Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2021 în toate secţiunile

  1. 74xy km...next week programati la schimbarea papucilor de iarna... Si daca stau sa ma gandesc...au trect 10 luni din viata agregatului... Ar fi fost frumos sa aiba parte de altfel de tratament, dar incercam sa insiram istoria de pana acuma, cu putina rabdare si amintiri de pe garduri adunate La inceput, chiar si acuma de fapt, ma mai intreb ce suparare caut cu masina de pensionari...din punctul meu de vedere nu e cea mai frumoasa, nu e cea mai practica, nu e aerodinamica, nu e economa, nu prea are fler, o carca de bani pentru sa nu uitam, un tiguan... Asa ca trecem putin prin prima parte a anului cand asteptam bebele, sotia gravida, clar drumuri lungi nema...pandemie, plictiseala, colac peste pupaza masina aduna praf in garaj... Ajungem in vara cand a venit bebele, ne incercam norocul cu scoica, ulterior cu scaunul de masina, toate bune si frumoase, mai greu cu logistica, insa vorba ramane aceeasi: oricata masina ai, o umpli daca e ceva nou, ca doar masina cara, loc este, si te trezesti cu bagaje in dreapta soferului... Incepe toamna, schimbam job pentru unul mai prost platit, te intrebi daca mai are rost sa ti un astfel de agregat, ca doar arhi-suficient era si motorizarea de 2.0tdi 190ps de pe Ateca... De-a lungul timpului, nimica special, cumparat un set de...de fapt las codurile, poate mai ajuta pe cineva: sunblinds - 5NA064365 oglinda aditionala spate - 000072549A plasa portbagaj - 5N0065111 covorase iarna - 5NB061500 82V dublu fata reversibil portbagaj - 5NA061210 Si acuma incercam cealalta parte...uitam de ratiune, si desi nu imi doresc sa zic pasiune pentru un Tiguan, asa ca voi zice...mici placeri ale vietii inca surad la pop's & bangs, inca tot adolescent retardat ma consider, si nu regret nici un cent de combustibil driving part nu-s prea multe, dar sa zicem: la 7 saptamani de bebe, am avut de nasit peste carpati, si am decis sa plec pana la urma singur, nu singur in masina, ci 3 adulti+bagaje, insa fara fete...si am inceput sa imi dau seama ca parca e ceva acolo la acest agregat... la 9 saptamani de bebe(shoot me, insa mai nou asa tin calendarul si timpul, in saptamanile galustii 🤣), am avut nunta si botez pe langa sarbi, tot 3 adulti in masina, insa un urcat pe autostrada mai tarziu, o portiune mai libera, si vai ce repede poate pleca dreptul de a conduce...vai vai la 11 saptamani, tot de bebe reper ^^ , am plecat cu sotia si galusca la nasit in Sighisoara, si culmea, se poate merge decent, chiar sa folosesti maneta stanga a volanului inspre jos, fara stres, emotii sau chicoteli in spate, desigur, nu la fel ca cu flacai in masina a inceput toamna cu peste 6000km in bord, am inceput sa mai urc si pe la 5000+rpm....nu e sanatos, dar vai ce alte sunete imi aud urechile de la akrapovic si terminam cu ultimul weekend, cand ca un retardat am primit green card de la nevasta la pescuit in jud. Alba, si am plecat in tandem cu un Xperience 2.0tdi 184ps in fata, eu cu ACC in spate... si uite asa de 2 ori m-am scapat si l-am surprins pe al 2 sofer, ca si o masina albastra, parca are ceva acolo... Inca ne invatam, suntem tineri, all around...insa tot parca apare un gand in capusor...cat de prost mi-ar sta cu un tiguan macar asa pana in Mures pe motor ring...si dupa ma trezesc la realitate, si imi spun stai jos luceafar beat...
    9 points
  2. Nu e perfect etic si moral pt ca daca se intampla (doamne fereste) un accident din vina altuia si avea/are RCA la City, nu cred ca ne-ar conveni de stat prin service-uri. E vorba de ce tie nu iti place, altuia nu ii face. Asta pentru mine inseamna respect, chiar daca plateam cu 300-400ron mai mult constant pe an (ma refer la anii 2016-2020). Pentru ca posibilul pagubit poti sa fii si tu avand in vedere cate polite a dat CIty. Nu inseamna respect sa ai RCA, inseamna in primul rand sa te asiguri ca nu ti se iau placutele, certificatul de inmatriculare si amenda de la 1000ron. Ei nu trebuiau sa existe pe piata in primul rand cu preturi de dumping nesustenabile, dar asta e alta discutie. Stiu de un Q7 3.0TDI din 2007 cu simulare de polita RCA de peste 2000ron pe an si asta fara clasa de Malus. Pe cand un Tiguan din 2008, 2.0TDI cu B7 277lei pe 6 luni incheiat la final de septembrie la Asirom - ambele masini pe aceeasi firma. Nu exista transparenta cat conteaza soferul, cat conteaza masina..e un sistem hibrid implementat total netransparent si cotatiile de RCA parca sunt o loterie de la o companie la alta, de la o zi la alta. Astea sunt probleme vechi, deliberate, dar acum foarte mult accentuate prin aceste polite mult scumpite.
    4 points
  3. Revizia la 269.347 km 14.100 km si 7 luni de la ultima revizie Schimbat toate filtrele si 8L ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 Au spus ca nu se mai gaseste , acum se foloseste 0W30 dar au apucat sa cumpere original 5W30 inainte sa dispara Probabil au prins ceva oferta si acum scapa de el la pret mare Trebuiau sa imi curete si galeria de admisie si supapa dar m-au tinut o ora jumatate sa astept pana m-au primit si apoi evident nu au mai avut timp ptr ca dureaza 3 opre minim Am platit garniturile si urmeaza sa merg joi saptamana viitoare pentru curatare , atunci voi plati manopera 1700 lei revizia + garniturile de la galerie si supapa Scuzati praful , nu am avut timp de facut curat prin masina , prea ocupat perioada asta Nivelul de ulei foarte ok dupa 14.000 km in conditiile in care am acea pierdere intre motor si cutia de viteze
    2 points
  4. Da, foarte familiara povestea cu bebe, o traiesc si eu acum. Ma mai destrabalez cand merg singur la Lidl si conduc in Sport mode 😀 In rest ACC, comfort mode si "baby shark doo doo doo doo" in Canton.
    2 points
  5. Am mers si cu Performance dar si cu Long Range. Performance este brutal la acceleratie (cand e pe Sport), as zice ca era la limita aderentei dar si cumva la limita la care devenea suparator pentru corp. Practic trebuie sa pui capul pe spatar si sa te incordezi cand accelerezi mai tare. Long Range accelereaza foarte bine dar ii lipseste sentimentul de brutalitate. Nu am exagerat fiind masina de test + am fost in limite legale. Nu este diferenta ca intre 320i si M3 for sure intre ele. Si eu as merge pe Performance 100% intre cele 2. ID.3 se simte greoi si lent + ii lipseste cam orice e smart ca sa zic asa. Cam orice masina 2018+ cu aplicatie stie sa faca mai multe fata de WeConnect ID si nici nu vad ceva major in viitor. Sa pomenesc de Tesla ca se deshide cu telefonul pe post de cheie si stie ce setari ai pe profil, inclusiv scaun? ID imi zice Hello Driver si trebuie sa confirm de fiecare data sa fie Online mode. Nu cred ca ID.3 GTX va avea frane diferite pe spate, considerand ca ID.4 GTX nu are. Ceea ce am observat imediat cand m-am urcat in Tesla a fost unghiul de bracaj. Este unghi de bracaj normal pentru o masina. Ce are ID.3 este diferit, dar oricum vorbim de GTX deci probabil o sa fie pe acolo cand are motor si pe fata. Si @Sparkysonadaugase pe undeva pe forum impresii de la TD.
    2 points
  6. Parerea mea e ca nici nu are rost sa stai pe ganduri, alegerea clara e M3 Performance. Cel putin, din ce ai descris mai sus la necesitati si "preferinte" personale. Daca tot faci un upgrade, fa-l pana la capat Termenele de livrare se tot intind, daca nu vrei masina peste 12-18 luni, make a stand soon
    2 points
  7. Tabelul asta nu poate convinge pe nimeni care nu e deja convins: este nitel mai ieftina in exploatare ID.4 fata de Tiguan, dar, daca nu iti pasa de avantajele electricelor, o sa vezi ca primesti acceleratie mai proasta (desi nu e adevarat in trafic de oras), o treime autonomie, viteza maxima limitata, un interior spartan, iar costul de intretinere anual nu este mult mai mic. Tocmai pentru ca electricele sunt mai scumpe, alti producatori fac modelele electrice mai bine echipa tehnologic, ca sa ai avantaje fata de modelele traditionale. De exemplu, la VW nu primesti camera de mers inapoi la Pure (sau nu primeai, nu stiu daca s-a schimbat), așa ca nu simti ca te urci intr-o masina din viitor, ci la una din trecut. Ma rog, VW pare ca vinde destule modele electrice, nu cred ca are nevoie de sfatul meu .
    2 points
  8. Vezi daca Model 3 are faruri matrix led (Model Y nu are) - asta in cazul in care sunt importante pentru tine. Varianta M3 e importata din China sau America? Si asta ar conta pentru mine. Service-ul l-ai zis deja. E clar ca ai sansa sa ajungi in service cu o masina chiar si in primii 3 ani din mai multe motive, iar atunci iti vei dori sa ai de unde alege (asa cum e la VW), sau macar sa ai un service oficial in Romania/Ungaria. Nu stiu daca la Berlin se vor fabrica piese de Model 3 - daca da, atunci problema pieselor e rezolvata. Totusi nu vei avea tot atatea depozite cu piese in tara ca si la VW. Izolatie si suspensii (ca o comparatie intre ID4 si Model Y, cea din urma are izolatie foarte slaba plus suspensii la care simti fiecare pietricica de pe drum - iar aici n-are treaba cu rotile; ar trebui sa vezi cum e la ID3 vs Model 3). ID4 GTX suporta suspensii adaptive, cel mai probabil si ID3 GTX va suporta - nu stiu daca exista posibilitatea pentru M3 - daca vei folosi masina pentru multi km va conta sa o poti trece in confort - cei peste 40 de ani vor intelege. Apreciez masinile cu putere mai mare, gen GTX/Tesla, dar ramane de cantarit daca merita diferenta de performante Model 3 si GTX in conditiile pretului dar si a utilizarii (o masina de performantele acestea isi vor dovedi superioritatea la viteza mare, ca pana la 100km/h si ID3 Pro accelereaza in 7+ sec, iar GTX va fi probabil la 5+ sec; nu stiu cat de mult s-ar putea merge considerabil peste 100km/h acolo unde M3 ar bate clar ID3, din cauza bateriei). Forma la Tesla e ciudata, se poate sa iti placa sau sa nu-ti placa (desi de aici au scos ei un coeficient de drag foarte mic fata de concurenta). Viteza maxima M3 261km/h, ID3 GTX probabil 180km/h (iarasi, de cate ori crezi ca vei ajunge la 180km/h sau sa treci peste? depinde daca e important pentru tine; oricum cu nicio electrica nu vei merge mult la viteza maxima, e doar pentru senzatie). Legat de viteza de incarcare nu mi-as face probleme. Daca prinzi un charger de 125kW+ nu stiu daca ar conta pentru tine cu 10-15min in minus cat ai sta la Tesla Supercharger. Iar daca nu prinzi Tesla Supercharger (si nici Ionity in Romania), toti vom fi egali la incarcare de 50kW. Ca autonomie EVDB Model 3 are 470km, in timp ce ID.4 GTX (care e mai greu decat ID.3 GTX) e cotat la 400km. Daca ar fi sa comparam ID.3 cu ID.4 variantele Pro am avea autonomii de 450km la ID.3 si 400km la ID.4. De aici ma astept ca ID.3 GTX sa ajunga usor la 430km, rezultand o diferenta de vreo 40km mai putin fata de Tesla. Merita oare? ID.3 GTX inca nu exista, deci vorbim ipotetic toate astea. Singura varianta pentru tine astazi este Model 3. Daca e sa astepti sa iasa ID.3 GTX, chiar cand sa-l comanzi vei vedea ca apare o alta varianta de electrica comparabila ca pret dar cu performante superioare, singurul dezavantaj fiind ca trebuie sa astepti vreun an ca sa o primesti. Si uite asa traiesti in viitor. P.S. Iti inteleg dilemele fiind in aceeasi situatie cu tine (doar ca pe SUV ID.4 vs Tesla Model Y vs altele).
    2 points
  9. Ma indoiesc ca ID3 sta mai bine la sasiu si frane decat M3 Long Range care face suta in 4.4s. Interiorul, le-am vazut pe amandoua de aproape si M3 arata mai bine, cel putin vizual, pare mai calitativ. Despre suspensii am auzit si eu ca nu sunt excelente la M3.
    1 point
  10. Ce cunoscut imi suna aceste povesti cu bebe mic si incercarea de a te abtine din "a da" in masina si cand o prinzi singur sau doar cu "bajetii" .. o arzi 🤣
    1 point
  11. La mine date arata cam asa,B8 bonus, varsta intre 30-40ani : Touareg , Groupama cel mai ieftin ....anul trecut am platit in jur de 750 ron deci nu este o crestere semnificativa In schimb la Audi au dublat pretul, anul trecut am platit 264 ron/1 an...acuma cel mai ieftin 634ron/an Nu stiu cum am ajuns ei la decizia asta sa dubleze la motorul de 1.9 si la cel de 3 l sa creasca foarte putin dar asta este, nu avem de ales. Vad colegi care blameaza alti colegi/posesori ca aleg cele mai ieftine asigurari in speta City....nu inteleg de ce trebuie sa aratam cu degetul si sa spunem ca facand asigurare unde este mai ieftin nu ne pasa de posibilii pagubiti. Si eu sunt prin cei care au ales City sau unde este mai ieftin si consider ca este perfect normal, etic, moral...etc Atata timp cat ASF aproba acest asigurator pe piata cred ca este de ajuns sa il consider sigur.Consider ca am/avem respect pt restul participantilor la trafic avand asigurare valabila! O zi buna
    1 point
  12. Mi-a placut overall masina atat ca masina dar si ca masina electrica. Oricum urmaresc masina de cand a fost lansata si chiar inca am rezervarea activa. Din 2 Aprilie 2016 😎. Nu ma grabesc inca sa fac schimbarea fiindca drumurile sunt destul de rare si mai mult in oras dar si fiindca am leasing cu 2,5% dobanda la ID.3. Eu am facut tot sambata test drive si am mers Promenada - Rond OMV pipera - A3 pana in centura si inapoi - Herastrau - Piata CDG - Piata Dorobanti si inapoi pe Beller - Eliade spre Promenada. M-am incadrat in cele 45 minute si cred ca am reusit sa am un mix de drumuri cat mai diverse cu masina. L.E. Optiunea de LR + upgrades pe partea de frane/suspensie/roti nu ar merge?
    1 point
  13. Cum s-a mai spus, M3 arata a masina si nu a hatchback mai masiv, fapt reflectat si in coeficientul de aerodinamica de 0.23 fata de 0.26 pt ID3. Plus id3gtx nu e more of the same avand deja experienta cu id3? Pentru Tesla e drept ca e nevoie de adaptare, fiind complet altfel. Nu stiu cum stau la software, dar VW nu convinge. Apoi M3 Performance are dotari standard orientate spre perfomanta pe care un GTX nu cred ca le va avea. In definitiv traditia VW e de a pune mai multa putere si integrala si nimic mai mult, mai ales ca e un GT nu R - sunt speculatii si de un R pt 2024. Oricum nu sunt detalii mai deloc clare nici in privinta ID3 GTX. Doar ca se va baza pe conceptul ID X (deci aspecte din concept pot sa dispara), iar ca lansare nu se promite nimic. Pe cand M3 e aici, palpabil si asteptam impresii de la testdrive.
    1 point
  14. Pai cum asa? Pana acum ati sustinut ca emisiile CO2 nu erau responsabile de incalzire...acum sunt? Nu mai inteleg.
    1 point
  15. ID.3 GTX nici macar nu a fost anuntat oficial. Daca ne uitam ce termene se ofera la modele convetionale din grupul VAG, termenul de 10-12 luni pare foarte optimist. Pana la urma tot ID.3 este chiar si cu 300cai. ID.3 (58kW, 204 hp, RWD) este mai greu, consuma mai mult si se incarca mai incet in comparatie cu orice Model 3. Mai just ar fi sa comparam ID.3 GTX cu Model 3 LR. Daca ne uitam la i4 M50, o masina comparabila cu Model 3 Performance dar cu 20k mai scumpa, astfel Tesla devine chiar o alegere buna. Reteaua de incarcare Tesla in Romania deja o consider un selling point semnificativ - existau 5 locatii a cate 6 statii de pana la 250kW fiecare inainte de a se livra oficial prima masina. Sigur urmeaza service complet curand plus alte locatii de incarcare. Ionity (a se vedea firmele ce stau la baza) nu au inca nimic in Ro si nici nu cred ca o sa intre foarte curand.
    1 point
  16. Din punctul meu de vedere cele 2 nu au termen de comparatie. ID3 GtX ramane la nivel de hot hatch din punct de vedere al performantelor similar cu Golf R (~5 sec 0-100) in timp ce Model 3 se 'bate' cu supercar-uri precum Audi R8/Lamborghini Huracan (3.1 sec 0-100). Eu as alege Model 3 luand in considerare motivul pentru care vrei sa schimbi actuala masina, ca sa nu risc sa ajung in situatia in care nici ID3 GTX sa nu fie suficient dupa o perioada de timp.
    1 point
  17. Buuun, avem tot puzzle-ul pentru montarea turbinei pe masina complet. Prima piesa si cea mai importanta, placuta de adaptare a traseului de ulei Apoi, am mers la o firma specializata si am facut furtunuri cu prinderi specifice sistemului meu Urmeaza, cum prind un pic de timp, sa pun turbina pe masina, iar apoi vom face si downpipe-ul cand reusesc sa il prind pe baiat disponibil. Eu pana una alta voi comanda materialele necesare.
    1 point
  18. Eu cred ca nu mai fac experiemente. Cum si fata a inceput sa vibreze, voi ramane la VW OE. Inainte, cu discuri si placute OE pe spate n am avut pb astea.
    1 point
  19. ID3/4 sunt mult prea scumpe pentru ceea ce ofera (spatiu mai mare, performante 0-50 foarte bune, cuplu disponibil instantaneu). Din pacate nu am gasit nicio dorinta sa intru intr-o astfel de masina, pur si simplu interiorul este jenant la acest nivel de pret, ieftin, ergonomie slaba. Am fost zilele astea intr-o reprezentanta si m-am uitat la ele, apoi m-am urcat in Golf-ul meu Highline 7.5, conceput acum vreo 8 ani (!) si trecut printr-un facelift minor acum vreo 4 ani. Diferenta de materiale, finisari, ergonomie, butoane unde trebuie sa fie butoane. Masina e o cheltuiala, dar prefer sa cheltuiesc in plus pentru revizii, si sa stau intr-un interior de calitate nu intr-unul ca la ID3/4. Comparatia cu Q7 este stupefianta.
    1 point
  20. Am vazut si eu una asemanatoare in CJ, avea jante BBS, putin mai lasata si stopuri USA/smoked si restul era clean fara "tuning" si iti zic ca iesea in evidenta fata de restul parcate. Spor la pitici si modificari
    1 point
  21. Salutare. Poate cuiva ii sunt de ajutor canalele aferente luminilor (O3 FL) Central Electric- Adaptation LEUCHTE0BLK VLB36 ; SEMNALIZRE STANGA FATA LEUCHTE1BLK VRB20 ; SEMNALIZRE DREAPTA FATA LEUCHTE2SL VLB10 ; PARKING LIGHT LEFT LEUCHTE3SL VRB21 ; PARKING LIGHT RIGHT LEUCHTE4 TFL ; LUMINI DEPLASARE ZIUA STANGA LEUCHTE5 TFL ; LUMINI DEPLASARE ZIUA DREAPTA LEUCHTE6ABL LC5 ; FAZA SCURTA STANGA LEUCHTE7ABL RB1 ; FAZA SCURTA DREAPTA LEUCHTE8FL LB39 ; FAZA LUNGA STANGA LEUCHTE9FL RB2 ; FAZA LUNGA DREAPTA LEUCHTE10SHUTTER LB23 0 ; NOT ACTIVENOT ACTIVE LEUCHTE11SHUTTER RB22 ; NOT ACTIVENOT ACTIVE LEUCHTE12NL LB45;LICHFUNCTION B 12 ;CEATA STANGA FATA LEUCHTE13NL RB5;LICHFUNKTION B 13 ;CEATA DREAPTA FATA LEUCHTE14 ;NU EXISTA LEUCHTE15 ;NU EXISTA LEUCHTE16BLK ... SL KC9 ;NOT ACTIVE LEUCHTE17TFL R BLK ... SR KC3 ;NOT ACTIVE LEUCHTE18BLK HLA60 ;SEMNALIZARE STANGA SPATE LEUCHTE19BLK HRC31 ;SEMNALIZARE DREAPTA SPATE LEUCHTE20BR LA71 ;STOP FRANA STANGA LEUCHTE21BR RC8 ;STOP FRANA DREAPTA LEUCHTE22BR MA57 ;STOP FRANA CENTRAL LEUCHTE23SL HLC10 ;POZITIE SPATE STANGA (coming and leaving home) LEUCHTE24SL HRA65 ;POZITIE SPATE DREAPTA (coming and leaving home) LEUCHTE25KZL HA59 ;NR INMATRICULARE LEUCHTE26NSL LA72 ;CEATA SPATE STANGA LEUCHTE27NSL RC6 ;CEATA SPATE DREAPTA LEUCHTE28RFL LC11 ;marsarier STANGA LEUCHTE29RFL RA64 ;marsarier DREAPTA LEUCHTE30FR LC72 ;LUMINI PICIOARE SOFER LEUCHTE31AMBL 1C61 ;LUMINI AMBIENTALE 1 LEUCHTE32AMBL C235 ;LUMINI AMBIENTALE 2 LEUCHTE33AMBL 3C36 ;LUMINI AMBIENTALE 3 LEUCHTE34AMBL 4C37 ;LUMINI AMBIENTALE 4 LEUCHTE35 LED WARNBLINKTASTER C48 ; Warnblinktaster_Suchbeleuchtung
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!