Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2021 în toate secţiunile

  1. Daaaa, bineinteles ca atunci cand te bagi la creatie, nu ies lucrurile bine din prima. Am zis mai sus ca am facut furtunurile pentru traseul de ulei, toate bune si frumoase, se face o seara in care aveam niste timp zic "gata, azi pun turbina sus". Mi-am luat o cafeluta, am adunat sculele necesare si turbina pe masa, am pus o muzica buna si hai sa asamblam. Distractia s-a terminat repede cand am constat ca un furtun nu era facut cum trebuie. Mai exact cel pentru turul de ulei. Eu cand am facut proba, am facut pe placuta de adaptare nemontata pe turbina. Iar singura pozitie in care se monta furtunul era perpendicular pe placuta. asa Ceea ce, dupa cum se poate observa in poza, cu placuta montata pe turbina nu era posibil. Iar montarea lui paralel cu placuta, nu era posibila pentru ca din cauza bucsei de pe furtun ramane un spatiu si nu se etanseaza. asa Si atunci am zis e clar, singura solutie este sa pun un capat de furtun la 90 de grade. asa Zis si facut, 2 zile mai tarziu am mers din nou la firma unde am facut prima data, domnii foarte draguti (e normal cand platesti, dar normalitatea asta e pe cale de disparitie la noi) si mi-au modificat capul furtunului, de data asta si cu proba direct pe turbina. asa Urmeaza sa astept sa prind din nou seara aia libera cand sa pun turbina pe masina. Va urma...
    3 points
  2. Bună seara. Astăzi fiind vremea frumoasă și având și timpul fizic necesar, am reușit să fac schimburile de ulei și filtre. Filtru de aer destul de ok după 13.000 de km (mașina având în momentul de față 178800 km), la fel și cel de motorină. Uleiul de motor a fost la nivel, deci nu pot aproxima ce cantitate de ulei s-a consumat prin ardere, pierderi nu sunt. Nu am mai avut timp pentru filtru de habitaclu, urmează și el în cel mult o săptămână. Dar ce mă bucură cel mai mult, că am înlocuit uleiul din dsg. Ultimul schimb a fost făcut la 121.000 km în Germania. Așa arata uleiul vechi, și cantitatea scoasă din cutie. și atât ulei a rămas după ce am făcut nivelul s-a pierdut în jur de 70 ml ulei. Cu siguranță următorul schimb îl voi face pe la 50.000 km. Și pentru a doua oară am folosit o pompă electrică pentru a introduce uleiul în cutie: Mult mai ușor și mai repede. Și la sfârșit........satisfacția lucrului făcut! O seară bună să aveți și cât mai puțini nervi în trafic!
    2 points
  3. Multumesc @Skodiaq21 pentru poze. Cu permisiunea ta le incarc aici. Poze facute la showroom Metrotehnica, Jilava.
    2 points
  4. Eu sunt pe acest forum ca sa ma informez.Sa aflu practic cum sa procedez.In 2 ani, la masina mea s-a aprins de doua ori martorul de bord al filtrului de particule.Si din lipsa de informare, am mers cu motorul turat la 3500rpm, in treapta 2, cativa km.A functionat.Nu sunt genul care isi hinghereste motorul. Am aflat si eu cum sa imi dau seama cand are loc regenerarea, ca sa nu opresc motorul.In stationare, acul indicatorului sta sub 1000 rpm iar la regenerare, sta in jurul valorii de 1000 rpm.Acum 0 luna de zile, stationand la semaforul unui drum aflat in lucrare, am constatat, avand climatronicul oprit, ca acul turometrului este in jur de 1000rpm, poate chiar un pic mai mult.Evident ca nu am oprit motorul.Regenerarea probabil a inceput in timp ce ma aflam in deplasare si s-a finalizat in timp ce stationam. Fii amabil si lamureste-ma si pe mine cum se poate face regenerarea, in mod civilizat.Cu siguranta postarea ta va fi utila si altora.Multumesc frumos.
    1 point
  5. In popor asa se stie, mers turat si omor, ca asa se curata dpf. Romanu greu il mai scoti din spusele poporului. Am demonstrat la multi ca reg se poate face si in 1500ture, chiar cu furtun admisie spart. Totul e sa simti masina, sa ai un meseeias bun care sa te indrume.
    1 point
  6. Regen forțată se face din tester. Mersul la 70 la ora poți sa îl faci în tr 4, deja in treptele 2-3 mi se pare ca omori inutil masina. Se face regen și în staționare dar durează mult, depinde si de model, an, softul implementat de producator, etc, ideea e ca nu va începe o regenerare nouă direct din staționar decât dacă a fost întrerupta una anterioară. Cam trebuie sa înveți sa știi când face si ideal sa nu o întrerupi, ai cum sa o urmărești: sunet puțin schimbat la motor, relanti mai ridicat cu 100-150rpm (atenție ca relantiul creste și de la baterie scăzută), simți ca trage mai bine, miros de ars și căldură la evacuare, ventilatoare motor pornite.
    1 point
  7. Pai masina nu are turbina😂oricat as vrea sa merg, nu merge😂 Si apropo de asta, anul asta am facut foarte putini km cu ea si imi pare rau. Sper ca anul viitor sa fie diferit.
    1 point
  8. e stire de azi: dacia a livrat duster in franta fara inchidere centralizata din cauza lipsei de componente. sincer, decat asa, prefer sa astept. alea ca sa le mai pui e complicat, iti demonteaza aia in prostie pe acolo si ma indoiesc ca mai ies la fel. ASA NU!!! astept aia e, ca o masina nu o tin 2 luni.
    1 point
  9. de fapt e un pic diferit. la boeing unul din marii directori a ascuns informatii, desi se stia ca au probleme avioanele alea iar acum e urmarit penal. iar generalizarile astea sunt un pic stupide, ca sa nu zic altfel. am lucrat cu programatori romani angajati la firme straine (lucreaza din romania insa) cu niste rezultate foarte bune si am lucrat si cu straini si a fost jale. dar ma indoiesc profund ca pot generaliza. daca aia nu conduceau in veci o masina, lucrurile pe care le sesizezi erau mult mai multe, incomparabil mai multe si erau sistemic eronate.
    1 point
  10. Din nou epopeea farurilor de Ateca. Initiez procedura de deplasare matinala (destul de intuneric la ora 07:00). Dupa nici 2 invartiri de roti, blink blink de la un contrasens ... bai frate, sensibili mai sunt unii ... Dupa alti 5 metri, altul suparat. hm ... imediat dupa el unul cu autobuzul ... deja imi dadea cu rest, adica asta la 2m inaltime se supara pe farurile mele? BING! no acu ce mai e ... avertizare pneu cu pierdere de presiune stanga spate. Minunat! In 10 minute am strans peste 20 de suparati. Imi venea sa urlu. Ajuns la destinatie, ma uit la roata. Era aproape pe janta! Am nervi, nici nu mai pun rezerva! M-am tarat pana la primul peco, pus 3bari de aer proaspat si cautat vulcanizare. In concluzie, domnii chiar aveau de ce sa fie suparati, masina se lasase de spate ... intre timp vanez alte ateci in trafic, intradevar farurile par mai stralucitoare decat la vasta majoritate a masinilor ... The end!
    1 point
  11. Din ce știu nu exista nicio condiție de genul să retragă cortina la nivel scăzut al bateriei. Oricum și lucrul asta e cam greu sa se întâmple pentru că sistemul 12V își face cate un self check la 30 min, 2 ore, 4 ore (în funcție de anumite condiții) și dacă semnalează tensiune redusă cuplează convertorul dc/dc și încarcă bateria de 12V Anunță-ne după ce faci o vizită în service, sa vedem ce găsesc cei de acolo
    1 point
  12. Da, foarte familiara povestea cu bebe, o traiesc si eu acum. Ma mai destrabalez cand merg singur la Lidl si conduc in Sport mode 😀 In rest ACC, comfort mode si "baby shark doo doo doo doo" in Canton.
    1 point
  13. 74xy km...next week programati la schimbarea papucilor de iarna... Si daca stau sa ma gandesc...au trect 10 luni din viata agregatului... Ar fi fost frumos sa aiba parte de altfel de tratament, dar incercam sa insiram istoria de pana acuma, cu putina rabdare si amintiri de pe garduri adunate La inceput, chiar si acuma de fapt, ma mai intreb ce suparare caut cu masina de pensionari...din punctul meu de vedere nu e cea mai frumoasa, nu e cea mai practica, nu e aerodinamica, nu e economa, nu prea are fler, o carca de bani pentru sa nu uitam, un tiguan... Asa ca trecem putin prin prima parte a anului cand asteptam bebele, sotia gravida, clar drumuri lungi nema...pandemie, plictiseala, colac peste pupaza masina aduna praf in garaj... Ajungem in vara cand a venit bebele, ne incercam norocul cu scoica, ulterior cu scaunul de masina, toate bune si frumoase, mai greu cu logistica, insa vorba ramane aceeasi: oricata masina ai, o umpli daca e ceva nou, ca doar masina cara, loc este, si te trezesti cu bagaje in dreapta soferului... Incepe toamna, schimbam job pentru unul mai prost platit, te intrebi daca mai are rost sa ti un astfel de agregat, ca doar arhi-suficient era si motorizarea de 2.0tdi 190ps de pe Ateca... De-a lungul timpului, nimica special, cumparat un set de...de fapt las codurile, poate mai ajuta pe cineva: sunblinds - 5NA064365 oglinda aditionala spate - 000072549A plasa portbagaj - 5N0065111 covorase iarna - 5NB061500 82V dublu fata reversibil portbagaj - 5NA061210 Si acuma incercam cealalta parte...uitam de ratiune, si desi nu imi doresc sa zic pasiune pentru un Tiguan, asa ca voi zice...mici placeri ale vietii inca surad la pop's & bangs, inca tot adolescent retardat ma consider, si nu regret nici un cent de combustibil driving part nu-s prea multe, dar sa zicem: la 7 saptamani de bebe, am avut de nasit peste carpati, si am decis sa plec pana la urma singur, nu singur in masina, ci 3 adulti+bagaje, insa fara fete...si am inceput sa imi dau seama ca parca e ceva acolo la acest agregat... la 9 saptamani de bebe(shoot me, insa mai nou asa tin calendarul si timpul, in saptamanile galustii 🤣), am avut nunta si botez pe langa sarbi, tot 3 adulti in masina, insa un urcat pe autostrada mai tarziu, o portiune mai libera, si vai ce repede poate pleca dreptul de a conduce...vai vai la 11 saptamani, tot de bebe reper ^^ , am plecat cu sotia si galusca la nasit in Sighisoara, si culmea, se poate merge decent, chiar sa folosesti maneta stanga a volanului inspre jos, fara stres, emotii sau chicoteli in spate, desigur, nu la fel ca cu flacai in masina a inceput toamna cu peste 6000km in bord, am inceput sa mai urc si pe la 5000+rpm....nu e sanatos, dar vai ce alte sunete imi aud urechile de la akrapovic si terminam cu ultimul weekend, cand ca un retardat am primit green card de la nevasta la pescuit in jud. Alba, si am plecat in tandem cu un Xperience 2.0tdi 184ps in fata, eu cu ACC in spate... si uite asa de 2 ori m-am scapat si l-am surprins pe al 2 sofer, ca si o masina albastra, parca are ceva acolo... Inca ne invatam, suntem tineri, all around...insa tot parca apare un gand in capusor...cat de prost mi-ar sta cu un tiguan macar asa pana in Mures pe motor ring...si dupa ma trezesc la realitate, si imi spun stai jos luceafar beat...
    1 point
  14. @SwatKat, am profitat de o revizie ca sa le zic si de oglinzi. Am luat si laptopul asa ca am lucrat si nu am stat cu ochii pe ei. Am vazut un post despre gresarea oglinzilor at-home. Pt reglarea farurilor am ajuns doar de 3 ori in reprezentanta, mie mi se parea ca bat prea jos. Ultima data le-au dat un 2%mai sus. dar au aparut flash-urile de pe contransens asa ca le-am mai coborat eu (cred) dupa sfaturile primite.
    1 point
  15. Salut, La mine este ok. În schimb astăzi mi au bubuit boxele la pornire de era sa ma scăp pe mine 😀
    1 point
  16. Nu-mi dadeam seama care e algoritmul pentru care uneori in trafic bara la bara cu Travel Assist activat masina porneste singura cand traficul se pune in miscare, si uneori nu porneste singura, ci trebuie input din partea mea (apasat acceleratie sau button reset). Raspunsul e simplu: Mainile pe volan Daca nu detecteaza ca ai mainile pe volan in ultimele cateva secunde, nu mai porneste singura. Presupune ca nu esti atent sau ceva. Imediat ce pun mainile pe volan cand sunt pe loc in bord apare "ACC gata de pornire" si masina porneste singura in functie de traficul din fata.
    1 point
  17. Ceva feedback dupa 9 luni si 10000 km, 1.5 etsi R line: Foarte multe probleme de soft, rezolvate partial in garantie. O buna parte din ele, nu au rezolvare - ex. pornire automata scaune incalzite, radio online, erori sistem audio etc... Oprirea motorului in rulaj nu este smooth in traficul bara la bara, as dezactiva-o daca s-ar putea. De multe ori ajung sa selectez modul sport pentru a evita aceasta functie ... cumva aleg raul mai mic. Sunt erori pe functia de auto hold in modul Eco, dealerul spune ca este normal. Digital Car Key "inca" nu functioneaza pe ios si cred ca nu o sa functioneze niciodata. Pornesti motorul, porneste radioul, se conteaza Apple CarPlay, se opreste radioul, trebuie sa astepti sa-si faca ciculul sistemul de operare VW pentru a lua comanda manuala pentru repornirea radioului. Culmea e ca nu se intampla de fiecare data. Capacitatea incalzirii in sezuturile din spate este mult sub cele din fata. Pur si simplu se incalzesc mai putin. Sistemul audio HK este in regula doar la nivel mediu de intensitate. Tinuta de drum ok, motorul ok, consumul in limite previzibile, nimic surprinzator. Chestiuni estetice, R line vine cu elemente stilistice discutabile, am preferat sa ascund o parte din ele. Am ales R line pentru scaune, volan, tapiserie. Butoanele de pe volan necesita adaptare in timp. Senzorii pentru siguranta activa pot surprinde. Uneori vede benzile gresit si are reactii bruste. De cateva ori a franat la limita in situatii in care nu era cazul in schimb nu a vazut pieton la 1 m de masina. Stergatoarele fata haraie oribil de la bun inceput, le voi schimba cat de curand. Apple music - piesele nedescarcate se opresc pentru cateva minute, chestiune pe care nu o patesc atunci cand telefonul nu este conectat la masina. Overall nu sunt convins de alegerea facuta, probabil ca trebuie incercate si alte optiuni in piata.
    1 point
  18. Am fost pe traseul Bucuresti - Brasov - Sibiu - Sighisoara - Targu Mures si retur (pe DN1a) Travel Assist: - In curbe nu va bazati pe el indiferent cat de bine sunt trasate marcajele pe asfalt, tineti mainile ferme pe volan, eu era sa intru in parapet pe DN1 testand sistemul. - In curbe stranse tinde sa piarda din vizor masina din fata, si incepe sa accelereze galopant (in functie de viteza setata pe ACC), atentie mare. - Daca iti taie cineva fata, ii ia 1-2 secunde sa reactioneze. - De exemplu, daca veniti din spate cu 120 km/h si masina din fata are 30-40km/h (adica e o diferenta mare intre viteza voastra si a celui din fata)... si aveti si distanta fata de masina din fata setata pe minimum, ar fi bine sa fiti atenti si sa franati proactiv, nu sa lasati sistemul, e posibil sa va duceti direct in colegul de drum din fata. Daca distanta e setata ca fiind la maximu, e ok, are timp sistemul sa reactioneze. In rest, ce sa zic... in 80% din cazuri e de mare ajutor. Poti sa conduci linistit fara sa mai umbli la pedale, doar din butoane. Daca mergi cu 130 km/h si stii ca in fata urmeaza o curba, dai proactiv pe 100 km/h, masina incetineste, iei curba, apoi accelerezi iar din butoane, setezi pe 130km/h de ex. Totul e sa fii proactiv Oricat de destept e sistemul, si este, nu va bazati exclusiv pe el, nu luati mainile de pe volan, nu incercati sa va credeti in 2050 cand poate vor fi masini mai destepte.
    1 point
  19. Vad ca sunt primul care scrie aici... Am ridicat masina acum cateva zile, deci nu am condus-o inca suficient cat sa spun ce probleme are... Momentan vreo 300 km. Sunt curios peste ceva timp, dupa ce trece acest an minunat, 2021, daca timpul de asteptare pentru un Golf 8 o sa mai fie atat de lung. Am asteptat 6 luni si 3 saptamani. Astept sa imi bata cineva acest record :))) Revenind la masina: as putea sa iau fiecare lucru in parte si sa spun ca merge bine, cred ca asta este identic la toata lumea, indiferent de model. Deci sunt foarte multumit de alegerea facuta. Recomand si rabatarea oglinzilor sa fie electrica (eu nu am selectat acest optional). Probabil ca urmatoarele optionale vor fi alese mai rar si pentru care, subiectiv vorbind prin prisma celui care le-a ales, am cuvinte de lauda: Farurile matrix si sistemul de sunet HK. Dar ca orice alt optional, depinde de fiecare si poate sa il lase fix rece pe altul sistemul de sunet HK sau luminile mai nu stiu cum Eu le laud, sunt asa cum au promis in reclama. Contra: subiectul nostru preferat -> extrem de sensibil interiorul la zgarieturi. Daca esti o persoana care nu are grija, vei fi foarte dezamagit sa iti recunosti urmele inregistrate permanent pe panoul piano black, pe consola centrala unde e schimbatorul (un plastic negru mat, elegant, mereu receptiv sa inregistreze cand treci cu cheile de la casa peste el, ca sa le arunci in una din gaurile din consola). O sa fie cam teroare aici - dar stiu ca toate masinile noi au aceasta problema cu aceste materiale elegante si sensibile. Pielea aceea alcantara.... foarte frumoasa... incat iti vine sa bati orice membru al familiei care doar are o tentativa de a scoate ceva sa manance. Daca e lichid sau ciocolata, garantat incepe sa-ti bata inima mult mai tare... Motor - pe modul eco si confort cand bagi piciorul in pedala sta un pic pana o tureaza unde trebuie, si abia de-apoi te lanseaza... Poate fi deranjant dupa ce vii de pe cutie manuala si erai ocupat cu ambreiajul si schimbatorul, nu iti dadeai seama de acest timp de asteptare... Pe modul sport, evident, aceasta problema nu exista, ca sta deja turata. (deci nu este neaparat un contra, e doar o clarificare...) Infotainment: parca se putea un pic mai bine pe ici colo sau poate am avut eu asteptari prea mari. E o senzatie initiala de extraordinar. Apoi se mai activeaza touch-ul de sunet sau clima (adica bara touch iesita in afara, de sub ecran) exact cand voiai sa apesi un buton din partea de jos a ecranului (mi-am asumat asta, nu ma plang neaparat, dar confirm ca touch-ul e sensibil si raspunde "prea bine"). Si parca uneori te cam incurci printre optiuni pe acolo. Deci daca vrei "repede" sa dezactivezi sau sa faci ceva...nu e chiaaaar asa. Mai butonezi pe acolo prin meniuri. Nu stiu ce altceva sa mai adaug momentan. Overall impresia este extraordinar de placuta daca faci un upgrade major de la o masina clasa mai mica si mai putin evoluata.
    1 point
  20. Revin cu un posibil indiciu. Azi dimineata: am plecat cu masina, in primii 500m parcursi, la fiecare apasare de pedala de frana, am simtit un comportament ca si cand ar intra ABS-ul si ceva zgomote dubioase de angrenaje. Am parcurs 250 km, totul ok. Dupa cateva ore de stationare, s-a repetat din nou, tot asa, doar pentru 500m, la viteza pana in 50 km/ora. In bord nu este afisat nimic, scanarea cu VCDS afiseaza doar eroarea descrisa mai sus. Niciun martor aprins in timpul "franarii".
    1 point
  21. Rezultatul final. Nu ar trebui sa am probleme cu politia. Am gasit cateva bule care daca nu dispar in cateva zile le rezolva baietii. Ca si minus, au reusit sa ude plafoniera prin mufa din stanga a haionului. Cica sunt primul... Au sters, uscat, daca raman urme se ocupa de curatare.
    1 point
  22. @Dumitru IGasesti Golf 7 1.2 TSI in acelasi buget. Mai ales daca masina o sa fie plimbata predominant prin oras (fiind vorba de o incepatoare), as recomanda benzina. Motorul e ok, are distributie pe curea, nu mai are (din cate stiu) pleiada de probleme ale motorului de pe Golf 6.
    1 point
  23. @patashnik Nu pot decat sa ma bucur ca sunt masini care ajung la 270 mii km cu ambreiaje si volant din fabrica. Din cate frunzaresc eu on-line, generatia mai noua de mecatronic nu mai are riscul ala asa mare sa fisureze. E un link prin topic, daca nu ma insel (cu mai multe detalii). Eu, in prostia mea, as incerca un TCU (nou/refurbished) + kitul de reparatie, mai ales daca mai am de schimbat suplimentar ambreiaje+volant. Nu mai zic de EGR . Este strict parerea mea de ne-specialist si te rog sa o tratezi ca atare. Aici doar ne dam cu parerea pe un forum. Vad ca esti din Timisoara, in Bucuresti iti puteam recomanda cate ceva (ca un 2nd,3rd,4th opinion). Succes
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!