Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2021 în toate secţiunile

  1. @Nenciu Victor daca o zic pe aia cu "anvelopele mai bune se pun pe spate" cate injuraturi imi iau?
    4 points
  2. Daaaa, bineinteles ca atunci cand te bagi la creatie, nu ies lucrurile bine din prima. Am zis mai sus ca am facut furtunurile pentru traseul de ulei, toate bune si frumoase, se face o seara in care aveam niste timp zic "gata, azi pun turbina sus". Mi-am luat o cafeluta, am adunat sculele necesare si turbina pe masa, am pus o muzica buna si hai sa asamblam. Distractia s-a terminat repede cand am constat ca un furtun nu era facut cum trebuie. Mai exact cel pentru turul de ulei. Eu cand am facut proba, am facut pe placuta de adaptare nemontata pe turbina. Iar singura pozitie in care se monta furtunul era perpendicular pe placuta. asa Ceea ce, dupa cum se poate observa in poza, cu placuta montata pe turbina nu era posibil. Iar montarea lui paralel cu placuta, nu era posibila pentru ca din cauza bucsei de pe furtun ramane un spatiu si nu se etanseaza. asa Si atunci am zis e clar, singura solutie este sa pun un capat de furtun la 90 de grade. asa Zis si facut, 2 zile mai tarziu am mers din nou la firma unde am facut prima data, domnii foarte draguti (e normal cand platesti, dar normalitatea asta e pe cale de disparitie la noi) si mi-au modificat capul furtunului, de data asta si cu proba direct pe turbina. asa Urmeaza sa astept sa prind din nou seara aia libera cand sa pun turbina pe masina. Va urma...
    3 points
  3. Salutare, Am sa detaliez pasii ce i-am urmat poate mai foloseste pentru cineva, reparatii la acest sistem sunt tabu. 1. La reprezentanta nu au facut nimic pentru ca nu aveam vreo eroare setata si mi-au dat masina inapoi la fel, cu limita de km de parcurs; 2. La un service de marca imi recomanda sa-l anulez pentru ca pot ajunge la costuri mult mai mari si bineinteles fara o garantie ca nu pica altceva costisitor. 3. M-am apucat iarasi sa fac investigatiile singur: a) am scos lichidul de adblue din rezervor si l-am inlocuit cu lichid original (asta pt a fi sigur de cantitatea de uree corecta) b) am verificat injectorul de adblue sa nu fie colmatat (deloc, chiar f curat) c) am verificat furtunul de adblue sa nu fie blocat ( era curat, puteai sufla prin el, e totusi subtire si lung, deci nu chiar usor) b) avand in vedere eroarea din bord "Top-up Adblue" ma tot gandeam la senzorul de nivel lichid: aveam un alt senzor la care i-am verificat valorile rezistentelor de 10Kohm ce erau corecte, apoi am conectat acesta la cititorul de nivel, l am bagat intr-o sticla cu apa, am intepat firele de la iesirea acestuia, iar cu aparatul de masura am verificat daca are nivele de tensiune variabile in functie de nivel lichid (cand motorul merge si dupa ~ 20sec : 3.3V fara lichid in vas, 4.5V valoare intermediara si 6.6V lichid full) vezi poze > sensorul trimite informatii corecte de nivel catre masina; c) dupa ce masina a stat pornita cam 5 min s-a auzit pompa de adblue cum a pornit..... degeaba..... fara presiune/lichid la iesire. Ciclurile de ON/OFF ale pompei sunt dar nu mai face presiune. Am verificat inclusiv furtunul din rezervor sa nu fie infundat... nu era. Concluzie... Pompa Adblue defecta. NU imi vine sa cred ca Bosch a facut acest sistem destul de complicat, multe mufe si fire, scump, vital pentru normele de poluare si cu o diagnoza atat de slaba, fara a putea identifica mai precis ce anume nu functioneaza. foarte dezamagitor ca VW a acceptat asa ceva ca proiect.
    3 points
  4. Am luat azi filtru de polen de la MANN (cel cu 3 straturi, practic cel mai bun filtru care se poate monta pe mașină). A costat 48 lei...nu 230. Înțeleg că toată lumea trebuie să facă niște bani dar deja asta e....lăcomie ca să nu zic altfel. Nici nu mă mai uit la celelalte repere, dacă filtrul ăsta e de 5 ori mai scump...
    3 points
  5. eu am rezolvat-o tura asta cu pilot alpin 5 la 550 lei bucata, discount de angajat Michelin
    2 points
  6. multumesc celor care au raspuns. am dat comanda de AEZ Tioga.
    2 points
  7. In curând treci de la săptămâni la luni, pe urma la ani ... și prioritățile se schimba. Enjoy it, it won't last forever (pops and bangs)
    2 points
  8. Da, foarte familiara povestea cu bebe, o traiesc si eu acum. Ma mai destrabalez cand merg singur la Lidl si conduc in Sport mode 😀 In rest ACC, comfort mode si "baby shark doo doo doo doo" in Canton.
    2 points
  9. Eu am mers pe Alpin 6 205/55/17, le-am luat cu 735 bucata din care probabil scad 75 că iau un voucher emag de 300 lei (probabil),(am luat și 4 jante Dezent), urmează în weekend un drum de vreo 7-800 km, să vedem cum se comport. Până acuma în oraș e ok, îs super moi, se simte și diferența de 45 vs 55 puțin...
    1 point
  10. Indemanare, scule, si cunostinte de electrica pe langa cele enumerate de tine.
    1 point
  11. Tardiv dar subscriu la varianta 1, cea pe care oricum ai comandat-o
    1 point
  12. @Manuel N.Cam asta imi da mie in partslink: @Remus66 ai rezolvat cu senzorul?
    1 point
  13. @morpheusmaster mai multe detalii despre Haldex 5, sita, curatat, probleme, iti poti face frunzarind acest topic Vei decide tu daca sa schimbi si uleiul sau sa dai si sita jos pt curatat, cu inlocuirea celor 2 oringuri.
    1 point
  14. Revizie 5 ani @ 38500 Km, cost total 2926 RON la PBV. Schimb ulei motor + filtru de ulei Schimb ulei DSG (la solicitarea mea) Schimb lichid de frana Schimb filtru de aer (la solicitarea mea) Schimb filtru de polen (la solicitarea mea) Mentenanta trapa panoramica (la solicitarea mea) Atasat si factura detaliata pentru consumabile/manopera aferenta fiecarei operatiuni.
    1 point
  15. Salutare, am fost la service la PBV1 si dupa diagnoza trebuie schimbat modulul electronic. Pe 28.10 il schimb si vom vedea dupa ce se mai intampla.
    1 point
  16. 74xy km...next week programati la schimbarea papucilor de iarna... Si daca stau sa ma gandesc...au trect 10 luni din viata agregatului... Ar fi fost frumos sa aiba parte de altfel de tratament, dar incercam sa insiram istoria de pana acuma, cu putina rabdare si amintiri de pe garduri adunate La inceput, chiar si acuma de fapt, ma mai intreb ce suparare caut cu masina de pensionari...din punctul meu de vedere nu e cea mai frumoasa, nu e cea mai practica, nu e aerodinamica, nu e economa, nu prea are fler, o carca de bani pentru sa nu uitam, un tiguan... Asa ca trecem putin prin prima parte a anului cand asteptam bebele, sotia gravida, clar drumuri lungi nema...pandemie, plictiseala, colac peste pupaza masina aduna praf in garaj... Ajungem in vara cand a venit bebele, ne incercam norocul cu scoica, ulterior cu scaunul de masina, toate bune si frumoase, mai greu cu logistica, insa vorba ramane aceeasi: oricata masina ai, o umpli daca e ceva nou, ca doar masina cara, loc este, si te trezesti cu bagaje in dreapta soferului... Incepe toamna, schimbam job pentru unul mai prost platit, te intrebi daca mai are rost sa ti un astfel de agregat, ca doar arhi-suficient era si motorizarea de 2.0tdi 190ps de pe Ateca... De-a lungul timpului, nimica special, cumparat un set de...de fapt las codurile, poate mai ajuta pe cineva: sunblinds - 5NA064365 oglinda aditionala spate - 000072549A plasa portbagaj - 5N0065111 covorase iarna - 5NB061500 82V dublu fata reversibil portbagaj - 5NA061210 Si acuma incercam cealalta parte...uitam de ratiune, si desi nu imi doresc sa zic pasiune pentru un Tiguan, asa ca voi zice...mici placeri ale vietii inca surad la pop's & bangs, inca tot adolescent retardat ma consider, si nu regret nici un cent de combustibil driving part nu-s prea multe, dar sa zicem: la 7 saptamani de bebe, am avut de nasit peste carpati, si am decis sa plec pana la urma singur, nu singur in masina, ci 3 adulti+bagaje, insa fara fete...si am inceput sa imi dau seama ca parca e ceva acolo la acest agregat... la 9 saptamani de bebe(shoot me, insa mai nou asa tin calendarul si timpul, in saptamanile galustii 🤣), am avut nunta si botez pe langa sarbi, tot 3 adulti in masina, insa un urcat pe autostrada mai tarziu, o portiune mai libera, si vai ce repede poate pleca dreptul de a conduce...vai vai la 11 saptamani, tot de bebe reper ^^ , am plecat cu sotia si galusca la nasit in Sighisoara, si culmea, se poate merge decent, chiar sa folosesti maneta stanga a volanului inspre jos, fara stres, emotii sau chicoteli in spate, desigur, nu la fel ca cu flacai in masina a inceput toamna cu peste 6000km in bord, am inceput sa mai urc si pe la 5000+rpm....nu e sanatos, dar vai ce alte sunete imi aud urechile de la akrapovic si terminam cu ultimul weekend, cand ca un retardat am primit green card de la nevasta la pescuit in jud. Alba, si am plecat in tandem cu un Xperience 2.0tdi 184ps in fata, eu cu ACC in spate... si uite asa de 2 ori m-am scapat si l-am surprins pe al 2 sofer, ca si o masina albastra, parca are ceva acolo... Inca ne invatam, suntem tineri, all around...insa tot parca apare un gand in capusor...cat de prost mi-ar sta cu un tiguan macar asa pana in Mures pe motor ring...si dupa ma trezesc la realitate, si imi spun stai jos luceafar beat...
    1 point
  17. Buuun, avem tot puzzle-ul pentru montarea turbinei pe masina complet. Prima piesa si cea mai importanta, placuta de adaptare a traseului de ulei Apoi, am mers la o firma specializata si am facut furtunuri cu prinderi specifice sistemului meu Urmeaza, cum prind un pic de timp, sa pun turbina pe masina, iar apoi vom face si downpipe-ul cand reusesc sa il prind pe baiat disponibil. Eu pana una alta voi comanda materialele necesare.
    1 point
  18. Usor usor echipam masina pentru iarna.
    1 point
  19. In caz ca ajuta pe cineva, am descoperit sursa unor trancaneli pe care le am de ceva vreme de la rotile din fata si care nu le-a diagnosticat service-ul la doua sesizari, totul parea in regula. In final problema venea de la plăcuțele de frana TRW care datorita arcurilor slabite(cele lamelare) jucau in locasul lor. Zgomotul se manifesta doar pe drum pietruit ca o bataie metalica. Usor de identificat daca se loveste roata cu piciorul in partea din fata unde e etrierul sau in mers daca se apasa usor frana si zgomotul dispare. Aparent aceeasi problema pe Skoda superb cu exact acelasi cod de placute, a inceput sa faca zgomot dupa 20k. Inlocuit cu placute Ate, problema a disparut.
    1 point
  20. Pentru cei interesati si de acest aspect, au inceput sa apara testele pe 2021: R16: https://www.tyrereviews.com/Article/2021-ADAC-Summer-Tyre-Test---205-55-R16.htm https://www.tyrereviews.com/Article/2021-53-Summer-Tyre-Braking-Test.htm R18: https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Auto-Zeitung-Summer-UHP-Tyre-Test.htm P.S Multumesc tuturor pentru pareri si opinii!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!