Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2021 în toate secţiunile

  1. 74xy km...next week programati la schimbarea papucilor de iarna... Si daca stau sa ma gandesc...au trect 10 luni din viata agregatului... Ar fi fost frumos sa aiba parte de altfel de tratament, dar incercam sa insiram istoria de pana acuma, cu putina rabdare si amintiri de pe garduri adunate La inceput, chiar si acuma de fapt, ma mai intreb ce suparare caut cu masina de pensionari...din punctul meu de vedere nu e cea mai frumoasa, nu e cea mai practica, nu e aerodinamica, nu e economa, nu prea are fler, o carca de bani pentru sa nu uitam, un tiguan... Asa ca trecem putin prin prima parte a anului cand asteptam bebele, sotia gravida, clar drumuri lungi nema...pandemie, plictiseala, colac peste pupaza masina aduna praf in garaj... Ajungem in vara cand a venit bebele, ne incercam norocul cu scoica, ulterior cu scaunul de masina, toate bune si frumoase, mai greu cu logistica, insa vorba ramane aceeasi: oricata masina ai, o umpli daca e ceva nou, ca doar masina cara, loc este, si te trezesti cu bagaje in dreapta soferului... Incepe toamna, schimbam job pentru unul mai prost platit, te intrebi daca mai are rost sa ti un astfel de agregat, ca doar arhi-suficient era si motorizarea de 2.0tdi 190ps de pe Ateca... De-a lungul timpului, nimica special, cumparat un set de...de fapt las codurile, poate mai ajuta pe cineva: sunblinds - 5NA064365 oglinda aditionala spate - 000072549A plasa portbagaj - 5N0065111 covorase iarna - 5NB061500 82V dublu fata reversibil portbagaj - 5NA061210 Si acuma incercam cealalta parte...uitam de ratiune, si desi nu imi doresc sa zic pasiune pentru un Tiguan, asa ca voi zice...mici placeri ale vietii inca surad la pop's & bangs, inca tot adolescent retardat ma consider, si nu regret nici un cent de combustibil driving part nu-s prea multe, dar sa zicem: la 7 saptamani de bebe, am avut de nasit peste carpati, si am decis sa plec pana la urma singur, nu singur in masina, ci 3 adulti+bagaje, insa fara fete...si am inceput sa imi dau seama ca parca e ceva acolo la acest agregat... la 9 saptamani de bebe(shoot me, insa mai nou asa tin calendarul si timpul, in saptamanile galustii 🤣), am avut nunta si botez pe langa sarbi, tot 3 adulti in masina, insa un urcat pe autostrada mai tarziu, o portiune mai libera, si vai ce repede poate pleca dreptul de a conduce...vai vai la 11 saptamani, tot de bebe reper ^^ , am plecat cu sotia si galusca la nasit in Sighisoara, si culmea, se poate merge decent, chiar sa folosesti maneta stanga a volanului inspre jos, fara stres, emotii sau chicoteli in spate, desigur, nu la fel ca cu flacai in masina a inceput toamna cu peste 6000km in bord, am inceput sa mai urc si pe la 5000+rpm....nu e sanatos, dar vai ce alte sunete imi aud urechile de la akrapovic si terminam cu ultimul weekend, cand ca un retardat am primit green card de la nevasta la pescuit in jud. Alba, si am plecat in tandem cu un Xperience 2.0tdi 184ps in fata, eu cu ACC in spate... si uite asa de 2 ori m-am scapat si l-am surprins pe al 2 sofer, ca si o masina albastra, parca are ceva acolo... Inca ne invatam, suntem tineri, all around...insa tot parca apare un gand in capusor...cat de prost mi-ar sta cu un tiguan macar asa pana in Mures pe motor ring...si dupa ma trezesc la realitate, si imi spun stai jos luceafar beat...
    6 points
  2. Nici eu nu stau sa o pipai, dar imi place ca la o masina noua si relativ scumpa sa am un scaun ca lumea, un infotainment care sa functioneze fara rateuri, butoane unde trebuie, sa nu am grija ei daca plec 5 zile la 5-600km distanta samd. Cu alte cuvinte sa nu imi complic inutil viata. Esti scuzat 🙂
    3 points
  3. Usor usor echipam masina pentru iarna.
    3 points
  4. care 930? de unde ai scos tu 700. eu am pe g6 si la g8 nu am mai luat-o. da, exista o diferenta intre moduri, dar toate sunt suficient de bune dupa mine. am condus si fara si mi s-a parut absolut ok dupa cativa km. ca mi-a luat un pic sa ma dezobisnuiesc de la comfort cum o tin eu. daca insa aveam jante de 18+ ma gandeam mult mai serios.
    2 points
  5. Si pentru ca ploaia din ultimele zile a spălat și praful de pe aici, revin cu cele întâmplate in ultima vreme. Totul este ok, satisfacut de combinatia motor și cutie, mașina continua sa ma mulțumească. Pentru ca s-a schimbat sezonul, am ales o vreme de toamna autentica și am dat o fuga pana la Căciulata sa vedem culorile specifice de pe malul Oltului. Si cum romanului ii place sa îmbine utilul cu plăcutul, am început cu o vizita la Nurvil pentru schimbul de ulei. Este clar ca au crescut mult fata de ultima mea vizita cu Golful făcută acum mai bine de 8 ani, însă au acceptat și acum sa vin cu uleiul și filtrul cumparate de mine. Calitatea serviciilor a scăzut se pare, grija pentru mașina clientului lipsește cu desăvârșire - uleiul de pe mâinile mecanicului a rămas (sper ca doar) pe mâner și capota . Dar probabil este un compromis acceptabil? Rămâne de văzut… După 15k km cu Mobil 1 0w20 (schimbați dupa primii 15k km), am trecut la OEM LL IV 0w20. Ca impresii ‘la cald’ pot spune ca temperatura nu a crescut mai mult de 105 grade (mers pe A1), iar consumul pare sa fie marginal mai mic. Cu Mobil 1 temperatura creștea si la 110-115 grade, însă nu era atât de rece afara. Rămâne sa mai urmăresc comportamentul uleiul OEM. Las mai jos câteva poze, sper sa avem o toamna ceva mai calda.
    2 points
  6. Dupa o perioada lunga de munca non stop am zis sa intindem picioarele masinii si sa ne duca la munte si pe noi. Evacuarea maraie, paraie si admisia fasaie...ce sa zic, sunt fericit de alegeri. 😁
    2 points
  7. Pai cum asa? Pana acum ati sustinut ca emisiile CO2 nu erau responsabile de incalzire...acum sunt? Nu mai inteleg.
    1 point
  8. Salut ! Daca vrei sa-ti cumperi plan la Cubic pune la tara Suedia si in rest adresa ta din RO . Eu asa am facut si este ok.
    1 point
  9. ID.3 GTX nici macar nu a fost anuntat oficial. Daca ne uitam ce termene se ofera la modele convetionale din grupul VAG, termenul de 10-12 luni pare foarte optimist. Pana la urma tot ID.3 este chiar si cu 300cai. ID.3 (58kW, 204 hp, RWD) este mai greu, consuma mai mult si se incarca mai incet in comparatie cu orice Model 3. Mai just ar fi sa comparam ID.3 GTX cu Model 3 LR. Daca ne uitam la i4 M50, o masina comparabila cu Model 3 Performance dar cu 20k mai scumpa, astfel Tesla devine chiar o alegere buna. Reteaua de incarcare Tesla in Romania deja o consider un selling point semnificativ - existau 5 locatii a cate 6 statii de pana la 250kW fiecare inainte de a se livra oficial prima masina. Sigur urmeaza service complet curand plus alte locatii de incarcare. Ionity (a se vedea firmele ce stau la baza) nu au inca nimic in Ro si nici nu cred ca o sa intre foarte curand.
    1 point
  10. Din punctul meu de vedere cele 2 nu au termen de comparatie. ID3 GtX ramane la nivel de hot hatch din punct de vedere al performantelor similar cu Golf R (~5 sec 0-100) in timp ce Model 3 se 'bate' cu supercar-uri precum Audi R8/Lamborghini Huracan (3.1 sec 0-100). Eu as alege Model 3 luand in considerare motivul pentru care vrei sa schimbi actuala masina, ca sa nu risc sa ajung in situatia in care nici ID3 GTX sa nu fie suficient dupa o perioada de timp.
    1 point
  11. Buuun, avem tot puzzle-ul pentru montarea turbinei pe masina complet. Prima piesa si cea mai importanta, placuta de adaptare a traseului de ulei Apoi, am mers la o firma specializata si am facut furtunuri cu prinderi specifice sistemului meu Urmeaza, cum prind un pic de timp, sa pun turbina pe masina, iar apoi vom face si downpipe-ul cand reusesc sa il prind pe baiat disponibil. Eu pana una alta voi comanda materialele necesare.
    1 point
  12. Nu inteleg isteria aceasta cu eliciile turbinelor eoliene. Ce am facu si ce facem cu avioanele dezafectate? ca e cam aceeasi problema. A devenit sport mondial improscarea cu noroi a oricarei tehnologii noi care e asociata cu ECO/Green/ etc...
    1 point
  13. @SwatKat Salut. Dap, eu am realizat chestia asta. Aveam aceiasi configuratie ca tine, adica front assist si pilot automat standard. Si aceiasi culoare :)))). Fara front assist nu cred ca ar fi meritat investitia ( mult prea multe componente/modificari/cablaje de facut, poate doar pentru pasionati ). In final a fost realizat ACC 30-210 km/h. In functie de hardware-ul existent s-ar putea realiza si ACC 0-210 km/h ( adica si functia follow-to-stop ). La mine nu a mers, nu-i bai, oricum telul principal a fost atins. Suplimentar mi-a gasit si spira de volan cu incalzire (daca voi vrea pe viitor sa imi schimb volanul pot lua unul incalzit). De preturi + posibilitati tehnice trebuie sa discuti direct cu el. Sigur va trebui o scanare a masinii sa vada ce componente ai ( radar, pompa abs, bcm, gateway, etc ). Spor, vad ca tanjesti din 2017 la optiunea asta )
    1 point
  14. Cati cai dau presurile alea?
    1 point
  15. o3fl face self-test numai sus-jos, NU si lateral. Iar ca sa vezi functionare AFS, pe loc la rotire volan stanga/dreapta trebuie sa se aprinda niste leduri suplimentare care arunca mai multa lumina spre colturi.
    1 point
  16. NU DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR! E deja montat motorul mai am partea din fata si sa vad daca reusesc sa il pornesc .O alta chestie inainte de al demonta am facut proba compresie pe fiecare piston si am la toate 20 -21 bar asta la rece
    1 point
  17. WoW ce bine arata...sa le rotesti cu placere🤩 Eu zic sa le pui pe masina...cat inca nu e vremea foarte urata...sa le vezi cum arata asa frumoase dupa care...aleluia
    1 point
  18. ID3/4 sunt mult prea scumpe pentru ceea ce ofera (spatiu mai mare, performante 0-50 foarte bune, cuplu disponibil instantaneu). Din pacate nu am gasit nicio dorinta sa intru intr-o astfel de masina, pur si simplu interiorul este jenant la acest nivel de pret, ieftin, ergonomie slaba. Am fost zilele astea intr-o reprezentanta si m-am uitat la ele, apoi m-am urcat in Golf-ul meu Highline 7.5, conceput acum vreo 8 ani (!) si trecut printr-un facelift minor acum vreo 4 ani. Diferenta de materiale, finisari, ergonomie, butoane unde trebuie sa fie butoane. Masina e o cheltuiala, dar prefer sa cheltuiesc in plus pentru revizii, si sa stau intr-un interior de calitate nu intr-unul ca la ID3/4. Comparatia cu Q7 este stupefianta.
    1 point
  19. Explicatia o gasesti in Manualul de utilizare al masinii, la capitolul utilizare DSG.
    1 point
  20. 1. Dpdv al emisiilor CO2, lemnul este o resursa neutra. Prin arderea lemnului se elibereaza in atmosfera CO2 care era deja in atmosfera si a fost temporar captat in lemn. Net, rezultatul este neutru sau negativ (in urma arderii, o parte din carbon ramane sub forma de cenusa). La polul opus, prin arderea carbunelui se aduc in atmosfera cantitati noi de CO2 care altfel ar fi ramas depozitate in pamant. 2. Daily Mail este un tabloid cu un renume foarte prost. Titlurile sunt in general de tipul "click bait" cu interesul de a atrage o anumita categorie de cititori prin prezentarea denaturata si exagerata a unor stiri. Articolul citat mai sus chiar este un exemplu perfect.
    1 point
  21. Cei 210k sunt probabil ganditi pentru masina de firma/flota a neamtului care face 40-50k km pe an si in maxim 4/5ani schimba distributia. DAR si asa mi se pare foarte mult sa o lasi atatia km. Un kit complet cu manopera e 6-800eur odata la 100/120k km... Multi sustin cu tarie si schimburile de ulei la 30k km... ca asa zice producatorul... 🤦‍♂️ Si dupaia masina e proasta...
    1 point
  22. Reparatiile se efectueaza doar in urma unei constatari (nu dupa pareri,simptome,ureche...) Recomandari gasesti in aria prestari servicii
    1 point
  23. Nu te tenteaza sa faci upgrade la un Touareg? Este destul de clar ca Tiguanul nu a fost conceput pentru regimul asta de exploatare
    1 point
  24. De la 2 rulmenti ai schimbat jumatate de masina , dar si eu sunt de aceeasi parere, sa se inlocuiasca tot ce are uzura in zona unde se lucreaza. Urata intamplarea la cardan
    1 point
  25. Exemplu: masina noua, o vecina sterge bara fata, RCA vecina-EUROINS. EU-CASCO la Groupama, RCA la Groupama-cu decontare directa. Dosarul l-am deschis pe RCA-ul meu, ca EUROINS nu stie ce e aia reprezentanta, iar masina mea nu stie service-uri de cartier, la nea Dorel, cunostinta EUROINS. Castigul? Nu am pierdut reducerea de 25% la CASCO, prin neutilizare. 25% aia nseamna mult mai mult decat clauza de decontare directa, care atunci era 85 lei, acum e 180 lei.
    1 point
  26. nu se strica nimic...la minus 2 e locul lui,iar injectoarele chiar daca ajung la valori de 1 nu au nimic atat cat motorul merge rotund,cobsumul e rezonabil si nu scoate fum
    1 point
  27. Tipsurile facute negru, curu-i gata
    1 point
  28. 66.500 km, dupa 3k km in concediu in Grecia pana in Ciclade. Am deja 4 ani cu masina, dupa vara asta voi retrage cauciucurile, si-au facut cu brio treaba. Cateva idei razlete din concediu: la o urcare pe unul din ferry (m-au bagat pe banda pentru etajul superior) senzorii fata mi-au pus de 2 ori frana automat, intuind ca busesc masina o "placere" sa pleci de pe loc pe o rampa metalica cu striatii... doar cu FWD.... iar am simtit lipsa ACC pe autostrazile grecesti, am inteles ca as putea face retrofit insa destul de complicat.. pe insule m-au injurat multi legat de faruri: ba cei cu Polo, Up si ate gargarite care erau in fata mea, lumina batea cred peste partea metalica a haionului... ba chiar unii din sens opus. Stau iar sa ma gandesc daca nu cumva autolelevingul ar putea sa nu functioneze corect, ca aveam pasageri pe bancheta din spate, dar nu vad de ce, nu am eroare in bord... Ar fi deja a 6-a verificare in service legata de faruri, de fiecare data mi sa zis ca sunt "tzais"... Se prea poate ca nici aia de pe acolo sa nu fie invatati cu led-uri, cred ca 3 masini cu astfel de faruri am vazut in Naxos.. din nou incantat de spatiul interior, pentru 3 saptamani de vacanta (n-am stat numai in insule, ci si prin alte parti, la prieteni) am avut spatiu destul pentru bagaje si acareturi, inca nu e nevoie de schimb placute frana, oi vedea la viitoarea inspectie din primavara viitoare, consum cu 3 persoane, portbagaj full (valori aproape identice si la dus, si la intors): 555 km pe autostrada in GR (mers in mare parte in limitele de acolo + ceva rezonabil in plus, dupa cum mergeau si grecii), Vmed 104 km/h - consum 6.3 1140 km pana acasa, Vmed 84 kmh, consum 5.9. PS. Atata praf n-am vazut in viata mea am si prins cateva zile cu celebrul Meltemi.. se vede din poze cum arata masina In rest peisaje minunate!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!