drum-Valea Oltului toamna
    3 points
  3. Hai sa mai pun si o poza, cum sta masinuta cuminte in curte strigand "plimba-ma!" absolut de fiecare data cand ma uit la ea😂
    2 points
  4. Sa stii ca suspensia masinilor noi e gandita altfel, in sensul ca merge mult mai bine cu anvelope de diametru mai mare si balon mai redus, e setata altfel. De exemplu, aceeasi senzatie o am si eu cu anvelopele de iarna, pe 16, cu balon 55, in loc de 45 si 17 inch (vara). Cu alea de vara nu doar ca masina e mai stabila, ceea ce este de asteptat, dar amortizeaza mai bine gropile si pe drumurile denivelate se simte mai bine...
    2 points
  5. L-am folosit la ultimele două schimburi. Nimic rău de comentat. Un raport preț/calitate bun, și dacă este același ulei ca Shell ultra (unii spun că ar fi diferite, chiar dacă analizele arată că nu) este foarte bun. Cel mai bun raport preț/calitate îl are uleiul Total.
    2 points
  6. Buna seara, dragi colegi posesori si viitori posesori de Seat Tarraco. La prima mea interventie pe forum, as vrea sa impartasesc si eu cateva experiente cu al sotiei Tarraco. Anul trecut in iunie a intrat in posesia frumusicii. Ea a trecut de la o Skoda Octavia 3 benzina 1.4 TSI 150 cp manuala la Tarraco Xcellence 2.0 TSI 4Drive 190 CP automata. Diferenta de consum e semnificativa. Precizez ca cea mai mare parte a drumurilor o face in oras (Bucuresti). Daca la Skoda nu a scos niciodata un consum mai mare de 9l/100km la Tarraco nu a scos mai mic de 11l/100km 😁. Ceea ce e logic si in acelasi timp rezonabil avand in vedere ca vorbim totusi de un SUV pe benzina. Oricum satisfactia din ochii ei cand se afla la volan nu i-o ia niciun consum. Pentru Adrian_68, sa stii ca si noi am intampinat problema ta. Si nu o data ci de doua ori. Problema la noi a fost exact cum spunea un coleg mai sus. Tecile de pe bancheta din spate. Au fost inlocuite. Pare sa fie o problema de fabricatie. Noroc cu garantia dar e destul de deranjant avand in vedere ca service-ul e destul de departe de noi. Au mai fost cateva probleme de soft, de genul resetare din senin sau conexiunea cu Android auto facandu-se DOAR cu cablul original al telefonului. Insa cea mai ciudata si grava problema din punctul meu de vedere s-a petrecut saptamana trecuta cand ne-am trezit cu portbagajul larg deschis. A fost intr-una din zilele ploioase. Se pare ca din cauza pedalei virtuale, cand s-a indepartat de masina dar nu suficient cat sa nu mai fie in raza cheii, senzorul a detectat picaturile de ploaie ca miscarea piciorului sub bara si a deschis portbagajul. Sotia nu si-a dat seama plouand foarte tare astfel a ramas deschis vreo cateva ore 😁. Asa ca mare atentie cei care aveti easy open!!! S-a intamplat s-o ia razna chiar si la spalatorie cand cheia era in raza senzorului. La service baietii au zis ca nu au detectat nicio problema, au facut doar o resoftare. Am inteles de pe alte forumuri, chiar ale altor marci, ca li s-a intamplat si atunci cand aveau zapada sub bara si incepea sa se topeasca.
    2 points
  7. Denso DRR32005.Nu pune alta marca,o sa te chinui inutil.Am montat asemenea calorifer pe masina mea,identica cu a ta!
    1 point
  8. A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris aici. Din 2014 s-a aflat in posesia tatalui meu. In cei 7 ani de ,,absenta" de pe forum, am adaugat aproximativ 80.000 km si am ajuns pe la 195.000. Masinuta a ,,imbatranit" in familie, momentan pregatita pentru vanzare. A fost deja inlocuita cu o Skoda Fabia 1.2 Tsi din 2017.
    1 point
  9. Da pe la cheder intra, cel de la baza geamului. Este normal sa intre si sa se scurga pe la gurile usii, unde e chederul Aveti 2 obtiuni : inlocuiti chederul sau cumparati de la dedeman furtun de gradina subtire, cum e acesta https://www.dedeman.ro/ro/furtun-cristal-25x31-mm-r50/p/7007566 si coborati geamul pana jos si veti observa ca intre geam si fata de usa este un alt cheder pe interior, de care se prinde fata de usa, acela are forma V in care puteti introduce acest furtun. Furtunul va impinge chederul iar chederul geamul, astfel va sta mai fix. Apa nu va mai putea patrunde in interior asa usor Va trebuie cam 1m lugime. Este posibil ca geamul sa urce mai greu un pic depinde cat de gros e furtunul. Eu am aplicat metoda 2 la Bora si functioneaza, mai ales cand sunt ploi, toamana Daca aveti garaj si va pricepeti ar fi bine sa puteti demonta fata de usa si scoate oglinda, in spatele plasticului ce vine pe usa ( piciorul oglinzii ca sa ii zic ) este un burete, poate este deteriorat si se poate prelinge si pe acolo ....
    1 point
  10. Eu la ultimul schimb am folosit uleiul de la FEBI, tind să cred că ei produc și uleiul original, doar că este mult mai ieftin.
    1 point
  11. Bună seara. Astăzi fiind vremea frumoasă și având și timpul fizic necesar, am reușit să fac schimburile de ulei și filtre. Filtru de aer destul de ok după 13.000 de km (mașina având în momentul de față 178800 km), la fel și cel de motorină. Uleiul de motor a fost la nivel, deci nu pot aproxima ce cantitate de ulei s-a consumat prin ardere, pierderi nu sunt. Nu am mai avut timp pentru filtru de habitaclu, urmează și el în cel mult o săptămână. Dar ce mă bucură cel mai mult, că am înlocuit uleiul din dsg. Ultimul schimb a fost făcut la 121.000 km în Germania. Așa arata uleiul vechi, și cantitatea scoasă din cutie. și atât ulei a rămas după ce am făcut nivelul s-a pierdut în jur de 70 ml ulei. Cu siguranță următorul schimb îl voi face pe la 50.000 km. Și pentru a doua oară am folosit o pompă electrică pentru a introduce uleiul în cutie: Mult mai ușor și mai repede. Și la sfârșit........satisfacția lucrului făcut! O seară bună să aveți și cât mai puțini nervi în trafic!
    1 point
  12. Vesnica problema ,montaj defectuos.😀
    1 point
  13. Cu bune si cu rele, dupa aproape 60 000 de km parcursi, mai trecem si pe la service...
    1 point
  14. multumesc celor care au raspuns. am dat comanda de AEZ Tioga.
    1 point
  15. Dupa o perioada lunga de munca non stop am zis sa intindem picioarele masinii si sa ne duca la munte si pe noi. Evacuarea maraie, paraie si admisia fasaie...ce sa zic, sunt fericit de alegeri. 😁
    1 point
  16. Tipsurile facute negru, curu-i gata
    1 point
  17. Regula este unica, anvelopele mai bune se pun pe axa spate. Si este o consecinta a fizicii elementare, nu conspiratie. Altfel, recomandarea oricui este sa ai in vedere faptul ca masina ta face absolut tot ce e in stare (viteze peste 200kmh; franare agresiva, virajare, solicitari samd) DOAR prin intermediul anvelopelor. Absolut dar absolut orice performanca dinamica a masinii trece prin anvelopa. Restul e confort. Sfat, fiti foarte atenti cand va alegeti anvelopele si invatati sa plecati urechea la specialisti. Altfel, orice metru in plus la franare...e semn rau. Drumuri faine,
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!